Niet lelijk, wel leuk eigenlijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:44 schreef Noa24 het volgende:
Ik las laatst ergens de naam Yuna/Juna...wat vinden jullie van die naam?
Ik sta nog open voor suggesties! We zijn er absoluut niet uit.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:40 schreef miss_sly het volgende:
Een zusje voor Ivan, wat leuk
geen tips meer nodig dus, meisjesnamen zijn jullie al uit?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik sta nog open voor suggesties! We zijn er absoluut niet uit.
En de naam houden we wel geheim, hoor! Gaat ook niet via PM, sorry.
Heb het ook gezien ja, belachelijk! En later zegt ze dat die namen heus heel makkelijk uit elkaar te houden zijn. Maar je hoort haar ze wel regelmatig spellen om duidelijk te maken over wie ze het heeft.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:58 schreef Zuster87 het volgende:
Juna vind ik leuk!
De vrouw die haar tweeling via internet verkocht noemt ze Kiara en Keyara!! Nu op rtl 8
Ik vond Ivanka zo leuk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:26 schreef Ssserpente het volgende:
Een meisjesnaam beginnend met de 'i' valt sowieso al af, denk ik.
Haha inderdaad. Echt mens hoe haalt ze het in der hoofd!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:01 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Heb het ook gezien ja, belachelijk! En later zegt ze dat die namen heus heel makkelijk uit elkaar te houden zijn. Maar je hoort haar ze wel regelmatig spellen om duidelijk te maken over wie ze het heeft.
Dat mens is niet wijs.
Mijnes niet!quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:29 schreef innepin het volgende:
Joh, Vicky, anders vat je het even serieus op
Oh zo!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:31 schreef Ticootje het volgende:
Whaha, mijn eigen naam staat er ook tussen ja, maar ik bedoelde de naam van de kleine.
britt is niet m'n echte naam, het is een afkorting.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Jouw naam is leuk Tico, die was nr 2 bij Meike. Maar we vonden Meike toch leuker en kwam minder voor.
Brittney?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
britt is niet m'n echte naam, het is een afkorting.
gelukkig niet zeg!quote:
Zeg dat het niet zo isquote:
nee te Amerikaans.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:43 schreef lily het volgende:
Ik vind Britney dus eigenlijk wel een leuke naam
Oooh, vertel eens?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind Lars ook leuk! En ik heb een collega die Meijke heet.
Wij zijn er in principe gewoon uit voor wat betreft de naam!
Leuk dat zovelen Lars een leuke naam vinden, en Meike komt dan toch vaker voor....ik heb hem in mijn omgeving gewoon nog nooit gehoord! en mensen kennen de naam ook niet, want het wordt steevast omgebogen naar Maaike.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind Lars ook leuk! En ik heb een collega die Meijke heet.
Wij zijn er in principe gewoon uit voor wat betreft de naam!
Gelijk heeft ie hoor!! (vind ik tenminste)quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ik mag het echt echt écht niet zeggen van mijn vriend.
Of PM'en.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:04 schreef miss_sly het volgende:
Tuurlijk niet zeggen als je dat niet wil, Claudia, maar een beetje plagen en zeuren mag wel, toch?
De jongens ook niet? Lijkt me best lastig!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:04 schreef lily het volgende:
Bij ons heeft niemand de namen geweten. Bij alledrie niet. Alleen wij tweetjes.
Maar misschien ook wel zo verstandig. Mijn oudste neefje had de naam van de jongste-op-komst per ongeluk verklapt aan mijn ouders. Maar ja, zorg maar eens dat een 5-jarige zijn mond altijd netjes houdt zonder daar een te grote druk op te leggen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De jongens ook niet? Lijkt me best lastig!
nee hoor, op de vraag of we al een naam weten heb ik alleen ja gezegt. De hint was duidelijk genoeg.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
nee, die kunnen geen geheimen bewaren maar wat waren ze nieuwsgierigquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, dat is absoluut zo! Maar wij vonden het wel fijn om thuis de naam vrij te kunnen gebruiken en er zo aan te wennen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar misschien ook wel zo verstandig. Mijn oudste neefje had de naam van de jongste-op-komst per ongeluk verklapt aan mijn ouders. Maar ja, zorg maar eens dat een 5-jarige zijn mond altijd netjes houdt zonder daar een te grote druk op te leggen.
Ik vind sowieso dat iedereen zijn eigen plan moet trekken, idd.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:07 schreef lily het volgende:
[..]
nee, die kunnen geen geheimen bewaren maar wat waren ze nieuwsgierig![]()
miss, als je die behoefte niet heb is natuurlijk ook prima![]()
net zoals wel of niet het geslacht vertellen of uberhaupt willen weten
achteraf maakt het allemaal niet meer uit....
Oooh, vertel eens dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:08 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind dat iedereen de naam prima mag weten iig online
In mijn omgeving laat ik het voor velen wel geheim
quote:
Ik was er als meisje van overtuigd dat ik mijn zoon 'Damian' zou noemen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:09 schreef Ssserpente het volgende:
Ik riep al jaaaren dat ik, als ik ooit een meisje zou krijgen, ik 'r Lente zou noemen. Dat was dus niet meer zo moeilijk te raden.
Ik weet niet meer precies hoe en wat maar zelfs ik wist het (althans niet zeker maar ik had het wel goed geraden bij jou)quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:09 schreef Ssserpente het volgende:
Ik riep al jaaaren dat ik, als ik ooit een meisje zou krijgen, ik 'r Lente zou noemen. Dat was dus niet meer zo moeilijk te raden.
Nou, dit was mijn naam dus ook al mijn hele leven. Damian. Dat moest het worden ooit.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ik was er als meisje van overtuigd dat ik mijn zoon 'Damian' zou noemen.
Ik had vroeger ook een aantal namen in mijn hoofd maar die vind ik nu verschrikkelijkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:13 schreef Ssserpente het volgende:
Damian is ook een totaal ander soort naam dan Ivan! Sophie past er wel goed bij. Maar dan moet je de kat omdopen.
Als kind vond in Jennifer en Jessica prachtig. Past ook totaal niet bij de namen die ik nu leuk vind.
Grappig trouwens dat je je smaak niet alleen door je leeftijd, maar ook door de trend laat beinvloeden.
Leuke voor jou, Claudia.
Echt? Hier had ik niks verteld. Hoewel, KD postte eens een lijstje waar Lente in stond en dat heb ik toen gezegd. Maar da's alles, volgens mij.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:12 schreef lily het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies hoe en wat maar zelfs ik wist het (althans niet zeker maar ik had het wel goed geraden bij jou)
Ja, en je zei iets over een H wel of niet...ik weet niet meer precies....maar ik had dus wel Lente in mijn hoofd bij jou en ik had het goed.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:14 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Echt? Hier had ik niks verteld. Hoewel, KD postte eens een lijstje waar Lente in stond en dat heb ik toen gezegd. Maar da's alles, volgens mij.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:14 schreef Stiemie het volgende:
En dan thuis steeds stiekem de naam gebruiken om er alvast aan te wennen![]()
Ik ben een paar keer nadat Esmee al geboren was heel erg geschrokken omdat ik haar naam gebruikte waar een bekende bij was. Moest er even aan wennen dat het toen kon
oh jaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:16 schreef miss_sly het volgende:
ik wilde vroeger altijd een meisjesnaam die je dan kon afkorten tot een jongensnaam, dat vond ik zoo stoer
Echt waar joh? Goed geraden dan!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:16 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, en je zei iets over een H wel of niet...ik weet niet meer precies....maar ik had dus wel Lente in mijn hoofd bij jou en ik had het goed.
Ja dat je dan zegt "neem jij de baby even mee?"quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:18 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Echt waar joh? Goed geraden dan!
Haha, Stiem, grappig dat je daar nog aan moest wennen.
Wij noemden Lente in m'n buik nooit bij naam. Het heeft nadat ze geboren was ook best lang geduurd voordat ik aan d'r naam gewend was. Hij was 'r nog niet echt 'eigen', zeg maar. Het klonk zo zo verzonnen.
Dat vind ik nog steeds stoer.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:16 schreef miss_sly het volgende:
haha Stiemie
ik wilde vroeger altijd een meisjesnaam die je dan kon afkorten tot een jongensnaam, dat vond ik zoo stoer
Jaquote:
Jaa, Sisters...dat was een leuke seriequote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:22 schreef miss_sly het volgende:
Janet als die serie Sisters met Alex, Sam, Teddie en nog eentje. Leek me zo stoer
Dat vind ik nog steeds leuk! Alex, Bobby of Billie bijvoorbeeld. Maar nee, toch maar niet. Ik heb het idee dat dat in het Engels wat 'beter' overkomt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:16 schreef miss_sly het volgende:
of Charliequote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat vind ik nog steeds leuk! Alex, Bobby of Billie bijvoorbeeld. Maar nee, toch maar niet. Ik heb het idee dat dat in het Engels wat 'beter' overkomt.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:32 schreef Ssserpente het volgende:
Hoe heet dat kind van die Idolsster ook alweer? Beautifull Hope toch? Met dubbel L idd.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |