Haha nou op het moment zien ze er zo uit, heb geen betere foto helaas.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mja das ook wel probleem idd![]()
ik had zelfs nog in je fobo gespiekt om te kijken of je foto had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Ja het moeten niet 2 dezelfde wenkbrauwen worden neequote:Op woensdag 14 juli 2010 21:37 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ze hoeven niet identiek te zijn toch? Zusjes, geen tweeling, hoorde ik laatstMaar opzich is het wel een handige richtlijn als je ze weer mooi in vorm wil krijgen.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha nou op het moment zien ze er zo uit, heb geen betere foto helaas.You're prettySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
en voor mijn fobo had je de verkeerde afslag genomen!quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:48 schreef princess-a het volgende:
Oh dit is leuk! Gaan jullie foto's posten?Ik deed gister rondje fobo's, maar allemaal fotoloos en "op dit fotoboek kun je niet reageren"
Ik heb wel foto's, toch??!! Niet van de voorkant, thoughquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:48 schreef princess-a het volgende:
Oh dit is leuk! Gaan jullie foto's posten?Ik deed gister rondje fobo's, maar allemaal fotoloos en "op dit fotoboek kun je niet reageren"
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:48 schreef Lindytje het volgende:
Mijn hoofd.. Ik gewikkeld in sjaals op Festival Mundial, ik had het koud...heuj ik had jou blond verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar pretty
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Mijn hoofd.. Ik gewikkeld in sjaals op Festival Mundial, ik had het koud...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niks om je voor te schamen anders!quote:![]()
Dat vind ik altijd een lastige, iemand die pretty zegt...quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
heuj ik had jou blond verwacht![]()
Maar pretty
Mijn hoofd.. Ik gewikkeld in sjaals op Festival Mundial, ik had het koud...Oh ik had echt een heel ander iemand verwacht, sowieso een blondy! Wat een schattige wangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
heuj ik had jou blond verwacht![]()
Maar pretty
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh ik had echt een heel ander iemand verwacht, sowieso een blondy! Wat een schattige wangen.
Ik was ook als kind blondquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd een lastige, iemand die pretty zegt...![]()
Maar als kind was ik wel blond
Lief!quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[..]
niks om je voor te schamen anders!
Haha, twee keer een blondy verwachtquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh ik had echt een heel ander iemand verwacht, sowieso een blondy! Wat een schattige wangen.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha nou op het moment zien ze er zo uit, heb geen betere foto helaas.das toch hardstikke mooi!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, dankje! (ik kan niet zo goed met complimentjes omgaan... issue...)quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik was ook als kind blond![]()
Maar pretty is heel positief
Anders zeg ik wel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |