abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84717953
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 22:04 schreef lily het volgende:
Bij ons heeft niemand de namen geweten. Bij alledrie niet. Alleen wij tweetjes.
De jongens ook niet? Lijkt me best lastig!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator zaterdag 31 juli 2010 @ 22:05:42 #252
5428 crew  miss_sly
pi_84717966
Ik snap dat ergens ook wel, hoor, maar wij hadden die behoefte totaal niet :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 31 juli 2010 @ 22:06:19 #253
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84717994
Ik wil een pakje laten bedrukken met de naam, dat kan m'n buurman doen, maar ik wil de naam gewoon niet verklappen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_84718006
Er waren er hier een paar die de naam van Tess wisten :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator zaterdag 31 juli 2010 @ 22:07:00 #255
5428 crew  miss_sly
pi_84718020
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 22:05 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Maar misschien ook wel zo verstandig. Mijn oudste neefje had de naam van de jongste-op-komst per ongeluk verklapt aan mijn ouders. Maar ja, zorg maar eens dat een 5-jarige zijn mond altijd netjes houdt zonder daar een te grote druk op te leggen.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 22:07:13 #256
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84718037
quote:

[..]

nee hoor, op de vraag of we al een naam weten heb ik alleen ja gezegt. De hint was duidelijk genoeg.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_84718059
quote:

[..]

nee, die kunnen geen geheimen bewaren maar wat waren ze nieuwsgierig :D

miss, als je die behoefte niet heb is natuurlijk ook prima :Y
net zoals wel of niet het geslacht vertellen of uberhaupt willen weten

achteraf maakt het allemaal niet meer uit....
  zaterdag 31 juli 2010 @ 22:07:44 #258
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84718065
Als je een pm stuurt, zeg je natuurlijk niet echt wat he? O-) Nee hoor groot gelijk. Bij ons wist ook (bijna) niemand de naam. En die wisten we al vanaf het moment van de 20-weken echo O+
pi_84718096
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 22:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar misschien ook wel zo verstandig. Mijn oudste neefje had de naam van de jongste-op-komst per ongeluk verklapt aan mijn ouders. Maar ja, zorg maar eens dat een 5-jarige zijn mond altijd netjes houdt zonder daar een te grote druk op te leggen.
Ja, dat is absoluut zo! Maar wij vonden het wel fijn om thuis de naam vrij te kunnen gebruiken en er zo aan te wennen.

Ik was trouwens écht overtuigd van de naam voor Ivan toen ik de proefdruk van zijn geboortekaartje zag.
pi_84718101
Ik vind dat iedereen de naam prima mag weten iig online
In mijn omgeving laat ik het voor velen wel geheim :Y
pi_84718136
Ik riep al jaaaren dat ik, als ik ooit een meisje zou krijgen, ik 'r Lente zou noemen. Dat was dus niet meer zo moeilijk te raden.
  Moderator zaterdag 31 juli 2010 @ 22:09:32 #262
5428 crew  miss_sly
pi_84718155
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 22:07 schreef lily het volgende:

[..]

nee, die kunnen geen geheimen bewaren maar wat waren ze nieuwsgierig :D

miss, als je die behoefte niet heb is natuurlijk ook prima :Y
net zoals wel of niet het geslacht vertellen of uberhaupt willen weten

achteraf maakt het allemaal niet meer uit....
Ik vind sowieso dat iedereen zijn eigen plan moet trekken, idd.

Wij hadden zelf gewoon meer het gevoel dat we het wel kost wat kost geheim konden proberen te houden, maar dat we ook de verrassing van de naam dan maar 20 weken naar voren haalden. En daardoor konden we ook meteen dat kindje met die naam echt opnemen in ons gezinnetje en familie. Voelde zo goed en vertrouwd, zeker toen ze eenmaal geboren was.
pi_84718167
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 22:08 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind dat iedereen de naam prima mag weten iig online
In mijn omgeving laat ik het voor velen wel geheim :Y
Oooh, vertel eens dan?
pi_84718189
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 22:09 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Oooh, vertel eens dan?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_84718196
quote:
Ik riep al jaaaren dat ik, als ik ooit een meisje zou krijgen, ik 'r Lente zou noemen. Dat was dus niet meer zo moeilijk te raden.
Ik was er als meisje van overtuigd dat ik mijn zoon 'Damian' zou noemen. :D

En voor een meisje had ik altijd 'Sophie' in mijn hoofd. Nu heet de kat al zo. :')
pi_84718277
quote:
Ik weet niet meer precies hoe en wat maar zelfs ik wist het (althans niet zeker maar ik had het wel goed geraden bij jou)
pi_84718334
Damian is ook een totaal ander soort naam dan Ivan! Sophie past er wel goed bij. Maar dan moet je de kat omdopen.

Als kind vond in Jennifer en Jessica prachtig. Past ook totaal niet bij de namen die ik nu leuk vind.

Grappig trouwens dat je je smaak niet alleen door je leeftijd, maar ook door de trend laat beinvloeden.
Leuke voor jou, Claudia. ;)
pi_84718358
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 22:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ik was er als meisje van overtuigd dat ik mijn zoon 'Damian' zou noemen. :D
Nou, dit was mijn naam dus ook al mijn hele leven. Damian. Dat moest het worden ooit.
Toen we onze eerste zoon kregen heeft mijn man daar Damon van gemaakt (met mijn weten natuurlijk).

Ik denk niet dat ik er nu 9 jaar later nog voor zou kiezen maar desalniettemin past die naam heel erg goed bij hem.
pi_84718387
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 22:13 schreef Ssserpente het volgende:
Damian is ook een totaal ander soort naam dan Ivan! Sophie past er wel goed bij. Maar dan moet je de kat omdopen.

Als kind vond in Jennifer en Jessica prachtig. Past ook totaal niet bij de namen die ik nu leuk vind.

Grappig trouwens dat je je smaak niet alleen door je leeftijd, maar ook door de trend laat beinvloeden.
Leuke voor jou, Claudia. ;)

Ik had vroeger ook een aantal namen in mijn hoofd maar die vind ik nu verschrikkelijk :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_84718395
Ik wilde als kind een Yasmine en een Kimberly.
:P
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_84718400
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 22:12 schreef lily het volgende:

[..]

Ik weet niet meer precies hoe en wat maar zelfs ik wist het (althans niet zeker maar ik had het wel goed geraden bij jou)
Echt? Hier had ik niks verteld. Hoewel, KD postte eens een lijstje waar Lente in stond en dat heb ik toen gezegd. Maar da's alles, volgens mij.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 22:14:21 #272
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84718409
En dan thuis steeds stiekem de naam gebruiken om er alvast aan te wennen O+

Ik ben een paar keer nadat Esmee al geboren was heel erg geschrokken omdat ik haar naam gebruikte waar een bekende bij was. Moest er even aan wennen dat het toen kon :D
pi_84718504
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 22:14 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Echt? Hier had ik niks verteld. Hoewel, KD postte eens een lijstje waar Lente in stond en dat heb ik toen gezegd. Maar da's alles, volgens mij.
Ja, en je zei iets over een H wel of niet...ik weet niet meer precies....maar ik had dus wel Lente in mijn hoofd bij jou en ik had het goed.

ik weet het weer:
er kwam eens een lijst voorbij waarbij je zei hoe vaak de naam erin voorkwam en ik ben gaan neuzen en 1 + 1 was toen twee
  Moderator zaterdag 31 juli 2010 @ 22:16:36 #274
5428 crew  miss_sly
pi_84718533
haha Stiemie :D

ik wilde vroeger altijd een meisjesnaam die je dan kon afkorten tot een jongensnaam, dat vond ik zoo stoer :')
pi_84718539
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 22:14 schreef Stiemie het volgende:
En dan thuis steeds stiekem de naam gebruiken om er alvast aan te wennen O+

Ik ben een paar keer nadat Esmee al geboren was heel erg geschrokken omdat ik haar naam gebruikte waar een bekende bij was. Moest er even aan wennen dat het toen kon :D
_O-
Esmee stond ook op ons lijstje trouwens..

Wij hebben Amber destijds gezegd dat de baby Truus heette... De overgang van Truus naar Tess was dan niet zo moeilijk :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')