Jaaa, Dico lijkt ook op iemand die ik ken. Maar ik kan er even niet op komen wiequote:Op woensdag 14 juli 2010 22:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Godsamme, jullie lijken allemaal op iemand die ik ken!!![]()
Tof hoofd heb je!!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]yay jij hebt ook sproetjes!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hai
![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]Jij hebt ook sproetjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hai
![]()
Ach zo was ik eerst ook.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik mag hopen van wel want hij heeft elke avond een andr volgens mij
tuurlijk, vrijgezellenleven hequote:
Heerlijk tochquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
tuurlijk, vrijgezellenleven he![]()
hij had een relatie van 6 jaar ofzo en is nu weer single dus leeft er op los
Ik zou er eerlijk gezegd niet aan moeten denken... al dat ge-date...quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja lijkt me soms ook wel weer es heerlijk om single te zijn
I like itquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zou er eerlijk gezegd niet aan moeten denken... al dat ge-date...
Mij ook hoor. En heb pas anderhalf jaar een relatie. Maar weet je wat het is. Ik ben altijd vrijgezel geweest en als ik iemand leuk vond was dat binnen 2 weken alweer over. En dit is mijn aller eerste relatie, en ik baal dat ik hem nu heb leren kennen. Had het liever 5 jaar later gehad, niet dat ik niet blij met hem ben hoor.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja lijkt me soms ook wel weer es heerlijk om single te zijn
respectquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:27 schreef Lindytje het volgende:
Ik blijf gewoon lekker bij mijnplakken.... (al 8 jaar!!)
Lekker blijven plakken !quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:27 schreef Lindytje het volgende:
Ik blijf gewoon lekker bij mijnplakken.... (al 8 jaar!!)
ik volgende maand 2 jaar, en heb het nog nooit langr als 2 jaar en 2 maanden gered, dus ben benieuwdquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mij ook hoor. En heb pas anderhalf jaar een relatie. Maar weet je wat het is. Ik ben altijd vrijgezel geweest en als ik iemand leuk vond was dat binnen 2 weken alweer over. En dit is mijn aller eerste relatie, en ik baal dat ik hem nu heb leren kennen. Had het liever 5 jaar later gehad, niet dat ik niet blij met hem ben hoor.
Zekers!!quote:
Haha, nou respect is niet nodig hoor, ik doe er geen moeite voorquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
respect
mijn langste relatie was 4,5 jaar tot nu toe![]()
mn ouders waren 2 weken terug 40 jaar getrouwd, en 47 jaar samen
Jij gaat een record vestigen voor jezelfquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik volgende maand 2 jaar, en heb het nog nooit langr als 2 jaar en 2 maanden gered, dus ben benieuwd
Ik slik de pil ja, maar ik had al last van migraine voordat ik de pil ging slikkenquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:21 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ben je aan de hormonen (pil/spiraal etc) ik had vanaf me 14de al migraine, soms zelfs 4 a 5 dagen achter elkaar, heb zelfs een keer ritje na t ziekenhuis gekregen toen een aanval 10 dagen duurdesinds ik gestopt ben met al die troep heb ik echt heeeeeeel afentoe nog migraine *klopt af*
De gewone lijn viel mij erg tegen (producten erg donker, zo was medium echt te donker voor mijn NC30 huid *MAC taal*quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:41 schreef tliciouz het volgende:
Is dit een beetje fijne make up en nagellak? Je kan natuurlijk niet veel verwachten van die prijs maar toch.
http://www.eyeslipsface.nl/
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ben je een negertje met een hongeroedeempje?
OF je hebt je voeten niet gewassen
Jij ook foto!!!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:43 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
De gewone lijn viel mij erg tegen (producten erg donker, zo was medium echt te donker voor mijn NC30 huid *MAC taal*
[..]
Wat een lekkere wijven hier allemaal![]()
Oke, oke.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:51 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Oke, oke.Ook al prettyyyyyyyy!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |