quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:51 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Oke, oke.je lijkt op een ex van meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet je maar niet vergaderenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
Je gaat ff vergaderen en ze zijn alweer 5 pagina's verder
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:51 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Oke, oke.Oeh, jij ziet er tof uit!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
ik ben niet het type om een hekel aan mensen te hebbenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:55 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Heb je nu meteen een hekel aan me?![]()
![]()
*feels the love*quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben niet het type om een hekel aan mensen te hebben
Trustenquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:00 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik ga mijn koppie rust gunnen en slapen dames (en heer)
Slaaplekker!![]()
![]()
Da;s heul niet waar, dat jij normaal lelijker bent!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JIJ wel ja...
[ afbeelding ]
Ik heb wel een knappe foto gepakt, normaal ben ik lelijker
Jij bent heul niet lelijk!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JIJ wel ja...
[ afbeelding ]
Ik heb wel een knappe foto gepakt, normaal ben ik lelijker
Klopt, op deze foto nietquote:
Eggggwel! Ietsje maar.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Da;s heul niet waar, dat jij normaal lelijker bent!!
Haha wat had je verwacht dan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kende alle koppies al behalve Sharana en Joysa, vooral Joysa is heeeel anders dan ik dacht, maar omg wat leuk![]()
Ik kende alleen jou en Joysaquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kende alle koppies al behalve Sharana en Joysa, vooral Joysa is heeeel anders dan ik dacht, maar omg wat leuk![]()
ik had in deel 9 al een spoilerloze foto van mezelfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |