waarom dan ook zo vroeg!quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:51 schreef Diconnected het volgende:
Aargh ik moet nog lakken en bezoek komt al over 40 min ofzo
Omdat m'n tante een kind heeft dat vanmiddag al naar paardrijles motquote:
ik las bubsel in jouw lakquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
*Smelt*
Bubbels in m'n lak. Maar te warm om te lakken. Beeeh.
En feli voor de jarigen!!
Ik zie je al zittenquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
ik in iemands lak is vast niet oke
ben je aan de hormonen (pil/spiraal etc) ik had vanaf me 14de al migraine, soms zelfs 4 a 5 dagen achter elkaar, heb zelfs een keer ritje na t ziekenhuis gekregen toen een aanval 10 dagen duurdequote:Op woensdag 14 juli 2010 16:13 schreef DeltaCephei het volgende:
Blegh, weer migraineaanval gehad vanmiddagMaandagavond ook al. Dan ben ik de uren/dagen erna niets waard
Yaaayquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:21 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
mijn afgekloven stompies groeien weer mooien heb net het huurcontract voor mijn nieuwe kamer ondertekend, en ik heb een geweldige bank gescoord
![]()
![]()
Dat is drie keer goed nieuws! Tof!!quote:[b]Op woensdag 14 juli 2010 16:21 schreef Kleintje19 het volgende:[/b
mijn afgekloven stompies groeien weer mooien heb net het huurcontract voor mijn nieuwe kamer ondertekend, en ik heb een geweldige bank gescoord
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:13 schreef DeltaCephei het volgende:
Blegh, weer migraineaanval gehad vanmiddagMaandagavond ook al. Dan ben ik de uren/dagen erna niets waard
He getsie meid wat naarquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:13 schreef DeltaCephei het volgende:
Jeeeejquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:21 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |