De jongens ook niet? Lijkt me best lastig!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:04 schreef lily het volgende:
Bij ons heeft niemand de namen geweten. Bij alledrie niet. Alleen wij tweetjes.
Maar misschien ook wel zo verstandig. Mijn oudste neefje had de naam van de jongste-op-komst per ongeluk verklapt aan mijn ouders. Maar ja, zorg maar eens dat een 5-jarige zijn mond altijd netjes houdt zonder daar een te grote druk op te leggen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De jongens ook niet? Lijkt me best lastig!
nee hoor, op de vraag of we al een naam weten heb ik alleen ja gezegt. De hint was duidelijk genoeg.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
nee, die kunnen geen geheimen bewaren maar wat waren ze nieuwsgierigquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, dat is absoluut zo! Maar wij vonden het wel fijn om thuis de naam vrij te kunnen gebruiken en er zo aan te wennen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar misschien ook wel zo verstandig. Mijn oudste neefje had de naam van de jongste-op-komst per ongeluk verklapt aan mijn ouders. Maar ja, zorg maar eens dat een 5-jarige zijn mond altijd netjes houdt zonder daar een te grote druk op te leggen.
Ik vind sowieso dat iedereen zijn eigen plan moet trekken, idd.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:07 schreef lily het volgende:
[..]
nee, die kunnen geen geheimen bewaren maar wat waren ze nieuwsgierig![]()
miss, als je die behoefte niet heb is natuurlijk ook prima![]()
net zoals wel of niet het geslacht vertellen of uberhaupt willen weten
achteraf maakt het allemaal niet meer uit....
Oooh, vertel eens dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:08 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind dat iedereen de naam prima mag weten iig online
In mijn omgeving laat ik het voor velen wel geheim
quote:
Ik was er als meisje van overtuigd dat ik mijn zoon 'Damian' zou noemen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:09 schreef Ssserpente het volgende:
Ik riep al jaaaren dat ik, als ik ooit een meisje zou krijgen, ik 'r Lente zou noemen. Dat was dus niet meer zo moeilijk te raden.
Ik weet niet meer precies hoe en wat maar zelfs ik wist het (althans niet zeker maar ik had het wel goed geraden bij jou)quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:09 schreef Ssserpente het volgende:
Ik riep al jaaaren dat ik, als ik ooit een meisje zou krijgen, ik 'r Lente zou noemen. Dat was dus niet meer zo moeilijk te raden.
Nou, dit was mijn naam dus ook al mijn hele leven. Damian. Dat moest het worden ooit.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ik was er als meisje van overtuigd dat ik mijn zoon 'Damian' zou noemen.
Ik had vroeger ook een aantal namen in mijn hoofd maar die vind ik nu verschrikkelijkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:13 schreef Ssserpente het volgende:
Damian is ook een totaal ander soort naam dan Ivan! Sophie past er wel goed bij. Maar dan moet je de kat omdopen.
Als kind vond in Jennifer en Jessica prachtig. Past ook totaal niet bij de namen die ik nu leuk vind.
Grappig trouwens dat je je smaak niet alleen door je leeftijd, maar ook door de trend laat beinvloeden.
Leuke voor jou, Claudia.
Echt? Hier had ik niks verteld. Hoewel, KD postte eens een lijstje waar Lente in stond en dat heb ik toen gezegd. Maar da's alles, volgens mij.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:12 schreef lily het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies hoe en wat maar zelfs ik wist het (althans niet zeker maar ik had het wel goed geraden bij jou)
Ja, en je zei iets over een H wel of niet...ik weet niet meer precies....maar ik had dus wel Lente in mijn hoofd bij jou en ik had het goed.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:14 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Echt? Hier had ik niks verteld. Hoewel, KD postte eens een lijstje waar Lente in stond en dat heb ik toen gezegd. Maar da's alles, volgens mij.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:14 schreef Stiemie het volgende:
En dan thuis steeds stiekem de naam gebruiken om er alvast aan te wennen![]()
Ik ben een paar keer nadat Esmee al geboren was heel erg geschrokken omdat ik haar naam gebruikte waar een bekende bij was. Moest er even aan wennen dat het toen kon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |