quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:51 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
ooit interieurarchitectuur gedaan als opleiding? van half 9 tot 5 uur op school zitten, 6 uur thuis komen, even eten, en tot 10 uur verder moeten werken voor je project omdat je anders in tijdnood zit?
en hoe wil ik afspreken met een meisje dat mss aan de andere kant van het land woon?
aangezien ik nooit new threads maak mag een ander dat doen.
Voor deze veredelde SC?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:00 schreef GlenSpey het volgende:
Wordt het trouwens niet eens tijd dat we een fatsoenlijke OP in elkaar gaan zetten?
nog geen reactie van je gelezen wat de studie betreftquote:
Als ik van 9 tot 5 op school zat hoefde ik niet nog eens 4 uur extra te werken om het af te krijgen, nee.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:02 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
nog geen reactie van je gelezen wat de studie betreft
jij weet ook niet wat ik doe op een schooldag. tis niet 1 vak, tzijn allerlei verschilledne onderdelen die vaak de volgende dag al bijna klaar moeten zijn. plattegronden uittekenen, cadtekeningen maken, maquettes bouwen. daar ben je wel ff mee bezigquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ik van 9 tot 5 op school zat hoefde ik niet nog eens 4 uur extra te werken om het af te krijgen, nee.
ik WIL het wel, maar het lukt amper, aangezien die dames die ik aanspreek zo'n leuk fantasielijstje hebben. Die denken dat je met een opleiding, bijbaan, sportschool tijd overhoud en elke 3 maanden op vakantie gaat. met een simpel baantje met minimumloon is dat allemaal net aanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:05 schreef Harajuku. het volgende:
Maar dan is jouw MBO-opleiding toch keizwaar, ik vind het prima. Als je geen tijd wil maken voor een relatie hoef je ook niet aan datingsites te beginnen, nee.
Lijstje met de vaste slowchatters enzo, links naar de sites, reviews... succesverhalen... minder-succes verhalen.quote:
Als je straks werkt krijg je het echt niet makkelijker hoor. Je moet alleen maar meer doen op een dag. Hoewel je misschien wel werk in de buurt kan vinden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:05 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
jij weet ook niet wat ik doe op een schooldag. tis niet 1 vak, tzijn allerlei verschilledne onderdelen die vaak de volgende dag al bijna klaar moeten zijn. plattegronden uittekenen, cadtekeningen maken, maquettes bouwen. daar ben je wel ff mee bezig
Tsja dan leen je bij de IBG wat extra geld, ga je minder werken, laat je die sportschool voor wat het is (je kunt ook 2u per week hardlopen) en dan heb je plenty enough time om chickies te regelen. Je hebt zo te zien nl ook tijd om in dit topic rond te hangen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:06 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
ik WIL het wel, maar het lukt amper, aangezien die dames die ik aanspreek zo'n leuk fantasielijstje hebben. Die denken dat je met een opleiding, bijbaan, sportschool tijd overhoud en elke 3 maanden op vakantie gaat. met een simpel baantje met minimumloon is dat allemaal net aan
ben ik me ook van bewust.. heb ook nooit gezegd dat het minder wordt. de werkzaamheden worden alleen wat gerichter, ik moet nu voor mn opleiding dingen doen om de kennis te vergaren, maar als ik interieurarchitect/adviseur ben ga ik geen voetenbankje bouwen.. daar zijn meubelmakers voorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:10 schreef picardmike het volgende:
[..]
Als je straks werkt krijg je het echt niet makkelijker hoor. Je moet alleen maar meer doen op een dag.
met 2u hardlopen behaal ik niet het doel dat ik wil behalen, daar is 3x per week anderhalf uur wel nodig. leningen doe ik niet aan, geen zin om vast te zitten met schuld. chickies... ik ben geen advancedpower..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tsja dan leen je bij de IBG wat extra geld, ga je minder werken, laat je die sportschool voor wat het is (je kunt ook 2u per week hardlopen) en dan heb je plenty enough time om chickies te regelen. Je hebt zo te zien nl ook tijd om in dit topic rond te hangen?
Nou goed, da's allemaal prima, maar dat zijn dus wel je prioriteiten. Dan moet je dus ook niet 'zeuren' dat de vrouwen niet kunnen omgaan met je drukke bestaan, want jij stelt je prioriteiten (sportschool, bijbaan) allemaal zelf.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:15 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
met 2u hardlopen behaal ik niet het doel dat ik wil behalen, daar is 3x per week anderhalf uur wel nodig. leningen doe ik niet aan, geen zin om vast te zitten met schuld. chickies... ik ben geen advancedpower..
ik heb nu ook vakantie heno shit dat ik nu tijd heb. tis kwart over 11
Straks moet je ook nog kennis vergaren lijkt me en daar moet je dan zelf achteraan hollen, daarbij zal je ook wel met veel klanten moeten afspreken. Het word misschien wat gerichter maar er komt ook wat meer detail bij kijken lijkt mij. Hoewel dit uiteraard niet voor alle banen geldt, er bestaan immers luizenbaantjes.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:12 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
ben ik me ook van bewust.. heb ook nooit gezegd dat het minder wordt. de werkzaamheden worden alleen wat gerichter, ik moet nu voor mn opleiding dingen doen om de kennis te vergaren, maar als ik interieurarchitect/adviseur ben ga ik geen voetenbankje bouwen.. daar zijn meubelmakers voor
omdat een vriendin ook graag wilt dat de vriend een eigen inkomen heeft zodat ie niet constant van haar afhankelijk is. daarom moet ik werkenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou goed, da's allemaal prima, maar dat zijn dus wel je prioriteiten. Dan moet je dus ook niet 'zeuren' dat de vrouwen niet kunnen omgaan met je drukke bestaan, want jij stelt je prioriteiten (sportschool, bijbaan) allemaal zelf.
Kortom Knuz en RP opzeggen en maar gewoon voor je studie en hobby's gaan dan is deze discussie ook weer klaarquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou goed, da's allemaal prima, maar dat zijn dus wel je prioriteiten. Dan moet je dus ook niet 'zeuren' dat de vrouwen niet kunnen omgaan met je drukke bestaan, want jij stelt je prioriteiten (sportschool, bijbaan) allemaal zelf.
En hoe denk je dat de rest van Nederland dit doet? Je bent niet de enige die een opleiding doet en het eea moet betalen. Je investeert nu in jezelf en later verdien je dat als het goed is allemaal terug. Straks als je een baan hebt verdien je veel geld en kun je lekker die IBG-lening met 50 euro per maand afbetalen. Of 150 per maand, peanuts als je 2500 (ik noem maar wat) per maand verdient.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:20 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
omdat een vriendin ook graag wilt dat de vriend een eigen inkomen heeft zodat ie niet constant van haar afhankelijk is. daarom moet ik werken
ik spreek weleens af met dames van mijn leeftijd, heb er ook zat goede tijden mee gehad.. tot het op relaties aankomt, en dan gaat het altijd kut.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
En hoe denk je dat de rest van Nederland dit doet? Je bent niet de enige die een opleiding doet en het eea moet betalen. Je investeert nu in jezelf en later verdien je dat als het goed is allemaal terug. Straks als je een baan hebt verdien je veel geld en kun je lekker die IBG-lening met 50 euro per maand afbetalen. Of 150 per maand, peanuts als je 2500 (ik noem maar wat) per maand verdient.
Het is ook van belang dat je leuke dingen doet in je leven he. Of gewoon eens een keer met een vrouw afspreekt.
Straks ben je 25 en besef je dat je je hele jeugd/jongvolwassenenleven hebt geleerd, gewerkt en in de sportschool gehangen. Is mooi kut dan. Nu is het nog niet te laat.
eerdere ervaringen dat blijft knagen..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:47 schreef Jabberwocky het volgende:
Gast wat maak je het moeilijk, als het goed gaat dan is het mooi en als het op niks uitloopt weet je dat ook weer. Wat heb je nu eigenlijk te verliezen met zo'n profiel?
Als je niet op zoek bent heb je er niks aan, maar dat lijk je wel te zijn. Tja, dan is het toch 'niet geschoten altijd mis'?
quote:Heeey Eekhoorntje!
Mocht het ooit zover komen dat we koosnaampjes voor elkaar gaan gebruiken heb ik de mijne dus al klaar staan hahaha!
Ik heb vandaag lekker van mn vrije dag genoten, ik heb iedere maandag vrij overigens dus niet speciaal voor het voetballen hoor haha.
Ik ben erg druk in de weer geweest, veel schoongemaakt en rommel geruimd, tussendoor rijles gehad en knipklantje geknipt en nu ff laptoppen en zo mn nagels stylen om dan alweer mn bedje in te duiken omdat ik mrogen weer een lange dag voor de boeg heb...
Tja, ik kom ongetwijfeld erg spannend over op je zo.... Net of je met de vrouwelijke james bond aan het praten bent vind je niet?
hahahaha
Ik denk dat relatieplanet overigens al die beridchtje heeft gescand zodat mijn profiel extra op zou vallen doordat je bij mij wel een berichtje erdoorheen gesturud kreeg denk je niet... zoiets als het lot enzo?
Ja ik overdrijf graag, zo laat ik altijd een indruk op je achter of het de goede is dat is natuurlijk de vraag hahaha.
Goed ik ga nu aan mn nagels beginnen want daar ben ik ook ngo wel fftjes mee bezig, leuk dat je me een berichtje hebt gestuurd het lijkt me gezellig om contact te hebben met je !
Ik zal er erg in hebben wat regelmatiger mn mail te checken meneertje!
xxxkelly
ps heb je hyves? tja de onvermijdelijke vraag he... zoja, mine is : ***************
Rick, probeer naast je studie, sportschool en tuning gewoon leuke dingen te doen met de dames die je ontmoet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:27 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
ik spreek weleens af met dames van mijn leeftijd, heb er ook zat goede tijden mee gehad.. tot het op relaties aankomt, en dan gaat het altijd kut.
daarnaast heb ik een klein lijstje wat "leuke dingen doen" betreft, waardoor ik als saai wordt gelabeld, of als raar. werkt ook flink tegen helaas
Kellyquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:01 schreef Silenus het volgende:
Iemand op RP stuurde me vorige week een berichtje met haar emailadres, dus ik dat toegevoegd en haar een mailtje gestuurd. Nou, een paar uur later op msn, bleek ze een nogal onnozel typje te zijn dus ik had haar na zo'n 20 minuten geblokkeerd.
Kreeg ik gisteren ineens een reactie op mijn korte mailtje.
[..]
![]()
Ik vraag me af of ze wel doorheeft dat ik haar uit m'n lijst heb gegooid. Guess not.
Weer een ik-ik-ik-ik-ik-ik mailtjequote:Op woensdag 14 juli 2010 00:01 schreef Silenus het volgende:
Iemand op RP stuurde me vorige week een berichtje met haar emailadres, dus ik dat toegevoegd en haar een mailtje gestuurd. Nou, een paar uur later op msn, bleek ze een nogal onnozel typje te zijn dus ik had haar na zo'n 20 minuten geblokkeerd.
[..]
![]()
Ik vraag me af of ze wel doorheeft dat ik haar uit m'n lijst heb gegooid. Guess not.
Heel subtiel jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:18 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Weer een ik-ik-ik-ik-ik-ik mailtje
Kreeg zelf net het 3e interessemailtje van dezelfe persoon, die ik al eens een geen-interesse terug had gestuurd. Zoek eens op NL58211849... Die foto
Je ex uit een foto wegshoppen is zooo fout
Dit kan bijna niet waar zijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
![]()
Nee, ik had ook met haar gechat. Toen kwam ze ook al zo blij over.quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:23 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dit kan bijna niet waar zijn![]()
Weet je zeker dat het geen sms dienst was, die typen meestal zo.
Ach ja, niet helemaal jouw niveau maar toch een aardig mailtje met smalltalk, blijkbaar val je in de smaakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan me nog wel herinneren dat ze op RP ook altijd van die foto's had staan die van boven waren genomen.
Ik vind het overigens wel een lekker ding hoor ook al toen ze op RP stond maar heb haar nooit aangeschreven omdat ze rookte en al een kind had.
[ Bericht 0% gewijzigd door Provinciaaltje op 14-07-2010 02:34:56 ]Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
Haha ik ken het, dat deed ik eerst ook altijd, ik zat me rot te zoeken, ik zocht dan op plaats en sterrenbeeld en wat ik nog meer kon vinden om op te zoeken en ik vond ze dan nooit!quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:35 schreef Harajuku. het volgende:
Vette shit. Ik zat altijd tussen online mensen te zoeken als ik iemand interesse wilde terugsturen. Vond het al zo achterlijk
Als ik jou was zou ik het maar even vergeten, met de dames, als je toch geen tijd hebt... Waarom zoek je nou eigenlijk een partner?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:51 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
ooit interieurarchitectuur gedaan als opleiding? van half 9 tot 5 uur op school zitten, 6 uur thuis komen, even eten, en tot 10 uur verder moeten werken voor je project omdat je anders in tijdnood zit?
en hoe wil ik afspreken met een meisje dat mss aan de andere kant van het land woon?
aangezien ik nooit new threads maak mag een ander dat doen.
Oh ja natuurlijk, stom van mijquote:Op woensdag 14 juli 2010 08:22 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk heul geen tijd om een nieuwe thread te maken, je weet wel... studie enzo
Dat hij tijd besteed aan zijn studie, etc. is goed hoor, maar dan moet hij niet zeuren dat hij nu geen tijd heeft voor een vriendin, dat moet dan maar even wachten.quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:31 schreef Spirit82 het volgende:
Godnondeju, laat die arme jongen eens met rust zeg!! Ik moet bekennen dat ik eigenlijk wel respect voor hem heb, ook al moet ie natuurlijk eigenlijk niet zeuren want hij stelt zijn eigen prioriteiten. Maar tegenwoordig is leningen nemen ed heel normaal, dus ik vind het top dat ie rond kan komen zonder!![]()
En maquattes maken, daar gaat gewoon achterlijk veel tijd in zitten. Heb zelf een half jaartje bouwkunde gaan aan de TU en crap zeg, daar ben je absoluut eeuwen mee bezig... Dus veel tijd aan school besteden + werken + sporten... Lijkt me dat ie het helemaal niet verkeerd doet. Beetje jammer dat er idd geen vriendin in past nu, maar hij legt duidelijk zijn prioriteiten bij zijn studie en daar is niks mis mee. En iedereen heeft wel eens een zeurbui![]()
Dus nou weer lief doen, ja
Wat liev!! Maar ik kan nu niet langer reageren want ik moet even mn nagels gaan doenquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
![]()
Vrouwen hebben dat gemiddeld 1 week per maandquote:Op woensdag 14 juli 2010 08:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat hij tijd besteed aan zijn studie, etc. is goed hoor, maar dan moet hij niet zeuren dat hij nu geen tijd heeft voor een vriendin, dat moet dan maar even wachten.
Oh en dat van die zeurbui klopt
klinkt als een LSD tripje gone badquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
![]()
Hehe ik heb dat wel vakerquote:Op woensdag 14 juli 2010 08:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vrouwen hebben dat gemiddeld 1 week per maand
Verkeerd gedachtquote:
Ah toe, laat de hormonen hier toch ff uitrazenquote:
Dat niet alleen, maar alleen mensen die actief op datingsites bezig zijn reageren so far in dit topic. Dus ik zou het geen general SC willen noemen... Als je een tijdje met een clubje aan het chatten bent over datingsite ervaringen, kun je niet voorkomen dat het wel eens van het onderwerp afdwaald. Beetje drastisch om er dan meteen een slotje op te gooien?quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ah toe, laat de hormonen hier toch ff uitrazen. Met nieuwe ervaringen gaat het vanzelf wel weer ontopique.
de meeste mensen zetten hun emailadres verkapt in het profielquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:43 schreef Karina het volgende:
OT danIk had nog een extra foto toegevoegd bij RP en ik krijg nu wel wat meer respons (ook van mensen die ik niet leuk vind, maar goed).
Hoe werkt het eigenlijk als je een interessebericht krijgt en die andere persoon is OOK geen lid? Dan moet je wel heel creatief worden.
Dan blijf je tot in den oneindige eeuwigheid interesse berichtjes over en weer sturenquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:43 schreef Karina het volgende:
OT danIk had nog een extra foto toegevoegd bij RP en ik krijg nu wel wat meer respons (ook van mensen die ik niet leuk vind, maar goed).
Hoe werkt het eigenlijk als je een interessebericht krijgt en die andere persoon is OOK geen lid? Dan moet je wel heel creatief worden.
Dat heeft wel iets tragischquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dan blijf je tot in den oneindige eeuwigheid interesse berichtjes over en weer sturen
Of elkaar gaan zoeken tussen al die duizenden websites. Op hyves ofzo.quote:OT dan Ik had nog een extra foto toegevoegd bij RP en ik krijg nu wel wat meer respons (ook van mensen die ik niet leuk vind, maar goed).
Maar ook romantischquote:
Wat mooi daar krijg ik altijd tranen in mijn ogen van bij romantische thrillers.quote:Maar ook romantisch Beantwoorde liefde die tevens onbeantwoord is en zal blijven...
Toch zie ik het bij RP maar heel weinig. Als ik dames benader met een zilver bolletje zet ik er meestal mijn email adres in. Triest voor mij is dan weer als er een mail komt van RP zelf, dan weet je dat het een "geen interesse" isquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
de meeste mensen zetten hun emailadres verkapt in het profiel.
Vooruit dan maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat mijn interessemeneer van vanmorgen inderdaad geen lid is
En het volgende interessemailtje, daar ga ik dus ECHT niet op in, want die heeft dit in zijn profiel:quote:Gehuwde man zoekt vriendschap met lichamelijke aantrekkingskracht, dus dames niet verder lezen als je daarvan schrikt.
Maar stiekem heb je wel verder gelezen he??quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:22 schreef Karina het volgende:
[..]
En het volgende interessemailtje, daar ga ik dus ECHT niet op in, want die heeft dit in zijn profiel:
[..]
Stuur dr een berichtje!!! Kijken of de interesse wederzijds isquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:39 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ah eindelijk gevonden. Leuk profiel hoor!
Vergeet de plukken haar die uit alle hoeken en gaten steken nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:40 schreef Silenus het volgende:
Ik vraag me af als ik 70 ben en single, of ik dan ook op die jonge blaadjes ga reageren. Zou er überhaupt één vrouw op het hele internet te vinden zijn van een jaar of 28 die denkt
'oeh ja, wat een rijpe potente man, Adriaan bouwjaar 1938, wat ziet hij er wijs uit, die wapperende manen, dat welig tierende borsthaar, laat ik snel op hem gaan reageren.![]()
![]()
'
Nee heb je, Ja kun je krijgenquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Edit: ik kreeg overigens interesse berichtje van een man van in de 70... Wat gaat er in vredesnaam in zo iemand om?! IIIIEEEWWW![]()
Edit2: oh wacht, net even zn leeftijd gecheckt: 47. YEAH RIGHT!!!![]()
Dankjequote:Op woensdag 14 juli 2010 12:39 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ah eindelijk gevonden. Leuk profiel hoor!
Ik vermoed dat hij een beetje TE jong is hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Stuur dr een berichtje!!! Kijken of de interesse wederzijds is
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:41 schreef Spirit82 het volgende:
Vergeet de plukken haar die uit alle hoeken en gaten steken niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar, even realistisch!! Ik weet van te voren ook wel dat fotomodellen niet dood naast mij gevonden willen worden en zou dan ook nooit op zo´n profiel reageren. Nou weet ik zelf ook wel dat ik niet onooglijk ben, dus vraag me dan af WAAROM mannen die wél onooglijk zijn, vreselijk onzeker zijn óf uit het stenen tijdperk komen het in vredesnaam in hun hoofd halen om op mijn profiel te reageren!! (ok, als ze MBO hebben snap ik nog wel dat dat voort komt uit hun gebrek aan intelligentiequote:Op woensdag 14 juli 2010 12:46 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Nee heb je, Ja kun je krijgen
niet geschoten is altijd mis
zoiets bijv.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:50 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Waar zit de neustrimmer op dat ding? Of bedoel je hiermee te zeggen dat een neustrimmer daar niet tegen opgewassen is?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
Maar anders zou je hem zo doen?!quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij een beetje TE jong is hoor
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:56 schreef DaDude1987 het volgende:
Misschien dat ze hopen dat je net zo kansloos bent?
Spirit82 wel of niet schelequote:
Beauty is in the eye of the beholder.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar, even realistisch!! Ik weet van te voren ook wel dat fotomodellen niet dood naast mij gevonden willen worden en zou dan ook nooit op zo´n profiel reageren. Nou weet ik zelf ook wel dat ik niet onooglijk ben, dus vraag me dan af WAAROM mannen die wél onooglijk zijn, vreselijk onzeker zijn óf uit het stenen tijdperk komen het in vredesnaam in hun hoofd halen om op mijn profiel te reageren!! (ok, als ze MBO hebben snap ik nog wel dat dat voort komt uit hun gebrek aan intelligentie) Maar verder snap ik het echt niet!! Nu zullen bepaalde mensen mij als "arrogant kutwijf" bestempelen, maar ik bedoel maar dat gelijkwaardigheid aantrekkelijk is.
Haha, die had ik ook. Ik dacht ook 60/70, stond er in het profiel 47quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar stiekem heb je wel verder gelezen he??
Edit: ik kreeg overigens interesse berichtje van een man van in de 70... Wat gaat er in vredesnaam in zo iemand om?! IIIIEEEWWW![]()
Edit2: oh wacht, net even zn leeftijd gecheckt: 47. YEAH RIGHT!!!![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Vooruit dan maar
Ik had je wel wat jonger verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was niet vervelend bedoeld hoor, maar uit perspectief van die mensen gezien.quote:
Ik snap ook wel dat ze ons aanschrijven, onweerstaanbare, bloedgeile babes als wij zijn... dat kan geen enkele man met (nog enigszins) werkende prostaat weerstaanquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Haha, die had ik ook. Ik dacht ook 60/70, stond er in het profiel 47
Oh, sorry, ik had mn humor-indicating IP weer niet aanstaan...quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:08 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Was niet vervelend bedoeld hoor, maar uit perspectief van die mensen gezien.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:20 schreef DaDude1987 het volgende:
Nou goed, naar aanleiding van dit topic toch maar eens aangemeld op RP en Paiq. Lijkt me leuk om eens buiten de "scope" mensen te leren kennen. Verwacht er eigenlijk 0 van maar wie weet.
Als je mijn profiel hebt gelezen, dan heb je gezien dat ik wel jong van hart benquote:
1 van beide is Picardmike!!! Ik zweer het je!!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Reactie van iemand met bijna alleen maar "vertel ik later" en geen foto -> geen interesse
Weer eentje die eigenlijk een beetje te jong is en erbij zet dat hij op rijpere vrouwen valtga ik heel even over nadenken
(hij is in ieder geval boven de 30, dat scheelt, maar de foto lijkt een fake, die ga ik nog opzoeken).
Je weet wat ze zeggen:quote:Ja.. En mijn kijk op donkere mannen zal nooit meer het zelfde zijn
Ik heb geen account meer gebruikte effetjes die van iemand anders om die van Karin te vinden.quote:1 van beide is Picardmike!!! Ik zweer het je!!!
Je zat op t datingaccount van een ander?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:41 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik heb geen account meer gebruikte effetjes die van iemand anders om die van Karin te vinden.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je mijn profiel hebt gelezen, dan heb je gezien dat ik wel jong van hart ben
@DaDude1987: en bedankt!
Reactie van iemand met bijna alleen maar "vertel ik later" en geen foto -> geen interesse
Weer eentje die eigenlijk een beetje te jong is en erbij zet dat hij op rijpere vrouwen valtga ik heel even over nadenken
(hij is in ieder geval boven de 30, dat scheelt, maar de foto lijkt een fake, die ga ik nog opzoeken).
Kloptquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg Hara, kan jij irl niks krijgen dat je in dit topic post?
Hahhaahha, alsof jij in de kroeg komt, je staat op een datingsite.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:45 schreef Silenus het volgende:
Ik ook niet hoor, elke vrouw rent gillend weg als ik in de kroeg op ze af kom waggelen.
Als je nu even je RP profiel geeft dan bepalen wij wel of dat zo is of nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:42 schreef Harajuku. het volgende:
Ik denk dat ik dit topic maar ga verlaten, iedereen denkt zo dat ik irl niets kan krijgen
Lol, neequote:Op woensdag 14 juli 2010 13:46 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Als je nu even je RP profiel geeft dan bepalen wij wel of dat zo is of niet
Ik denk dat het veeleisendheid is. En van RP word je gewoon veeleisend hequote:Op woensdag 14 juli 2010 13:41 schreef Bisamrat het volgende:
Snap soms niet hoe kan dat schijnbaar leuke vrouwen niet aan een man kunnen komen. Stellen jullie dan zulke hoge eisen aan een man of is het iets anders?
Ja ik ben ook wel benieuwd naar jouw profiel eigenlijk, ik zie in je fobo alleen je rug.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hahhaahha, alsof jij in de kroeg komt, je staat op een datingsite.
Tough luck. Er staat ook nietsquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:47 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja ik ben ook wel benieuwd naar jouw profiel eigenlijk.
Auwquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar, even realistisch!! Ik weet van te voren ook wel dat fotomodellen niet dood naast mij gevonden willen worden en zou dan ook nooit op zo´n profiel reageren. Nou weet ik zelf ook wel dat ik niet onooglijk ben, dus vraag me dan af WAAROM mannen die wél onooglijk zijn, vreselijk onzeker zijn óf uit het stenen tijdperk komen het in vredesnaam in hun hoofd halen om op mijn profiel te reageren!! (ok, als ze MBO hebben snap ik nog wel dat dat voort komt uit hun gebrek aan intelligentie) Maar verder snap ik het echt niet!! Nu zullen bepaalde mensen mij als "arrogant kutwijf" bestempelen, maar ik bedoel maar dat gelijkwaardigheid aantrekkelijk is.
Houd je bakkus.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:49 schreef GlenSpey het volgende:
Hara is trouwens vrij makkelijk te vinden
Dat bedoelde ik niet ........ maar goedquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:42 schreef Harajuku. het volgende:
Ik denk dat ik dit topic maar ga verlaten, iedereen denkt zo dat ik irl niets kan krijgen
je reageert toch op een vrouw waarop je zou vallen, en veel mannen hebben denk ik van zichzelf niet door dat ze onooglijk zijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mijn wat?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:52 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet ........ maar goedik heb jouw nog niet gevonden op RP
Haar wat heb je nog niet gevonden?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:52 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet ........ maar goedik heb jouw nog niet gevonden op RP
Gelukkig ikzelf wat moelijkerquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:49 schreef GlenSpey het volgende:
Hehe dat zat ik ook te denken inderdaadquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
1 van beide is Picardmike!!! Ik zweer het je!!!
Ik kan voorlopig helemaal niet gevonden worden. Tenzij ik nog ergens in de diepe laag van inactieve non-members rondzweefquote:
Saidquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe dat zat ik ook te denken inderdaadDie ene is wel een donkere man ja, maar boven de 30, maar de foto lijkt op Said (uit Lost), dus die foto ga ik als ik thuis ben nog even proberen te zoeken (zit nu op mijn werk en kan alleen tussendoor een beetje Fokken! en gluren op RP).
@Hara: zal ik er nog even een cliché tegenaangooien voor je "op elk potje past een dekseltje"![]()
Nou precies, daarom wil ik eerst even onderzoeken hoe het zit met die fotoquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
SaidDat is nou een getinte man waar ik geen nee tegen zou zeggen.. mjaaammmmm
Ik weet wel beter!! Maar dat kroegvoer werkt op de één of andere manier niet echt voor een relatie...quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:42 schreef Harajuku. het volgende:
Screenshot die foto eens dan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou precies, daarom wil ik eerst even onderzoeken hoe het zit met die foto
Dan weet jij iets meer van haar dan wij want met haar gebruikersnaam kan ik niets vinden en het fotoboek en profielpagina zijn nagenoeg leeg.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:49 schreef GlenSpey het volgende:
Chapeau!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:02 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Spirit82 was heel makkelijk te vinden
ben je bang dat je uitgelachen wordt ofzo? lekker boeiendquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:08 schreef Harajuku. het volgende:
Ja hallo, als ik wil dat FOK het weet had ik mn profiel hier wel neergezet.
Mag ik lekker zelf weten wat ik wel en niet wil? Bedankt, man.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:13 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
ben je bang dat je uitgelachen wordt ofzo? lekker boeiend
Dat vraag ik me dus ook af. Zo erg is dat toch niet?quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:13 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
ben je bang dat je uitgelachen wordt ofzo? lekker boeiend
Precies ik had geen moeite om Spirit82 en Karina te vinden. Hara wordt een uitdagingquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:02 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Dan weet jij iets meer van haar dan wij want met haar gebruikersnaam kan ik niets vinden en het fotoboek en profielpagina zijn nagenoeg leeg.
Spirit82 was heel makkelijk te vinden en Karina kon ik niet vinden omdat ze ouder is als dat ik dacht.
De meeste profielen vind ik door met trefwoorden uit de fotoboeken aan de gang te gaan en de leeftijd een beetje in te schatten.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:15 schreef Silenus het volgende:
Haha ik heb Harajuku al meerdere malen uitgelachen om haar rare profiel.
jawel hoor, maar ik snap niet waar je je druk om maakt. je zit zowiezo al met een datingsite topic in je active topics, dus heel fok weet al dat je op een datingsite zit.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mag ik lekker zelf weten wat ik wel en niet wil? Bedankt, man.
Ik vertel op FOK al bijna niets, expres. Dus ik ga nu niet ineens alles over mij zomaar online gooien. Al was het gewoon Hyves.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:18 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
jawel hoor, maar ik snap niet waar je je druk om maakt. je zit zowiezo al met een datingsite topic in je active topics, dus heel fok weet al dat je op een datingsite zit.
begin er dan niet aan als je niet wilt worden gezochtquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
.
Als het nu ineens de sport gaat worden om mij te vinden haal ik t profiel gewoon offline.
Dat bericht slaat echt nergens op. Mensen daar mogen mij gewoon vinden, maar FOK hoeft niet alles over mij te weten en dat maak ik nog altijd zelf uit.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:20 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
begin er dan niet aan als je niet wilt worden gezochtik snap dat ik het druk heb en ook wel tijd zou willen vrijmaken voor een meisje, maar dit is toch wel anders.. volgens mij ben jij typetje "ik ga voor de lol naar een datingsite, want ohgod als mensen me erop vinden!!" schaam je je ofzo?
Het is toch niet zo een profiel waarbij de hond op de foto's uit het fotoboek de profieltekst voor haar geschreven heeft.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:15 schreef Silenus het volgende:
Haha ik heb Harajuku al meerdere malen uitgelachen om haar rare profiel.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:23 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Het is toch niet zo een profiel waarbij de hond op de foto's uit het fotoboek de profieltekst voor haar geschreven heeft.
Oh god, woorden schieten toch tekort als je zoiets leest. Je zal er maar mee daten zeg.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:23 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Het is toch niet zo een profiel waarbij de hond op de foto's uit het fotoboek de profieltekst voor haar geschreven heeft.
Hallo reuenvolk,
Ik ben Spook een teefje van 5 jaar, nee ik schrijf dit niet namens mijzelf maar voor mijn baasje!
Zij zegt altijd dat ze niet op zoek is dat diegene vanzelf wel een keer komt, maar ik doe dit dan ook wel een beetje voor mezelf.
Als ze een reu heeft om wat aandacht aan te besteden dan krijg ik misschien wat rust om een keer wat rond te luieren en slapen, nu wordt ik overal mee naartoe gezeuld en wordt doodgeknuffeld.
Iemand die deze taak van mij over wil nemen?
Ze is 29 jaar oud en van het type teefje.
Ze heeft het druk met: fotograferen, 4 verschillende cursussen met mij en dan ook nog uitgebreid met mij uit!
Verder houdt ze van humor, mij en is vrij spontaan.
Mocht ze je aanspreken mail ons dan en ssssssttttttt over dit oproepje he, ons geheimpje!
Enne ik heb wel het beste met haar voor dus je moet eerst door de ballotagecommissie en 3 keer raden wie dat nou is!
Lik Spook
Ja, en mn kat vertelt ook nog wat!quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:23 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Hallo reuenvolk,
Ik ben Spook een teefje van 5 jaar, nee ik schrijf dit niet namens mijzelf maar voor mijn baasje!
Zij zegt altijd dat ze niet op zoek is dat diegene vanzelf wel een keer komt, maar ik doe dit dan ook wel een beetje voor mezelf.
Als ze een reu heeft om wat aandacht aan te besteden dan krijg ik misschien wat rust om een keer wat rond te luieren en slapen, nu wordt ik overal mee naartoe gezeuld en wordt doodgeknuffeld.
Iemand die deze taak van mij over wil nemen?
Ze is 29 jaar oud en van het type teefje.
Ze heeft het druk met: fotograferen, 4 verschillende cursussen met mij en dan ook nog uitgebreid met mij uit!
Verder houdt ze van humor, mij en is vrij spontaan.
Mocht ze je aanspreken mail ons dan en ssssssttttttt over dit oproepje he, ons geheimpje!
Enne ik heb wel het beste met haar voor dus je moet eerst door de ballotagecommissie en 3 keer raden wie dat nou is!
Lik Spook
en jij denkt dat als iemand jouw profiel tegenkomt het braaf binnenhoud? dat je het zo geheim wilt houden is juist meer reden om het in een topic als dit te melden voor sommige mensenquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat bericht slaat echt nergens op. Mensen daar mogen mij gewoon vinden, maar FOK hoeft niet alles over mij te weten en dat maak ik nog altijd zelf uit.
Gast, doe even moeilijk zeg...deze tactiek werkt averechts.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:28 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
en jij denkt dat als iemand jouw profiel tegenkomt het braaf binnenhoud? dat je het zo geheim wilt houden is juist meer reden om het in een topic als dit te melden voor sommige mensen
No shit Sherlock. Misschien vandaar wel dat ik besloot hem nu dan maar offline te halen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:28 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
en jij denkt dat als iemand jouw profiel tegenkomt het braaf binnenhoud? dat je het zo geheim wilt houden is juist meer reden om het in een topic als dit te melden voor sommige mensen
Oke danquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, en mn kat vertelt ook nog wat!
Precies, snap best dat zij niet al haar privé gegevens op het internet wilt hebben. Wil ik ook niet, daarom begin ik al niet eens aan de ongein als Hyves, Facebook, etc.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:31 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Gast, doe even moeilijk zeg...deze tactiek werkt averechts.
Kun je gerust doen hoor. Heb ik ook allemaal en toch ben ik zo goed als onvindbaar. Als je je achternaam nooit op internet zet is dat het halve werk alquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:33 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Precies, snap best dat zij niet al haar privé gegevens op het internet wilt hebben. Wil ik ook niet, daarom begin ik al niet eens aan de ongein als Hyves, Facebook, etc.
Die heb ik dus ook expres niet, juist om mensen zoals wat net hier gebeurde. Maar goed, dan lees ik wel met Silenus, Karina en Spirit mee ipv mn eigen treurige berichten te posten, ook leuk!quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:33 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Precies, snap best dat zij niet al haar privé gegevens op het internet wilt hebben. Wil ik ook niet, daarom begin ik al niet eens aan de ongein als Hyves, Facebook, etc.
Precies, zij wil het niet delen met Fok! Daarmee basta. Wat begrijpen sommigen daar niet aan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:33 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Haha dat zeg je nu wel, maar ik ben al 3 keer herkend 'in het echte leven'.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:33 schreef Karina het volgende:
Foto's interesseert me niet zo, ik denk niet dat iemand hier me zal herkennen als ze me tegen zouden komen op straat.
Handig man. Dus jij date altijd met zoveel mogelijk vrouwen binnen een schaal van 15km?quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
En ik maar uitleggen dat ik die vrouwen nog nóóiittt had gezien, wat natuurlijk ook zo was.
Nee, tussen deze drie anekdotes zit een jaar of 2/3. Maar ik woon in het centrum van Utrecht en er zitten veel Utrechtse vrouwen op die sites. Ik ken er zo al vier die binnen een straal van 500 meter van me vandaan wonen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:44 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Handig man. Dus jij date altijd met zoveel mogelijk vrouwen binnen een schaal van 15km?
Hmm... Auto total loss door eekhoorn Toeval?quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
![]()
Dan is het juist de bedoeling dat jij de 2e stap neemtquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:51 schreef Spirit82 het volgende:
Whehe, heb ik ook een keer gehad met een gast van een niet nader te noemen datingsite. In de middag beetje profielen lopen gluren, kwam een hele leuke gozer tegen, maar niet gereageerd, want.. geen idee meer. Zelfde avond in de kroeg kom ik een heel leuke gozer tegen, hij was een beetje verlegen, maar daar doe ik nooit zo moeilijk overUiteindelijk zei hij dat ie me op zou zoeken op hyves. Volgende ochtend voegt ie me toe en zie ik zn foto.. hey, die ken ik ergens van!
Ik kom em nog regelematig tegen met stappen, maar meer dan een klap op mn schouder krijg ik niet meer van em
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:51 schreef Spirit82 het volgende:
Whehe, heb ik ook een keer gehad met een gast van een niet nader te noemen datingsite. In de middag beetje profielen lopen gluren, kwam een hele leuke gozer tegen, maar niet gereageerd, want.. geen idee meer. Zelfde avond in de kroeg kom ik een heel leuke gozer tegen, hij was een beetje verlegen, maar daar doe ik nooit zo moeilijk overUiteindelijk zei hij dat ie me op zou zoeken op hyves. Volgende ochtend voegt ie me toe en zie ik zn foto.. hey, die ken ik ergens van!
Ik kom em nog regelematig tegen met stappen, maar meer dan een klap op mn schouder krijg ik niet meer van em
Mweh.. dunno... Misschien komt het er ooit nog van.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan is het juist de bedoeling dat jij de 2e stap neemt.
Foto nog even bekeken (de grote versie ditmaal), toch niet zo leuk (GEEN Said) en er is iemand afgeshoptquote:
Utrecht..... ohhhh vandaar!quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, tussen deze drie anekdotes zit een jaar of 2/3. Maar ik woon in het centrum van Utrecht en er zitten veel Utrechtse vrouwen op die sites. Ik ken er zo al vier die binnen een straal van 500 meter van me vandaan wonen.
Ik kijk altijd of er een klik is en dan praat ik ff met het meiske in kwestie, en dan loop ik ff weg en dan kijk ik of ze terugkomtquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mweh.. dunno... Misschien komt het er ooit nog van.
Doe ik ook altijd maar ze komen nooit terug dan. Vroeger was er ook een meid die fietste met mij mee, haalde ze me in. Kwamen we net aan bij me huis en toen zei ik doei ik ga naar huis. Je had haar gezicht moeten zien. Schitterend, ze zei voor de rest niks.quote:Ik kijk altijd of er een klik is en dan praat ik ff met het meiske in kwestie, en dan loop ik ff weg en dan kijk ik of ze terugkomt
Weten we ook meteen waarom jij nog single bentquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik kijk altijd of er een klik is en dan praat ik ff met het meiske in kwestie, en dan loop ik ff weg en dan kijk ik of ze terugkomt
Als je toen op dat meisje was ingegaan dan had je nu misschien wel de relatie van je dromen gehad. En dan had je nu ook niet telkens hoeven aandragen dat het allemaal niet lukt en er niks van komtquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:09 schreef picardmike het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd maar ze komen nooit terug dan. Vroeger was er ook een meid die fietste met mij mee, haalde ze me in. Kwamen we net aan bij me huis en toen zei ik doei ik ga naar huis. Je had haar gezicht moeten zien. Schitterend, ze zei voor de rest niks.
Als dat de enige reden wasquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Weten we ook meteen waarom jij nog single bent
Heyquote:
kennis van een maatje van me. ik sprak haar vorig jaar aan omdat ze er leuk uitziet en toevallig dezelfde achternaam heeft.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
HeyMet wie?! Potjandorie... En wel voor 11 uur thuis!!
Ze groeien zo snel op
Dan reageert ze nogal langzaam?quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:17 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
kennis van een maatje van me. ik sprak haar vorig jaar aan omdat ze er leuk uitziet en toevallig dezelfde achternaam heeft.
Wat? Zelfs d'r tieten staan in d'r fobo man...quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:47 schreef picardmike het volgende:
Ja ik ben ook wel benieuwd naar jouw profiel eigenlijk, ik zie in je fobo alleen je rug.
nee, maar toen was het vooral vriendschappelijk contact. sinds kort meer interesse van haar kant, maar dat wist i kniet, en dacht altijd al dat ze "too good to be true" was. dusja, we zien het weekend wel..quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dan reageert ze nogal langzaam?
En is het geen familie van je?
Goed geregeld.quote:
En vergeet niet om achteraf alle details te posten!! Maar wel doen alsof je haar via een datingsite kent, want anders kom je dit topic niet in natuurlijkquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:21 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Goed geregeld.![]()
Zaterdag een lekkere plens eau de cologne op, een mooie ruiker in je vestzak ,de condooms in de portemonnee en gaan met die banaan
nja, condoompie is niet nodig in dit gevalquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:21 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Goed geregeld.![]()
Zaterdag een lekkere plens eau de cologne op, een mooie ruiker in je vestzak ,de condooms in de portemonnee en gaan met die banaan
watquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:24 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
nja, condoompie is niet nodig in dit gevalbeiden clean
Hey Silenus ik ben ook clean, neuken zonder condoom?quote:
Gelukkig zitten we al op R&P voor het zijwegtopiquequote:
Beide al getest op SOA voordat je de eerste date hebt? Jeugd denkt ver vooruit tegenwoordigquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:24 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
quote:
trust me, dat kleine beetje moeite voor zekerheid? voor mij geen probleemquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:27 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Beide al getest op SOA voordat je de eerste date hebt? Jeugd denkt ver vooruit tegenwoordig
Een semi-vreemde zomaar geloven dat ze clean is en goed aan de pil zit is ook geen probleem blijkbaar.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:29 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
trust me, dat kleine beetje moeite voor zekerheid? voor mij geen probleem
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:28 schreef Silenus het volgende:
Rick, je weet dat een kind opvoeden ook aardig wat tijd kost? Ik weet niet of je nog een gaatje hebt in je drukke leven maar ik zou het niet onderschatten.
Nee je kunt niet zoeken en je ziet ook geen foto's (niet meteen in ieder geval). Het is chatten en dan kijken of het klikt en dan komt er langzaam een foto tevoorschijn.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:07 schreef Kentoet het volgende:
Nav dit topic ingeschreven op Paiq want dat klonk hier best leuk. Ik moet zeggen dat ik de bedoeling wel een beetje vaag vind, je kunt geen mensen zoeken?!? Verder heb ik weinig ervaring met datingsites.
Oja en tvp voor pics van zus van poster 2 posts boven mijn post
Bah zeg, wat een eng idee!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee je kunt niet zoeken en je ziet ook geen foto's (niet meteen in ieder geval). Het is chatten en dan kijken of het klikt en dan komt er langzaam een foto tevoorschijn.
semi-vreemd. tis een vriendin van me, maar omdat ik zeg dat het sinds kort pas van gekomen is dat we meer interesse in elkaar hebben is ze semi-vreemd? zeker nooit gehoord van samen getest?quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Een semi-vreemde zomaar geloven dat ze clean is en goed aan de pil zit is ook geen probleem blijkbaar.
Samen testen voordat je überhaupt een date hebt gehad? Neequote:Op woensdag 14 juli 2010 15:32 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
semi-vreemd. tis een vriendin van me, maar omdat ik zeg dat het sinds kort pas van gekomen is dat we meer interesse in elkaar hebben is ze semi-vreemd? zeker nooit gehoord van samen getest?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:32 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
semi-vreemd. tis een vriendin van me, maar omdat ik zeg dat het sinds kort pas van gekomen is dat we meer interesse in elkaar hebben is ze semi-vreemd? zeker nooit gehoord van samen getest?
[ afbeelding ]
Oke nu is het leuk geweest. Wil de troll zich nu bekend makenquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:37 schreef Rick_dB het volgende:
waarom zou het een grap zijn. ik ging me toch al testen na mn relatie en zij ging gewoon mee. toen we daar waren deed ze het ook maar. gebeurd wel vaker hoor in mijn leeftijd groep. schijnbaar doen 30+ers daar moeilijker over
Da's wel een alternatieve manier van RP gecerficieerd zijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Samen testen voordat je überhaupt een date hebt gehad? Nee! Wtf
Ah, kijk het wordt al wat duidelijker. Maar de mensen waar je mee kunt chatten kun je zelf niet uitkiezen, enkel diegenen waar je mee "gematched" wordt als ik het goed begrijp.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee je kunt niet zoeken en je ziet ook geen foto's (niet meteen in ieder geval). Het is chatten en dan kijken of het klikt en dan komt er langzaam een foto tevoorschijn.
Ik ben 22 maar ben nog nooit in een collectief naar de GGD gegaan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:37 schreef Rick_dB het volgende:
waarom zou het een grap zijn. ik ging me toch al testen na mn relatie en zij ging gewoon mee. toen we daar waren deed ze het ook maar. gebeurd wel vaker hoor in mijn leeftijd groep. schijnbaar doen 30+ers daar moeilijker over
Anders ik wel, met wie moet ik nu naar t GGDquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:43 schreef Silenus het volgende:
Oh ik ben zo fakkin jaloers op jou rick.
ik heb er nu al heel veel, zitten ook een aantal speeddates tussenquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:40 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ah, kijk het wordt al wat duidelijker. Maar de mensen waar je mee kunt chatten kun je zelf niet uitkiezen, enkel diegenen waar je mee "gematched" wordt als ik het goed begrijp.
Dat gaat niet echt opschieten vrees ik....... Er zijn 2 matches voor mij en de volgende match wordt gemaakt over 2 weken
Klopt en hou maar in je achterhoofd dat mocht er een kindje uitkomen dan is er in ieder geval geen ruzie over de achternaam van het kindquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:42 schreef Rick_dB het volgende:
laugh all you want, jullie zoeken iig nog een date terwijl ik die al heb
Het is bij mij ook de normaalste zaak van de wereld dat er een potentiële date even op me wacht als er een gast met een wattenstaaf in m'n pik staat te roeren.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:48 schreef Rick_dB het volgende:
volgens mij denken jullie trouwens dat het een date was, maar het was gewoon een normale dag![]()
gewoon bloedafname.. toen waren we nog gewoon vriendenquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het is bij mij ook de normaalste zaak van de wereld dat er een potentiële date even op me wacht als er een gast met een wattenstaaf in m'n pik staat te roeren.
Het doel ervan is dat je niet meteen op het uiterlijk richt, maar eerst door middel van chatten kijkt of het klikt..quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb er nu al heel veel, zitten ook een aantal speeddates tussen. Speeddates is best leuk dan krijg je een willekeurig iemand die een beetje bij je past.
En ik moet zeggen dat de matches vrij goed zijn. Dat je pas op het laatst de foto krijgt vind ik persoonlijk niet zo erg.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb er nu al heel veel, zitten ook een aantal speeddates tussen. Speeddates is best leuk dan krijg je een willekeurig iemand die een beetje bij je past.
En ik moet zeggen dat de matches vrij goed zijn. Dat je pas op het laatst de foto krijgt vind ik persoonlijk niet zo erg.
Oké, vanavond maar eens even proberen dan dat speedatenquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:46 schreef Jabberwocky het volgende:
Als je een beetje reageert op speeddates bij Paiq dan krijg je al snel meer contacten in dat lijstje.
Toen ik er lid was ging het best vlot eigenlijk, al was het een van de eerste twee waarmee ik uiteindelijk ook nog succes had dus echt lang wachten hoefde ik niet.
Misschien binnenkort weer eens aanmaken, want die site was wel leuker dan e-Matching eigenlijk.
Kun je niet zien, net als vrouwen niet kunnen zien of jij hun foto 'goed' beoordeelt. En uiteindelijk wil het nog niks zeggen he, ze vonden je gewoon knapper dan de andere foto. Wie weet was dat wel een lelijke aap.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:14 schreef incognitoomuch het volgende:
Foto van mij is 4x positief beoordeelt op Paiq. Nice!
Kan ik ook zien door wie? Of krijg ik dan ook zo'n blurry image?
Je kunt op je eigen foto klikken, dan krijg je al je foto's te zien met de beoordeling.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:16 schreef DonVincenzo het volgende:
Waar zie je dan dat je foto beoordeeld is?
wordt dan wel beoordeeld en mss kon de ander dan wel lelijk zijn, ben toch wel blij met deze rating:quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:14 schreef incognitoomuch het volgende:
Foto van mij is 4x positief beoordeelt op Paiq. Nice!
Kan ik ook zien door wie? Of krijg ik dan ook zo'n blurry image?
hara wilt vast welquote:
nah, of je moet zelf met een wattenstaafje willen roeren. anders is het gewoon een kleine injectiequote:
Hilarisch, gozer.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:40 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
nah, of je moet zelf met een wattenstaafje willen roeren. anders is het gewoon een kleine injectie
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:37 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
wordt dan wel beoordeeld en mss kon de ander dan wel lelijk zijn, ben toch wel blij met deze rating:
[ afbeelding ]
lol, best welquote:
Nou! Ik heb een 9.3 met 4511 beoordelingen!quote:
vast niet voor persoonlijkheid.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou! Ik heb een 9.3 met 4511 beoordelingen!
Ja hoor, er is iets mis met mijn persoonlijkheid omdat jij samen gaat SOA-testen, dag hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:42 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
vast niet voor persoonlijkheid.
iets in de trant van pics or it didnt happen
Haha, ik ben ooit betatester voor die site geweest en heb er toen een fototje opgeplempt. Ik dacht aan de hand van dit topic ik ga ook nu weer eens kijken...........Zie ik een 9,9 staan op 130 views. Nou, dan ben ik echt benieuwd wat voor foto's andere mensen erop hebben gegooid. Ik bedoel alles leuk en aardig, maar om nou te zeggen dat ik zo'n hunk ben vind ik wat ver gaanquote:
Zij is toch dat meisje dat allemaal liefdesbrieven schreef naar een of andere zanger of voetballer ofzo?quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:34 schreef Silenus het volgende:
Bij foto's beoordelen kwam ik deze tegen: http://paiq.nl/px/fad67d2(...)0/3602513XCD70EE.jpg
Heeft zij niet meegedaan aan één of andere talentenjacht?
je komt in ieder geval niet over als een aardige vrouw, en dan laat ik onze discussie er nog buitenquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja hoor, er is iets mis met mijn persoonlijkheid omdat jij samen gaat SOA-testen, dag hoor.
daarom, die hele rating gaat nergens over, wilde alleen Rick even op zn plek zettenquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:45 schreef Silenus het volgende:
Inderdaad, ik geloof dat iedereen een 9+ heeft.Zegt geen reet.
Ik geloof dat het ook zo was dat je daar minimaal een 6 had, zodat de echte lelijke eendjes niet hard nagetrapt worden met een 3 ofzo.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:45 schreef Silenus het volgende:
Inderdaad, ik geloof dat iedereen een 9+ heeft.Zegt geen reet.
Los van die discussie ken jij mij helemaal niet, dusquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:45 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
je komt in ieder geval niet over als een aardige vrouw, en dan laat ik onze discussie er nog buiten
Helaas, ik heb mijn SOA-test al gehad.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:57 schreef Northside het volgende:
Misschien zouden jullie samen op date moeten... opposites attract enzo.
Een uitgebreid verslag van die date zou ieder topic kunnen redden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:58 schreef Harajuku. het volgende:
Nou Silenus, red het topic met een verhaal.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:59 schreef Northside het volgende:
[..]
Een uitgebreid verslag van die date zou ieder topic kunnen redden.
Een uitgebreid verslag van uberhaupt een date zou ieder topic kunnen redden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:59 schreef Northside het volgende:
[..]
Een uitgebreid verslag van die date zou ieder topic kunnen redden.
ik ken je niet nee, maar je attitude wel, heb namelijk ook andere topics meegelezen en als ik dan zie hoe feministisch je doet.. "gozerquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Los van die discussie ken jij mij helemaal niet, dusEn als je alleen zulke dingen te zeggen hebt, houd dan gewoon je mond maar
misschien komt dat wel van mijn kant. al dan niet in details, dat zal ik fok niet aandoenquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:05 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Een uitgebreid verslag van uberhaupt een date zou ieder topic kunnen redden.
*Wacht nog steeds geduldig op die speeddate @ Paiq*
Details als in funzige filmpjes? Dat is Fok wel gewanned.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:11 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
misschien komt dat wel van mijn kant. al dan niet in details, dat zal ik fok niet aandoen
Ik leg de link ook niet bepaald, misschien weet hij niet wat feminisme betekent.quote:
Vooruit!quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou Silenus, red het topic met een verhaal.
eerder alsquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:12 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Details als in funzige filmpjes? Dat is Fok wel gewanned.
.............en nu? Twister uit de kast gehaalt?quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vooruit!![]()
![]()
![]()
Voor de verandering een 'succesverhaal'.
In februari ontmoette ik op Paiq A.
Ja dat dacht ik ook een tijdje geleden nu is de meid in kwestie wel aardig dik ineens en loopt in de zomer met een dikke trui wat denken jullie?quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:24 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UITGESCHREVEN
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:37 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook een tijdje geleden nu is de meid in kwestie wel aardig dik ineens en loopt in de zomer met een dikke trui wat denken jullie?hoe goed kon je haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
[..]
Ja dat dacht ik ook een tijdje geleden nu is de meid in kwestie wel aardig dik ineens en loopt in de zomer met een dikke trui wat denken jullie?Hoax, er staat geen negerin op de foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ja dat dacht ik ook een tijdje geleden nu is de meid in kwestie wel aardig dik ineens en loopt in de zomer met een dikke trui wat denken jullie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gast.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
10x ontmoet ofzo en toen wou ze het contact verbreken, maar ik snapte niet zo goed waarom. Ze begon na afloop er de hele tijd over dat ze een donker kindje wilde.quote:hoe goed kon je haar
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:45 schreef picardmike het volgende:
[..]
10x ontmoet ofzo en toen wou ze het contact verbreken, maar ik snapte niet zo goed waarom. Ze begon na afloop er de hele tijd over dat ze een donker kindje wilde.
Jij twijfelt nog?quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:46 schreef Silenus het volgende:
[..]Soms twijfel ik hier en daar aan het waarheidsgehalte.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:45 schreef picardmike het volgende:
[..]
10x ontmoet ofzo en toen wou ze het contact verbreken, maar ik snapte niet zo goed waarom. Ze begon na afloop er de hele tijd over dat ze een donker kindje wilde.
Op dames die een donker kindje willen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:52 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
ik bedoel maar, ik val niet op zulke dames.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Op dames die een donker kindje willen?
Ik denk dat jij het beste in staat bent om dat te boordelen. Maar allereerst komt het nogal lame over op een forum door de manier waarop je het postte en 2 er bij voorbaat van uit gaan dat jullie seks gaan hebben...quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:17 schreef Rick_dB het volgende:
[..]nee op dames die vroeg al een kind willen. of die mij voorliegen wat de pil betreft. ik ken dit meisje lange tijd en ook goed, dus ik weet wel wat ik kan verwachten van haar. doet ze ook van mij..
hoe dan ook, Er komt een geniaal R&P topique als hij het fout heeftquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het beste in staat bent om dat te boordelen. Maar allereerst komt het nogal lame over op een forum door de manier waarop je het postte en 2 er bij voorbaat van uit gaan dat jullie seks gaan hebben...
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:00 schreef DrMarten het volgende:
Volgens mij heb ik iets gemist, ik zag iets over condooms en wattenstaafjes die in piemels worden geroerd. Klinkt als een interessante date
quote:
Ik denk dat mijn beste vriendin me raar aan zou kijken als ik 'r zou vragen om ff met een wattenstaaf in m'n leuter te roerenquote:
En wanneer gaan wij in RL een keertje slowchatten over dating sites?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Karina, Harajuku en moi staan op RP...
Gisteravond was het nog één en al drama, had je geen tijd, en nu ben je hier de don juan en kom je ons kansloze maagden even een hart onder de riem steken.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:04 schreef Rick_dB het volgende:
anyway, like i said: ik heb iig een weekendje met een leuke dame staan. ik zie het vanzelf hier wel staan als jullie ook een date hebben
Haha, nu ben jij ook een feminist.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gisteravond was het nog één en al drama, had je geen tijd, en nu ben je hier de don juan en kom je ons kansloze maagden even een hart onder de riem steken.
Je weet het wel mooi te brengen.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:10 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
En wanneer gaan wij in RL een keertje slowchatten over dating sites?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
eerst foto keuren, anders is het niet ontopic
Mij is ook een date beloofd maandag of dinsdag, gaan we eerst wat drinken en daarna naar unthinkable(een actiefilm notabene!??).quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:04 schreef Rick_dB het volgende:
laat ook maarmensen die allee nzulke punten lezen en niet de rest
anyway, like i said: ik heb iig een weekendje met een leuke dame staan. ik zie het vanzelf hier wel staan als jullie ook een date hebben
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:26 schreef picardmike het volgende:
[..]
Mij is ook een date beloofd maandag of dinsdag, gaan we eerst wat drinken en daarna naar unthinkable(een actiefilm notabene!??).
Heeft iemand nog andere datingtips want mijn eerdere voorstel om te squashen was niet goed gevallen bij haar ze lachte me uit.
Een van mijn allereerste chats op paiq die ik deed via datingsites was met zo'n meid. Woonde nog thuis op haar 26e (niets mis mee..midden 20 is zo'n beetje het gemiddelde lijkt me), maar ze kwam erg jong over. En begon -jaja- tijdens de eerste chat al dat ze binnen 2 jaar kinderen wilde hebben. Jaren later kwam ik haar nog steeds op datingsites tegen en stonden er dingen in haar profiel als 'volledig afgekeurd', 'werkt met begeleiding' en houdt van cupcakes bakken (quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:17 schreef Rick_dB het volgende:
[..]nee op dames die vroeg al een kind willen. of die mij voorliegen wat de pil betreft. ik ken dit meisje lange tijd en ook goed, dus ik weet wel wat ik kan verwachten van haar. doet ze ook van mij..
Ik zou hier al wegklikken.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:39 schreef Knipoogje het volgende:
Woonde nog thuis op haar 26e
Ik niet. Ging zelf 'pas' op mijn 25e het huis uit. Zou eigenlijk op mijn 22e opzouten, maar door het overlijden van mijn pa bleef ik nog wat langer thuiswonen, anders was het huis zo leeg ineens. Vriend van mij is op zijn 33e pas het huis uitgegaan en heeft nu -nog geen jaar later- dezelfde zelfstandigheid als iemand die al 10 jaar op zichzelf woont. Alleen heeft die gast wel een ton op de bank omdat ie nogal flink kon doorsparen.quote:
Ja, maar is het -met alle respect- (:')) wel een ontzettend kansloze sjaak die zijn hele jeugd/twintigerjaren bij z'n ouders heet gewoond. Echt heel erg knap van 'm dat ie nu op z'n 33e zelf kan koken en wassen binnen een jaar, maar hoe heeft die knakker geleefd verder?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:49 schreef Knipoogje het volgende:
Vriend van mij is op zijn 33e pas het huis uitgegaan en heeft nu -nog geen jaar later- dezelfde zelfstandigheid als iemand die al 10 jaar op zichzelf woont. Alleen heeft die gast wel een ton op de bank omdat ie nogal flink kon doorsparen.
Dat is toch gezellig, kan je gelijk een potje Catan met ze doenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, maar is het -met alle respect- (:')) wel een ontzettend kansloze sjaak die zijn hele jeugd/twintigerjaren bij z'n ouders heet gewoond. Echt heel erg knap van 'm dat ie nu op z'n 33e zelf kan koken en wassen binnen een jaar, maar hoe heeft die knakker geleefd verder?![]()
In jouw geval kan ik er nog inkomen, maar ik zou nooit afspreken met iemand die nog thuiswoont. Ik ga een beetje op de 3e date haar ouders ontmoeten, dankje de koekoek.
Pardon?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg Hara, kan jij irl niks krijgen dat je in dit topic post?
Haha, nou dat was niet direct mijn idee van een derde date. Maar ik zal dan wel een aparte zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:00 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Dat is toch gezellig, kan je gelijk een potje Catan met ze doen,
Is dat niet genoeg, drinken en dan een film? Trouwens raar dat iemand je uitlacht als je wilt squashen (niet dat ik dat zou willen, maar uitlachen...).quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:26 schreef picardmike het volgende:
[..]
Mij is ook een date beloofd maandag of dinsdag, gaan we eerst wat drinken en daarna naar unthinkable(een actiefilm notabene!??).
Heeft iemand nog andere datingtips want mijn eerdere voorstel om te squashen was niet goed gevallen bij haar ze lachte me uit.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat niet genoeg, drinken en dan een film? Trouwens raar dat iemand je uitlacht als je wilt squashen (niet dat ik dat zou willen, maar uitlachen...).
Ik HAAT het als iemand zijn MSN geeft en vervolgens nooit online is en dat terwijl ik eigenlijk ook amper MSN, maar het dan maar aanzet. Mailtje sturen dan maar weer...
Iemand hier trouwens betalend lid van RP? En maakt dat nou heel veel uit?
Toch vrij selectief. Ik kijk voornamelijk naar iemands profieltekst en dan schat ik mijn kansen in. Met een grotere profieltekst kan ik meer dan met een paar woorden. (Eisen)lijstjes heb ik ook geen moer aan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:29 schreef GForceT1 het volgende:
Hoe selectief zijn jullie bij het sturen van berichtjes (mannen)? Ik heb nu 2 erg leuke meiden gezien en na veel denken een 'spontaan' 'persoonlijk' berichtje gestuurd, maar het schijnt dat vrouwen echt bedolven worden onder de berichtjes (e-match).
Aan de ene kant denk ik: deze zijn gewoon erg leuk dus we zien wel of we wat horen; Aan de andere kant wil je natuurlijk wel een keer iets van iemand terughoren(maar ja, massa-berichtjes is ook weer zoiets)
Als je echt knap bent heb je over het algemeen een druk sociaal leven en krijg je genoeg aanspraak van mannen. Als je dan op een datingsite zit, dan moet er haast wel iets mis met je zijn. Het argument 'ja maar in RL gaat het de mannen alleen om mijn uiterlijk' gaat niet op als je een fotootje bij je profiel hebt immers...quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:34 schreef GlenSpey het volgende:
Voor de rest sla ik de hele knappe exemplaren meestal over, de helft is fake en de andere helft wordt inderdaad zódanig bedolven onder de berichten dat je geen schijn van kans maakt... zijn ook meestal de types die een jaar op zo'n site staan en er dan nog geen enkele date uit hebben gehaald
Ik kom toch op RP (ik ben betalend lid) veel hele mooie vrouwen tegen. Weliswaar geen fotomodellen maar goed uitziende vrouwen in de leeftijd 36 tot 50 jaar. Vaak is het wel zo dat de eerste foto de beste is (logisch).quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:52 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Als je echt knap bent heb je over het algemeen een druk sociaal leven en krijg je genoeg aanspraak van mannen. Als je dan op een datingsite zit, dan moet er haast wel iets mis met je zijn. Het argument 'ja maar in RL gaat het de mannen alleen om mijn uiterlijk' gaat niet op als je een fotootje bij je profiel hebt immers...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |