Ik hoop dat 't een soort van koosnaampje voor 't kind isquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:22 schreef Zuster87 het volgende:
Ik hoorde net buiten: Biejanseeeeeeee kom hier!
Niet dat iemand er OOIT van gehoord heeft, ook...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:30 schreef SacreCoeur het volgende:
Normaal ben ik niet zo gek van vernoemen naar een plaats.
Maar deze is tof.
Beter als China, Paris of London Beisan.
hahhahaquote:Op zondag 18 juli 2010 20:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wij lijken bij een jongensnaam ook eindelijk wat gezamenlijke opties gevonden te hebben maar ik geloof dat ik Ivan echt uit mijn hoofd moet zetten![]()
Maar ja zowel mijn eerste keus voor meisjes- als jongensnaam is misschien ook net te veel willen![]()
De obsessie van Mr.DML met Italiaanse namen begint wel wat irritant te worden. Hij wil van elke naam een Italiaanse variant maken. Maar Ivano met als roepnaam Ivan trapte hij dan weer niet in
oeh!quote:Op zondag 18 juli 2010 20:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou de naam die nu bovenaan staat is eigenlijk Frans maar wij vinden het op z'n Nederlands uitgesproken mooier maar dat druist tegen mijn gevoel in omdat ik dat bij anderen altijd verafschuwen ik bang ben voor een heel leven naam herhalen en spellen.
De echte Hollandse variant staat in de top20 dus dat wil ik ook niet.
Boh, ik ben een zeikerd ook
Maak er dan Ivanhoe van, als ie daar niet gelukkig van wordt!quote:Op zondag 18 juli 2010 20:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wij lijken bij een jongensnaam ook eindelijk wat gezamenlijke opties gevonden te hebben maar ik geloof dat ik Ivan echt uit mijn hoofd moet zetten![]()
Maar ja zowel mijn eerste keus voor meisjes- als jongensnaam is misschien ook net te veel willen![]()
De obsessie van Mr.DML met Italiaanse namen begint wel wat irritant te worden. Hij wil van elke naam een Italiaanse variant maken. Maar Ivano met als roepnaam Ivan trapte hij dan weer niet in
Ja dat riep hij zelf direct daarna nog maar hij lijkt gewoon echt niet gelukkig te worden van Ivan als roepnaamquote:Op zondag 18 juli 2010 21:05 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Maak er dan Ivanhoe van, als ie daar niet gelukkig van wordt!
Hij moet er nog aan wennen, dat is hetquote:Op zondag 18 juli 2010 21:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja dat riep hij zelf direct daarna nog maar hij lijkt gewoon echt niet gelukkig te worden van Ivan als roepnaam
Precies, zoiets moet je even in de week leggen. Gewoon af en toe even nonchalant laten vallen.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:10 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Hij moet er nog aan wennen, dat is het.
Haha, dat deed Nils ook altijd! Een naam eerst helemaal niks vinden en er dan een paar weken later zelf over beginnen.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:12 schreef Poppedein het volgende:
en dan over een tijdje gewoon een film huren waar de naam Ivan in voor komt zodat hij zelf heel ingenieus ineens kan roepen "Goh Ivan...vind je dat geen leuke naam??"..
herkenbaar. Worked for us tooquote:Op zondag 18 juli 2010 21:12 schreef Poppedein het volgende:
en dan over een tijdje gewoon een film huren waar de naam Ivan in voor komt zodat hij zelf heel ingenieus ineens kan roepen "Goh Ivan...vind je dat geen leuke naam??"..
Het klinkt misschien stom, maar ik was definitief om toen in De wereld draait door een heel sympathieke man te gast was met als naam Ivan. Zie je nou wel, Ivan is een sympathieke naam voor intelligente, welbespraakte jongens!quote:Op zondag 18 juli 2010 21:18 schreef Poppedein het volgende:
Lena komt hier ook uit een boek, Lief las t en t was *ping!* Helemaal goed verzonnen door m dus![]()
... 2 maanden eerder vond ie de naam al televisiekijkend "Nehhhhhhhh"
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:51 schreef stengeltje het volgende:
Heel herkenbaar. De naam van de eerste had ik ergens gelezen en heb ik gewoon regelmatig herhaald. Vriendliefs bezwaar dat het tegelijk een geografische naam was, verdween omdat hij de naam meer met een kindje dan met de gelijknamige rivier ging associeren...
Het is dus M a a s...
Qua meisjesnaam zijn we er nu waarschijnlijk al uit. Mocht het een meisje zijn zullen er wel grapjes komen over een terugkerend thema, maar wij vinden m gewoon het mooist.Lekker puh!
Henny?!quote:Op maandag 19 juli 2010 21:33 schreef marcek het volgende:
[..]
Ik als man kan het beamen, hier is het ook herkenbaar met de naam voor ons aankomende meisje.
Mijn vriendin had de naam uit een boek en op dat moment had ik er niet veel mee, ook omdat ik die naam op een andere manier regelmatig op de tv tegenkwam. Op dat moment had ik dus vooral het beeld van die persoon voor me en kon niet onze kleine meid hierbij voor stellen, maar de persoon is van tv verdwenen en sindsdien ben ik ook verliefd geworden op de naam en is het eigenlijk sinds 3 maanden voor 99,9 % zeker dat het haar naam gaat worden.(en dat is al gauw)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |