Ik hoop dat 't een soort van koosnaampje voor 't kind isquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:22 schreef Zuster87 het volgende:
Ik hoorde net buiten: Biejanseeeeeeee kom hier!
Niet dat iemand er OOIT van gehoord heeft, ook...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:30 schreef SacreCoeur het volgende:
Normaal ben ik niet zo gek van vernoemen naar een plaats.
Maar deze is tof.
Beter als China, Paris of London Beisan.
hahhahaquote:Op zondag 18 juli 2010 20:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wij lijken bij een jongensnaam ook eindelijk wat gezamenlijke opties gevonden te hebben maar ik geloof dat ik Ivan echt uit mijn hoofd moet zetten![]()
Maar ja zowel mijn eerste keus voor meisjes- als jongensnaam is misschien ook net te veel willen![]()
De obsessie van Mr.DML met Italiaanse namen begint wel wat irritant te worden. Hij wil van elke naam een Italiaanse variant maken. Maar Ivano met als roepnaam Ivan trapte hij dan weer niet in
oeh!quote:Op zondag 18 juli 2010 20:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou de naam die nu bovenaan staat is eigenlijk Frans maar wij vinden het op z'n Nederlands uitgesproken mooier maar dat druist tegen mijn gevoel in omdat ik dat bij anderen altijd verafschuwen ik bang ben voor een heel leven naam herhalen en spellen.
De echte Hollandse variant staat in de top20 dus dat wil ik ook niet.
Boh, ik ben een zeikerd ook
Maak er dan Ivanhoe van, als ie daar niet gelukkig van wordt!quote:Op zondag 18 juli 2010 20:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wij lijken bij een jongensnaam ook eindelijk wat gezamenlijke opties gevonden te hebben maar ik geloof dat ik Ivan echt uit mijn hoofd moet zetten![]()
Maar ja zowel mijn eerste keus voor meisjes- als jongensnaam is misschien ook net te veel willen![]()
De obsessie van Mr.DML met Italiaanse namen begint wel wat irritant te worden. Hij wil van elke naam een Italiaanse variant maken. Maar Ivano met als roepnaam Ivan trapte hij dan weer niet in
Ja dat riep hij zelf direct daarna nog maar hij lijkt gewoon echt niet gelukkig te worden van Ivan als roepnaamquote:Op zondag 18 juli 2010 21:05 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Maak er dan Ivanhoe van, als ie daar niet gelukkig van wordt!
Hij moet er nog aan wennen, dat is hetquote:Op zondag 18 juli 2010 21:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja dat riep hij zelf direct daarna nog maar hij lijkt gewoon echt niet gelukkig te worden van Ivan als roepnaam
Precies, zoiets moet je even in de week leggen. Gewoon af en toe even nonchalant laten vallen.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:10 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Hij moet er nog aan wennen, dat is het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |