quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:59 schreef Ssserpente het volgende:
Sophie is wel leuk. Van Sophie Hilbrand dan?
Maar niet meer zo vaak als eerst toch?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dies toch nog wel op tievie?
En die naam staat toch in de top 10 dus die is heus niet zo gelinkt aan tv
Ow ja, die kan ook nogquote:
quote:
Dat is 'm he?quote:
Ik vond Tooske ook een leuke naam, tot Nils 'm meteen omdoopte tot Dooske.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, dat zal t zijn, dies gelukkig ook nie meer op tievie toch?
Tooske
Heb ik ook niet. Als ze d'r naam maar kan spellen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind Tooske echt gruwelijk, dan heb je volgens mij al totaal geen hoge verwachtingen van je worp...
quote:
Je kwam de naam regelmatig 'op een andere manier' op tv tegen en die persoon is nu van de tv verdwenen, maar het is geen bekend iemand?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:59 schreef marcek het volgende:
[..]
Ghehehe ik heb nergens gezegd dat het een bekend iemand zou moeten zijn![]()
De naam komt iig nog niet in het fok lijstje voor.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:19 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Je kwam de naam regelmatig 'op een andere manier' op tv tegen en die persoon is nu van de tv verdwenen, maar het is geen bekend iemand?
Sieneke!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:47 schreef marcek het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je zoveel vluchtige semi bekenden op tv (denk aan bijv alle talentenshows, tijdelijke series, spelshows etc)
Laten we het zo zeggen, wij kwamen de naam vaak tegen in een programma wat wij keken.
Ok het is best vaag dit allemaal, maar er lezen ook bekenden van ons op dit forum en die hoeven niet alles te weten
Binnenkort gooien we de naam hier wel neer, aangezien de kleine over een week wordt gehaald dmv een geplande keizersnee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |