Ben ik zo scheel of kan ik er geen verzendkosten op vinden?quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bijna net zo mooi als mijn buitenpelpaint
Dat weet ik tochquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goede keuze, je hebt the bigger one!
okeee ik neem links welquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goede keuze, je hebt the bigger one!
haha, thanksquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:53 schreef Lindytje het volgende:
Voor Mirjam:
[ afbeelding ]
De rode lijn is de lijn die je moet lopen, het rode kruis is de kerk op de Heuvel. De stip is het nagelwinkeltje (het heet iets van Amanda's Hair&Cosmetics.
De blauwige lijn is hoe de kermis loopt, en de grote gele M is natuurlijk de MacDonalds
Ik hoop dat je er iets mee kan... Oh, en als je iets verder rechtdoor loopt en de 3de straat links pakt, ben je bij mij thuis
¤ 7,45 voor verzenden, standaard.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan ga ik er maar eens een bestelling plaatsen, he voor 1 euro
Daar begon ze toch over? of dat goede waren?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, ze hebben ook lakkies!! Gaat tussen mijn bookmarks
Nee, of het uberhaupt wat wasquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Daar begon ze toch over? of dat goede waren?
Bestellingssoort Verzendkosten per bestelling Verzenderquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ben ik zo scheel of kan ik er geen verzendkosten op vinden?
Spuit 11....quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bestellingssoort Verzendkosten per bestelling Verzender
Standaard 7,45 ¤ Chronopost
Dat is dan wel weer een beetje veel.... dus veel bestellen
Ja inderdaad, maar met een flinke lading heb je dat er wel weer uit.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bestellingssoort Verzendkosten per bestelling Verzender
Standaard 7,45 ¤ Chronopost
Dat is dan wel weer een beetje veel.... dus veel bestellen
Ik had alleen wat gehoord over de make-upquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Daar begon ze toch over? of dat goede waren?
Precies!! Dat wordt met salaris al een Nfu Oh bestelling en een ELF bestelling...quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar met een flinke lading heb je dat er wel weer uit.
Mijn salaris gaat uit naar elf en Antwerpen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Precies!! Dat wordt met salaris al een Nfu Oh bestelling en een ELF bestelling...
Ik zit een beetje op die site te kijken, en kan volgens mij zo voor 15-20 euro in mijn winkelwagentje mikken...quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn salaris gaat uit naar elf en Antwerpen.
Jongen!! Lach me niet uit!!quote:
Ja hier ook.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zit een beetje op die site te kijken, en kan volgens mij zo voor 15-20 euro in mijn winkelwagentje mikken...
[..]
Jongen!! Lach me niet uit!!
Kruidvat heb datquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja hier ook.Moet zo'n wenkbrauwset hebben met patronen. Krijg die van mij nooit goed.
Ik lach je toe!quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zit een beetje op die site te kijken, en kan volgens mij zo voor 15-20 euro in mijn winkelwagentje mikken...
[..]
Jongen!! Lach me niet uit!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |