Ben ik zo scheel of kan ik er geen verzendkosten op vinden?quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bijna net zo mooi als mijn buitenpelpaint
Dat weet ik tochquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goede keuze, je hebt the bigger one!
okeee ik neem links welquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goede keuze, je hebt the bigger one!
haha, thanksquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:53 schreef Lindytje het volgende:
Voor Mirjam:
[ afbeelding ]
De rode lijn is de lijn die je moet lopen, het rode kruis is de kerk op de Heuvel. De stip is het nagelwinkeltje (het heet iets van Amanda's Hair&Cosmetics.
De blauwige lijn is hoe de kermis loopt, en de grote gele M is natuurlijk de MacDonalds
Ik hoop dat je er iets mee kan... Oh, en als je iets verder rechtdoor loopt en de 3de straat links pakt, ben je bij mij thuis
¤ 7,45 voor verzenden, standaard.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan ga ik er maar eens een bestelling plaatsen, he voor 1 euro
Daar begon ze toch over? of dat goede waren?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, ze hebben ook lakkies!! Gaat tussen mijn bookmarks
Nee, of het uberhaupt wat wasquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Daar begon ze toch over? of dat goede waren?
Bestellingssoort Verzendkosten per bestelling Verzenderquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ben ik zo scheel of kan ik er geen verzendkosten op vinden?
Spuit 11....quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bestellingssoort Verzendkosten per bestelling Verzender
Standaard 7,45 ¤ Chronopost
Dat is dan wel weer een beetje veel.... dus veel bestellen
Ja inderdaad, maar met een flinke lading heb je dat er wel weer uit.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bestellingssoort Verzendkosten per bestelling Verzender
Standaard 7,45 ¤ Chronopost
Dat is dan wel weer een beetje veel.... dus veel bestellen
Ik had alleen wat gehoord over de make-upquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Daar begon ze toch over? of dat goede waren?
Precies!! Dat wordt met salaris al een Nfu Oh bestelling en een ELF bestelling...quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar met een flinke lading heb je dat er wel weer uit.
Mijn salaris gaat uit naar elf en Antwerpen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Precies!! Dat wordt met salaris al een Nfu Oh bestelling en een ELF bestelling...
Ik zit een beetje op die site te kijken, en kan volgens mij zo voor 15-20 euro in mijn winkelwagentje mikken...quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn salaris gaat uit naar elf en Antwerpen.
Jongen!! Lach me niet uit!!quote:
Ja hier ook.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zit een beetje op die site te kijken, en kan volgens mij zo voor 15-20 euro in mijn winkelwagentje mikken...
[..]
Jongen!! Lach me niet uit!!
Kruidvat heb datquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja hier ook.Moet zo'n wenkbrauwset hebben met patronen. Krijg die van mij nooit goed.
Ik lach je toe!quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zit een beetje op die site te kijken, en kan volgens mij zo voor 15-20 euro in mijn winkelwagentje mikken...
[..]
Jongen!! Lach me niet uit!!
Ga weg!quote:
Is nu aanbieding, vliegt de deur uit, 2 of 3 euro geloof ik :pquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ga weg!ik heb het namelijk nooit zien liggen.
Tijdens mijn opleiding moesten we elkaars wenkbrauwen doen, en ik had zo'n mooie vorm, en toen presteerde het iemand om de bovenkant weg te halen, wat nooit mag is de bovenkant.
Nu blijf ik maar telkens prutsen om die vorm weer te krijgen.
Ja, van Essence. Lekker is dat, als iemand anders je wenkbrauwen verprutstquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Tijdens mijn opleiding moesten we elkaars wenkbrauwen doen, en ik had zo'n mooie vorm, en toen presteerde het iemand om de bovenkant weg te halen, wat nooit mag is de bovenkant.
Nou mooi, moet morgen toch de stad in. Scheelt me misschien weer teveel euro's bij elf.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Is nu aanbieding, vliegt de deur uit, 2 of 3 euro geloof ik :p
Staat in folder
Essence heeft die niet meer in assortiment geloof ik heur.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:19 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja, van Essence. Lekker is dat, als iemand anders je wenkbrauwen verprutst
Er is genoeg andere zooi te halen bij ELFquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou mooi, moet morgen toch de stad in. Scheelt me misschien weer teveel euro's bij elf.![]()
Thanks!
Oh, ik dacht het laatst nog te zien liggen. Nouja, jij zal het beter weten hè?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Essence heeft die niet meer in assortiment geloof ik heur.
Is speciaal ingekocht voor actie, dus op = op
Oh ik zie het staan ja, voor 2 euro. Ben benieuwd. Ligt dat gewoon bij de make up? Want dat merk ken ik niet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Essence heeft die niet meer in assortiment geloof ik heur.
Is speciaal ingekocht voor actie, dus op = op
Zeg dat nou niehiet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Er is genoeg andere zooi te halen bij ELF
Wat balen!!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
zijn die dingen echt handig?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh ik zie het staan ja, voor 2 euro. Ben benieuwd. Ligt dat gewoon bij de make up? Want dat merk ken ik niet.
Meh, ik vind die sjablonen niks. Heb ze ergens liggen, maar het gaat makkelijker zonder. Zo'n sjabloon kun je ook scheef op je kop zetten en dan is je wenkbrauw alsnog misluktquote:
Bij actie, gewoon vragen aan een medewerker (doet toch iedereen.. want dan hoeven ze niet te zoekenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh ik zie het staan ja, voor 2 euro. Ben benieuwd. Ligt dat gewoon bij de make up? Want dat merk ken ik niet.
Ja ik wil het ook telkens laten groeien maar uiteindelijk heb je overal haartjes zitten en denk ik bah en trek ik het er weer uit.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wat balen!!!ik wil ook mooie brauwtjes, doe het meestal zelf maar zit er aan te denken om het nu even te laten groeien en dan door iemand in de jusite vorm te laten doen en daarna zelf bij te houden
![]()
maar ik heb die wenkbrauwensetjes wel vaker in de stad gezien!
Ja denk dat het zonder nog het beste lukt maar het is meer even om de vorm, want links is altijd anders dan rechts.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:29 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Meh, ik vind die sjablonen niks. Heb ze ergens liggen, maar het gaat makkelijker zonder. Zo'n sjabloon kun je ook scheef op je kop zetten en dan is je wenkbrauw alsnog mislukt
Die van mij zijn ook niet helemaal symmetrisch geloof ik, maar anders ziet het er ook vreemd uit, ik denk dat mijn gezicht niet symmetrisch isquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja denk dat het zonder nog het beste lukt maar het is meer even om de vorm, want links is altijd anders dan rechts.
mja das ook wel probleem iddquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik wil het ook telkens laten groeien maar uiteindelijk heb je overal haartjes zitten en denk ik bah en trek ik het er weer uit.
Ze hoeven niet identiek te zijn toch? Zusjes, geen tweeling, hoorde ik laatstquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja denk dat het zonder nog het beste lukt maar het is meer even om de vorm, want links is altijd anders dan rechts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |