Afellay en Van Persie zijn een goed duo hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die geruchten gaan al langer, maar liever niet natuurlijk
Het mooiste zou zijn als hij zijn contract met PSV gewoon verlengd. Dan loopt ie na dit seizoen niet gratis de deur uit.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die geruchten gaan al langer, maar liever niet natuurlijk
Inddquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:52 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Het mooiste zou zijn als hij zijn contract met PSV gewoon verlengd. Dan loopt ie na dit seizoen niet gratis de deur uit.
quote:Carlos Salcido liet tegenover media in Mexico weten het erg naar zijn zin te hebben bij PSV en niet weg te hoeven. "Ik concentreer me weer 100% op PSV sinds mijn aankomst in Eindhoven. Ik heb nog een contract voor twee seizoenen. En er zijn ook geen aanbiedingen voor mij." Er zouden geen clubs echt serieus zijn geworden deze zomer. Gebeurt dat nog wel, dan staat hij daar wel open voor. "Je moet realistisch zijn. Ik ben 30 jaar en als je nog een ander avontuur wilt meemaken, moet dat nu zijn. Als het niet dit jaar gebeurt, dan wordt het moeilijk."
Nee, ik geloof het ook niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb moeite om dat te geloven, is dat raar?
Mijn hemel.. wat een vent is het ook.. en het verbaast me ook gewoon niets dat hij nu zegt dat hij het zo naar zijn zin heeft...quote:
Wuytens is toch geen linksback of wat zeg je nou?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:56 schreef Buitendam het volgende:
Ik hoop echt dat ie vertrekt voor wat centen. Nu Wuytens blijft zal hij als vervanger van Pieters op linksback positie zich goed kunnen ontwikkelen. Wanneer Salcido blijft zal dat niet zo hard gaan, vrees ik.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:56 schreef Buitendam het volgende:
Ik hoop echt dat ie vertrekt voor wat centen. Nu Wuytens blijft zal hij als vervanger van Pieters op linksback positie zich goed kunnen ontwikkelen. Wanneer Salcido blijft zal dat niet zo hard gaan, vrees ik.
Op zich kan je ook Pieters in het centrum zetten. Kan Salcido die omhaalballen op links uitvoerenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:22 schreef Doublepain het volgende:
Als hij maar niet een voorkeur krijgt op de linksback positiePieters hoort daar en niet hij
Zolang hij het later niet intrekt en gewoon z'n werk doetquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:36 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Mijn hemel.. wat een vent is het ook.. en het verbaast me ook gewoon niets dat hij nu zegt dat hij het zo naar zijn zin heeft...
Na Pieters is er niemand met zoveel ervaring als linksback. Hij speelt pas sinds PSV1 in op het middenveld, daarvoor zijn hele voetbalcarričre linksback.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:58 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Wuytens is toch geen linksback of wat zeg je nou?
en ajax tegen 2 jeugdteamsquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Morgen niet op TV? Zie nu wel voor de 2de keer Feyenoord
Ze zijn wel hard afgedroogd.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Morgen niet op TV? Zie nu wel voor de 2de keer Feyenoord
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en ajax tegen 2 jeugdteams![]()
Maar Newcastle - PSV kan dan weer niet
En het duel is in overeenstemming van beide clubs voortgekomen uit een initiatief van de supportersvereniging van Newcastle. Min of meer als eerbetoon naar Sir Bobby Robson.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Newcastle is toch PL middenmoot? Gewoon een leuke pot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |