huh wie wat op mijn site?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:03 schreef Twinkly het volgende:
Ivan en Niels![]()
Ivan en Bram (maar op Huup's site las ik over een vervelende Bram)
Ik dacht al dat je een pseudoniem gebruiktequote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:13 schreef huuphuup het volgende:
[..]
huh wie wat op mijn site?![]()
ah wacht, ik snap hem. Das niet mijn sitedas de site van een vriendin van me die keigoeie columns schrijft
user Jentin (ja kom dr maar in als je dit leest
wanneer gaan we weer pannenkoeken?)
En ik ken ook een Vasco, das een normale Italiaanse naam, maar ik kan me voorstellen dat het in Nederland een beetje typisch klinkt.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:13 schreef huuphuup het volgende:
[..]
huh wie wat op mijn site?![]()
ah wacht, ik snap hem. Das niet mijn sitedas de site van een vriendin van me die keigoeie columns schrijft
user Jentin (ja kom dr maar in als je dit leest
wanneer gaan we weer pannenkoeken?)
Haiquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:32 schreef Jentin het volgende:
[..]
Keigoeie columns
(/stalkdingen
zomervakantie is slecht voor Fok!frequentie)
Overigens is het met Bram inmiddels redelijk goed gekomen (want stoere marinier geworden); als ik het een leuke naam vond zou ik 'm zelf gewoon kiezen.
Jensquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waar haal je het geduld vandaan?
Ontopic: ik houd me nog steeds aanbevolen voor een leuke jongensnaam.
Jonathan Lysander mag er inquote:!!!
De lijst wordt niet automatisch bijgewerkt na een nieuwe geboorte, als jouw kindje nog niet in de lijst staat moet je even een brul geven dan kan een van de modjes dat doen als ze er langs lopen.
!!!!
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:17 schreef Plums het volgende:
Even brullen :
[..]
Jonathan Lysander mag er in
'Niels' is al van Niels!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:03 schreef Twinkly het volgende:
Ivan en Niels![]()
Ivan en Bram (maar op Huup's site las ik over een vervelende Bram)
Zoals Emiel alleen dan niet met een ee klank maar e.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:17 schreef huuphuup het volgende:
Zoals Emiel en dan dus met Emily? Das wel typisch ja idd. Nog nooit van gehoord
Dat is toch juist leuk? Als de naam op die van jou of vriend lijkt..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik alleen Julian een écht leuke naam vind, en die naam lijkt te veel op de naam van mijn vriend.
Dat was het enige minder leuke dat ik aan een jongetje krijgen vond. De weinig leuke namen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
'Niels' is al van Niels!
Ik vind het zo moeilijk om enthousiast te raken van een jongensnaam. Ik vind heel veel namen leuk (Bram, Daan, Jens), maar niet leuk of bijzonder genoeg.
Ik geloof dat ik alleen Julian een écht leuke naam vind, en die naam lijkt te veel op de naam van mijn vriend.
quote:
wat schattigquote:
Zo heet m'n vriend dus. Het lijkt me er echt te veel op.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:24 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Dat is toch juist leuk? Als de naam op die van jou of vriend lijkt..
Ik zou dat niet erg vinden.
'k Vind Julian ook heel erg leuk alleen mijn neefje heet zo & dan valt het wel af.
't Wordt ook altijd afgekort naar Juul, echt
Klinkt alsof je dan Amy Lee zegt vind ik.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:22 schreef miss_sly het volgende:
Gijsdat vind ik ook echt een leuke naam!
Emily ken ik op verschillende manieren. Vroeger had je ook een tekenfilmserie op Belgie over een Emily, en dat sprak je ook uit als Ee-mie-lie met de klemtoon op Ee.
Ik was helemaal vergeten dat ik dat kende!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |