quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lul!! Ik doe de 'ludo-sanders-nadenk-pose'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:30 schreef Mss het volgende:
Inclusief onderkinnenEn dat interesseert me geen flikker!
En na 2 flessen wijnOOOH leuk!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had me jou met donker haar voorgesteldYou're pretty!
disclaimer
En na 2 flessen wijnIk had me jou heeeeeeeeeeel anders voorgesteld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat SQ zegt, donker haar! Maar lekker hoor
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Dan doe ik ook?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:31 schreef Lindytje het volgende:
Twijfel... durf ik nu een foto te maken??
Ja-jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:32 schreef Stormqueen het volgende:
en bedankt iedereen voor de complimentjes. Ik deed het er niet om, maar 't is wel fijn
En na 2 flessen wijnIk had me je ook met donker haar voorgesteld!! Tof hoofd heb je!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
Tuurlijk welquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan doe ik ook?
Gewoon zo a la minute, zonder iets aan te passen![]()
As k da durf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar blond is mijn natuurlijke kleur
Aids.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:34 schreef Lindytje het volgende:
Ohhh, gevonden, mijn favo foto twee jaar geleden
Komt ie... en daarna ga ik nog even twijfelen over een *NU* foto.... Joysa, als jij t doet, doe ik het ook
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:34 schreef Mss het volgende:
Donker haar had ik van de winter:Vind blond ook toffer staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar blond is mijn natuurlijke kleur
Zatlapke
disclaimer
Ja, het was een eenmalig experiment.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vind blond ook toffer staan
Zatlapke
Ja, blond is mooier!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vind blond ook toffer staan
Zatlapke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |