Niet lelijk, wel leuk eigenlijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:44 schreef Noa24 het volgende:
Ik las laatst ergens de naam Yuna/Juna...wat vinden jullie van die naam?
Ik sta nog open voor suggesties! We zijn er absoluut niet uit.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:40 schreef miss_sly het volgende:
Een zusje voor Ivan, wat leuk
geen tips meer nodig dus, meisjesnamen zijn jullie al uit?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik sta nog open voor suggesties! We zijn er absoluut niet uit.
En de naam houden we wel geheim, hoor! Gaat ook niet via PM, sorry.
Heb het ook gezien ja, belachelijk! En later zegt ze dat die namen heus heel makkelijk uit elkaar te houden zijn. Maar je hoort haar ze wel regelmatig spellen om duidelijk te maken over wie ze het heeft.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:58 schreef Zuster87 het volgende:
Juna vind ik leuk!
De vrouw die haar tweeling via internet verkocht noemt ze Kiara en Keyara!! Nu op rtl 8
Ik vond Ivanka zo leuk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:26 schreef Ssserpente het volgende:
Een meisjesnaam beginnend met de 'i' valt sowieso al af, denk ik.
Haha inderdaad. Echt mens hoe haalt ze het in der hoofd!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:01 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Heb het ook gezien ja, belachelijk! En later zegt ze dat die namen heus heel makkelijk uit elkaar te houden zijn. Maar je hoort haar ze wel regelmatig spellen om duidelijk te maken over wie ze het heeft.
Dat mens is niet wijs.
Mijnes niet!quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:29 schreef innepin het volgende:
Joh, Vicky, anders vat je het even serieus op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |