Ik heet serieus Rodiequote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:06 schreef Ssserpente het volgende:
Ik ken een hond die Rodi heet.
Is dood trouwens.
Als ze op dezelfde dag zijn geboren en geen tweeling zijn, zijn het denk ik geen broers.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 08:16 schreef Ssserpente het volgende:
Wel broertjes dan? Of helemaal geen familie?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:09 schreef cattie het volgende:
[..]
Als ze op dezelfde dag zijn geboren en geen tweeling zijn, zijn het denk ik geen broers.Hooguit halfbroers, maar dat zou wel erg toevallig zijn, een man die 2 vrouwen bezwangert en die dan op dezelfde dag bevallen.
oh ja, Madu en Madé vind ik erg leuk allebei maar B. nietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:52 schreef Ssserpente het volgende:
Vind m ook niet zo.
Ik ben nog steeds erg gecharmeerd van de naam van het dochtertje van vrienden: M adu. Een klein, half pindaatje.
had k al gedaan een paar topics terug!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:52 schreef bodpa09 het volgende:
@Huup: Ik zag je staan in het topiclijstje en dacht serieus dat je hier meisjesnamen voor bij Ivan kwam opperen.![]()
Maar goed dat je een dochter krijgt danquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:36 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb aan dit topic al twéé leuke meisjesnamen overgehouden!
Meisjesnamen zijn makkelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |