quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:48 schreef Lindytje het volgende:
Mijn hoofd.. Ik gewikkeld in sjaals op Festival Mundial, ik had het koud...leuke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:51 schreef Joysa het volgende:
Hier nog maar keertje danWe have a winner!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:51 schreef Joysa het volgende:
Hier nog maar keertje danOhja!! Die had ik al een keer gespiekt! Ik had jou ook heel blond verwacht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je lijkt op iemand die ik ken.... hmmm....
Je hebt een lief koppie(ja, dat is positief bedoeld, ik vind je leuk!)
Don't come closer, I might hurt you
ik had jou trouwens ook blond verwacht, en niet vanwege domme opmerkignen hoor, maar gewoonquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, dankje! (ik kan niet zo goed met complimentjes omgaan... issue...)
Leuk ja...
Dankjequote:
Thankyouuuuquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohja!! Die had ik al een keer gespiekt! Ik had jou ook heel blond verwacht!
En je lijkt op iemand die ik ken.... hmmm....
Je hebt een lief koppie(ja, dat is positief bedoeld, ik vind je leuk!)
Ik wil pics van jou zien, ik denk altijd al dat jij en heul lekker wijf bent.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:48 schreef princess-a het volgende:
Oh dit is leuk! Gaan jullie foto's posten?Ik deed gister rondje fobo's, maar allemaal fotoloos en "op dit fotoboek kun je niet reageren"
ja princess kom maar op!quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil pics van jou zien, ik denk altijd al dat jij en heul lekker wijf bent.
Hahaha! Ik zal mijn haar eens blond gaan verven...quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had jou trouwens ook blond verwacht, en niet vanwege domme opmerkignen hoor, maar gewoon
En ik heb een rood hoofd op die foto.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dankje
Ik zie ineens dat ik echt mega-wallen heb.. hahhaha!! Ik zal ook wel moe geweest zijn
boeiendquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dankje
Ik zie ineens dat ik echt mega-wallen heb.. hahhaha!! Ik zal ook wel moe geweest zijn
Die heb ik al es gezien, in foboquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil pics van jou zien, ik denk altijd al dat jij en heul lekker wijf bent.
ik sta nooit leuk op fotosquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
En ik heb een rood hoofd op die foto.
Maar dat was tijden schaatsen, dus logisch
Oh die van jou doet dat dus ook al.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:57 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en over die wangen... daaraan ziet mijnaltijd of ik echt blij ben ergens om: 'hey!! hamsterwangetjes'
Ja maar je ziet wel een groot deel hoofd enzoquote:
Ja....quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh die van jou doet dat dus ook al.
OUD EN EEN GROOT HOOFDquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja maar je ziet wel een groot deel hoofd enzo![]()
Oh dat klinkt alsof ik vind dat je een groot hoofd hebt, maar dat is niet zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2010 22:01:20 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |