waarom dan ook zo vroeg!quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:51 schreef Diconnected het volgende:
Aargh ik moet nog lakken en bezoek komt al over 40 min ofzo
Omdat m'n tante een kind heeft dat vanmiddag al naar paardrijles motquote:
ik las bubsel in jouw lakquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
*Smelt*
Bubbels in m'n lak. Maar te warm om te lakken. Beeeh.
En feli voor de jarigen!!
Ik zie je al zittenquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
ik in iemands lak is vast niet oke
ben je aan de hormonen (pil/spiraal etc) ik had vanaf me 14de al migraine, soms zelfs 4 a 5 dagen achter elkaar, heb zelfs een keer ritje na t ziekenhuis gekregen toen een aanval 10 dagen duurdequote:Op woensdag 14 juli 2010 16:13 schreef DeltaCephei het volgende:
Blegh, weer migraineaanval gehad vanmiddagMaandagavond ook al. Dan ben ik de uren/dagen erna niets waard
Yaaayquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:21 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
mijn afgekloven stompies groeien weer mooien heb net het huurcontract voor mijn nieuwe kamer ondertekend, en ik heb een geweldige bank gescoord
![]()
![]()
Dat is drie keer goed nieuws! Tof!!quote:[b]Op woensdag 14 juli 2010 16:21 schreef Kleintje19 het volgende:[/b
mijn afgekloven stompies groeien weer mooien heb net het huurcontract voor mijn nieuwe kamer ondertekend, en ik heb een geweldige bank gescoord
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:13 schreef DeltaCephei het volgende:
Blegh, weer migraineaanval gehad vanmiddagMaandagavond ook al. Dan ben ik de uren/dagen erna niets waard
He getsie meid wat naarquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:13 schreef DeltaCephei het volgende:
Jeeeejquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:21 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nice!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:21 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ben je aan de hormonen (pil/spiraal etc) ik had vanaf me 14de al migraine, soms zelfs 4 a 5 dagen achter elkaar, heb zelfs een keer ritje na t ziekenhuis gekregen toen een aanval 10 dagen duurdesinds ik gestopt ben met al die troep heb ik echt heeeeeeel afentoe nog migraine *klopt af*
![]()
![]()
die had je toch net binnen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:12 schreef princess-a het volgende:
[..]
He getsie meid wat naar![]()
[..]
Jeeeej![]()
Ik mocht een uurtje eerder weg op mn werkdus ga nu lekker nog even online webshops afsneupen voor een bikini, of nouja een bikini broekje. Hebben jullie nog tips voor sites die ook snel leveren? Hunkemoller heb ik al
*Nieuwsgierigquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:49 schreef Holyme het volgende:
Oh wow, geloof dat m'n franken wel 'ns heel mooi kan gaan zijn, als ik klaar ben met lakken even foto's maken
Dat broekje is wat laag, zo laag dat ik denk van nee.quote:
Thanksquote:
3 xquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:21 schreef Kleintje19 het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:05 schreef Lindytje het volgende:
Wajooo, de lucht is hier gewoon groenig buiten!!
Hier ook, maar het ergste is al wel voorbij geloof ik...quote:
Reflectionquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:24 schreef AmyGrace het volgende:
Ik wil strax gaan lakken, maar kan niet kiezen..![]()
Dus zeggen jullie het maar! Het gaat tussen:
-CG Caribbean Blue
-CG Strawberry Fields
-OPI DS Reflection
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kan het natuurlijk ook met lakkies die niet door de brievenbus passen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kan het natuurlijk ook met lakkies die niet door de brievenbus passen
Dat klopt wel jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
ach, vind het ergens wel strak, onze brievenbus voldoet nu eenmaal waaaay niet aan de eisen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |