Maar das een MA toch ook? Een master?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:35 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
heb slechts een master afgerond .. Ik ben niet zo slim
Waar haal je het geduld vandaan?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:56 schreef huuphuup het volgende:
Laatste post van DutchieBre:
"
[..]
Maar das een MA toch ook? Een master?
Ja, dat vond ik nou ook, stoer maar toch ook een lieve klank.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:22 schreef Twinkly het volgende:
Wolf en Reza is![]()
![]()
Reza is stoer en lief tegelijk. Ik vind het helemaal niet op een naam van een ziekte lijken
Maar dat is geen ziekte, dusquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:25 schreef Poppejans het volgende:
Ik denk dat hij het vindt lijken op ''rhesus'' ofzo, een andere ziekte oid zou ik niet weten.
Dat is waarquote:
Ik vind het ook zo'n leuke naamquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:26 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
Eigenlijk spreken we het nooit uit, maar we hebben bedacht dat het meer als suri uitgesproken wordt, xavier spreek je eigenlijk ook uit als savjee (tenminste in limburg)......
Elijah is leuk, doet me denken aan die Elijah Woods (ofzoiets) met die mooie ogen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:28 schreef Zuster87 het volgende:
[..]
En ik kom voor jongens heel snel op bijbelse namen als Elijah en Isaiah... Vind ik ook heel lief klinken.
Iljaquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:10 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ivan en Ramses
Ivan en Dimitri
Ivan en Fedde
Ivan en Ilja
Ivan en Thor
Ivan en Viggo
Ivan en Hugo
Ivan en Seth
Wonen ze in brabant?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:25 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ilja![]()
Ramses vind ik klinken als een shoarma tent.
Ik ken ook een kindje en 't heet Vasco, niet echt dat je zegt.. wow wat leuk.
huh wie wat op mijn site?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:03 schreef Twinkly het volgende:
Ivan en Niels![]()
Ivan en Bram (maar op Huup's site las ik over een vervelende Bram)
Ik dacht al dat je een pseudoniem gebruiktequote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:13 schreef huuphuup het volgende:
[..]
huh wie wat op mijn site?![]()
ah wacht, ik snap hem. Das niet mijn sitedas de site van een vriendin van me die keigoeie columns schrijft
user Jentin (ja kom dr maar in als je dit leest
wanneer gaan we weer pannenkoeken?)
En ik ken ook een Vasco, das een normale Italiaanse naam, maar ik kan me voorstellen dat het in Nederland een beetje typisch klinkt.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:13 schreef huuphuup het volgende:
[..]
huh wie wat op mijn site?![]()
ah wacht, ik snap hem. Das niet mijn sitedas de site van een vriendin van me die keigoeie columns schrijft
user Jentin (ja kom dr maar in als je dit leest
wanneer gaan we weer pannenkoeken?)
Haiquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:32 schreef Jentin het volgende:
[..]
Keigoeie columns
(/stalkdingen
zomervakantie is slecht voor Fok!frequentie)
Overigens is het met Bram inmiddels redelijk goed gekomen (want stoere marinier geworden); als ik het een leuke naam vond zou ik 'm zelf gewoon kiezen.
Jensquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waar haal je het geduld vandaan?
Ontopic: ik houd me nog steeds aanbevolen voor een leuke jongensnaam.
Jonathan Lysander mag er inquote:!!!
De lijst wordt niet automatisch bijgewerkt na een nieuwe geboorte, als jouw kindje nog niet in de lijst staat moet je even een brul geven dan kan een van de modjes dat doen als ze er langs lopen.
!!!!
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:17 schreef Plums het volgende:
Even brullen :
[..]
Jonathan Lysander mag er in
'Niels' is al van Niels!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:03 schreef Twinkly het volgende:
Ivan en Niels![]()
Ivan en Bram (maar op Huup's site las ik over een vervelende Bram)
Zoals Emiel alleen dan niet met een ee klank maar e.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:17 schreef huuphuup het volgende:
Zoals Emiel en dan dus met Emily? Das wel typisch ja idd. Nog nooit van gehoord
Dat is toch juist leuk? Als de naam op die van jou of vriend lijkt..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik alleen Julian een écht leuke naam vind, en die naam lijkt te veel op de naam van mijn vriend.
Dat was het enige minder leuke dat ik aan een jongetje krijgen vond. De weinig leuke namen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
'Niels' is al van Niels!
Ik vind het zo moeilijk om enthousiast te raken van een jongensnaam. Ik vind heel veel namen leuk (Bram, Daan, Jens), maar niet leuk of bijzonder genoeg.
Ik geloof dat ik alleen Julian een écht leuke naam vind, en die naam lijkt te veel op de naam van mijn vriend.
quote:
wat schattigquote:
Zo heet m'n vriend dus. Het lijkt me er echt te veel op.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:24 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Dat is toch juist leuk? Als de naam op die van jou of vriend lijkt..
Ik zou dat niet erg vinden.
'k Vind Julian ook heel erg leuk alleen mijn neefje heet zo & dan valt het wel af.
't Wordt ook altijd afgekort naar Juul, echt
Klinkt alsof je dan Amy Lee zegt vind ik.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:22 schreef miss_sly het volgende:
Gijsdat vind ik ook echt een leuke naam!
Emily ken ik op verschillende manieren. Vroeger had je ook een tekenfilmserie op Belgie over een Emily, en dat sprak je ook uit als Ee-mie-lie met de klemtoon op Ee.
Ik was helemaal vergeten dat ik dat kende!quote:
Ik hoop dat 't een soort van koosnaampje voor 't kind isquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:22 schreef Zuster87 het volgende:
Ik hoorde net buiten: Biejanseeeeeeee kom hier!
Niet dat iemand er OOIT van gehoord heeft, ook...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:30 schreef SacreCoeur het volgende:
Normaal ben ik niet zo gek van vernoemen naar een plaats.
Maar deze is tof.
Beter als China, Paris of London Beisan.
hahhahaquote:Op zondag 18 juli 2010 20:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wij lijken bij een jongensnaam ook eindelijk wat gezamenlijke opties gevonden te hebben maar ik geloof dat ik Ivan echt uit mijn hoofd moet zetten![]()
Maar ja zowel mijn eerste keus voor meisjes- als jongensnaam is misschien ook net te veel willen![]()
De obsessie van Mr.DML met Italiaanse namen begint wel wat irritant te worden. Hij wil van elke naam een Italiaanse variant maken. Maar Ivano met als roepnaam Ivan trapte hij dan weer niet in
oeh!quote:Op zondag 18 juli 2010 20:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou de naam die nu bovenaan staat is eigenlijk Frans maar wij vinden het op z'n Nederlands uitgesproken mooier maar dat druist tegen mijn gevoel in omdat ik dat bij anderen altijd verafschuwen ik bang ben voor een heel leven naam herhalen en spellen.
De echte Hollandse variant staat in de top20 dus dat wil ik ook niet.
Boh, ik ben een zeikerd ook
Maak er dan Ivanhoe van, als ie daar niet gelukkig van wordt!quote:Op zondag 18 juli 2010 20:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wij lijken bij een jongensnaam ook eindelijk wat gezamenlijke opties gevonden te hebben maar ik geloof dat ik Ivan echt uit mijn hoofd moet zetten![]()
Maar ja zowel mijn eerste keus voor meisjes- als jongensnaam is misschien ook net te veel willen![]()
De obsessie van Mr.DML met Italiaanse namen begint wel wat irritant te worden. Hij wil van elke naam een Italiaanse variant maken. Maar Ivano met als roepnaam Ivan trapte hij dan weer niet in
Ja dat riep hij zelf direct daarna nog maar hij lijkt gewoon echt niet gelukkig te worden van Ivan als roepnaamquote:Op zondag 18 juli 2010 21:05 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Maak er dan Ivanhoe van, als ie daar niet gelukkig van wordt!
Hij moet er nog aan wennen, dat is hetquote:Op zondag 18 juli 2010 21:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja dat riep hij zelf direct daarna nog maar hij lijkt gewoon echt niet gelukkig te worden van Ivan als roepnaam
Precies, zoiets moet je even in de week leggen. Gewoon af en toe even nonchalant laten vallen.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:10 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Hij moet er nog aan wennen, dat is het.
Haha, dat deed Nils ook altijd! Een naam eerst helemaal niks vinden en er dan een paar weken later zelf over beginnen.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:12 schreef Poppedein het volgende:
en dan over een tijdje gewoon een film huren waar de naam Ivan in voor komt zodat hij zelf heel ingenieus ineens kan roepen "Goh Ivan...vind je dat geen leuke naam??"..
herkenbaar. Worked for us tooquote:Op zondag 18 juli 2010 21:12 schreef Poppedein het volgende:
en dan over een tijdje gewoon een film huren waar de naam Ivan in voor komt zodat hij zelf heel ingenieus ineens kan roepen "Goh Ivan...vind je dat geen leuke naam??"..
Het klinkt misschien stom, maar ik was definitief om toen in De wereld draait door een heel sympathieke man te gast was met als naam Ivan. Zie je nou wel, Ivan is een sympathieke naam voor intelligente, welbespraakte jongens!quote:Op zondag 18 juli 2010 21:18 schreef Poppedein het volgende:
Lena komt hier ook uit een boek, Lief las t en t was *ping!* Helemaal goed verzonnen door m dus![]()
... 2 maanden eerder vond ie de naam al televisiekijkend "Nehhhhhhhh"
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:51 schreef stengeltje het volgende:
Heel herkenbaar. De naam van de eerste had ik ergens gelezen en heb ik gewoon regelmatig herhaald. Vriendliefs bezwaar dat het tegelijk een geografische naam was, verdween omdat hij de naam meer met een kindje dan met de gelijknamige rivier ging associeren...
Het is dus M a a s...
Qua meisjesnaam zijn we er nu waarschijnlijk al uit. Mocht het een meisje zijn zullen er wel grapjes komen over een terugkerend thema, maar wij vinden m gewoon het mooist.Lekker puh!
Henny?!quote:Op maandag 19 juli 2010 21:33 schreef marcek het volgende:
[..]
Ik als man kan het beamen, hier is het ook herkenbaar met de naam voor ons aankomende meisje.
Mijn vriendin had de naam uit een boek en op dat moment had ik er niet veel mee, ook omdat ik die naam op een andere manier regelmatig op de tv tegenkwam. Op dat moment had ik dus vooral het beeld van die persoon voor me en kon niet onze kleine meid hierbij voor stellen, maar de persoon is van tv verdwenen en sindsdien ben ik ook verliefd geworden op de naam en is het eigenlijk sinds 3 maanden voor 99,9 % zeker dat het haar naam gaat worden.(en dat is al gauw)
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:59 schreef Ssserpente het volgende:
Sophie is wel leuk. Van Sophie Hilbrand dan?
Maar niet meer zo vaak als eerst toch?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dies toch nog wel op tievie?
En die naam staat toch in de top 10 dus die is heus niet zo gelinkt aan tv
Ow ja, die kan ook nogquote:
quote:
Dat is 'm he?quote:
Ik vond Tooske ook een leuke naam, tot Nils 'm meteen omdoopte tot Dooske.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, dat zal t zijn, dies gelukkig ook nie meer op tievie toch?
Tooske
Heb ik ook niet. Als ze d'r naam maar kan spellen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind Tooske echt gruwelijk, dan heb je volgens mij al totaal geen hoge verwachtingen van je worp...
quote:
Je kwam de naam regelmatig 'op een andere manier' op tv tegen en die persoon is nu van de tv verdwenen, maar het is geen bekend iemand?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:59 schreef marcek het volgende:
[..]
Ghehehe ik heb nergens gezegd dat het een bekend iemand zou moeten zijn![]()
De naam komt iig nog niet in het fok lijstje voor.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:19 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Je kwam de naam regelmatig 'op een andere manier' op tv tegen en die persoon is nu van de tv verdwenen, maar het is geen bekend iemand?
Sieneke!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:47 schreef marcek het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je zoveel vluchtige semi bekenden op tv (denk aan bijv alle talentenshows, tijdelijke series, spelshows etc)
Laten we het zo zeggen, wij kwamen de naam vaak tegen in een programma wat wij keken.
Ok het is best vaag dit allemaal, maar er lezen ook bekenden van ons op dit forum en die hoeven niet alles te weten
Binnenkort gooien we de naam hier wel neer, aangezien de kleine over een week wordt gehaald dmv een geplande keizersnee
dan ga ik voor Sumera of Maaike van X-factorquote:[b]Op dinsdag 20 juli 2010 17:47 schreef Laten we het zo zeggen, wij kwamen de naam vaak tegen in een programma wat wij keken.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 06:56 schreef lily het volgende:
[..]
dan ga ik voor Sumera of Maaike van X-factor
quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:39 schreef Zuster87 het volgende:
Net op mn werk zag ik een geboortekaartje hangen:
Bruun, het broertje van Dixie
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:00 schreef Zuster87 het volgende:
Oohwja hoe kan ik deze vergeten (of misschien bewust gedaan): Lalah
Nou inderdaadquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Past mooi een broertje of zusje bij met mijn usernaam
ik ken iemand met precies t zelfde probleem met dezelfde naamquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als je je kind dan een buitenlandse naam geeft..zorg dan iig dat je het zelf goed uit kan spreken..
Sjàn
Ik ken wel de naam Bayan... En een hele aardige dame die zo heet, maar Divjan? Wa is da?quote:
dankjewelquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:46 schreef Ssserpente het volgende:
OMG, op m'n werk lag een een geboortekaartje: V a n i t y, zusje van G - N e s t o.
Echt, hoe krijg je het voor elkaar.
nah, dat was optie twee, we hadden Shenaynayquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:49 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
D'shontay toch? schiet me opeens te binnen
Dat snap ikquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nah, dat was optie twee, we hadden Shenaynay![]()
of een andere willekeurige spelling
overigens was dat alleen voor de familie hoorWij noemden haar gewoon bij haar naam, of meisje, drollie (
), beestje, prinsesje, dat werk
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:46 schreef Ssserpente het volgende:
OMG, op m'n werk lag een een geboortekaartje: V a n i t y, zusje van G - N e s t o.
Was voor haar vast ook een surpraaaaaais wie de papa was, dus ze dacht doe maar iets internationaals. Iets etnisch.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt zo met een streepje???
Jeetje!
De lokale junk hier heeft kind nummer 4 van man nr 5 geworpen.
Na S avahnah Naomi en S erenah, nu een jongen.
S harwayne.
Niemand wist wie de papa was, dus ik dacht dat ze nu mss een donker kindje zou hebben maar nee, tis de blondste van allemaal
Oeh nee... dat associeer ik met hondenvoerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:16 schreef Zuster87 het volgende:
Van de week geboren: Kenza.
Ik weet niet wat ik er van moet vinden...
Ohh en vandaag geboren Rodi. Klinkt wel schattig!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:37 schreef innepin het volgende:
Bootje
Mijn kersverse nichtje heet N e n a.
Ik heb nog even gezocht naar een felicitatiekaartje met een luchtballon erop, helaas niet kunnen vinden
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:28 schreef oh-oh het volgende:
Tis nog net een tikje stommer dan Bodi, zo heet mijn neefje.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:46 schreef Ssserpente het volgende:
Ik vind Bodi een leuke naam. Ik snap bovendien niet wat er 'quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:28 schreef oh-oh het volgende:
Tis nog net een tikje stommer dan Bodi, zo heet mijn neefje.
Maar ze noemen m liefkozend Bootje.
Hahaquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:44 schreef Claudia_x het volgende:
Alsof je van 'Klauwtje' vrolijk wordt! Joh, dat afkorten hoort er gewoon bij. Ik zeg 'Ivan de Pievan', dat slaat helemaal nergens op!
Ik probeer er wel op te letten dat ik niet alles ga verkleinen. Dat is een kwaaltje waar veel ouders aan lijden.![]()
Ik heet serieus Rodiequote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:06 schreef Ssserpente het volgende:
Ik ken een hond die Rodi heet.
Is dood trouwens.
Als ze op dezelfde dag zijn geboren en geen tweeling zijn, zijn het denk ik geen broers.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 08:16 schreef Ssserpente het volgende:
Wel broertjes dan? Of helemaal geen familie?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:09 schreef cattie het volgende:
[..]
Als ze op dezelfde dag zijn geboren en geen tweeling zijn, zijn het denk ik geen broers.Hooguit halfbroers, maar dat zou wel erg toevallig zijn, een man die 2 vrouwen bezwangert en die dan op dezelfde dag bevallen.
oh ja, Madu en Madé vind ik erg leuk allebei maar B. nietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:52 schreef Ssserpente het volgende:
Vind m ook niet zo.
Ik ben nog steeds erg gecharmeerd van de naam van het dochtertje van vrienden: M adu. Een klein, half pindaatje.
had k al gedaan een paar topics terug!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:52 schreef bodpa09 het volgende:
@Huup: Ik zag je staan in het topiclijstje en dacht serieus dat je hier meisjesnamen voor bij Ivan kwam opperen.![]()
Maar goed dat je een dochter krijgt danquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:36 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb aan dit topic al twéé leuke meisjesnamen overgehouden!
Meisjesnamen zijn makkelijk!
Niet lelijk, wel leuk eigenlijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:44 schreef Noa24 het volgende:
Ik las laatst ergens de naam Yuna/Juna...wat vinden jullie van die naam?
Ik sta nog open voor suggesties! We zijn er absoluut niet uit.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:40 schreef miss_sly het volgende:
Een zusje voor Ivan, wat leuk
geen tips meer nodig dus, meisjesnamen zijn jullie al uit?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik sta nog open voor suggesties! We zijn er absoluut niet uit.
En de naam houden we wel geheim, hoor! Gaat ook niet via PM, sorry.
Heb het ook gezien ja, belachelijk! En later zegt ze dat die namen heus heel makkelijk uit elkaar te houden zijn. Maar je hoort haar ze wel regelmatig spellen om duidelijk te maken over wie ze het heeft.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:58 schreef Zuster87 het volgende:
Juna vind ik leuk!
De vrouw die haar tweeling via internet verkocht noemt ze Kiara en Keyara!! Nu op rtl 8
Ik vond Ivanka zo leuk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:26 schreef Ssserpente het volgende:
Een meisjesnaam beginnend met de 'i' valt sowieso al af, denk ik.
Haha inderdaad. Echt mens hoe haalt ze het in der hoofd!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:01 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Heb het ook gezien ja, belachelijk! En later zegt ze dat die namen heus heel makkelijk uit elkaar te houden zijn. Maar je hoort haar ze wel regelmatig spellen om duidelijk te maken over wie ze het heeft.
Dat mens is niet wijs.
Mijnes niet!quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:29 schreef innepin het volgende:
Joh, Vicky, anders vat je het even serieus op
Oh zo!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:31 schreef Ticootje het volgende:
Whaha, mijn eigen naam staat er ook tussen ja, maar ik bedoelde de naam van de kleine.
britt is niet m'n echte naam, het is een afkorting.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Jouw naam is leuk Tico, die was nr 2 bij Meike. Maar we vonden Meike toch leuker en kwam minder voor.
Brittney?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
britt is niet m'n echte naam, het is een afkorting.
gelukkig niet zeg!quote:
Zeg dat het niet zo isquote:
nee te Amerikaans.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:43 schreef lily het volgende:
Ik vind Britney dus eigenlijk wel een leuke naam
Oooh, vertel eens?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind Lars ook leuk! En ik heb een collega die Meijke heet.
Wij zijn er in principe gewoon uit voor wat betreft de naam!
Leuk dat zovelen Lars een leuke naam vinden, en Meike komt dan toch vaker voor....ik heb hem in mijn omgeving gewoon nog nooit gehoord! en mensen kennen de naam ook niet, want het wordt steevast omgebogen naar Maaike.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind Lars ook leuk! En ik heb een collega die Meijke heet.
Wij zijn er in principe gewoon uit voor wat betreft de naam!
Gelijk heeft ie hoor!! (vind ik tenminste)quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ik mag het echt echt écht niet zeggen van mijn vriend.
Of PM'en.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:04 schreef miss_sly het volgende:
Tuurlijk niet zeggen als je dat niet wil, Claudia, maar een beetje plagen en zeuren mag wel, toch?
De jongens ook niet? Lijkt me best lastig!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:04 schreef lily het volgende:
Bij ons heeft niemand de namen geweten. Bij alledrie niet. Alleen wij tweetjes.
Maar misschien ook wel zo verstandig. Mijn oudste neefje had de naam van de jongste-op-komst per ongeluk verklapt aan mijn ouders. Maar ja, zorg maar eens dat een 5-jarige zijn mond altijd netjes houdt zonder daar een te grote druk op te leggen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De jongens ook niet? Lijkt me best lastig!
nee hoor, op de vraag of we al een naam weten heb ik alleen ja gezegt. De hint was duidelijk genoeg.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
nee, die kunnen geen geheimen bewaren maar wat waren ze nieuwsgierigquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, dat is absoluut zo! Maar wij vonden het wel fijn om thuis de naam vrij te kunnen gebruiken en er zo aan te wennen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar misschien ook wel zo verstandig. Mijn oudste neefje had de naam van de jongste-op-komst per ongeluk verklapt aan mijn ouders. Maar ja, zorg maar eens dat een 5-jarige zijn mond altijd netjes houdt zonder daar een te grote druk op te leggen.
Ik vind sowieso dat iedereen zijn eigen plan moet trekken, idd.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:07 schreef lily het volgende:
[..]
nee, die kunnen geen geheimen bewaren maar wat waren ze nieuwsgierig![]()
miss, als je die behoefte niet heb is natuurlijk ook prima![]()
net zoals wel of niet het geslacht vertellen of uberhaupt willen weten
achteraf maakt het allemaal niet meer uit....
Oooh, vertel eens dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:08 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind dat iedereen de naam prima mag weten iig online
In mijn omgeving laat ik het voor velen wel geheim
quote:
Ik was er als meisje van overtuigd dat ik mijn zoon 'Damian' zou noemen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:09 schreef Ssserpente het volgende:
Ik riep al jaaaren dat ik, als ik ooit een meisje zou krijgen, ik 'r Lente zou noemen. Dat was dus niet meer zo moeilijk te raden.
Ik weet niet meer precies hoe en wat maar zelfs ik wist het (althans niet zeker maar ik had het wel goed geraden bij jou)quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:09 schreef Ssserpente het volgende:
Ik riep al jaaaren dat ik, als ik ooit een meisje zou krijgen, ik 'r Lente zou noemen. Dat was dus niet meer zo moeilijk te raden.
Nou, dit was mijn naam dus ook al mijn hele leven. Damian. Dat moest het worden ooit.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ik was er als meisje van overtuigd dat ik mijn zoon 'Damian' zou noemen.
Ik had vroeger ook een aantal namen in mijn hoofd maar die vind ik nu verschrikkelijkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:13 schreef Ssserpente het volgende:
Damian is ook een totaal ander soort naam dan Ivan! Sophie past er wel goed bij. Maar dan moet je de kat omdopen.
Als kind vond in Jennifer en Jessica prachtig. Past ook totaal niet bij de namen die ik nu leuk vind.
Grappig trouwens dat je je smaak niet alleen door je leeftijd, maar ook door de trend laat beinvloeden.
Leuke voor jou, Claudia.
Echt? Hier had ik niks verteld. Hoewel, KD postte eens een lijstje waar Lente in stond en dat heb ik toen gezegd. Maar da's alles, volgens mij.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:12 schreef lily het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies hoe en wat maar zelfs ik wist het (althans niet zeker maar ik had het wel goed geraden bij jou)
Ja, en je zei iets over een H wel of niet...ik weet niet meer precies....maar ik had dus wel Lente in mijn hoofd bij jou en ik had het goed.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:14 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Echt? Hier had ik niks verteld. Hoewel, KD postte eens een lijstje waar Lente in stond en dat heb ik toen gezegd. Maar da's alles, volgens mij.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:14 schreef Stiemie het volgende:
En dan thuis steeds stiekem de naam gebruiken om er alvast aan te wennen![]()
Ik ben een paar keer nadat Esmee al geboren was heel erg geschrokken omdat ik haar naam gebruikte waar een bekende bij was. Moest er even aan wennen dat het toen kon
oh jaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:16 schreef miss_sly het volgende:
ik wilde vroeger altijd een meisjesnaam die je dan kon afkorten tot een jongensnaam, dat vond ik zoo stoer
Echt waar joh? Goed geraden dan!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:16 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, en je zei iets over een H wel of niet...ik weet niet meer precies....maar ik had dus wel Lente in mijn hoofd bij jou en ik had het goed.
Ja dat je dan zegt "neem jij de baby even mee?"quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:18 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Echt waar joh? Goed geraden dan!
Haha, Stiem, grappig dat je daar nog aan moest wennen.
Wij noemden Lente in m'n buik nooit bij naam. Het heeft nadat ze geboren was ook best lang geduurd voordat ik aan d'r naam gewend was. Hij was 'r nog niet echt 'eigen', zeg maar. Het klonk zo zo verzonnen.
Dat vind ik nog steeds stoer.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:16 schreef miss_sly het volgende:
haha Stiemie
ik wilde vroeger altijd een meisjesnaam die je dan kon afkorten tot een jongensnaam, dat vond ik zoo stoer
Jaquote:
Jaa, Sisters...dat was een leuke seriequote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:22 schreef miss_sly het volgende:
Janet als die serie Sisters met Alex, Sam, Teddie en nog eentje. Leek me zo stoer
Dat vind ik nog steeds leuk! Alex, Bobby of Billie bijvoorbeeld. Maar nee, toch maar niet. Ik heb het idee dat dat in het Engels wat 'beter' overkomt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:16 schreef miss_sly het volgende:
of Charliequote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat vind ik nog steeds leuk! Alex, Bobby of Billie bijvoorbeeld. Maar nee, toch maar niet. Ik heb het idee dat dat in het Engels wat 'beter' overkomt.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:32 schreef Ssserpente het volgende:
Hoe heet dat kind van die Idolsster ook alweer? Beautifull Hope toch? Met dubbel L idd.![]()
De zus van een vriendin van me heet Chris, en zij had een vriend die ook Chris heet, en toen kregen ze een dochter en die noemden ze Chrisjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:47 schreef octopussy het volgende:
Dat heb ik altijd met Christa. Daar maak je dan Chris van![]()
Claudia, ik ben heel erg benieuwd naar de naam voor het meisje in je buik. Meisjes zijn leuuuuuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |