Maar ik meen het wel wat ik zegquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:00 schreef Lindytje het volgende:
haha, zie ons allemaal voorzichtig tegen elkaar praten!! Vrouwen![]()
(en vorig topic.... BIER!!!! TIETEN!!!!!!!)
nog 2 uurtjes, dan is het weer laat genoeg dan ga ik ook weer bier en tieten roepenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:00 schreef Lindytje het volgende:
haha, zie ons allemaal voorzichtig tegen elkaar praten!! Vrouwen![]()
(en vorig topic.... BIER!!!! TIETEN!!!!!!!)
Hahahahahaha! Dat valt dan wel tegenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil pics van jou zien, ik denk altijd al dat jij en heul lekker wijf bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
en nu allemaal bier over de blote borsten laten stromen en daar foto;'s van posten!quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar ik meen het wel wat ik zeg![]()
Maar over bier en tieten praten is ook leuk
je hebt geen groot hoofd !quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja had mijn bericht al geedit. Gelijk foto met grijze haar
Ja, ik meen het ook!! Eerlijk ben ik altijd wel, dat is 1 ding dat ik zeker over mezelf kan zeggenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar ik meen het wel wat ik zeg![]()
Maar over bier en tieten praten is ook leuk
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:02 schreef princess-a het volgende:
@ Tliciouz, Lindytje en Joysa, ik vind jullie alle3 helemaal leuken best wel precies wat ik van jullie verwacht had
![]()
[..]
Hahahahahaha! Dat valt dan wel tegen
Jij lijkt op mijn nichtje!! Lief, zo'n zat hoofdjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
ja, zou je wel willen he??quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en nu allemaal bier over de blote borsten laten stromen en daar foto;'s van posten!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hai
it's the map in my mind that sends me on my way.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OUD EN EEN GROOT HOOFD
Edit: ik heb eigenlijk wel een groot hoofd![]()
Jij bent mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wie is die rechter jongen?
All good things are wild and free.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]Godsamme, jullie lijken allemaal op iemand die ik ken!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hai![]()
Tof hoofd heb je!!Don't come closer, I might hurt you
ik welquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Neh... ik ben helemaal niet zo;n vieze pot....
mannen zijn boyfriend + broerquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij bent mooi!wie is die rechter jongen?
En dan heel hard wegrennen, dat ie achter je aan moet rennen, en dan is alles weer goedquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:10 schreef princess-a het volgende:
Sharaan je bent pretty! Ik ga nu snel naar mntoe. Voor de mensen die nog weten wat ik eergister vertelde over hem, we gaan een strandwandeling maken en ik denk dat ik hem eens in het water ga tiefen ofzo
Zo is dat!! Go girl!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:10 schreef princess-a het volgende:
Sharaan je bent pretty! Ik ga nu snel naar mntoe. Voor de mensen die nog weten wat ik eergister vertelde over hem, we gaan een strandwandeling maken en ik denk dat ik hem eens in het water ga tiefen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |