abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84023064
Bij deze
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:51 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

ooit interieurarchitectuur gedaan als opleiding? van half 9 tot 5 uur op school zitten, 6 uur thuis komen, even eten, en tot 10 uur verder moeten werken voor je project omdat je anders in tijdnood zit?

en hoe wil ik afspreken met een meisje dat mss aan de andere kant van het land woon?

aangezien ik nooit new threads maak mag een ander dat doen.
pi_84023217
Wordt het trouwens niet eens tijd dat we een fatsoenlijke OP in elkaar gaan zetten?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:02:00 #3
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84023325
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:00 schreef GlenSpey het volgende:
Wordt het trouwens niet eens tijd dat we een fatsoenlijke OP in elkaar gaan zetten?
Voor deze veredelde SC?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_84023360
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:02 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Voor deze veredelde SC?
nog geen reactie van je gelezen wat de studie betreft ik bedoel, zo zwaar is mbo niet.. niet als je standaard opleidingen doet als spw.
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:03:53 #5
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84023433
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:02 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

nog geen reactie van je gelezen wat de studie betreft
Als ik van 9 tot 5 op school zat hoefde ik niet nog eens 4 uur extra te werken om het af te krijgen, nee.
pi_84023504
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:03 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Als ik van 9 tot 5 op school zat hoefde ik niet nog eens 4 uur extra te werken om het af te krijgen, nee.
jij weet ook niet wat ik doe op een schooldag. tis niet 1 vak, tzijn allerlei verschilledne onderdelen die vaak de volgende dag al bijna klaar moeten zijn. plattegronden uittekenen, cadtekeningen maken, maquettes bouwen. daar ben je wel ff mee bezig
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:05:20 #7
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84023516
Maar dan is jouw MBO-opleiding toch keizwaar, ik vind het prima. Als je geen tijd wil maken voor een relatie hoef je ook niet aan datingsites te beginnen, nee.
pi_84023603
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:05 schreef Harajuku. het volgende:
Maar dan is jouw MBO-opleiding toch keizwaar, ik vind het prima. Als je geen tijd wil maken voor een relatie hoef je ook niet aan datingsites te beginnen, nee.
ik WIL het wel, maar het lukt amper, aangezien die dames die ik aanspreek zo'n leuk fantasielijstje hebben. Die denken dat je met een opleiding, bijbaan, sportschool tijd overhoud en elke 3 maanden op vakantie gaat. met een simpel baantje met minimumloon is dat allemaal net aan
pi_84023667
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:02 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Voor deze veredelde SC?
Lijstje met de vaste slowchatters enzo, links naar de sites, reviews... succesverhalen... minder-succes verhalen.

Nou goed, idd niet echt nodig nee
pi_84023824
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:05 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

jij weet ook niet wat ik doe op een schooldag. tis niet 1 vak, tzijn allerlei verschilledne onderdelen die vaak de volgende dag al bijna klaar moeten zijn. plattegronden uittekenen, cadtekeningen maken, maquettes bouwen. daar ben je wel ff mee bezig
Als je straks werkt krijg je het echt niet makkelijker hoor. Je moet alleen maar meer doen op een dag. Hoewel je misschien wel werk in de buurt kan vinden.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:11:19 #11
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84023855
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:06 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

ik WIL het wel, maar het lukt amper, aangezien die dames die ik aanspreek zo'n leuk fantasielijstje hebben. Die denken dat je met een opleiding, bijbaan, sportschool tijd overhoud en elke 3 maanden op vakantie gaat. met een simpel baantje met minimumloon is dat allemaal net aan
Tsja dan leen je bij de IBG wat extra geld, ga je minder werken, laat je die sportschool voor wat het is (je kunt ook 2u per week hardlopen) en dan heb je plenty enough time om chickies te regelen. Je hebt zo te zien nl ook tijd om in dit topic rond te hangen?
Gourmetten of steengrillen?
pi_84023916
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:10 schreef picardmike het volgende:

[..]

Als je straks werkt krijg je het echt niet makkelijker hoor. Je moet alleen maar meer doen op een dag.
ben ik me ook van bewust.. heb ook nooit gezegd dat het minder wordt. de werkzaamheden worden alleen wat gerichter, ik moet nu voor mn opleiding dingen doen om de kennis te vergaren, maar als ik interieurarchitect/adviseur ben ga ik geen voetenbankje bouwen.. daar zijn meubelmakers voor
pi_84024106
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:11 schreef Silenus het volgende:

[..]

Tsja dan leen je bij de IBG wat extra geld, ga je minder werken, laat je die sportschool voor wat het is (je kunt ook 2u per week hardlopen) en dan heb je plenty enough time om chickies te regelen. Je hebt zo te zien nl ook tijd om in dit topic rond te hangen?
met 2u hardlopen behaal ik niet het doel dat ik wil behalen, daar is 3x per week anderhalf uur wel nodig. leningen doe ik niet aan, geen zin om vast te zitten met schuld. chickies... ik ben geen advancedpower..

ik heb nu ook vakantie he no shit dat ik nu tijd heb. tis kwart over 11
pi_84024240
Niet alleen willen zijn... maar ook geen tijd willen vrijmaken om iets aan dat alleen zijn te doen.
Klinkt als een vicieuze cirkel. Succes ermee
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:18:32 #15
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84024313
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:15 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

met 2u hardlopen behaal ik niet het doel dat ik wil behalen, daar is 3x per week anderhalf uur wel nodig. leningen doe ik niet aan, geen zin om vast te zitten met schuld. chickies... ik ben geen advancedpower..

ik heb nu ook vakantie he no shit dat ik nu tijd heb. tis kwart over 11
Nou goed, da's allemaal prima, maar dat zijn dus wel je prioriteiten. Dan moet je dus ook niet 'zeuren' dat de vrouwen niet kunnen omgaan met je drukke bestaan, want jij stelt je prioriteiten (sportschool, bijbaan) allemaal zelf.
pi_84024382
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:12 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

ben ik me ook van bewust.. heb ook nooit gezegd dat het minder wordt. de werkzaamheden worden alleen wat gerichter, ik moet nu voor mn opleiding dingen doen om de kennis te vergaren, maar als ik interieurarchitect/adviseur ben ga ik geen voetenbankje bouwen.. daar zijn meubelmakers voor
Straks moet je ook nog kennis vergaren lijkt me en daar moet je dan zelf achteraan hollen, daarbij zal je ook wel met veel klanten moeten afspreken. Het word misschien wat gerichter maar er komt ook wat meer detail bij kijken lijkt mij. Hoewel dit uiteraard niet voor alle banen geldt, er bestaan immers luizenbaantjes.

Voor vrouwen moet je geen tijd maken, je moet er je tijd mee invullen.
UITGESCHREVEN
pi_84024424
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:18 schreef Silenus het volgende:

[..]

Nou goed, da's allemaal prima, maar dat zijn dus wel je prioriteiten. Dan moet je dus ook niet 'zeuren' dat de vrouwen niet kunnen omgaan met je drukke bestaan, want jij stelt je prioriteiten (sportschool, bijbaan) allemaal zelf.
omdat een vriendin ook graag wilt dat de vriend een eigen inkomen heeft zodat ie niet constant van haar afhankelijk is. daarom moet ik werken
pi_84024486
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:18 schreef Silenus het volgende:

[..]

Kortom Knuz en RP opzeggen en maar gewoon voor je studie en hobby's gaan dan is deze discussie ook weer klaar
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:25:53 #19
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84024737
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:20 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

omdat een vriendin ook graag wilt dat de vriend een eigen inkomen heeft zodat ie niet constant van haar afhankelijk is. daarom moet ik werken
En hoe denk je dat de rest van Nederland dit doet? Je bent niet de enige die een opleiding doet en het eea moet betalen. Je investeert nu in jezelf en later verdien je dat als het goed is allemaal terug. Straks als je een baan hebt verdien je veel geld en kun je lekker die IBG-lening met 50 euro per maand afbetalen. Of 150 per maand, peanuts als je 2500 (ik noem maar wat) per maand verdient.

Het is ook van belang dat je leuke dingen doet in je leven he. Of gewoon eens een keer met een vrouw afspreekt.

Straks ben je 25 en besef je dat je je hele jeugd/jongvolwassenenleven hebt geleerd, gewerkt en in de sportschool gehangen. Is mooi kut dan. Nu is het nog niet te laat.
pi_84024863
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:25 schreef Silenus het volgende:

[..]

En hoe denk je dat de rest van Nederland dit doet? Je bent niet de enige die een opleiding doet en het eea moet betalen. Je investeert nu in jezelf en later verdien je dat als het goed is allemaal terug. Straks als je een baan hebt verdien je veel geld en kun je lekker die IBG-lening met 50 euro per maand afbetalen. Of 150 per maand, peanuts als je 2500 (ik noem maar wat) per maand verdient.

Het is ook van belang dat je leuke dingen doet in je leven he. Of gewoon eens een keer met een vrouw afspreekt.

Straks ben je 25 en besef je dat je je hele jeugd/jongvolwassenenleven hebt geleerd, gewerkt en in de sportschool gehangen. Is mooi kut dan. Nu is het nog niet te laat.
ik spreek weleens af met dames van mijn leeftijd, heb er ook zat goede tijden mee gehad.. tot het op relaties aankomt, en dan gaat het altijd kut.

daarnaast heb ik een klein lijstje wat "leuke dingen doen" betreft, waardoor ik als saai wordt gelabeld, of als raar. werkt ook flink tegen helaas
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:47:45 #21
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_84026015
Gast wat maak je het moeilijk, als het goed gaat dan is het mooi en als het op niks uitloopt weet je dat ook weer. Wat heb je nu eigenlijk te verliezen met zo'n profiel?

Als je niet op zoek bent heb je er niks aan, maar dat lijk je wel te zijn. Tja, dan is het toch 'niet geschoten altijd mis'?
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_84026091
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:47 schreef Jabberwocky het volgende:
Gast wat maak je het moeilijk, als het goed gaat dan is het mooi en als het op niks uitloopt weet je dat ook weer. Wat heb je nu eigenlijk te verliezen met zo'n profiel?

Als je niet op zoek bent heb je er niks aan, maar dat lijk je wel te zijn. Tja, dan is het toch 'niet geschoten altijd mis'?
eerdere ervaringen dat blijft knagen..
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:50:13 #23
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_84026142
Bij iedereen zijn de eerdere ervaringen niet echt positief, anders hadden we niet in dit topic rondgehangen. Niet te zwaar aan tillen.
  woensdag 14 juli 2010 @ 00:01:42 #24
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84026733
Iemand op RP stuurde me vorige week een berichtje met haar emailadres, dus ik dat toegevoegd en haar een mailtje gestuurd. Nou, een paar uur later op msn, bleek ze een nogal onnozel typje te zijn dus ik had haar na zo'n 20 minuten geblokkeerd.

Kreeg ik gisteren ineens een reactie op mijn korte mailtje .
quote:
Heeey Eekhoorntje!
Mocht het ooit zover komen dat we koosnaampjes voor elkaar gaan gebruiken heb ik de mijne dus al klaar staan hahaha!
Ik heb vandaag lekker van mn vrije dag genoten, ik heb iedere maandag vrij overigens dus niet speciaal voor het voetballen hoor haha.
Ik ben erg druk in de weer geweest, veel schoongemaakt en rommel geruimd, tussendoor rijles gehad en knipklantje geknipt en nu ff laptoppen en zo mn nagels stylen om dan alweer mn bedje in te duiken omdat ik mrogen weer een lange dag voor de boeg heb...
Tja, ik kom ongetwijfeld erg spannend over op je zo.... Net of je met de vrouwelijke james bond aan het praten bent vind je niet?
hahahaha
Ik denk dat relatieplanet overigens al die beridchtje heeft gescand zodat mijn profiel extra op zou vallen doordat je bij mij wel een berichtje erdoorheen gesturud kreeg denk je niet... zoiets als het lot enzo?
Ja ik overdrijf graag, zo laat ik altijd een indruk op je achter of het de goede is dat is natuurlijk de vraag hahaha.
Goed ik ga nu aan mn nagels beginnen want daar ben ik ook ngo wel fftjes mee bezig, leuk dat je me een berichtje hebt gestuurd het lijkt me gezellig om contact te hebben met je !
Ik zal er erg in hebben wat regelmatiger mn mail te checken meneertje!
xxxkelly

ps heb je hyves? tja de onvermijdelijke vraag he... zoja, mine is : ***************

Ik vraag me af of ze wel doorheeft dat ik haar uit m'n lijst heb gegooid. Guess not.
pi_84026750
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:27 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

ik spreek weleens af met dames van mijn leeftijd, heb er ook zat goede tijden mee gehad.. tot het op relaties aankomt, en dan gaat het altijd kut.

daarnaast heb ik een klein lijstje wat "leuke dingen doen" betreft, waardoor ik als saai wordt gelabeld, of als raar. werkt ook flink tegen helaas
Rick, probeer naast je studie, sportschool en tuning gewoon leuke dingen te doen met de dames die je ontmoet.
Gewoon zo veel mogelijk lol maken en gewoon een beetje rondneuken. Je bent schijnbaar gewoon niet toe aan een vaste relatie (maakt je ongelukkig) en waarom zou je daaraan dan ook beginnen.
Dadelijk heb je je diploma en ga je werken en dan komt een relatie vanzelf een keer om de hoek kijken.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  woensdag 14 juli 2010 @ 00:04:13 #26
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84026879
Je bent een wijs man provinciaaltje.
pi_84027096
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 00:01 schreef Silenus het volgende:
Iemand op RP stuurde me vorige week een berichtje met haar emailadres, dus ik dat toegevoegd en haar een mailtje gestuurd. Nou, een paar uur later op msn, bleek ze een nogal onnozel typje te zijn dus ik had haar na zo'n 20 minuten geblokkeerd.

[..]

Ik vraag me af of ze wel doorheeft dat ik haar uit m'n lijst heb gegooid. Guess not.
Kelly
Tap tap tap
pi_84027350
quote:

[..]

Weer een ik-ik-ik-ik-ik-ik mailtje

Kreeg zelf net het 3e interessemailtje van dezelfe persoon, die ik al eens een geen-interesse terug had gestuurd. Zoek eens op NL58211849... Die foto
Je ex uit een foto wegshoppen is zooo fout
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_84027427
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 00:18 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Weer een ik-ik-ik-ik-ik-ik mailtje

Kreeg zelf net het 3e interessemailtje van dezelfe persoon, die ik al eens een geen-interesse terug had gestuurd. Zoek eens op NL58211849... Die foto
Je ex uit een foto wegshoppen is zooo fout
Heel subtiel ja
Tap tap tap
pi_84027526
quote:

[..]

Dit kan bijna niet waar zijn

Weet je zeker dat het geen sms dienst was, die typen meestal zo.
UITGESCHREVEN
  woensdag 14 juli 2010 @ 00:23:30 #31
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84027532
Er groeit een hand uit haar schouder!
  woensdag 14 juli 2010 @ 00:23:52 #32
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84027543
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 00:23 schreef picardmike het volgende:

[..]

Dit kan bijna niet waar zijn

Weet je zeker dat het geen sms dienst was, die typen meestal zo.
Nee, ik had ook met haar gechat. Toen kwam ze ook al zo blij over.
  woensdag 14 juli 2010 @ 00:26:57 #33
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_84027639
quote:
Ach ja, niet helemaal jouw niveau maar toch een aardig mailtje met smalltalk, blijkbaar val je in de smaak
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 14 juli 2010 @ 00:32:14 #34
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84027841
Hoe kun je dat zoeken?
pi_84027866
Zoeken > gericht zoeken geloof ik.
Tap tap tap
  woensdag 14 juli 2010 @ 00:32:48 #36
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84027867
Bij gericht zoeken en dan dat nummer copypasten.
  woensdag 14 juli 2010 @ 00:35:12 #37
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84027953
Vette shit. Ik zat altijd tussen online mensen te zoeken als ik iemand interesse wilde terugsturen. Vond het al zo achterlijk
pi_84028808
Na aanleiding van een ander topic hier op Fok had ik me vanmiddag ingeschreven bij Adultmatch.nl (gratis lid en ik ga ook geen lid worden. http://www.datingwebsites.nl voor recensies) en tot mijn verbazing kwam ik daar twee dames van RP tegen met foto's die iets spannender waren als op RP.

1 van de dames is nog lid van RP en ligt een beetje geil achterover op haar bed.
De andere zo te zien niet meer want ze staat inmiddels ook met haar nieuwe vriendje, (welke ze via adultmatch heeft leren kennen) bij de paren die een man voor erbij zoeken.
Ze staat overigens ook bij de singles met een stuk of 60 foto's in nogal pikante houding en kleding. Deze foto's zijn gewoon voor iedereen te zien (gratis leden) terwijl je ook een privefotoalbum kunt maken en daar mensen in kunt uitnodigen.

dit is ze overigens
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me nog wel herinneren dat ze op RP ook altijd van die foto's had staan die van boven waren genomen.
Ik vind het overigens wel een lekker ding hoor ook al toen ze op RP stond maar heb haar nooit aangeschreven omdat ze rookte en al een kind had.

[ Bericht 0% gewijzigd door Provinciaaltje op 14-07-2010 02:34:56 ]
  Moderator woensdag 14 juli 2010 @ 07:35:42 #39
9859 crew  Karina
Woman
pi_84031260
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 00:35 schreef Harajuku. het volgende:
Vette shit. Ik zat altijd tussen online mensen te zoeken als ik iemand interesse wilde terugsturen. Vond het al zo achterlijk
Haha ik ken het, dat deed ik eerst ook altijd, ik zat me rot te zoeken, ik zocht dan op plaats en sterrenbeeld en wat ik nog meer kon vinden om op te zoeken en ik vond ze dan nooit!

Net weer een reactie gehad via RP met een emailadres erin (slimme man!). Maar een mailtje gestuurd dus. Gisteravond weer twee speeddates geprobeerd via Paiq: ik snap niet dat mannen die geen woord uitbrengen aan zo'n speeddate meedoen ga lekker mailen met iemand of zo, steeds met 2 woorden antwoorden schiet echt niet op!
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:51 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

ooit interieurarchitectuur gedaan als opleiding? van half 9 tot 5 uur op school zitten, 6 uur thuis komen, even eten, en tot 10 uur verder moeten werken voor je project omdat je anders in tijdnood zit?

en hoe wil ik afspreken met een meisje dat mss aan de andere kant van het land woon?

aangezien ik nooit new threads maak mag een ander dat doen.
Als ik jou was zou ik het maar even vergeten, met de dames, als je toch geen tijd hebt... Waarom zoek je nou eigenlijk een partner?

En dat van geen nieuw threads maken
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_84031569
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 07:35 schreef Karina het volgende:
En dat van geen nieuw threads maken
Hij heeft natuurlijk heul geen tijd om een nieuwe thread te maken, je weet wel... studie enzo
  Moderator woensdag 14 juli 2010 @ 08:23:37 #41
9859 crew  Karina
Woman
pi_84031583
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 08:22 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Hij heeft natuurlijk heul geen tijd om een nieuwe thread te maken, je weet wel... studie enzo
Oh ja natuurlijk, stom van mij
niet zo tof doen
pi_84031685
Godnondeju, laat die arme jongen eens met rust zeg!! Ik moet bekennen dat ik eigenlijk wel respect voor hem heb, ook al moet ie natuurlijk eigenlijk niet zeuren want hij stelt zijn eigen prioriteiten. Maar tegenwoordig is leningen nemen ed heel normaal, dus ik vind het top dat ie rond kan komen zonder!

En maquattes maken, daar gaat gewoon achterlijk veel tijd in zitten. Heb zelf een half jaartje bouwkunde gaan aan de TU en crap zeg, daar ben je absoluut eeuwen mee bezig... Dus veel tijd aan school besteden + werken + sporten... Lijkt me dat ie het helemaal niet verkeerd doet. Beetje jammer dat er idd geen vriendin in past nu, maar hij legt duidelijk zijn prioriteiten bij zijn studie en daar is niks mis mee. En iedereen heeft wel eens een zeurbui

Dus nou weer lief doen, ja
Sarcasme. Herken het.
  Moderator woensdag 14 juli 2010 @ 08:34:17 #43
9859 crew  Karina
Woman
pi_84031708
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 08:31 schreef Spirit82 het volgende:
Godnondeju, laat die arme jongen eens met rust zeg!! Ik moet bekennen dat ik eigenlijk wel respect voor hem heb, ook al moet ie natuurlijk eigenlijk niet zeuren want hij stelt zijn eigen prioriteiten. Maar tegenwoordig is leningen nemen ed heel normaal, dus ik vind het top dat ie rond kan komen zonder!

En maquattes maken, daar gaat gewoon achterlijk veel tijd in zitten. Heb zelf een half jaartje bouwkunde gaan aan de TU en crap zeg, daar ben je absoluut eeuwen mee bezig... Dus veel tijd aan school besteden + werken + sporten... Lijkt me dat ie het helemaal niet verkeerd doet. Beetje jammer dat er idd geen vriendin in past nu, maar hij legt duidelijk zijn prioriteiten bij zijn studie en daar is niks mis mee. En iedereen heeft wel eens een zeurbui

Dus nou weer lief doen, ja
Dat hij tijd besteed aan zijn studie, etc. is goed hoor, maar dan moet hij niet zeuren dat hij nu geen tijd heeft voor een vriendin, dat moet dan maar even wachten.

Oh en dat van die zeurbui klopt
niet zo tof doen
pi_84031712
quote:

[..]

Wat liev!! Maar ik kan nu niet langer reageren want ik moet even mn nagels gaan doen
Sarcasme. Herken het.
pi_84031716
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 08:34 schreef Karina het volgende:

[..]

Dat hij tijd besteed aan zijn studie, etc. is goed hoor, maar dan moet hij niet zeuren dat hij nu geen tijd heeft voor een vriendin, dat moet dan maar even wachten.

Oh en dat van die zeurbui klopt
Vrouwen hebben dat gemiddeld 1 week per maand
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 14 juli 2010 @ 08:36:03 #46
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84031730
quote:

[..]

klinkt als een LSD tripje gone bad
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator woensdag 14 juli 2010 @ 08:38:13 #47
9859 crew  Karina
Woman
pi_84031756
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 08:35 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Vrouwen hebben dat gemiddeld 1 week per maand
Hehe ik heb dat wel vaker
niet zo tof doen
pi_84031772
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 08:38 schreef Karina het volgende:

[..]

Hehe ik heb dat wel vaker
Vroege overgang?

Sarcasme. Herken het.
  Moderator woensdag 14 juli 2010 @ 08:44:03 #49
9859 crew  Karina
Woman
pi_84031839
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 08:39 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Vroege overgang?

nee gewoon snel geirriteerd.
niet zo tof doen
  woensdag 14 juli 2010 @ 08:50:41 #50
262 Re
Kiss & Swallow
pi_84031956
We gingen er geen SC van maken dacht ik?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 14 juli 2010 @ 08:51:59 #51
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84031985
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 08:50 schreef Re het volgende:
We gingen er geen SC van maken dacht ik?
Verkeerd gedacht .
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 14 juli 2010 @ 08:53:59 #52
262 Re
Kiss & Swallow
pi_84032028
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 08:51 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Verkeerd gedacht .
ok, slotje dan maar
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 14 juli 2010 @ 08:55:03 #53
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84032052
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 08:53 schreef Re het volgende:

[..]

ok, slotje dan maar
Ah toe, laat de hormonen hier toch ff uitrazen . Met nieuwe ervaringen gaat het vanzelf wel weer ontopique.
Een gedicht over Maanvis
pi_84032143
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 08:55 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ah toe, laat de hormonen hier toch ff uitrazen . Met nieuwe ervaringen gaat het vanzelf wel weer ontopique.
Dat niet alleen, maar alleen mensen die actief op datingsites bezig zijn reageren so far in dit topic. Dus ik zou het geen general SC willen noemen... Als je een tijdje met een clubje aan het chatten bent over datingsite ervaringen, kun je niet voorkomen dat het wel eens van het onderwerp afdwaald. Beetje drastisch om er dan meteen een slotje op te gooien?
Sarcasme. Herken het.
  Moderator woensdag 14 juli 2010 @ 10:43:06 #55
9859 crew  Karina
Woman
pi_84034922
OT dan Ik had nog een extra foto toegevoegd bij RP en ik krijg nu wel wat meer respons (ook van mensen die ik niet leuk vind, maar goed).

Hoe werkt het eigenlijk als je een interessebericht krijgt en die andere persoon is OOK geen lid? Dan moet je wel heel creatief worden.

[ Bericht 24% gewijzigd door Karina op 14-07-2010 10:53:10 ]
niet zo tof doen
  woensdag 14 juli 2010 @ 10:57:40 #56
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84035418
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 10:43 schreef Karina het volgende:
OT dan Ik had nog een extra foto toegevoegd bij RP en ik krijg nu wel wat meer respons (ook van mensen die ik niet leuk vind, maar goed).

Hoe werkt het eigenlijk als je een interessebericht krijgt en die andere persoon is OOK geen lid? Dan moet je wel heel creatief worden.
de meeste mensen zetten hun emailadres verkapt in het profiel .
Een gedicht over Maanvis
pi_84035485
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 10:43 schreef Karina het volgende:

Dan blijf je tot in den oneindige eeuwigheid interesse berichtjes over en weer sturen
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:01:29 #58
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84035578
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 10:59 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dan blijf je tot in den oneindige eeuwigheid interesse berichtjes over en weer sturen
Dat heeft wel iets tragisch .
Een gedicht over Maanvis
pi_84035666
quote:

Of elkaar gaan zoeken tussen al die duizenden websites. Op hyves ofzo.

Zo is het bij de eerste meid gegaan die ik op een datingwebsite tegenkwam, vond ik een weblog van haar op patientenplein dat ze bloosangst had en op haar 25e nog maagd was. Ben toen meteen fullmember geworden.

Reageerde ze niet meer omdat het inmiddels al 3mnd verder was

[ Bericht 17% gewijzigd door picardmike op 14-07-2010 11:09:26 ]
UITGESCHREVEN
pi_84035891
Nou ja, hyves heeft wel de meeste gebruikers van de social media sites in NL. Dus daar is de kans het grootst.

Heb zelf van de week mn Paiq weer eens geactiveerd.. maar krijg nog geen reacties van de nieuwe matches, misschien binnenkort toch maar eens zo'n paiq speeddate proberen
pi_84036083
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:01 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat heeft wel iets tragisch .
Maar ook romantisch Beantwoorde liefde die tevens onbeantwoord is en zal blijven...
Sarcasme. Herken het.
pi_84036656
quote:
Maar ook romantisch Beantwoorde liefde die tevens onbeantwoord is en zal blijven...
Wat mooi daar krijg ik altijd tranen in mijn ogen van bij romantische thrillers.

Ghost bijvoorbeeld, of first knight of tristan en isuldur,

[ Bericht 8% gewijzigd door picardmike op 14-07-2010 11:34:05 ]
UITGESCHREVEN
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:31:09 #63
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_84036885
Ja, Hyves. Bij PaiQ had ik vroeger wel eens van die battledates, dat het meisje dan allemaal gegevens ging vissen (woonplaats, opleiding etc.) om vervolgens te kiezen voor degene die ze niet op Hyves kon vinden. De ander werd opgezocht, ik heb een paar keer zo'n battle verloren om vervolgens berichtjes via Hyves te krijgen.

Nu heb ik alleen geen Hyves meer dus werkt dat ook niet meer.
pi_84036944
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 10:57 schreef Maanvis het volgende:

[..]

de meeste mensen zetten hun emailadres verkapt in het profiel .
Toch zie ik het bij RP maar heel weinig. Als ik dames benader met een zilver bolletje zet ik er meestal mijn email adres in. Triest voor mij is dan weer als er een mail komt van RP zelf, dan weet je dat het een "geen interesse" is
Zilveren bolletjes reageren overigens nooit op je emailadres
Gisterenavond wel weer een mail gekregen van een vrouw maar deze kwam helemaal uit Drente, rookte en liet me alleen even weten dat ze de profieltekst leuk vond.
  Moderator woensdag 14 juli 2010 @ 11:47:33 #65
9859 crew  Karina
Woman
pi_84037664
Ik heb inderdaad geprobeerd mijn emailadres er verkapt in te zetten, maar zeker niet verkapt genoeg, want het werd door RP geblokt.
niet zo tof doen
pi_84039024
@Karina: Wat is jouw oproepnummer?
  Moderator woensdag 14 juli 2010 @ 12:22:48 #67
9859 crew  Karina
Woman
pi_84039232
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:17 schreef editoor het volgende:
@Karina: Wat is jouw oproepnummer?
Vooruit dan maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat mijn interessemeneer van vanmorgen inderdaad geen lid is

En het volgende interessemailtje, daar ga ik dus ECHT niet op in, want die heeft dit in zijn profiel:
quote:
Gehuwde man zoekt vriendschap met lichamelijke aantrekkingskracht, dus dames niet verder lezen als je daarvan schrikt.
niet zo tof doen
pi_84039808
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:22 schreef Karina het volgende:

[..]

En het volgende interessemailtje, daar ga ik dus ECHT niet op in, want die heeft dit in zijn profiel:
[..]

Maar stiekem heb je wel verder gelezen he??

Edit: ik kreeg overigens interesse berichtje van een man van in de 70... Wat gaat er in vredesnaam in zo iemand om?! IIIIEEEWWW

Edit2: oh wacht, net even zn leeftijd gecheckt: 47. YEAH RIGHT!!!
Sarcasme. Herken het.
pi_84039903
-edit-
Sarcasme. Herken het.
pi_84039946
quote:
Vooruit dan maar
Ah eindelijk gevonden. Leuk profiel hoor!
UITGESCHREVEN
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:40:37 #71
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84039981
Ik vraag me af als ik 70 ben en single, of ik dan ook op die jonge blaadjes ga reageren. Zou er überhaupt één vrouw op het hele internet te vinden zijn van een jaar of 28 die denkt

'oeh ja, wat een rijpe potente man, Adriaan bouwjaar 1938, wat ziet hij er wijs uit, die wapperende manen, dat welig tierende borsthaar, laat ik snel op hem gaan reageren. '
pi_84039983
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:39 schreef picardmike het volgende:

[..]

Stuur dr een berichtje!!! Kijken of de interesse wederzijds is
Sarcasme. Herken het.
pi_84040020
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:40 schreef Silenus het volgende:
Ik vraag me af als ik 70 ben en single, of ik dan ook op die jonge blaadjes ga reageren. Zou er überhaupt één vrouw op het hele internet te vinden zijn van een jaar of 28 die denkt

'oeh ja, wat een rijpe potente man, Adriaan bouwjaar 1938, wat ziet hij er wijs uit, die wapperende manen, dat welig tierende borsthaar, laat ik snel op hem gaan reageren. '
Vergeet de plukken haar die uit alle hoeken en gaten steken niet
Sarcasme. Herken het.
pi_84040266
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:36 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Edit: ik kreeg overigens interesse berichtje van een man van in de 70... Wat gaat er in vredesnaam in zo iemand om?! IIIIEEEWWW

Nee heb je, Ja kun je krijgen
niet geschoten is altijd mis

zoiets bijv.
  Moderator woensdag 14 juli 2010 @ 12:49:30 #75
9859 crew  Karina
Woman
pi_84040395
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:39 schreef picardmike het volgende:

[..]

Dankje
niet zo tof doen
  Moderator woensdag 14 juli 2010 @ 12:50:00 #76
9859 crew  Karina
Woman
pi_84040420
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:40 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Stuur dr een berichtje!!! Kijken of de interesse wederzijds is
Ik vermoed dat hij een beetje TE jong is hoor
niet zo tof doen
pi_84040467
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:41 schreef Spirit82 het volgende:
Vergeet de plukken haar die uit alle hoeken en gaten steken niet
SPOILER
pi_84040503
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:46 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Nee heb je, Ja kun je krijgen
niet geschoten is altijd mis

zoiets bijv.
Ja maar, even realistisch!! Ik weet van te voren ook wel dat fotomodellen niet dood naast mij gevonden willen worden en zou dan ook nooit op zo´n profiel reageren. Nou weet ik zelf ook wel dat ik niet onooglijk ben, dus vraag me dan af WAAROM mannen die wél onooglijk zijn, vreselijk onzeker zijn óf uit het stenen tijdperk komen het in vredesnaam in hun hoofd halen om op mijn profiel te reageren!! (ok, als ze MBO hebben snap ik nog wel dat dat voort komt uit hun gebrek aan intelligentie ) Maar verder snap ik het echt niet!! Nu zullen bepaalde mensen mij als "arrogant kutwijf" bestempelen, maar ik bedoel maar dat gelijkwaardigheid aantrekkelijk is.
Sarcasme. Herken het.
pi_84040549
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:50 schreef Techno het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
SPOILER
Waar zit de neustrimmer op dat ding? Of bedoel je hiermee te zeggen dat een neustrimmer daar niet tegen opgewassen is?!
Sarcasme. Herken het.
pi_84040583
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:50 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik vermoed dat hij een beetje TE jong is hoor
Maar anders zou je hem zo doen?!
Sarcasme. Herken het.
pi_84040740
Misschien dat ze hopen dat je net zo kansloos bent?
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
  Moderator woensdag 14 juli 2010 @ 12:59:40 #82
9859 crew  Karina
Woman
pi_84040890
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:53 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Maar anders zou je hem zo doen?!
Ik weet niet hoe hij eruit ziet
niet zo tof doen
pi_84040974
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:56 schreef DaDude1987 het volgende:
Misschien dat ze hopen dat je net zo kansloos bent?
Sarcasme. Herken het.
pi_84041014
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:59 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe hij eruit ziet
Spirit82 wel of niet schele
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:51 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja maar, even realistisch!! Ik weet van te voren ook wel dat fotomodellen niet dood naast mij gevonden willen worden en zou dan ook nooit op zo´n profiel reageren. Nou weet ik zelf ook wel dat ik niet onooglijk ben, dus vraag me dan af WAAROM mannen die wél onooglijk zijn, vreselijk onzeker zijn óf uit het stenen tijdperk komen het in vredesnaam in hun hoofd halen om op mijn profiel te reageren!! (ok, als ze MBO hebben snap ik nog wel dat dat voort komt uit hun gebrek aan intelligentie ) Maar verder snap ik het echt niet!! Nu zullen bepaalde mensen mij als "arrogant kutwijf" bestempelen, maar ik bedoel maar dat gelijkwaardigheid aantrekkelijk is.
Beauty is in the eye of the beholder.

en soms hoort daar een beetje zelfoverschatting bij

[ Bericht 51% gewijzigd door Provinciaaltje op 14-07-2010 13:17:56 ]
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:03:03 #85
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84041021
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:36 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Maar stiekem heb je wel verder gelezen he??

Haha, die had ik ook. Ik dacht ook 60/70, stond er in het profiel 47
pi_84041055
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:22 schreef Karina het volgende:

[..]

Vooruit dan maar
SPOILER
Ik had je wel wat jonger verwacht
pi_84041284
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:01 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Was niet vervelend bedoeld hoor, maar uit perspectief van die mensen gezien.
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
_o_
pi_84041338
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:02 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Spirit82 wel of niet schele
Ja.. En mijn kijk op donkere mannen zal nooit meer het zelfde zijn
Sarcasme. Herken het.
pi_84041466
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:03 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Haha, die had ik ook. Ik dacht ook 60/70, stond er in het profiel 47
Ik snap ook wel dat ze ons aanschrijven, onweerstaanbare, bloedgeile babes als wij zijn... dat kan geen enkele man met (nog enigszins) werkende prostaat weerstaan
Sarcasme. Herken het.
pi_84041511
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:08 schreef DaDude1987 het volgende:

[..]

Was niet vervelend bedoeld hoor, maar uit perspectief van die mensen gezien.
Oh, sorry, ik had mn humor-indicating IP weer niet aanstaan...

damn.
Sarcasme. Herken het.
pi_84041788
Nou goed, naar aanleiding van dit topic toch maar eens aangemeld op RP en Paiq. Lijkt me leuk om eens buiten de "scope" mensen te leren kennen. Verwacht er eigenlijk 0 van maar wie weet.
_o_
pi_84042001
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:20 schreef DaDude1987 het volgende:
Nou goed, naar aanleiding van dit topic toch maar eens aangemeld op RP en Paiq. Lijkt me leuk om eens buiten de "scope" mensen te leren kennen. Verwacht er eigenlijk 0 van maar wie weet.
Karina, Harajuku en moi staan op RP...
Sarcasme. Herken het.
  Moderator woensdag 14 juli 2010 @ 13:31:36 #93
9859 crew  Karina
Woman
pi_84042390
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:03 schreef editoor het volgende:

[..]

Ik had je wel wat jonger verwacht
Als je mijn profiel hebt gelezen, dan heb je gezien dat ik wel jong van hart ben

@DaDude1987: en bedankt!

Reactie van iemand met bijna alleen maar "vertel ik later" en geen foto -> geen interesse
Weer eentje die eigenlijk een beetje te jong is en erbij zet dat hij op rijpere vrouwen valt ga ik heel even over nadenken (hij is in ieder geval boven de 30, dat scheelt, maar de foto lijkt een fake, die ga ik nog opzoeken).
niet zo tof doen
pi_84042618
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:31 schreef Karina het volgende:

[..]

Reactie van iemand met bijna alleen maar "vertel ik later" en geen foto -> geen interesse
Weer eentje die eigenlijk een beetje te jong is en erbij zet dat hij op rijpere vrouwen valt ga ik heel even over nadenken (hij is in ieder geval boven de 30, dat scheelt, maar de foto lijkt een fake, die ga ik nog opzoeken).
1 van beide is Picardmike!!! Ik zweer het je!!!
Sarcasme. Herken het.
pi_84042878
quote:
Ja.. En mijn kijk op donkere mannen zal nooit meer het zelfde zijn
Je weet wat ze zeggen:

UITGESCHREVEN
pi_84042942
quote:
Ik heb geen account meer gebruikte effetjes die van iemand anders om die van Karin te vinden.

Ik blijft niet doorgaan met totaal onbeschofte grapjes maken.
UITGESCHREVEN
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:41:48 #97
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84042972
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:41 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ik heb geen account meer gebruikte effetjes die van iemand anders om die van Karin te vinden.
Je zat op t datingaccount van een ander?
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:41:55 #98
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_84042981
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:31 schreef Karina het volgende:

[..]

Als je mijn profiel hebt gelezen, dan heb je gezien dat ik wel jong van hart ben

@DaDude1987: en bedankt!

Dat zijn gewoon van die nieuwsgierige mensen die even snel een account aanmaken om te kijken wie je bent . Heb ik net ook gedaan omdat ik wel wilde weten hoe oud je was.

Snap soms niet hoe kan dat schijnbaar leuke vrouwen niet aan een man kunnen komen. Stellen jullie dan zulke hoge eisen aan een man of is het iets anders?
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:42:51 #99
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84043033
Ik denk dat ik dit topic maar ga verlaten, iedereen denkt zo dat ik irl niets kan krijgen
pi_84043072
Zeg Hara, kan jij irl niks krijgen dat je in dit topic post?
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:44:10 #101
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84043121
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
Klopt
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:45:52 #102
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84043222
Ik ook niet hoor, elke vrouw rent gillend weg als ik in de kroeg op ze af kom waggelen.
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:46:16 #103
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84043249
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:45 schreef Silenus het volgende:
Ik ook niet hoor, elke vrouw rent gillend weg als ik in de kroeg op ze af kom waggelen.
Hahhaahha, alsof jij in de kroeg komt, je staat op een datingsite.
pi_84043252
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:42 schreef Harajuku. het volgende:
Ik denk dat ik dit topic maar ga verlaten, iedereen denkt zo dat ik irl niets kan krijgen
Als je nu even je RP profiel geeft dan bepalen wij wel of dat zo is of niet
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:47:26 #105
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84043344
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:46 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Als je nu even je RP profiel geeft dan bepalen wij wel of dat zo is of niet
Lol, nee Ik ben niet eens van plan om te daten dus ik vind dat al erg genoeg.
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:47:36 #106
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84043356
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:41 schreef Bisamrat het volgende:
Snap soms niet hoe kan dat schijnbaar leuke vrouwen niet aan een man kunnen komen. Stellen jullie dan zulke hoge eisen aan een man of is het iets anders?
Ik denk dat het veeleisendheid is. En van RP word je gewoon veeleisend he
Een gedicht over Maanvis
pi_84043361
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:46 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Hahhaahha, alsof jij in de kroeg komt, je staat op een datingsite.
Ja ik ben ook wel benieuwd naar jouw profiel eigenlijk, ik zie in je fobo alleen je rug.
UITGESCHREVEN
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:48:11 #108
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84043394
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:47 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ja ik ben ook wel benieuwd naar jouw profiel eigenlijk.
Tough luck. Er staat ook niets
pi_84043414
quote:

[..]

Auw
pi_84043454
Hara is trouwens vrij makkelijk te vinden
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:51:41 #111
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84043561
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:49 schreef GlenSpey het volgende:
Houd je bakkus.
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:52:54 #112
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_84043620
quote:
Dat bedoelde ik niet ........ maar goed ik heb jouw nog niet gevonden op RP
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:52:55 #113
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84043621
quote:

[..]

je reageert toch op een vrouw waarop je zou vallen, en veel mannen hebben denk ik van zichzelf niet door dat ze onooglijk zijn . Overigens kijk ik zelf meer naar de gezichtsuitdrukkingen en houdingen op de foto's dan naar het uiterlijk zelf.
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:53:17 #114
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84043637
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:52 schreef Bisamrat het volgende:

[..]

Mijn wat?
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:53:29 #115
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84043643
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:52 schreef Bisamrat het volgende:

[..]

Haar wat heb je nog niet gevonden?
pi_84043667
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:51 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Houd je bakkus.
OK. Omdat je t zo lief vraagt
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:54:07 #117
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84043674
quote:
Gelukkig ikzelf wat moelijker .
Een gedicht over Maanvis
  Moderator woensdag 14 juli 2010 @ 13:55:12 #118
9859 crew  Karina
Woman
pi_84043727
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:36 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Hehe dat zat ik ook te denken inderdaad Die ene is wel een donkere man ja, maar boven de 30, maar de foto lijkt op Said (uit Lost), dus die foto ga ik als ik thuis ben nog even proberen te zoeken (zit nu op mijn werk en kan alleen tussendoor een beetje Fokken! en gluren op RP).

@Hara: zal ik er nog even een cliché tegenaangooien voor je "op elk potje past een dekseltje"
niet zo tof doen
pi_84043878
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:54 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Gelukkig ikzelf wat moelijker .
Ik kan voorlopig helemaal niet gevonden worden. Tenzij ik nog ergens in de diepe laag van inactieve non-members rondzweef
pi_84043919
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:55 schreef Karina het volgende:

[..]

Hehe dat zat ik ook te denken inderdaad Die ene is wel een donkere man ja, maar boven de 30, maar de foto lijkt op Said (uit Lost), dus die foto ga ik als ik thuis ben nog even proberen te zoeken (zit nu op mijn werk en kan alleen tussendoor een beetje Fokken! en gluren op RP).

@Hara: zal ik er nog even een cliché tegenaangooien voor je "op elk potje past een dekseltje"
Said Dat is nou een getinte man waar ik geen nee tegen zou zeggen.. mjaaammmmm
Sarcasme. Herken het.
  Moderator woensdag 14 juli 2010 @ 13:59:35 #121
9859 crew  Karina
Woman
pi_84043949
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:58 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Said Dat is nou een getinte man waar ik geen nee tegen zou zeggen.. mjaaammmmm
Nou precies, daarom wil ik eerst even onderzoeken hoe het zit met die foto
niet zo tof doen
pi_84043967
quote:
Ik weet wel beter!! Maar dat kroegvoer werkt op de één of andere manier niet echt voor een relatie...
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 14 juli 2010 @ 14:00:08 #123
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84043977
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:59 schreef Karina het volgende:

[..]

Nou precies, daarom wil ik eerst even onderzoeken hoe het zit met die foto
Screenshot die foto eens dan.
pi_84044089
quote:
Dan weet jij iets meer van haar dan wij want met haar gebruikersnaam kan ik niets vinden en het fotoboek en profielpagina zijn nagenoeg leeg.

Spirit82 was heel makkelijk te vinden en Karina kon ik niet vinden omdat ze ouder is als dat ik dacht.
De meeste profielen vind ik door met trefwoorden uit de fotoboeken aan de gang te gaan en de leeftijd een beetje in te schatten.
pi_84044407
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:02 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Spirit82 was heel makkelijk te vinden
Chapeau!!
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 14 juli 2010 @ 14:08:16 #126
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84044409
Ja hallo, als ik wil dat FOK het weet had ik mn profiel hier wel neergezet.
  Moderator woensdag 14 juli 2010 @ 14:08:19 #127
9859 crew  Karina
Woman
pi_84044413
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:00 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Als ik thuiskom Valt nu even teveel op als ik steeds op RP zit te gluren.
niet zo tof doen
pi_84044711
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:08 schreef Harajuku. het volgende:
Ja hallo, als ik wil dat FOK het weet had ik mn profiel hier wel neergezet.
ben je bang dat je uitgelachen wordt ofzo? lekker boeiend
  woensdag 14 juli 2010 @ 14:14:50 #129
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84044763
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:13 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

Mag ik lekker zelf weten wat ik wel en niet wil? Bedankt, man.
pi_84044783
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:13 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

Dat vraag ik me dus ook af. Zo erg is dat toch niet?
  woensdag 14 juli 2010 @ 14:15:26 #131
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84044792
Haha ik heb Harajuku al meerdere malen uitgelachen om haar rare profiel.
  woensdag 14 juli 2010 @ 14:15:47 #132
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_84044803
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:02 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Dan weet jij iets meer van haar dan wij want met haar gebruikersnaam kan ik niets vinden en het fotoboek en profielpagina zijn nagenoeg leeg.

Spirit82 was heel makkelijk te vinden en Karina kon ik niet vinden omdat ze ouder is als dat ik dacht.
De meeste profielen vind ik door met trefwoorden uit de fotoboeken aan de gang te gaan en de leeftijd een beetje in te schatten.
Precies ik had geen moeite om Spirit82 en Karina te vinden. Hara wordt een uitdaging
  woensdag 14 juli 2010 @ 14:16:21 #133
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84044835
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:15 schreef Silenus het volgende:
.

Als het nu ineens de sport gaat worden om mij te vinden haal ik t profiel gewoon offline.
pi_84044974
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:14 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Mag ik lekker zelf weten wat ik wel en niet wil? Bedankt, man.
jawel hoor, maar ik snap niet waar je je druk om maakt. je zit zowiezo al met een datingsite topic in je active topics, dus heel fok weet al dat je op een datingsite zit.
  woensdag 14 juli 2010 @ 14:19:38 #135
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84045013
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:18 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

jawel hoor, maar ik snap niet waar je je druk om maakt. je zit zowiezo al met een datingsite topic in je active topics, dus heel fok weet al dat je op een datingsite zit.
Ik vertel op FOK al bijna niets, expres. Dus ik ga nu niet ineens alles over mij zomaar online gooien. Al was het gewoon Hyves.
pi_84045046
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:16 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

.

Als het nu ineens de sport gaat worden om mij te vinden haal ik t profiel gewoon offline.
begin er dan niet aan als je niet wilt worden gezocht ik snap dat ik het druk heb en ook wel tijd zou willen vrijmaken voor een meisje, maar dit is toch wel anders.. volgens mij ben jij typetje "ik ga voor de lol naar een datingsite, want ohgod als mensen me erop vinden!!" schaam je je ofzo?
pi_84045139
ot: net een leuk dametje gesproken op paiq
  woensdag 14 juli 2010 @ 14:22:56 #138
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84045195
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:20 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

begin er dan niet aan als je niet wilt worden gezocht ik snap dat ik het druk heb en ook wel tijd zou willen vrijmaken voor een meisje, maar dit is toch wel anders.. volgens mij ben jij typetje "ik ga voor de lol naar een datingsite, want ohgod als mensen me erop vinden!!" schaam je je ofzo?
Dat bericht slaat echt nergens op. Mensen daar mogen mij gewoon vinden, maar FOK hoeft niet alles over mij te weten en dat maak ik nog altijd zelf uit.
pi_84045215
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:15 schreef Silenus het volgende:
Het is toch niet zo een profiel waarbij de hond op de foto's uit het fotoboek de profieltekst voor haar geschreven heeft.

Hallo reuenvolk,

Ik ben Spook een teefje van 5 jaar, nee ik schrijf dit niet namens mijzelf maar voor mijn baasje!

Zij zegt altijd dat ze niet op zoek is dat diegene vanzelf wel een keer komt, maar ik doe dit dan ook wel een beetje voor mezelf.
Als ze een reu heeft om wat aandacht aan te besteden dan krijg ik misschien wat rust om een keer wat rond te luieren en slapen, nu wordt ik overal mee naartoe gezeuld en wordt doodgeknuffeld.
Iemand die deze taak van mij over wil nemen?

Ze is 29 jaar oud en van het type teefje.
Ze heeft het druk met: fotograferen, 4 verschillende cursussen met mij en dan ook nog uitgebreid met mij uit!
Verder houdt ze van humor, mij en is vrij spontaan.

Mocht ze je aanspreken mail ons dan en ssssssttttttt over dit oproepje he, ons geheimpje!
Enne ik heb wel het beste met haar voor dus je moet eerst door de ballotagecommissie en 3 keer raden wie dat nou is!

Lik Spook
  woensdag 14 juli 2010 @ 14:27:01 #140
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_84045375
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:23 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Het is toch niet zo een profiel waarbij de hond op de foto's uit het fotoboek de profieltekst voor haar geschreven heeft.
das wel erg fout! Vind het al erg als een kind van 4 zo'n oproep zou plaatsen....
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  woensdag 14 juli 2010 @ 14:27:22 #141
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84045397
quote:

[..]

Hallo reuenvolk,

Ik ben Spook een teefje van 5 jaar, nee ik schrijf dit niet namens mijzelf maar voor mijn baasje!

Zij zegt altijd dat ze niet op zoek is dat diegene vanzelf wel een keer komt, maar ik doe dit dan ook wel een beetje voor mezelf.
Als ze een reu heeft om wat aandacht aan te besteden dan krijg ik misschien wat rust om een keer wat rond te luieren en slapen, nu wordt ik overal mee naartoe gezeuld en wordt doodgeknuffeld.

Ze heeft het druk met: fotograferen, 4 verschillende cursussen met mij en dan ook nog uitgebreid met mij uit!

Mocht ze je aanspreken mail ons dan en ssssssttttttt over dit oproepje he, ons geheimpje!
Enne ik heb wel het beste met haar voor dus je moet eerst door de ballotagecommissie en 3 keer raden wie dat nou is!

Lik Spook
Oh god, woorden schieten toch tekort als je zoiets leest. Je zal er maar mee daten zeg.
  woensdag 14 juli 2010 @ 14:27:22 #142
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84045398
quote:

[..]

Hallo reuenvolk,

Lik Spook

Ja, en mn kat vertelt ook nog wat!
pi_84045453
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:22 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat bericht slaat echt nergens op. Mensen daar mogen mij gewoon vinden, maar FOK hoeft niet alles over mij te weten en dat maak ik nog altijd zelf uit.
en jij denkt dat als iemand jouw profiel tegenkomt het braaf binnenhoud? dat je het zo geheim wilt houden is juist meer reden om het in een topic als dit te melden voor sommige mensen
pi_84045599
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:28 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

en jij denkt dat als iemand jouw profiel tegenkomt het braaf binnenhoud? dat je het zo geheim wilt houden is juist meer reden om het in een topic als dit te melden voor sommige mensen
Gast, doe even moeilijk zeg...deze tactiek werkt averechts.
  woensdag 14 juli 2010 @ 14:31:39 #145
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84045621
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:28 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

No shit Sherlock. Misschien vandaar wel dat ik besloot hem nu dan maar offline te halen? .
  Moderator woensdag 14 juli 2010 @ 14:33:09 #146
9859 crew  Karina
Woman
pi_84045696
Vooral dat "van het type teefje" uit dat profiel vreselijk.

En jullie moeten niet zo zeuren tegen Hara: als ze het niet wil vertellen, dan niet! In mijn profiel staan niet echt hele persoonlijke dingen, is ook met opzet zo, daarom vind ik het ook niet zo'n ramp om het hier neer te zetten. Foto's interesseert me niet zo, ik denk niet dat iemand hier me zal herkennen als ze me tegen zouden komen op straat.
niet zo tof doen
pi_84045724
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:27 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, en mn kat vertelt ook nog wat!
Oke dan

Hoi,
Ik zal mijzelf even voorstellen:mijn naam is Pluis en ik ben de langharige eigenwijze pers, zeg maar 'de baas' van mijn twee huisgenootjes. Ze hebben samen een onwijs te gek leuk leven maar ik trek gewoon aan het kortste end. Ik word zelden meer geaaid en krijg de standaard brokjes. Niks meer spelen met een touwtje maar snel rugdekking zoeken wanneer het spookje er aan komt.

Daarom zet ik ook een advertentie..ik heb mijn zooltjes eens opgepoetst en stoute katteschoenen aangetrokken..en hier komt ie..ik zoek een heel leuk baasje dat mij een avond wil aaien. Moet goed kunnen stilzitten want wiebelen daar houd ik niet van.

Mijn huisgenootjes krijg je op de koop toe maar tja..is kat in bakkie...ik heb een lief baasje, erg sportief, ondernemend en avontuurlijk, maar ook huiselijk. Ze kan mooie bellen blazen en dat vind ik te gek. Met t spookje trappen we ze kapot. Ik ben niet altijd vriendjes met t spookje dus das wel een voorwaarde als je mij leuk vindt, je het spookje bij mij weg wilt houden. Spookje is nl net anderhalf jaar en een soort rugbyspeler onder de spookjes. Verder ga ik veel op reis met mijn huisgenootjes en onlangs nog naar La France geweest, Alpe D'huzes maar joh..daar vond ik het veel te koud daar boven. Al mijn haar in de war, dat wil je gewoon niet.

Verder kan ik hele verhalen over mijzelf houden. Zindelijk, ruik lekker, ben geen allemanskater, mijn haren zitten leuk, lust geen muizen en vogels. Ik spin wel als de beste. Ik ben ook gek op voetbal en mag graag voor de tv meespelen dussss...momenteel zit ik even in een depressie. Ik overweeg een praatgroep maar ja..dat zit dit jaar niet meer in de ziektekostenverzekering en moet ik het zelf betalen.

Nou, wie kan mij een beetje opfleuren...snif snuif zucht..

knuf
Pluis
  woensdag 14 juli 2010 @ 14:33:48 #148
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_84045731
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:31 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Gast, doe even moeilijk zeg...deze tactiek werkt averechts.
Precies, snap best dat zij niet al haar privé gegevens op het internet wilt hebben. Wil ik ook niet, daarom begin ik al niet eens aan de ongein als Hyves, Facebook, etc.
pi_84045808
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:33 schreef Bisamrat het volgende:

[..]

Precies, snap best dat zij niet al haar privé gegevens op het internet wilt hebben. Wil ik ook niet, daarom begin ik al niet eens aan de ongein als Hyves, Facebook, etc.
Kun je gerust doen hoor. Heb ik ook allemaal en toch ben ik zo goed als onvindbaar. Als je je achternaam nooit op internet zet is dat het halve werk al
  woensdag 14 juli 2010 @ 14:35:49 #150
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84045840
quote:

[..]

Die heb ik dus ook expres niet, juist om mensen zoals wat net hier gebeurde. Maar goed, dan lees ik wel met Silenus, Karina en Spirit mee ipv mn eigen treurige berichten te posten, ook leuk!
pi_84045955
quote:

[..]

Precies, zij wil het niet delen met Fok! Daarmee basta. Wat begrijpen sommigen daar niet aan?
  woensdag 14 juli 2010 @ 14:42:08 #152
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_84046185
Wat heeft dit gemekker uberhaupt met deze thread te maken.
Moving on please.. we zitten alweer op pagina 7.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  woensdag 14 juli 2010 @ 14:42:09 #153
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84046186
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:33 schreef Karina het volgende:
Foto's interesseert me niet zo, ik denk niet dat iemand hier me zal herkennen als ze me tegen zouden komen op straat.
Haha dat zeg je nu wel, maar ik ben al 3 keer herkend 'in het echte leven'.

Één keer liep ik in Utrecht Cafe België binnen en keek ik direct in haar gezicht en zij in het mijne, we herkenden elkaar meteen. Ben maar even op haar afgestapt maar ik was met vrienden en zij met haar vriendinnen, dus na 3 minuten ben ik weer doorgelopen.

Andere keer was in een foutse danskroeg, dat was helemaal pijnlijk. Stond te dansen, ineens op mijn schouder *tiktik*. "Hoe heet jij?" Ik m'n naam zeggen, roept ze: Ik wíst het! Jij hebt me een paar maanden geleden nooit meer teruggemaild!
Ik dacht: Kakkkk , heb toen maar zitten lullen als brugman, volgens mij vergaf ze me aan het eind wel aangezien ze me ging zoenen. Was een aardig meisje, alleen wat te alternatief voor me.

De derde keer was helemáál verschrikkelijk, ik had een date. Ze kwam bij me thuis, we hadden gekletst en wat gedronken en we besloten om nog even om de hoek te gaan dansen in een leuke kroeg. Het was er druk, we lopen wat door de drukte naar de 'dansvloer', kom ik onderweg een andere internetdate tegen waar ik al ooit mee gedate had. Gingen ze zich aan elkaar voorstellen, aarghh. "Hallo, Eveline. Hai, Laura". Ik dacht alleen maar: DOORLOPUHHH

Nou, gingen we dansen...supergezellig, zie ik ineens in m'n ooghoek twee vrouwen staan, vriendinnen van elkaar, die allebei in m'n paiq-lijst stonden! Had ze nog nooit in het echt gezien, héél even mee gekletst maar m'n date had echt zoiets van 'jezus gast, wat ben jij voor een serialdater '. En ik maar uitleggen dat ik die vrouwen nog nóóiittt had gezien, wat natuurlijk ook zo was.
  woensdag 14 juli 2010 @ 14:44:25 #154
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_84046277
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:42 schreef Silenus het volgende:

[..]

En ik maar uitleggen dat ik die vrouwen nog nóóiittt had gezien, wat natuurlijk ook zo was.
Handig man. Dus jij date altijd met zoveel mogelijk vrouwen binnen een schaal van 15km?
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  woensdag 14 juli 2010 @ 14:46:00 #155
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84046345
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:44 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Handig man. Dus jij date altijd met zoveel mogelijk vrouwen binnen een schaal van 15km?
Nee, tussen deze drie anekdotes zit een jaar of 2/3. Maar ik woon in het centrum van Utrecht en er zitten veel Utrechtse vrouwen op die sites. Ik ken er zo al vier die binnen een straal van 500 meter van me vandaan wonen.
  woensdag 14 juli 2010 @ 14:48:40 #156
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84046468
quote:

[..]

Hmm... Auto total loss door eekhoorn Toeval?
Een gedicht over Maanvis
pi_84046559
Whehe, heb ik ook een keer gehad met een gast van een niet nader te noemen datingsite. In de middag beetje profielen lopen gluren, kwam een hele leuke gozer tegen, maar niet gereageerd, want.. geen idee meer. Zelfde avond in de kroeg kom ik een heel leuke gozer tegen, hij was een beetje verlegen, maar daar doe ik nooit zo moeilijk over Uiteindelijk zei hij dat ie me op zou zoeken op hyves. Volgende ochtend voegt ie me toe en zie ik zn foto.. hey, die ken ik ergens van!

Ik kom em nog regelematig tegen met stappen, maar meer dan een klap op mn schouder krijg ik niet meer van em
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 14 juli 2010 @ 14:53:13 #158
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84046658
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:51 schreef Spirit82 het volgende:
Whehe, heb ik ook een keer gehad met een gast van een niet nader te noemen datingsite. In de middag beetje profielen lopen gluren, kwam een hele leuke gozer tegen, maar niet gereageerd, want.. geen idee meer. Zelfde avond in de kroeg kom ik een heel leuke gozer tegen, hij was een beetje verlegen, maar daar doe ik nooit zo moeilijk over Uiteindelijk zei hij dat ie me op zou zoeken op hyves. Volgende ochtend voegt ie me toe en zie ik zn foto.. hey, die ken ik ergens van!

Ik kom em nog regelematig tegen met stappen, maar meer dan een klap op mn schouder krijg ik niet meer van em
Dan is het juist de bedoeling dat jij de 2e stap neemt .
Een gedicht over Maanvis
pi_84046722
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:51 schreef Spirit82 het volgende:

ben je al getroost trouwens?
UITGESCHREVEN
pi_84046761
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:53 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dan is het juist de bedoeling dat jij de 2e stap neemt .
Mweh.. dunno... Misschien komt het er ooit nog van.
Sarcasme. Herken het.
  Moderator woensdag 14 juli 2010 @ 14:55:38 #161
9859 crew  Karina
Woman
pi_84046769
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:00 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Foto nog even bekeken (de grote versie ditmaal), toch niet zo leuk (GEEN Said) en er is iemand afgeshopt Dus maar een geen interesse gestuurd.
niet zo tof doen
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:00:33 #162
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_84046996
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:46 schreef Silenus het volgende:

[..]

Nee, tussen deze drie anekdotes zit een jaar of 2/3. Maar ik woon in het centrum van Utrecht en er zitten veel Utrechtse vrouwen op die sites. Ik ken er zo al vier die binnen een straal van 500 meter van me vandaan wonen.
Utrecht..... ohhhh vandaar! Mijn zus woont ook in Utrecht en het vrouwelijk schoon is daar inderdaad om je vingers bij af te likken!

Amsterdam daarentegen...
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:05:44 #163
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84047216
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:55 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Mweh.. dunno... Misschien komt het er ooit nog van.
Ik kijk altijd of er een klik is en dan praat ik ff met het meiske in kwestie, en dan loop ik ff weg en dan kijk ik of ze terugkomt
Een gedicht over Maanvis
pi_84047286
Nav dit topic ingeschreven op Paiq want dat klonk hier best leuk. Ik moet zeggen dat ik de bedoeling wel een beetje vaag vind, je kunt geen mensen zoeken?!? Verder heb ik weinig ervaring met datingsites.

Oja en tvp voor pics van zus van poster 2 posts boven mijn post
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
pi_84047401
quote:
Ik kijk altijd of er een klik is en dan praat ik ff met het meiske in kwestie, en dan loop ik ff weg en dan kijk ik of ze terugkomt
Doe ik ook altijd maar ze komen nooit terug dan. Vroeger was er ook een meid die fietste met mij mee, haalde ze me in. Kwamen we net aan bij me huis en toen zei ik doei ik ga naar huis. Je had haar gezicht moeten zien. Schitterend, ze zei voor de rest niks.
UITGESCHREVEN
pi_84047443
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:05 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Weten we ook meteen waarom jij nog single bent
Sarcasme. Herken het.
pi_84047503
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:09 schreef picardmike het volgende:

[..]

Doe ik ook altijd maar ze komen nooit terug dan. Vroeger was er ook een meid die fietste met mij mee, haalde ze me in. Kwamen we net aan bij me huis en toen zei ik doei ik ga naar huis. Je had haar gezicht moeten zien. Schitterend, ze zei voor de rest niks.
Als je toen op dat meisje was ingegaan dan had je nu misschien wel de relatie van je dromen gehad. En dan had je nu ook niet telkens hoeven aandragen dat het allemaal niet lukt en er niks van komt
pi_84047517
toch een weekenddate
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:12:45 #169
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84047519
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:10 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Weten we ook meteen waarom jij nog single bent
Als dat de enige reden was .
Een gedicht over Maanvis
pi_84047557
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:12 schreef Rick_dB het volgende:
toch een weekenddate
Hey Met wie?! Potjandorie... En wel voor 11 uur thuis!!

Ze groeien zo snel op
Sarcasme. Herken het.
pi_84047672
quote:
toch een weekenddate
Begin niet over je vrijetijdsbesteding!
pi_84047764
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:13 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Hey Met wie?! Potjandorie... En wel voor 11 uur thuis!!

Ze groeien zo snel op
kennis van een maatje van me. ik sprak haar vorig jaar aan omdat ze er leuk uitziet en toevallig dezelfde achternaam heeft.

wat vrijetijdsbesteding betreft, vind ze allemaal niet erg dus eens zien hoe dat gaat lopen
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:18:46 #173
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84047801
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:17 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

kennis van een maatje van me. ik sprak haar vorig jaar aan omdat ze er leuk uitziet en toevallig dezelfde achternaam heeft.
Dan reageert ze nogal langzaam?

En is het geen familie van je?
pi_84047850
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:47 schreef picardmike het volgende:
Ja ik ben ook wel benieuwd naar jouw profiel eigenlijk, ik zie in je fobo alleen je rug.
Wat? Zelfs d'r tieten staan in d'r fobo man...
Ja, ik generaliseer.
pi_84047894
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:18 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dan reageert ze nogal langzaam?

En is het geen familie van je?
nee, maar toen was het vooral vriendschappelijk contact. sinds kort meer interesse van haar kant, maar dat wist i kniet, en dacht altijd al dat ze "too good to be true" was. dusja, we zien het weekend wel..

nee dat niet, gelukkig zou toch raar zijn
pi_84047949
quote:
toch een weekenddate
Goed geregeld.

Zaterdag een lekkere plens eau de cologne op, een mooie ruiker in je vestzak ,de condooms in de portemonnee en gaan met die banaan
pi_84048064
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:21 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Goed geregeld.

Zaterdag een lekkere plens eau de cologne op, een mooie ruiker in je vestzak ,de condooms in de portemonnee en gaan met die banaan
En vergeet niet om achteraf alle details te posten!! Maar wel doen alsof je haar via een datingsite kent, want anders kom je dit topic niet in natuurlijk
Sarcasme. Herken het.
pi_84048066
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:21 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Goed geregeld.

nja, condoompie is niet nodig in dit geval beiden clean
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:24:42 #179
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84048078
Oh god
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:25:34 #180
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84048112
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:24 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

wat
pi_84048130
Ja, checken jullie dat nooit voor je date ofzo??

Sarcasme. Herken het.
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:26:15 #182
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84048141
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:25 schreef Silenus het volgende:

[..]

wat
Hey Silenus ik ben ook clean, neuken zonder condoom?
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:26:37 #183
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84048159
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:24 schreef Harajuku. het volgende:
Oh god
Gelukkig zitten we al op R&P voor het zijwegtopique
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:27:56 #184
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_84048216
quote:

[..]

Beide al getest op SOA voordat je de eerste date hebt? Jeugd denkt ver vooruit tegenwoordig
pi_84048236
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:24 schreef Harajuku. het volgende:
Oh god
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:28:46 #186
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84048251
Rick, je weet dat een kind opvoeden ook aardig wat tijd kost? Ik weet niet of je nog een gaatje hebt in je drukke leven maar ik zou het niet onderschatten.
pi_84048276
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:27 schreef Bisamrat het volgende:

[..]

Beide al getest op SOA voordat je de eerste date hebt? Jeugd denkt ver vooruit tegenwoordig
trust me, dat kleine beetje moeite voor zekerheid? voor mij geen probleem
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:30:29 #188
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84048320
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:29 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

trust me, dat kleine beetje moeite voor zekerheid? voor mij geen probleem
Een semi-vreemde zomaar geloven dat ze clean is en goed aan de pil zit is ook geen probleem blijkbaar.
pi_84048323
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:28 schreef Silenus het volgende:
Rick, je weet dat een kind opvoeden ook aardig wat tijd kost? Ik weet niet of je nog een gaatje hebt in je drukke leven maar ik zou het niet onderschatten.

ooit gehoord van de pil?
  Moderator woensdag 14 juli 2010 @ 15:30:47 #190
9859 crew  Karina
Woman
pi_84048327
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:07 schreef Kentoet het volgende:
Nav dit topic ingeschreven op Paiq want dat klonk hier best leuk. Ik moet zeggen dat ik de bedoeling wel een beetje vaag vind, je kunt geen mensen zoeken?!? Verder heb ik weinig ervaring met datingsites.

Oja en tvp voor pics van zus van poster 2 posts boven mijn post
Nee je kunt niet zoeken en je ziet ook geen foto's (niet meteen in ieder geval). Het is chatten en dan kijken of het klikt en dan komt er langzaam een foto tevoorschijn.
niet zo tof doen
pi_84048350
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:30 schreef Karina het volgende:

[..]

Nee je kunt niet zoeken en je ziet ook geen foto's (niet meteen in ieder geval). Het is chatten en dan kijken of het klikt en dan komt er langzaam een foto tevoorschijn.
Bah zeg, wat een eng idee!!
Sarcasme. Herken het.
pi_84048374
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:30 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Een semi-vreemde zomaar geloven dat ze clean is en goed aan de pil zit is ook geen probleem blijkbaar.
semi-vreemd. tis een vriendin van me, maar omdat ik zeg dat het sinds kort pas van gekomen is dat we meer interesse in elkaar hebben is ze semi-vreemd? zeker nooit gehoord van samen getest?

woensdag 14 juli 2010 @ 15:34:04 #193
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84048467
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:32 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

semi-vreemd. tis een vriendin van me, maar omdat ik zeg dat het sinds kort pas van gekomen is dat we meer interesse in elkaar hebben is ze semi-vreemd? zeker nooit gehoord van samen getest?

[ afbeelding ]
Samen testen voordat je überhaupt een date hebt gehad? Nee ! Wtf
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:35:51 #194
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84048557
Hahaha, dit moet een grap zijn. Kan niet anders.
pi_84048629
waarom zou het een grap zijn. ik ging me toch al testen na mn relatie en zij ging gewoon mee. toen we daar waren deed ze het ook maar. gebeurd wel vaker hoor in mijn leeftijd groep. schijnbaar doen 30+ers daar moeilijker over
pi_84048668
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:32 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:37 schreef Rick_dB het volgende:
waarom zou het een grap zijn. ik ging me toch al testen na mn relatie en zij ging gewoon mee. toen we daar waren deed ze het ook maar. gebeurd wel vaker hoor in mijn leeftijd groep. schijnbaar doen 30+ers daar moeilijker over
Oke nu is het leuk geweest. Wil de troll zich nu bekend maken
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:38:51 #197
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84048675
Ik vind dat ook altijd een gezellig uitje met vrienden.
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:39:49 #198
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84048719
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:34 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Samen testen voordat je überhaupt een date hebt gehad? Nee ! Wtf
Da's wel een alternatieve manier van RP gecerficieerd zijn
Een gedicht over Maanvis
pi_84048739
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:30 schreef Karina het volgende:

[..]

Ah, kijk het wordt al wat duidelijker. Maar de mensen waar je mee kunt chatten kun je zelf niet uitkiezen, enkel diegenen waar je mee "gematched" wordt als ik het goed begrijp.

Dat gaat niet echt opschieten vrees ik....... Er zijn 2 matches voor mij en de volgende match wordt gemaakt over 2 weken
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:40:55 #200
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_84048765
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:37 schreef Rick_dB het volgende:
Ik ben 22 maar ben nog nooit in een collectief naar de GGD gegaan.

Ben ik nu raar?
pi_84048767
Volgende keer dat iemand ideeën nodig heeft voor een originele eerste date ...
Sarcasme. Herken het.
pi_84048850
laugh all you want, jullie zoeken iig nog een date terwijl ik die al heb
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:43:09 #203
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84048881
Oh ik ben zo fakkin jaloers op jou rick.
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:44:08 #204
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84048924
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:43 schreef Silenus het volgende:
Oh ik ben zo fakkin jaloers op jou rick.
Anders ik wel, met wie moet ik nu naar t GGD
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:44:14 #205
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84048928
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:40 schreef Kentoet het volgende:

[..]

Ah, kijk het wordt al wat duidelijker. Maar de mensen waar je mee kunt chatten kun je zelf niet uitkiezen, enkel diegenen waar je mee "gematched" wordt als ik het goed begrijp.

Dat gaat niet echt opschieten vrees ik....... Er zijn 2 matches voor mij en de volgende match wordt gemaakt over 2 weken
ik heb er nu al heel veel, zitten ook een aantal speeddates tussen . Speeddates is best leuk dan krijg je een willekeurig iemand die een beetje bij je past.
En ik moet zeggen dat de matches vrij goed zijn. Dat je pas op het laatst de foto krijgt vind ik persoonlijk niet zo erg.
Een gedicht over Maanvis
pi_84048989
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:42 schreef Rick_dB het volgende:
laugh all you want, jullie zoeken iig nog een date terwijl ik die al heb
Klopt en hou maar in je achterhoofd dat mocht er een kindje uitkomen dan is er in ieder geval geen ruzie over de achternaam van het kind

en nu ben ik er klaar mee. Game on
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:46:35 #207
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_84049057
Als je een beetje reageert op speeddates bij Paiq dan krijg je al snel meer contacten in dat lijstje.

Toen ik er lid was ging het best vlot eigenlijk, al was het een van de eerste twee waarmee ik uiteindelijk ook nog succes had dus echt lang wachten hoefde ik niet.
Misschien binnenkort weer eens aanmaken, want die site was wel leuker dan e-Matching eigenlijk.
pi_84049091

Liefhebbers?
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:48:11 #209
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_84049129
Ik krijg steeds een ad van een of andere feng shui datingsite. Ik dacht altijd dat feng shui was om je huis in harmonie in te richten, maar je kunt ook zo daten dus.
pi_84049142
volgens mij denken jullie trouwens dat het een date was, maar het was gewoon een normale dag voor dates ga ik wel naar de film, naar een leuke stad, strand of iets in die trant
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:51:40 #211
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84049295
als je op een gewone dag iets gewoons gaat doen dan is dat ook een date.
En overigens, moet ik wel zeggen, op PaiQ heb je als man zijnde veel meer echt contact met vrouwen. Op RP kost dat veel meer moeite.
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:57:16 #212
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84049556
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:48 schreef Rick_dB het volgende:
volgens mij denken jullie trouwens dat het een date was, maar het was gewoon een normale dag
Het is bij mij ook de normaalste zaak van de wereld dat er een potentiële date even op me wacht als er een gast met een wattenstaaf in m'n pik staat te roeren.
pi_84049704
Ik denk niet dat ik die date heel lang had volgehouden
Tap tap tap
pi_84049733
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:57 schreef Silenus het volgende:

[..]

Het is bij mij ook de normaalste zaak van de wereld dat er een potentiële date even op me wacht als er een gast met een wattenstaaf in m'n pik staat te roeren.
gewoon bloedafname.. toen waren we nog gewoon vrienden

maar boeiend ik heb er geen spijt van hoe het gelopen is
pi_84049755
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:44 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik heb er nu al heel veel, zitten ook een aantal speeddates tussen . Speeddates is best leuk dan krijg je een willekeurig iemand die een beetje bij je past.
En ik moet zeggen dat de matches vrij goed zijn. Dat je pas op het laatst de foto krijgt vind ik persoonlijk niet zo erg.
Het doel ervan is dat je niet meteen op het uiterlijk richt, maar eerst door middel van chatten kijkt of het klikt..
Het levert wel eens aparte situaties op.. ben je aan het chatten.. lijkt het leuk te klikken.. stelt de ander een vraag, foto's worden beschikbaar.. en voor je antwoord hebt kunnen geven ben je uit haar lijstje verwijderd

Het "mooiste" was nog wel dat een dame in het gesprek zei dat uiterlijk niet het belangrijkste was voor haar, maar 10 seconde nadat de foto's zichtbaar werden had ze me uit haar contactlijst verwijderd

Maar al met al toch al 2x een date gehad met iemand die ik via PaiQ ken. 1x die liet het contact na de date verwateren(reageerde niet meer als ik sms-te) totdat ik nadat ik ook niet meer reageerde een mailtje kreeg of ik haar uit mijn hotmail en msn lijst wilde halen
De 2e was wel gezellig, en die spreek ik ook nog wel eens.. maar dat zal nooit iets worden(overigens denkt zij er hetzelfde over )

Binnenkort waarschijnlijk een vervolg-date met een dame die ik via Knuz ken
pi_84049786
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:44 schreef Maanvis het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:46 schreef Jabberwocky het volgende:
Als je een beetje reageert op speeddates bij Paiq dan krijg je al snel meer contacten in dat lijstje.

Toen ik er lid was ging het best vlot eigenlijk, al was het een van de eerste twee waarmee ik uiteindelijk ook nog succes had dus echt lang wachten hoefde ik niet.
Misschien binnenkort weer eens aanmaken, want die site was wel leuker dan e-Matching eigenlijk.
Oké, vanavond maar eens even proberen dan dat speedaten Site is dus waarschijnlijk toch leuker dan ik in eerste oogopslag dacht.
En de matches zijn dus redelijk treffend....
  woensdag 14 juli 2010 @ 16:14:32 #217
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_84050351
Foto van mij is 4x positief beoordeelt op Paiq. Nice!
Kan ik ook zien door wie? Of krijg ik dan ook zo'n blurry image?
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  woensdag 14 juli 2010 @ 16:16:32 #218
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84050444
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 16:14 schreef incognitoomuch het volgende:
Kun je niet zien, net als vrouwen niet kunnen zien of jij hun foto 'goed' beoordeelt. En uiteindelijk wil het nog niks zeggen he, ze vonden je gewoon knapper dan de andere foto. Wie weet was dat wel een lelijke aap.
pi_84050462
Waar zie je dan dat je foto beoordeeld is?
"Who are you?"
"The Anti-Christ. You get me in a vendetta kind of mood. You tell the angels in heaven you never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you. My name is Vincent Cocotti."
  woensdag 14 juli 2010 @ 16:17:36 #220
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84050497
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 16:16 schreef DonVincenzo het volgende:
Waar zie je dan dat je foto beoordeeld is?
Je kunt op je eigen foto klikken, dan krijg je al je foto's te zien met de beoordeling.
pi_84050685
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:31 schreef Spirit82 het volgende:
Bah zeg, wat een eng idee!!
Jij bent nogal visueel ingesteld he.
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 14 juli 2010 @ 16:34:10 #222
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84051242
Bij foto's beoordelen kwam ik deze tegen: http://paiq.nl/px/fad67d2(...)0/3602513XCD70EE.jpg

Heeft zij niet meegedaan aan één of andere talentenjacht?
pi_84051322
Lijkt adje wel
_o_
pi_84051374
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 16:14 schreef incognitoomuch het volgende:
wordt dan wel beoordeeld en mss kon de ander dan wel lelijk zijn, ben toch wel blij met deze rating:

pi_84051391
Wie wil er met mij naar de GGD?
pi_84051424
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 16:37 schreef Shoombak het volgende:
Wie wil er met mij naar de GGD?
hara wilt vast wel
  woensdag 14 juli 2010 @ 16:39:17 #227
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84051460
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 16:38 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

hara wilt vast wel
Zit het zo diep?
pi_84051498
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 16:39 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Zit het zo diep?
nah, of je moet zelf met een wattenstaafje willen roeren. anders is het gewoon een kleine injectie
  woensdag 14 juli 2010 @ 16:40:21 #229
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84051521
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 16:40 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

nah, of je moet zelf met een wattenstaafje willen roeren. anders is het gewoon een kleine injectie
Hilarisch, gozer.
pi_84051526
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 16:37 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

wordt dan wel beoordeeld en mss kon de ander dan wel lelijk zijn, ben toch wel blij met deze rating:

[ afbeelding ]

win!
pi_84051551
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 16:40 schreef Shoombak het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

win!
lol, best wel hoe lang zit jij op paiq dan
  woensdag 14 juli 2010 @ 16:41:49 #232
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84051600
quote:

[..]

[ afbeelding ]

win!
Nou! Ik heb een 9.3 met 4511 beoordelingen!
pi_84051637
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 16:41 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nou! Ik heb een 9.3 met 4511 beoordelingen!
vast niet voor persoonlijkheid.

iets in de trant van pics or it didnt happen
  woensdag 14 juli 2010 @ 16:43:56 #234
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84051700
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 16:42 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

vast niet voor persoonlijkheid.

iets in de trant van pics or it didnt happen
Ja hoor, er is iets mis met mijn persoonlijkheid omdat jij samen gaat SOA-testen, dag hoor .
  woensdag 14 juli 2010 @ 16:44:26 #235
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_84051729
quote:

[..]

[ afbeelding ]

win!
Haha, ik ben ooit betatester voor die site geweest en heb er toen een fototje opgeplempt. Ik dacht aan de hand van dit topic ik ga ook nu weer eens kijken...........Zie ik een 9,9 staan op 130 views. Nou, dan ben ik echt benieuwd wat voor foto's andere mensen erop hebben gegooid. Ik bedoel alles leuk en aardig, maar om nou te zeggen dat ik zo'n hunk ben vind ik wat ver gaan
  woensdag 14 juli 2010 @ 16:45:16 #236
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_84051773
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 16:34 schreef Silenus het volgende:
Bij foto's beoordelen kwam ik deze tegen: http://paiq.nl/px/fad67d2(...)0/3602513XCD70EE.jpg

Heeft zij niet meegedaan aan één of andere talentenjacht?
Zij is toch dat meisje dat allemaal liefdesbrieven schreef naar een of andere zanger of voetballer ofzo?
pi_84051783
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 16:43 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja hoor, er is iets mis met mijn persoonlijkheid omdat jij samen gaat SOA-testen, dag hoor .
je komt in ieder geval niet over als een aardige vrouw, en dan laat ik onze discussie er nog buiten
  woensdag 14 juli 2010 @ 16:45:30 #238
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84051785
Inderdaad, ik geloof dat iedereen een 9+ heeft. Zegt geen reet.
pi_84051849
sinds ik een schuifje heb aangepast komen er iig minder trolls, dat scheelt dan weer
pi_84051868
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 16:45 schreef Silenus het volgende:
daarom, die hele rating gaat nergens over, wilde alleen Rick even op zn plek zetten
  woensdag 14 juli 2010 @ 16:47:32 #241
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_84051882
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 16:45 schreef Silenus het volgende:
Ik geloof dat het ook zo was dat je daar minimaal een 6 had, zodat de echte lelijke eendjes niet hard nagetrapt worden met een 3 ofzo.
  woensdag 14 juli 2010 @ 16:57:12 #242
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84052355
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 16:45 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

je komt in ieder geval niet over als een aardige vrouw, en dan laat ik onze discussie er nog buiten
Los van die discussie ken jij mij helemaal niet, dus En als je alleen zulke dingen te zeggen hebt, houd dan gewoon je mond maar

pi_84052380
Misschien zouden jullie samen op date moeten... opposites attract enzo.
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 14 juli 2010 @ 16:58:43 #244
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84052411
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 16:57 schreef Northside het volgende:
Misschien zouden jullie samen op date moeten... opposites attract enzo.
Helaas, ik heb mijn SOA-test al gehad.

Nou Silenus, red het topic met een verhaal.
pi_84052458
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 16:58 schreef Harajuku. het volgende:
Een uitgebreid verslag van die date zou ieder topic kunnen redden.
Ja, ik generaliseer.
pi_84052636
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 16:59 schreef Northside het volgende:

[..]

Rickdb en Hara.
Ik moet eerlijk bekennen dat dat mij ook best interessant lijkt
  woensdag 14 juli 2010 @ 17:05:06 #247
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_84052698
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 16:59 schreef Northside het volgende:

[..]

Een uitgebreid verslag van uberhaupt een date zou ieder topic kunnen redden.
*Wacht nog steeds geduldig op die speeddate @ Paiq*
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_84052944
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 16:57 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Los van die discussie ken jij mij helemaal niet, dus En als je alleen zulke dingen te zeggen hebt, houd dan gewoon je mond maar

ik ken je niet nee, maar je attitude wel, heb namelijk ook andere topics meegelezen en als ik dan zie hoe feministisch je doet.. "gozer "
pi_84052956
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 17:05 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Een uitgebreid verslag van uberhaupt een date zou ieder topic kunnen redden.
*Wacht nog steeds geduldig op die speeddate @ Paiq*
misschien komt dat wel van mijn kant. al dan niet in details, dat zal ik fok niet aandoen
  woensdag 14 juli 2010 @ 17:11:19 #250
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_84052972
Is gozer een feministisch woord?
  woensdag 14 juli 2010 @ 17:12:06 #251
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_84053001
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 17:11 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

misschien komt dat wel van mijn kant. al dan niet in details, dat zal ik fok niet aandoen
Details als in funzige filmpjes? Dat is Fok wel gewanned.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  woensdag 14 juli 2010 @ 17:12:35 #252
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84053026
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 17:11 schreef Jabberwocky het volgende:
Is gozer een feministisch woord?
Ik leg de link ook niet bepaald, misschien weet hij niet wat feminisme betekent.
  woensdag 14 juli 2010 @ 17:16:55 #253
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84053212
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 16:58 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Vooruit!
Voor de verandering een 'succesverhaal'.

In februari ontmoette ik op Paiq A. Ze vond me direct al te jong (alhoewel ze pas 28 was en ik 26, maar ik ben volhardend!) maar onze gesprekken waren erg gezellig en na een maand besloten we om te daten, in Amsterdam.
Ik was zelfs een beetje gespannen ( ) omdat ze knap, slim, lang etc was en ik het vermoeden had dat ze heel veel leuke kerels zou kunnen krijgen.

Spraken op eerste paasdag af op Amsterdam CS (ze woont in A'dam) en we gingen naar een kroegje in het centrum waar alleen maar getattoeerde idioten zaten te blowen , heel fout. Edoch was het gezellig, en later gingen we naar een kroegje op de wallen waar echte locals zaten met een snor en plat A'dams accent. Zo'n huiskamerkroegje, maar ondanks deze foute locaties was er wel een klik. Ik kon m'n vinger er nog niet op leggen of er een zoenklik was of een vriendschappelijke klik, maar soit. Voor we er erg in hadden was het 00u en vroeg ze of ik zin had om bij haar thuis te komen scrabblen.
Nu klonk mij dit wel goed in de horen en ze hield een taxi aan en we gingen naar haar huis. Daar aangekomen brak pas echt het spel der verleiding los, we gingen op het vloerkleed in de kamer zitten met een scrabblebord in het midden. Kachel aan, van die knuffelrocksongs op en een wijntje erbij.
En het was echt te corny voor woorden, maar ook zo leuk: We maakten vooral woordjes als 'lekker', 'slapen', 'hmm', elkaars namen, terwijl we intussen gewoon aan het doorkletsen waren over alles behalve kussen, slapen etc.
Toen ze naar de wc ging heb ik snel 'zoenen' gemaakt van de letters die nog over waren op haar bordje en toen ze terugkwam natuurlijk schijnheilig doorkletsen over heel iets anders. Zij liet ook niks merken, na een tijdje waren we wat aan het voetjevrijen en op het eind kon ze de punten niet meer goed lezen en boog ze over het bord. Ik dus ook, en daar was onze eerste zoen, boven het scrabblebord.

Het klinkt nu heel fout, maar het was echt leuk! Die spanning die in de lucht hing, dat hele spel ernaar toe, vond het heerlijk. Ben uiteindelijk bij haar blijven slapen, en we hebben alleen wat gevoosd in bed. Paste wat beter bij de avond ook.
Nadeel was dat ik om 06.30u op moest staan aangezien ik om 9u moest werken in Amsterdam en m'n pak nog in Utrecht lag. Van lekker uitslapen is het dus niet echt meer gekomen.
pi_84053324
je praat iig als een kerel soms
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 17:12 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Details als in funzige filmpjes? Dat is Fok wel gewanned.
eerder als

woensdag 14 juli 2010 @ 17:20:48 #255
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_84053387
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 17:16 schreef Silenus het volgende:

[..]

Vooruit!
Voor de verandering een 'succesverhaal'.

In februari ontmoette ik op Paiq A.
.............en nu? Twister uit de kast gehaalt?
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  woensdag 14 juli 2010 @ 17:37:13 #256
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_84054186
Lekker dat Paiq niet zo duur is als RP. Alsof je een Snicker uit de automaat haalt.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_84054215
quote:

[..]

Ja dat dacht ik ook een tijdje geleden nu is de meid in kwestie wel aardig dik ineens en loopt in de zomer met een dikke trui wat denken jullie?
SPOILER
UITGESCHREVEN
pi_84054363
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 17:37 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik ook een tijdje geleden nu is de meid in kwestie wel aardig dik ineens en loopt in de zomer met een dikke trui wat denken jullie?
SPOILER
hoe goed kon je haar
pi_84054530
quote:

[..]

SPOILER
Hoax, er staat geen negerin op de foto!
  woensdag 14 juli 2010 @ 17:45:27 #260
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_84054570
quote:

[..]

SPOILER
Gast.
pi_84054588
quote:
hoe goed kon je haar
10x ontmoet ofzo en toen wou ze het contact verbreken, maar ik snapte niet zo goed waarom. Ze begon na afloop er de hele tijd over dat ze een donker kindje wilde.
UITGESCHREVEN
  woensdag 14 juli 2010 @ 17:46:15 #262
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84054609
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 17:41 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

hoe goed kon je haar
Hoe goed kon hij haar wat?
  woensdag 14 juli 2010 @ 17:46:55 #263
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84054644
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 17:45 schreef picardmike het volgende:

[..]

10x ontmoet ofzo en toen wou ze het contact verbreken, maar ik snapte niet zo goed waarom. Ze begon na afloop er de hele tijd over dat ze een donker kindje wilde.
Soms twijfel ik hier en daar aan het waarheidsgehalte.
  woensdag 14 juli 2010 @ 17:49:01 #264
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_84054746
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 17:46 schreef Silenus het volgende:

[..]

Soms twijfel ik hier en daar aan het waarheidsgehalte.
Jij twijfelt nog?
pi_84054913
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 17:45 schreef picardmike het volgende:

[..]

ik bedoel maar, ik val niet op zulke dames.
pi_84055845
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 17:52 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

ik bedoel maar, ik val niet op zulke dames.
Op dames die een donker kindje willen?
Sarcasme. Herken het.
pi_84056095
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 18:12 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Op dames die een donker kindje willen?
nee op dames die vroeg al een kind willen. of die mij voorliegen wat de pil betreft. ik ken dit meisje lange tijd en ook goed, dus ik weet wel wat ik kan verwachten van haar. doet ze ook van mij..
pi_84056313
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 18:17 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

nee op dames die vroeg al een kind willen. of die mij voorliegen wat de pil betreft. ik ken dit meisje lange tijd en ook goed, dus ik weet wel wat ik kan verwachten van haar. doet ze ook van mij..
Ik denk dat jij het beste in staat bent om dat te boordelen. Maar allereerst komt het nogal lame over op een forum door de manier waarop je het postte en 2 er bij voorbaat van uit gaan dat jullie seks gaan hebben...
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 14 juli 2010 @ 18:23:57 #269
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84056376
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 18:22 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik denk dat jij het beste in staat bent om dat te boordelen. Maar allereerst komt het nogal lame over op een forum door de manier waarop je het postte en 2 er bij voorbaat van uit gaan dat jullie seks gaan hebben...
hoe dan ook, Er komt een geniaal R&P topique als hij het fout heeft
Een gedicht over Maanvis
  Moderator woensdag 14 juli 2010 @ 18:57:54 #270
9859 crew  Karina
Woman
pi_84057893
Wat zie ik nou, heeft Rick_db toch opeens een date, een wel heel goed voorbereidde date zelfs!
niet zo tof doen
pi_84057999
krijg je ervan als je elkaar goed kent
pi_84058016
Volgens mij heb ik iets gemist, ik zag iets over condooms en wattenstaafjes die in piemels worden geroerd. Klinkt als een interessante date
A mind with a heart of it's own
  woensdag 14 juli 2010 @ 19:00:45 #273
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84058034
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:00 schreef DrMarten het volgende:
Volgens mij heb ik iets gemist, ik zag iets over condooms en wattenstaafjes die in piemels worden geroerd. Klinkt als een interessante date
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:00 schreef Rick_dB het volgende:
krijg je ervan als je elkaar goed kent
pi_84058085
[Re} Hey mensuh!! Willuh we wel evuh ontopic blijvuh ja [/Re]
Sarcasme. Herken het.
pi_84058116
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:00 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

[..]
Ik denk dat mijn beste vriendin me raar aan zou kijken als ik 'r zou vragen om ff met een wattenstaaf in m'n leuter te roeren
A mind with a heart of it's own
pi_84058268
laat ook maar mensen die allee nzulke punten lezen en niet de rest

anyway, like i said: ik heb iig een weekendje met een leuke dame staan. ik zie het vanzelf hier wel staan als jullie ook een date hebben
pi_84058594
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:24 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Karina, Harajuku en moi staan op RP...
En wanneer gaan wij in RL een keertje slowchatten over dating sites?
  woensdag 14 juli 2010 @ 19:15:34 #278
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84058872
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:04 schreef Rick_dB het volgende:
anyway, like i said: ik heb iig een weekendje met een leuke dame staan. ik zie het vanzelf hier wel staan als jullie ook een date hebben
Gisteravond was het nog één en al drama, had je geen tijd, en nu ben je hier de don juan en kom je ons kansloze maagden even een hart onder de riem steken.

Je weet het wel mooi te brengen.
  woensdag 14 juli 2010 @ 19:19:41 #279
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84059098
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:15 schreef Silenus het volgende:

[..]

Gisteravond was het nog één en al drama, had je geen tijd, en nu ben je hier de don juan en kom je ons kansloze maagden even een hart onder de riem steken.

Je weet het wel mooi te brengen.
Haha, nu ben jij ook een feminist.
pi_84059159
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:10 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

En wanneer gaan wij in RL een keertje slowchatten over dating sites?
eerst foto keuren, anders is het niet ontopic
Sarcasme. Herken het.
pi_84059474
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:20 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

eerst foto keuren, anders is het niet ontopic

[ Bericht 29% gewijzigd door Knipoogje op 14-07-2010 19:40:38 ]
pi_84059492
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:04 schreef Rick_dB het volgende:
laat ook maar mensen die allee nzulke punten lezen en niet de rest

Mij is ook een date beloofd maandag of dinsdag, gaan we eerst wat drinken en daarna naar unthinkable(een actiefilm notabene!??).

Heeft iemand nog andere datingtips want mijn eerdere voorstel om te squashen was niet goed gevallen bij haar ze lachte me uit.
UITGESCHREVEN
pi_84059693
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:26 schreef picardmike het volgende:

[..]

Mij is ook een date beloofd maandag of dinsdag, gaan we eerst wat drinken en daarna naar unthinkable(een actiefilm notabene!??).

Heeft iemand nog andere datingtips want mijn eerdere voorstel om te squashen was niet goed gevallen bij haar ze lachte me uit.
pi_84060229
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 18:17 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

Een van mijn allereerste chats op paiq die ik deed via datingsites was met zo'n meid. Woonde nog thuis op haar 26e (niets mis mee..midden 20 is zo'n beetje het gemiddelde lijkt me), maar ze kwam erg jong over. En begon -jaja- tijdens de eerste chat al dat ze binnen 2 jaar kinderen wilde hebben. Jaren later kwam ik haar nog steeds op datingsites tegen en stonden er dingen in haar profiel als 'volledig afgekeurd', 'werkt met begeleiding' en houdt van cupcakes bakken ( ! ) . Haar gezicht straalt net geen Down uit, maar ze heeft een heel mooi figuurtje. Hoop dat ze beetje door haar ouders beschermd wordt, want met zo'n figuur zijn er geheid vieze mannetjes die misbruik willen maken.
  woensdag 14 juli 2010 @ 19:45:53 #285
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84060551
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:39 schreef Knipoogje het volgende:
Woonde nog thuis op haar 26e
Ik zou hier al wegklikken.
pi_84060720
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:45 schreef Silenus het volgende:
Ik zou hier al wegklikken.
Ik niet. Ging zelf 'pas' op mijn 25e het huis uit. Zou eigenlijk op mijn 22e opzouten, maar door het overlijden van mijn pa bleef ik nog wat langer thuiswonen, anders was het huis zo leeg ineens. Vriend van mij is op zijn 33e pas het huis uitgegaan en heeft nu -nog geen jaar later- dezelfde zelfstandigheid als iemand die al 10 jaar op zichzelf woont. Alleen heeft die gast wel een ton op de bank omdat ie nogal flink kon doorsparen.
  woensdag 14 juli 2010 @ 19:52:45 #287
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84060920
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:49 schreef Knipoogje het volgende:
Vriend van mij is op zijn 33e pas het huis uitgegaan en heeft nu -nog geen jaar later- dezelfde zelfstandigheid als iemand die al 10 jaar op zichzelf woont. Alleen heeft die gast wel een ton op de bank omdat ie nogal flink kon doorsparen.
Ja, maar is het -met alle respect- (:')) wel een ontzettend kansloze sjaak die zijn hele jeugd/twintigerjaren bij z'n ouders heet gewoond. Echt heel erg knap van 'm dat ie nu op z'n 33e zelf kan koken en wassen binnen een jaar, maar hoe heeft die knakker geleefd verder?

In jouw geval kan ik er nog inkomen, maar ik zou nooit afspreken met iemand die nog thuiswoont. Ik ga een beetje op de 3e date haar ouders ontmoeten, dankje de koekoek.
  woensdag 14 juli 2010 @ 20:00:54 #288
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_84061347
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:52 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja, maar is het -met alle respect- (:')) wel een ontzettend kansloze sjaak die zijn hele jeugd/twintigerjaren bij z'n ouders heet gewoond. Echt heel erg knap van 'm dat ie nu op z'n 33e zelf kan koken en wassen binnen een jaar, maar hoe heeft die knakker geleefd verder?

In jouw geval kan ik er nog inkomen, maar ik zou nooit afspreken met iemand die nog thuiswoont. Ik ga een beetje op de 3e date haar ouders ontmoeten, dankje de koekoek.
Dat is toch gezellig, kan je gelijk een potje Catan met ze doen , maar goed daar is een hele discussie over geweest op het fok forum, wat nu de meest geaccepteerde leeftijd was op het huis uit te gaan.
pi_84061392
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
Pardon?
  woensdag 14 juli 2010 @ 20:01:49 #290
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84061396
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:00 schreef Bisamrat het volgende:

[..]

Dat is toch gezellig, kan je gelijk een potje Catan met ze doen ,
Haha, nou dat was niet direct mijn idee van een derde date. Maar ik zal dan wel een aparte zijn.
  Moderator woensdag 14 juli 2010 @ 20:22:13 #291
9859 crew  Karina
Woman
pi_84062372
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:26 schreef picardmike het volgende:

[..]

Is dat niet genoeg, drinken en dan een film? Trouwens raar dat iemand je uitlacht als je wilt squashen (niet dat ik dat zou willen, maar uitlachen...).

Ik HAAT het als iemand zijn MSN geeft en vervolgens nooit online is en dat terwijl ik eigenlijk ook amper MSN, maar het dan maar aanzet. Mailtje sturen dan maar weer...

Iemand hier trouwens betalend lid van RP? En maakt dat nou heel veel uit?
niet zo tof doen
pi_84062770
Hoe selectief zijn jullie bij het sturen van berichtjes (mannen)? Ik heb nu 2 erg leuke meiden gezien en na veel denken een 'spontaan' 'persoonlijk' berichtje gestuurd, maar het schijnt dat vrouwen echt bedolven worden onder de berichtjes (e-match).

Aan de ene kant denk ik: deze zijn gewoon erg leuk dus we zien wel of we wat horen; Aan de andere kant wil je natuurlijk wel een keer iets van iemand terughoren (maar ja, massa-berichtjes is ook weer zoiets)
pi_84062818
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:22 schreef Karina het volgende:

[..]

Is dat niet genoeg, drinken en dan een film? Trouwens raar dat iemand je uitlacht als je wilt squashen (niet dat ik dat zou willen, maar uitlachen...).

Ik HAAT het als iemand zijn MSN geeft en vervolgens nooit online is en dat terwijl ik eigenlijk ook amper MSN, maar het dan maar aanzet. Mailtje sturen dan maar weer...

Iemand hier trouwens betalend lid van RP? En maakt dat nou heel veel uit?

Niet meer, wel geweest overigens.
Mijn ex-vriendin heb ik ontmoet toen ik juist niet betaalde, daarbij gezegd ik had toen zo'n 3 dagen gratis full membership... dus in dat opzicht werkt betalend lid zijn weer wel
Toen ik het na die relatie nog eens probeerde als betalend lid heb ik er op een paar msn gesprekken na niet veel uit gehaald. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik zelf ook niet heel veel berichten de deur uit deed.
pi_84062898
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:26 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Te klein, xienix!
Sarcasme. Herken het.
pi_84063005
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:29 schreef GForceT1 het volgende:
Hoe selectief zijn jullie bij het sturen van berichtjes (mannen)? Ik heb nu 2 erg leuke meiden gezien en na veel denken een 'spontaan' 'persoonlijk' berichtje gestuurd, maar het schijnt dat vrouwen echt bedolven worden onder de berichtjes (e-match).

Aan de ene kant denk ik: deze zijn gewoon erg leuk dus we zien wel of we wat horen; Aan de andere kant wil je natuurlijk wel een keer iets van iemand terughoren (maar ja, massa-berichtjes is ook weer zoiets)
Toch vrij selectief. Ik kijk voornamelijk naar iemands profieltekst en dan schat ik mijn kansen in. Met een grotere profieltekst kan ik meer dan met een paar woorden. (Eisen)lijstjes heb ik ook geen moer aan.
En verder moet diegene dicht bij mijn eigen leeftijd zitten, geen religie/kinderen hebben en zeker niet in de categorie volslank/zwaar zitten. Voor de rest sla ik de hele knappe exemplaren meestal over, de helft is fake en de andere helft wordt inderdaad zódanig bedolven onder de berichten dat je geen schijn van kans maakt... zijn ook meestal de types die een jaar op zo'n site staan en er dan nog geen enkele date uit hebben gehaald
pi_84063924
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:34 schreef GlenSpey het volgende:
Voor de rest sla ik de hele knappe exemplaren meestal over, de helft is fake en de andere helft wordt inderdaad zódanig bedolven onder de berichten dat je geen schijn van kans maakt... zijn ook meestal de types die een jaar op zo'n site staan en er dan nog geen enkele date uit hebben gehaald
Als je echt knap bent heb je over het algemeen een druk sociaal leven en krijg je genoeg aanspraak van mannen. Als je dan op een datingsite zit, dan moet er haast wel iets mis met je zijn. Het argument 'ja maar in RL gaat het de mannen alleen om mijn uiterlijk' gaat niet op als je een fotootje bij je profiel hebt immers...
  woensdag 14 juli 2010 @ 20:55:54 #297
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_84064103
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  woensdag 14 juli 2010 @ 20:57:00 #298
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84064163
Haha, een 8,3! Dat betekent dat je echt heel lelijk bent.
  woensdag 14 juli 2010 @ 20:57:57 #299
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_84064207
klopt, ik ben fucking lelijk.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_84064525
Ik zou trouwens ook niet zo snel iemand afwijzen die nog thuis woont. Dat is voor mij nooit zo'n punt, tenzij het serieus een beetje ernstige leeftijd begint te worden (zeg over de dertig). Haar ouders ontmoeten ontloop ik toch wel door bij mij af te spreken.
pi_84064628
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:52 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Als je echt knap bent heb je over het algemeen een druk sociaal leven en krijg je genoeg aanspraak van mannen. Als je dan op een datingsite zit, dan moet er haast wel iets mis met je zijn. Het argument 'ja maar in RL gaat het de mannen alleen om mijn uiterlijk' gaat niet op als je een fotootje bij je profiel hebt immers...
Ik kom toch op RP (ik ben betalend lid) veel hele mooie vrouwen tegen. Weliswaar geen fotomodellen maar goed uitziende vrouwen in de leeftijd 36 tot 50 jaar. Vaak is het wel zo dat de eerste foto de beste is (logisch).

De overige foto's zijn vaak foto's op een terras op een feestje of in de woonkamer op de bank maar ook foto's op bed en in bikini.

Sommige hebben zelfs redelijk sletterige foto's erop staan. Maar ja dat zijn wel vaak degene die in hun profiel schrijven dat ze niet op een seksdate of one-night stands zitten te wachten. Ja duh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')