Like WTFquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:35 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik klik op lifestyle en het eerste wat er staat is "Puisten rond de schaamstreek maar is geen soa??"
quote:
euhm, nouja, ik ga er zaterdag (kermissssquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:39 schreef Lindytje het volgende:
We hebben in elk geval 3x een KV in hhet centrum
En een claires en een douglas en een pieces..
Maar dat lakwinkeltje (haar en nagelspullen) zit aan de piusstraat... maar hoe ga ik dat uitleggen... wat ken je in Tilburg?
Super mooie fotoquote:
Je wilt graag portretten schieten van onbekende, of bekenden?quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Mooie foto!
Ik wil zo graag portretten gaan schieten van mensen, blijkt dat ik daar best goed in ben enzo. maar ik durf de mensen niet te benaderen
weet je wat dan geweldig zou zijn om te beginnen? 100 Strangers Projectquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Mooie foto!
Ik wil zo graag portretten gaan schieten van mensen, blijkt dat ik daar best goed in ben enzo. maar ik durf de mensen niet te benaderen
De kerk toch.. hahha!quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
euhm, nouja, ik ga er zaterdag (kermissss)heen, ik weet waar de kerk is, hihi
Je mag mij best doen, maar ik ben niet zo fotogeniek denk ikquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Mooie foto!
Ik ken het niet, eigenlijk.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:41 schreef tliciouz het volgende:
Is dit een beetje fijne make up en nagellak? Je kan natuurlijk niet veel verwachten van die prijs maar toch.
http://www.eyeslipsface.nl/
Ik heb wel eens mensen gehoord die daar wel redelijk enthousiast over warenquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:41 schreef tliciouz het volgende:
Is dit een beetje fijne make up en nagellak? Je kan natuurlijk niet veel verwachten van die prijs maar toch.
wil wel keer helpen hoor, en ik denk genoeg andere meiden ook welquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Mooie foto!
Je weet toch dat ik even drama moet doen, ik ben niet eens thuis zaterdag!quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Super mooie foto![]()
En Sharana, je mag heus hoi komen zeggen heur, ik bijt niet
Je durft gewoon niet omdat je zo oud bentquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik even drama moet doen, ik ben niet eens thuis zaterdag!
de amsterdamse binnenstad is lastig lopen met rollatorquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je durft gewoon niet omdat je zo oud bent
Op de wallen moet het lukkenquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
de amsterdamse binnenstad is lastig lopen met rollator
inhouden?quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
alexxx pas je op? op amsterdam centraal verkopen ze opi lakjes dus hou joysa even in!
Ohmygod, maar volgens mij rijdt de bus nog maar tot Marnixstraat, dus hoef ik niet naar centraal.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
alexxx pas je op? op amsterdam centraal verkopen ze opi lakjes dus hou joysa even in!
niet naar de lush?quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ohmygod, maar volgens mij rijdt de bus nog maar tot Marnixstraat, dus hoef ik niet naar centraal.
en ik ga ook niet naar de claires, en niet naar lush.
Ik knijp wel in alex zn tietenquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ga je daar nu ook al tieten knijpen? je weet dat je dan achteraf een rekening krijgt heh!
die van mij zijn gratisquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ga je daar nu ook al tieten knijpen? je weet dat je dan achteraf een rekening krijgt heh!
top painting skillzzzquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:53 schreef Lindytje het volgende:
Voor Mirjam:
[ afbeelding ]
De rode lijn is de lijn die je moet lopen, het rode kruis is de kerk op de Heuvel. De stip is het nagelwinkeltje (het heet iets van Amanda's Hair&Cosmetics.
De blauwige lijn is hoe de kermis loopt, en de grote gele M is natuurlijk de MacDonalds
Ik hoop dat je er iets mee kan... Oh, en als je iets verder rechtdoor loopt en de 3de straat links pakt, ben je bij mij thuis
Dan ga ik er maar eens een bestelling plaatsen, he voor 1 euroquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens mensen gehoord die daar wel redelijk enthousiast over waren![]()
(ik heb laatst zo'n coastal scents palette gekocht, die zijn echt redelijk briljant!!)
Ik heb heul geen moobs... ik ben een meisje...quote:
Zeg, geen ruzie om mijn tieten he!! Ik heb er 2quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
niet zo hebberig als jij nu die van allexxx krijgt wil ik die van lindytje
ik wil de rechter!!!!!!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeg, geen ruzie om mijn tieten he!! Ik heb er 2
Precies, wat is nou een euroquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan ga ik er maar eens een bestelling plaatsen, he voor 1 euro
Ben ik zo scheel of kan ik er geen verzendkosten op vinden?quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bijna net zo mooi als mijn buitenpelpaint
Dat weet ik tochquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goede keuze, je hebt the bigger one!
okeee ik neem links welquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goede keuze, je hebt the bigger one!
haha, thanksquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:53 schreef Lindytje het volgende:
Voor Mirjam:
[ afbeelding ]
De rode lijn is de lijn die je moet lopen, het rode kruis is de kerk op de Heuvel. De stip is het nagelwinkeltje (het heet iets van Amanda's Hair&Cosmetics.
De blauwige lijn is hoe de kermis loopt, en de grote gele M is natuurlijk de MacDonalds
Ik hoop dat je er iets mee kan... Oh, en als je iets verder rechtdoor loopt en de 3de straat links pakt, ben je bij mij thuis
¤ 7,45 voor verzenden, standaard.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan ga ik er maar eens een bestelling plaatsen, he voor 1 euro
Daar begon ze toch over? of dat goede waren?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, ze hebben ook lakkies!! Gaat tussen mijn bookmarks
Nee, of het uberhaupt wat wasquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Daar begon ze toch over? of dat goede waren?
Bestellingssoort Verzendkosten per bestelling Verzenderquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ben ik zo scheel of kan ik er geen verzendkosten op vinden?
Spuit 11....quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bestellingssoort Verzendkosten per bestelling Verzender
Standaard 7,45 ¤ Chronopost
Dat is dan wel weer een beetje veel.... dus veel bestellen
Ja inderdaad, maar met een flinke lading heb je dat er wel weer uit.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bestellingssoort Verzendkosten per bestelling Verzender
Standaard 7,45 ¤ Chronopost
Dat is dan wel weer een beetje veel.... dus veel bestellen
Ik had alleen wat gehoord over de make-upquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Daar begon ze toch over? of dat goede waren?
Precies!! Dat wordt met salaris al een Nfu Oh bestelling en een ELF bestelling...quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar met een flinke lading heb je dat er wel weer uit.
Mijn salaris gaat uit naar elf en Antwerpen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Precies!! Dat wordt met salaris al een Nfu Oh bestelling en een ELF bestelling...
Ik zit een beetje op die site te kijken, en kan volgens mij zo voor 15-20 euro in mijn winkelwagentje mikken...quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn salaris gaat uit naar elf en Antwerpen.
Jongen!! Lach me niet uit!!quote:
Ja hier ook.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zit een beetje op die site te kijken, en kan volgens mij zo voor 15-20 euro in mijn winkelwagentje mikken...
[..]
Jongen!! Lach me niet uit!!
Kruidvat heb datquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja hier ook.Moet zo'n wenkbrauwset hebben met patronen. Krijg die van mij nooit goed.
Ik lach je toe!quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zit een beetje op die site te kijken, en kan volgens mij zo voor 15-20 euro in mijn winkelwagentje mikken...
[..]
Jongen!! Lach me niet uit!!
Ga weg!quote:
Is nu aanbieding, vliegt de deur uit, 2 of 3 euro geloof ik :pquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ga weg!ik heb het namelijk nooit zien liggen.
Tijdens mijn opleiding moesten we elkaars wenkbrauwen doen, en ik had zo'n mooie vorm, en toen presteerde het iemand om de bovenkant weg te halen, wat nooit mag is de bovenkant.
Nu blijf ik maar telkens prutsen om die vorm weer te krijgen.
Ja, van Essence. Lekker is dat, als iemand anders je wenkbrauwen verprutstquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Tijdens mijn opleiding moesten we elkaars wenkbrauwen doen, en ik had zo'n mooie vorm, en toen presteerde het iemand om de bovenkant weg te halen, wat nooit mag is de bovenkant.
Nou mooi, moet morgen toch de stad in. Scheelt me misschien weer teveel euro's bij elf.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Is nu aanbieding, vliegt de deur uit, 2 of 3 euro geloof ik :p
Staat in folder
Essence heeft die niet meer in assortiment geloof ik heur.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:19 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja, van Essence. Lekker is dat, als iemand anders je wenkbrauwen verprutst
Er is genoeg andere zooi te halen bij ELFquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou mooi, moet morgen toch de stad in. Scheelt me misschien weer teveel euro's bij elf.![]()
Thanks!
Oh, ik dacht het laatst nog te zien liggen. Nouja, jij zal het beter weten hè?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Essence heeft die niet meer in assortiment geloof ik heur.
Is speciaal ingekocht voor actie, dus op = op
Oh ik zie het staan ja, voor 2 euro. Ben benieuwd. Ligt dat gewoon bij de make up? Want dat merk ken ik niet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Essence heeft die niet meer in assortiment geloof ik heur.
Is speciaal ingekocht voor actie, dus op = op
Zeg dat nou niehiet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Er is genoeg andere zooi te halen bij ELF
Wat balen!!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
zijn die dingen echt handig?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh ik zie het staan ja, voor 2 euro. Ben benieuwd. Ligt dat gewoon bij de make up? Want dat merk ken ik niet.
Meh, ik vind die sjablonen niks. Heb ze ergens liggen, maar het gaat makkelijker zonder. Zo'n sjabloon kun je ook scheef op je kop zetten en dan is je wenkbrauw alsnog misluktquote:
Bij actie, gewoon vragen aan een medewerker (doet toch iedereen.. want dan hoeven ze niet te zoekenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh ik zie het staan ja, voor 2 euro. Ben benieuwd. Ligt dat gewoon bij de make up? Want dat merk ken ik niet.
Ja ik wil het ook telkens laten groeien maar uiteindelijk heb je overal haartjes zitten en denk ik bah en trek ik het er weer uit.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wat balen!!!ik wil ook mooie brauwtjes, doe het meestal zelf maar zit er aan te denken om het nu even te laten groeien en dan door iemand in de jusite vorm te laten doen en daarna zelf bij te houden
![]()
maar ik heb die wenkbrauwensetjes wel vaker in de stad gezien!
Ja denk dat het zonder nog het beste lukt maar het is meer even om de vorm, want links is altijd anders dan rechts.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:29 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Meh, ik vind die sjablonen niks. Heb ze ergens liggen, maar het gaat makkelijker zonder. Zo'n sjabloon kun je ook scheef op je kop zetten en dan is je wenkbrauw alsnog mislukt
Die van mij zijn ook niet helemaal symmetrisch geloof ik, maar anders ziet het er ook vreemd uit, ik denk dat mijn gezicht niet symmetrisch isquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja denk dat het zonder nog het beste lukt maar het is meer even om de vorm, want links is altijd anders dan rechts.
mja das ook wel probleem iddquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik wil het ook telkens laten groeien maar uiteindelijk heb je overal haartjes zitten en denk ik bah en trek ik het er weer uit.
Ze hoeven niet identiek te zijn toch? Zusjes, geen tweeling, hoorde ik laatstquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja denk dat het zonder nog het beste lukt maar het is meer even om de vorm, want links is altijd anders dan rechts.
Haha nou op het moment zien ze er zo uit, heb geen betere foto helaas.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mja das ook wel probleem idd![]()
ik had zelfs nog in je fobo gespiekt om te kijken of je foto had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Ja het moeten niet 2 dezelfde wenkbrauwen worden neequote:Op woensdag 14 juli 2010 21:37 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ze hoeven niet identiek te zijn toch? Zusjes, geen tweeling, hoorde ik laatstMaar opzich is het wel een handige richtlijn als je ze weer mooi in vorm wil krijgen.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha nou op het moment zien ze er zo uit, heb geen betere foto helaas.You're prettySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
en voor mijn fobo had je de verkeerde afslag genomen!quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:48 schreef princess-a het volgende:
Oh dit is leuk! Gaan jullie foto's posten?Ik deed gister rondje fobo's, maar allemaal fotoloos en "op dit fotoboek kun je niet reageren"
Ik heb wel foto's, toch??!! Niet van de voorkant, thoughquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:48 schreef princess-a het volgende:
Oh dit is leuk! Gaan jullie foto's posten?Ik deed gister rondje fobo's, maar allemaal fotoloos en "op dit fotoboek kun je niet reageren"
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:48 schreef Lindytje het volgende:
Mijn hoofd.. Ik gewikkeld in sjaals op Festival Mundial, ik had het koud...heuj ik had jou blond verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar pretty
Mijn hoofd.. Ik gewikkeld in sjaals op Festival Mundial, ik had het koud...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niks om je voor te schamen anders!quote:![]()
Dat vind ik altijd een lastige, iemand die pretty zegt...quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
heuj ik had jou blond verwacht![]()
Maar pretty
Mijn hoofd.. Ik gewikkeld in sjaals op Festival Mundial, ik had het koud...Oh ik had echt een heel ander iemand verwacht, sowieso een blondy! Wat een schattige wangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
heuj ik had jou blond verwacht![]()
Maar pretty
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh ik had echt een heel ander iemand verwacht, sowieso een blondy! Wat een schattige wangen.
Ik was ook als kind blondquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd een lastige, iemand die pretty zegt...![]()
Maar als kind was ik wel blond
Lief!quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[..]
niks om je voor te schamen anders!
Haha, twee keer een blondy verwachtquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh ik had echt een heel ander iemand verwacht, sowieso een blondy! Wat een schattige wangen.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha nou op het moment zien ze er zo uit, heb geen betere foto helaas.das toch hardstikke mooi!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, dankje! (ik kan niet zo goed met complimentjes omgaan... issue...)quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik was ook als kind blond![]()
Maar pretty is heel positief
Anders zeg ik wel leuk
Mijn hoofd.. Ik gewikkeld in sjaals op Festival Mundial, ik had het koud...leuke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:51 schreef Joysa het volgende:
Hier nog maar keertje danWe have a winner!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:51 schreef Joysa het volgende:
Hier nog maar keertje danOhja!! Die had ik al een keer gespiekt! Ik had jou ook heel blond verwacht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je lijkt op iemand die ik ken.... hmmm....
Je hebt een lief koppie(ja, dat is positief bedoeld, ik vind je leuk!)
Don't come closer, I might hurt you
ik had jou trouwens ook blond verwacht, en niet vanwege domme opmerkignen hoor, maar gewoonquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, dankje! (ik kan niet zo goed met complimentjes omgaan... issue...)
Leuk ja...
Dankjequote:
Thankyouuuuquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohja!! Die had ik al een keer gespiekt! Ik had jou ook heel blond verwacht!
En je lijkt op iemand die ik ken.... hmmm....
Je hebt een lief koppie(ja, dat is positief bedoeld, ik vind je leuk!)
Ik wil pics van jou zien, ik denk altijd al dat jij en heul lekker wijf bent.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:48 schreef princess-a het volgende:
ja princess kom maar op!quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil pics van jou zien, ik denk altijd al dat jij en heul lekker wijf bent.
Hahaha! Ik zal mijn haar eens blond gaan verven...quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had jou trouwens ook blond verwacht, en niet vanwege domme opmerkignen hoor, maar gewoon
En ik heb een rood hoofd op die foto.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dankje
Ik zie ineens dat ik echt mega-wallen heb.. hahhaha!! Ik zal ook wel moe geweest zijn
boeiendquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dankje
Ik zie ineens dat ik echt mega-wallen heb.. hahhaha!! Ik zal ook wel moe geweest zijn
Die heb ik al es gezien, in foboquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
ik sta nooit leuk op fotosquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
En ik heb een rood hoofd op die foto.
Maar dat was tijden schaatsen, dus logisch
Oh die van jou doet dat dus ook al.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:57 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en over die wangen... daaraan ziet mijnaltijd of ik echt blij ben ergens om: 'hey!! hamsterwangetjes'
Ja maar je ziet wel een groot deel hoofd enzoquote:
Ja....quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh die van jou doet dat dus ook al.
OUD EN EEN GROOT HOOFDquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja maar je ziet wel een groot deel hoofd enzo![]()
Oh dat klinkt alsof ik vind dat je een groot hoofd hebt, maar dat is niet zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2010 22:01:20 ]
Maar ik meen het wel wat ik zegquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:00 schreef Lindytje het volgende:
haha, zie ons allemaal voorzichtig tegen elkaar praten!! Vrouwen![]()
(en vorig topic.... BIER!!!! TIETEN!!!!!!!)
nog 2 uurtjes, dan is het weer laat genoeg dan ga ik ook weer bier en tieten roepenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:00 schreef Lindytje het volgende:
haha, zie ons allemaal voorzichtig tegen elkaar praten!! Vrouwen![]()
(en vorig topic.... BIER!!!! TIETEN!!!!!!!)
Hahahahahaha! Dat valt dan wel tegenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
en nu allemaal bier over de blote borsten laten stromen en daar foto;'s van posten!quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar ik meen het wel wat ik zeg![]()
Maar over bier en tieten praten is ook leuk
je hebt geen groot hoofd !quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja had mijn bericht al geedit. Gelijk foto met grijze haar
Ja, ik meen het ook!! Eerlijk ben ik altijd wel, dat is 1 ding dat ik zeker over mezelf kan zeggenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar ik meen het wel wat ik zeg![]()
Maar over bier en tieten praten is ook leuk
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:02 schreef princess-a het volgende:
@ Tliciouz, Lindytje en Joysa, ik vind jullie alle3 helemaal leuken best wel precies wat ik van jullie verwacht had
![]()
[..]
Hahahahahaha! Dat valt dan wel tegen
Jij lijkt op mijn nichtje!! Lief, zo'n zat hoofdjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, zou je wel willen he??quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en nu allemaal bier over de blote borsten laten stromen en daar foto;'s van posten!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hai
it's the map in my mind that sends me on my way.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OUD EN EEN GROOT HOOFD
Edit: ik heb eigenlijk wel een groot hoofd![]()
Jij bent mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wie is die rechter jongen?
All good things are wild and free.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]Godsamme, jullie lijken allemaal op iemand die ik ken!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hai![]()
Tof hoofd heb je!!Don't come closer, I might hurt you
ik welquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Neh... ik ben helemaal niet zo;n vieze pot....
mannen zijn boyfriend + broerquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij bent mooi!wie is die rechter jongen?
En dan heel hard wegrennen, dat ie achter je aan moet rennen, en dan is alles weer goedquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:10 schreef princess-a het volgende:
Sharaan je bent pretty! Ik ga nu snel naar mntoe. Voor de mensen die nog weten wat ik eergister vertelde over hem, we gaan een strandwandeling maken en ik denk dat ik hem eens in het water ga tiefen ofzo
Zo is dat!! Go girl!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:10 schreef princess-a het volgende:
Sharaan je bent pretty! Ik ga nu snel naar mntoe. Voor de mensen die nog weten wat ik eergister vertelde over hem, we gaan een strandwandeling maken en ik denk dat ik hem eens in het water ga tiefen ofzo
Jaaa, Dico lijkt ook op iemand die ik ken. Maar ik kan er even niet op komen wiequote:Op woensdag 14 juli 2010 22:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Godsamme, jullie lijken allemaal op iemand die ik ken!!![]()
Tof hoofd heb je!!
[..]yay jij hebt ook sproetjes!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hai
![]()
[..]Jij hebt ook sproetjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hai
![]()
Ach zo was ik eerst ook.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik mag hopen van wel want hij heeft elke avond een andr volgens mij
tuurlijk, vrijgezellenleven hequote:
Heerlijk tochquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
tuurlijk, vrijgezellenleven he![]()
hij had een relatie van 6 jaar ofzo en is nu weer single dus leeft er op los
Ik zou er eerlijk gezegd niet aan moeten denken... al dat ge-date...quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja lijkt me soms ook wel weer es heerlijk om single te zijn
I like itquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zou er eerlijk gezegd niet aan moeten denken... al dat ge-date...
Mij ook hoor. En heb pas anderhalf jaar een relatie. Maar weet je wat het is. Ik ben altijd vrijgezel geweest en als ik iemand leuk vond was dat binnen 2 weken alweer over. En dit is mijn aller eerste relatie, en ik baal dat ik hem nu heb leren kennen. Had het liever 5 jaar later gehad, niet dat ik niet blij met hem ben hoor.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja lijkt me soms ook wel weer es heerlijk om single te zijn
respectquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:27 schreef Lindytje het volgende:
Ik blijf gewoon lekker bij mijnplakken.... (al 8 jaar!!)
Lekker blijven plakken !quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:27 schreef Lindytje het volgende:
Ik blijf gewoon lekker bij mijnplakken.... (al 8 jaar!!)
ik volgende maand 2 jaar, en heb het nog nooit langr als 2 jaar en 2 maanden gered, dus ben benieuwdquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mij ook hoor. En heb pas anderhalf jaar een relatie. Maar weet je wat het is. Ik ben altijd vrijgezel geweest en als ik iemand leuk vond was dat binnen 2 weken alweer over. En dit is mijn aller eerste relatie, en ik baal dat ik hem nu heb leren kennen. Had het liever 5 jaar later gehad, niet dat ik niet blij met hem ben hoor.
Zekers!!quote:
Haha, nou respect is niet nodig hoor, ik doe er geen moeite voorquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
respect
mijn langste relatie was 4,5 jaar tot nu toe![]()
mn ouders waren 2 weken terug 40 jaar getrouwd, en 47 jaar samen
Jij gaat een record vestigen voor jezelfquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik volgende maand 2 jaar, en heb het nog nooit langr als 2 jaar en 2 maanden gered, dus ben benieuwd
Ik slik de pil ja, maar ik had al last van migraine voordat ik de pil ging slikkenquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:21 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ben je aan de hormonen (pil/spiraal etc) ik had vanaf me 14de al migraine, soms zelfs 4 a 5 dagen achter elkaar, heb zelfs een keer ritje na t ziekenhuis gekregen toen een aanval 10 dagen duurdesinds ik gestopt ben met al die troep heb ik echt heeeeeeel afentoe nog migraine *klopt af*
De gewone lijn viel mij erg tegen (producten erg donker, zo was medium echt te donker voor mijn NC30 huid *MAC taal*quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:41 schreef tliciouz het volgende:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ben je een negertje met een hongeroedeempje?
OF je hebt je voeten niet gewassen
Jij ook foto!!!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:43 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
De gewone lijn viel mij erg tegen (producten erg donker, zo was medium echt te donker voor mijn NC30 huid *MAC taal*
[..]
Wat een lekkere wijven hier allemaal![]()
Oke, oke.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:51 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Oke, oke.Ook al prettyyyyyyyy!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
[..]
Oke, oke.je lijkt op een ex van meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet je maar niet vergaderenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
Je gaat ff vergaderen en ze zijn alweer 5 pagina's verder
[..]
Oke, oke.Oeh, jij ziet er tof uit!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben niet het type om een hekel aan mensen te hebbenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:55 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Heb je nu meteen een hekel aan me?![]()
![]()
*feels the love*quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben niet het type om een hekel aan mensen te hebben
Trustenquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:00 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik ga mijn koppie rust gunnen en slapen dames (en heer)
Slaaplekker!![]()
![]()
Da;s heul niet waar, dat jij normaal lelijker bent!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JIJ wel ja...
[ afbeelding ]
Ik heb wel een knappe foto gepakt, normaal ben ik lelijker
Jij bent heul niet lelijk!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JIJ wel ja...
[ afbeelding ]
Ik heb wel een knappe foto gepakt, normaal ben ik lelijker
Klopt, op deze foto nietquote:
Eggggwel! Ietsje maar.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Da;s heul niet waar, dat jij normaal lelijker bent!!
Haha wat had je verwacht dan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kende alle koppies al behalve Sharana en Joysa, vooral Joysa is heeeel anders dan ik dacht, maar omg wat leuk![]()
Ik kende alleen jou en Joysaquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kende alle koppies al behalve Sharana en Joysa, vooral Joysa is heeeel anders dan ik dacht, maar omg wat leuk![]()
ik had in deel 9 al een spoilerloze foto van mezelfquote:
niet...quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt, op deze foto niet
[..]
Eggggwel! Ietsje maar.
quote:
Lekker wijf!quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
Nou vooruit dan, een recentere (+/- 2 minuuts oud)
[ afbeelding ]
De snor is eigenlijk een schaduw.
Dan ben je nog steeds lekker!quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
jaja... heb je dan toevallig je snor vandaag geschoren ofzo??quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
gaafquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
Jammer dat ik geen pics van tien jaar terug op de flappertop hebToen ik nog blauwe haars had enzulks
Die had ik al doorquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ohja, ik kan geen complimenten aannemen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ohja, ik kan geen complimenten aannemen
quote:
quote:
Die dreadsquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:21 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Daar was ik echt nog dun dun...(ik ben de zittende)
[ afbeelding ]
(een van weinige foto's van mezelf die ik wel tof vind/vond)
[ afbeelding ]
Oh, en ik had dreads!
Zo, wel weer genoeg
quote:
quote:
Ik was er zelf ook nogal blij mee!! Totdat ze echt te lang en te zwaar werden.... toen heb ik ze er in 1x af geknipt...quote:
Leuke jurkquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:26 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
En de laatste, niet uit het buikentopic in OUD overigens
Een van de weinige full body shots die ik durf te tonen
Ik dacht ff dat ik in KEL zatquote:
Gaaf!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:26 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
En de laatste, niet uit het buikentopic in OUD overigens
Een van de weinige full body shots die ik durf te tonen
Pluk je nou je baard?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:27 schreef Lindytje het volgende:
Hahahaha, ik zie dat ik ook nog een mooie gif heb
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lul!! Ik doe de 'ludo-sanders-nadenk-pose'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:30 schreef Mss het volgende:
Inclusief onderkinnenEn dat interesseert me geen flikker!
En na 2 flessen wijnOOOH leuk!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had me jou met donker haar voorgesteldYou're pretty!
disclaimer
En na 2 flessen wijnIk had me jou heeeeeeeeeeel anders voorgesteld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat SQ zegt, donker haar! Maar lekker hoor
Dan doe ik ook?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:31 schreef Lindytje het volgende:
Twijfel... durf ik nu een foto te maken??
Ja-jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:32 schreef Stormqueen het volgende:
en bedankt iedereen voor de complimentjes. Ik deed het er niet om, maar 't is wel fijn
En na 2 flessen wijnIk had me je ook met donker haar voorgesteld!! Tof hoofd heb je!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk welquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan doe ik ook?
Gewoon zo a la minute, zonder iets aan te passen![]()
As k da durf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar blond is mijn natuurlijke kleur
Aids.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:34 schreef Lindytje het volgende:
Ohhh, gevonden, mijn favo foto twee jaar geleden
Komt ie... en daarna ga ik nog even twijfelen over een *NU* foto.... Joysa, als jij t doet, doe ik het ook
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:34 schreef Mss het volgende:
Donker haar had ik van de winter:Vind blond ook toffer staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar blond is mijn natuurlijke kleur
Zatlapke
disclaimer
Ja, het was een eenmalig experiment.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vind blond ook toffer staan
Zatlapke
Ja, blond is mooier!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vind blond ook toffer staan
Zatlapke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |