Anders ik wel, met wie moet ik nu naar t GGDquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:43 schreef Silenus het volgende:
Oh ik ben zo fakkin jaloers op jou rick.
ik heb er nu al heel veel, zitten ook een aantal speeddates tussenquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:40 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ah, kijk het wordt al wat duidelijker. Maar de mensen waar je mee kunt chatten kun je zelf niet uitkiezen, enkel diegenen waar je mee "gematched" wordt als ik het goed begrijp.
Dat gaat niet echt opschieten vrees ik....... Er zijn 2 matches voor mij en de volgende match wordt gemaakt over 2 weken
Klopt en hou maar in je achterhoofd dat mocht er een kindje uitkomen dan is er in ieder geval geen ruzie over de achternaam van het kindquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:42 schreef Rick_dB het volgende:
laugh all you want, jullie zoeken iig nog een date terwijl ik die al heb
Het is bij mij ook de normaalste zaak van de wereld dat er een potentiële date even op me wacht als er een gast met een wattenstaaf in m'n pik staat te roeren.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:48 schreef Rick_dB het volgende:
volgens mij denken jullie trouwens dat het een date was, maar het was gewoon een normale dag![]()
gewoon bloedafname.. toen waren we nog gewoon vriendenquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het is bij mij ook de normaalste zaak van de wereld dat er een potentiële date even op me wacht als er een gast met een wattenstaaf in m'n pik staat te roeren.
Het doel ervan is dat je niet meteen op het uiterlijk richt, maar eerst door middel van chatten kijkt of het klikt..quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb er nu al heel veel, zitten ook een aantal speeddates tussen. Speeddates is best leuk dan krijg je een willekeurig iemand die een beetje bij je past.
En ik moet zeggen dat de matches vrij goed zijn. Dat je pas op het laatst de foto krijgt vind ik persoonlijk niet zo erg.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb er nu al heel veel, zitten ook een aantal speeddates tussen. Speeddates is best leuk dan krijg je een willekeurig iemand die een beetje bij je past.
En ik moet zeggen dat de matches vrij goed zijn. Dat je pas op het laatst de foto krijgt vind ik persoonlijk niet zo erg.
Oké, vanavond maar eens even proberen dan dat speedatenquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:46 schreef Jabberwocky het volgende:
Als je een beetje reageert op speeddates bij Paiq dan krijg je al snel meer contacten in dat lijstje.
Toen ik er lid was ging het best vlot eigenlijk, al was het een van de eerste twee waarmee ik uiteindelijk ook nog succes had dus echt lang wachten hoefde ik niet.
Misschien binnenkort weer eens aanmaken, want die site was wel leuker dan e-Matching eigenlijk.
Kun je niet zien, net als vrouwen niet kunnen zien of jij hun foto 'goed' beoordeelt. En uiteindelijk wil het nog niks zeggen he, ze vonden je gewoon knapper dan de andere foto. Wie weet was dat wel een lelijke aap.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:14 schreef incognitoomuch het volgende:
Foto van mij is 4x positief beoordeelt op Paiq. Nice!
Kan ik ook zien door wie? Of krijg ik dan ook zo'n blurry image?
Je kunt op je eigen foto klikken, dan krijg je al je foto's te zien met de beoordeling.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:16 schreef DonVincenzo het volgende:
Waar zie je dan dat je foto beoordeeld is?
wordt dan wel beoordeeld en mss kon de ander dan wel lelijk zijn, ben toch wel blij met deze rating:quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:14 schreef incognitoomuch het volgende:
Foto van mij is 4x positief beoordeelt op Paiq. Nice!
Kan ik ook zien door wie? Of krijg ik dan ook zo'n blurry image?
hara wilt vast welquote:
nah, of je moet zelf met een wattenstaafje willen roeren. anders is het gewoon een kleine injectiequote:
Hilarisch, gozer.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:40 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
nah, of je moet zelf met een wattenstaafje willen roeren. anders is het gewoon een kleine injectie
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:37 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
wordt dan wel beoordeeld en mss kon de ander dan wel lelijk zijn, ben toch wel blij met deze rating:
[ afbeelding ]
lol, best welquote:
Nou! Ik heb een 9.3 met 4511 beoordelingen!quote:
vast niet voor persoonlijkheid.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou! Ik heb een 9.3 met 4511 beoordelingen!
Ja hoor, er is iets mis met mijn persoonlijkheid omdat jij samen gaat SOA-testen, dag hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:42 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
vast niet voor persoonlijkheid.
iets in de trant van pics or it didnt happen
Haha, ik ben ooit betatester voor die site geweest en heb er toen een fototje opgeplempt. Ik dacht aan de hand van dit topic ik ga ook nu weer eens kijken...........Zie ik een 9,9 staan op 130 views. Nou, dan ben ik echt benieuwd wat voor foto's andere mensen erop hebben gegooid. Ik bedoel alles leuk en aardig, maar om nou te zeggen dat ik zo'n hunk ben vind ik wat ver gaanquote:
Zij is toch dat meisje dat allemaal liefdesbrieven schreef naar een of andere zanger of voetballer ofzo?quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:34 schreef Silenus het volgende:
Bij foto's beoordelen kwam ik deze tegen: http://paiq.nl/px/fad67d2(...)0/3602513XCD70EE.jpg
Heeft zij niet meegedaan aan één of andere talentenjacht?
je komt in ieder geval niet over als een aardige vrouw, en dan laat ik onze discussie er nog buitenquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja hoor, er is iets mis met mijn persoonlijkheid omdat jij samen gaat SOA-testen, dag hoor.
daarom, die hele rating gaat nergens over, wilde alleen Rick even op zn plek zettenquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:45 schreef Silenus het volgende:
Inderdaad, ik geloof dat iedereen een 9+ heeft.Zegt geen reet.
Ik geloof dat het ook zo was dat je daar minimaal een 6 had, zodat de echte lelijke eendjes niet hard nagetrapt worden met een 3 ofzo.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:45 schreef Silenus het volgende:
Inderdaad, ik geloof dat iedereen een 9+ heeft.Zegt geen reet.
Los van die discussie ken jij mij helemaal niet, dusquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:45 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
je komt in ieder geval niet over als een aardige vrouw, en dan laat ik onze discussie er nog buiten
Helaas, ik heb mijn SOA-test al gehad.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:57 schreef Northside het volgende:
Misschien zouden jullie samen op date moeten... opposites attract enzo.
Een uitgebreid verslag van die date zou ieder topic kunnen redden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:58 schreef Harajuku. het volgende:
Nou Silenus, red het topic met een verhaal.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:59 schreef Northside het volgende:
[..]
Een uitgebreid verslag van die date zou ieder topic kunnen redden.
Een uitgebreid verslag van uberhaupt een date zou ieder topic kunnen redden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:59 schreef Northside het volgende:
[..]
Een uitgebreid verslag van die date zou ieder topic kunnen redden.
ik ken je niet nee, maar je attitude wel, heb namelijk ook andere topics meegelezen en als ik dan zie hoe feministisch je doet.. "gozerquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Los van die discussie ken jij mij helemaal niet, dusEn als je alleen zulke dingen te zeggen hebt, houd dan gewoon je mond maar
misschien komt dat wel van mijn kant. al dan niet in details, dat zal ik fok niet aandoenquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:05 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Een uitgebreid verslag van uberhaupt een date zou ieder topic kunnen redden.
*Wacht nog steeds geduldig op die speeddate @ Paiq*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |