Bij ons ook Claudia!quote:
niet in twee omhoogstaande vlechten?quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:42 schreef Leandra het volgende:
Ik zie een spitse dame met rood haar en een grote paarse jas voor me....
Oh, dat rode haar soms in een beetje een loshangend knotje
Nee, ik schat haar in als zijnde 50+ dus dan zijn de vlechten een beetje te jeugdigquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
niet in twee omhoogstaande vlechten?
iets anders wel, maar pippilotta. De enige echte <3
*krant bijpakt*quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik schat haar in als zijnde 50+ dus dan zijn de vlechten een beetje te jeugdig
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
*krant bijpakt*
Geboren 1962
http://www.hauserwirth.com/artists/25/pipilotti-rist/biography/
ze is videokunstenares.en haar film is een fantastisch orgasme van kleuren en associaties. Asteblief.
Darn, ik zat nog te twijfelen over een edit en er 40+ van te maken.... ik had natuurlijk gewoon de gulden middenweg moeten nemen en er 45+ van moeten makenquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
*krant bijpakt*
Geboren 1962
http://www.hauserwirth.com/artists/25/pipilotti-rist/biography/
ze is videokunstenares.en haar film is een fantastisch orgasme van kleuren en associaties. Asteblief.
Afgeleide van Anastasia? Denk ik hoor.quote:
Hm.quote:
Dat belemmert sommige ouders niets. In de buurt hebben we een Yaiden, die gewoon Djeeden genoemd wordt (vreselijke naam overigens). En die spelling doet ook nog eens denken aan Uitvaartverzorgingquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Precies dat staat er ook gewoon, Ja-de. Er staat geen -dj- klank, als je die wel had gewild had je er een J of zelfs een Dj neer moeten zetten (waar ik persoonlijk ook niet zo'n fan van ben eerlijk gezegd maar dat daargelaten).
quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:29 schreef Jape het volgende:
[..]
Dat belemmert sommige ouders niets. In de buurt hebben we een Yaiden, die gewoon Djeeden genoemd wordt (vreselijke naam overigens). En die spelling doet ook nog eens denken aan Uitvaartverzorging
Op z'n engels. Zoeri, met de nadruk nadruk op de u/oe zeg maar.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:47 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hm.
Hoe spreek je dat uit?
Nora is leuk!
Gebakje ook....![]()
haha een vriend van me heet Youri en Zoeri was een tijd lang zn dronken alter-egoquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:11 schreef Zuster87 het volgende:
[..]
Op z'n engels. Zoeri, met de nadruk nadruk op de u/oe zeg maar.
Jorja haar tweede naam is Xuri! (hebben we eigenlijk een beetje zelf bedacht, wilden graag als tweede letter een X.....quote:
djoerie?quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha een vriend van me heet Youri en Zoeri was een tijd lang zn dronken alter-ego![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:06 schreef Pvoesss het volgende:
ik zou gaan voor ei. Maar je weet maar nooit
Claudia die van mij noemt alles te turks... ook namen zoals liam zijn net turks
Reza .. Zo heet de Iraanse terreinknecht bij ons op de voetbal (ok, zo'n 10 jaar geleden) ookquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:27 schreef Poppejans het volgende:
Alleen heb ik nu helemaal DE meisjesnaam die ik het allerleukst vind: Reza
Wolf en Reza![]()
![]()
![]()
Wat is jullie overweging geweest om er niet 'Tijn' van te maken?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:16 schreef DutchieBre het volgende:
Onze zoon heet Thyn .. Als het een meisje was geweest Aimee ..
Laten we het op een compromis houdenquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat is jullie overweging geweest om er niet 'Tijn' van te maken?
Bij 'Aimee' denk ik aan mijn titel.![]()
Eigenlijk spreken we het nooit uit, maar we hebben bedacht dat het meer als suri uitgesproken wordt, xavier spreek je eigenlijk ook uit als savjee (tenminste in limburg)......quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:46 schreef Zuster87 het volgende:
Spreek je dat dan ook echt uit als Ksuri?
MA, Master of Arts. Zorg er maar voor dat ze een exacte richting gaat kiezen en MSc wordt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:22 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Laten we het op een compromis houden
Aan je titel omdat ?
M.A. lijkt me? Je spreekt het allebei uit als emmee.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:22 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Laten we het op een compromis houden
Aan je titel omdat ?
Noem je kind geen Piétsjdie, mensen!quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
M.A. lijkt me? Je spreekt het allebei uit als emmee.
Tijd dat je promoveert Claudiahop naar een andere titel
Maar hoe kon ik weten dat zij Master of Arts is ?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
M.A. lijkt me? Je spreekt het allebei uit als emmee.
Tijd dat je promoveert Claudiahop naar een andere titel
Fonetisch is dat Tiemme ?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:31 schreef Claudia_x het volgende:
Als ik 'Thyn' lees ben ik dat geneigd uit te spreken als 'thyme' maar dan met een 'n'.
t'is wel he-le-maal van nu! onnavolgbaar gespeld enzoquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Noem je kind geen Piétsjdie, mensen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |