Kellyquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:01 schreef Silenus het volgende:
Iemand op RP stuurde me vorige week een berichtje met haar emailadres, dus ik dat toegevoegd en haar een mailtje gestuurd. Nou, een paar uur later op msn, bleek ze een nogal onnozel typje te zijn dus ik had haar na zo'n 20 minuten geblokkeerd.
Kreeg ik gisteren ineens een reactie op mijn korte mailtje.
[..]
![]()
Ik vraag me af of ze wel doorheeft dat ik haar uit m'n lijst heb gegooid. Guess not.
Weer een ik-ik-ik-ik-ik-ik mailtjequote:Op woensdag 14 juli 2010 00:01 schreef Silenus het volgende:
Iemand op RP stuurde me vorige week een berichtje met haar emailadres, dus ik dat toegevoegd en haar een mailtje gestuurd. Nou, een paar uur later op msn, bleek ze een nogal onnozel typje te zijn dus ik had haar na zo'n 20 minuten geblokkeerd.
[..]
![]()
Ik vraag me af of ze wel doorheeft dat ik haar uit m'n lijst heb gegooid. Guess not.
Heel subtiel jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:18 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Weer een ik-ik-ik-ik-ik-ik mailtje
Kreeg zelf net het 3e interessemailtje van dezelfe persoon, die ik al eens een geen-interesse terug had gestuurd. Zoek eens op NL58211849... Die foto
Je ex uit een foto wegshoppen is zooo fout
Dit kan bijna niet waar zijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
![]()
Nee, ik had ook met haar gechat. Toen kwam ze ook al zo blij over.quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:23 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dit kan bijna niet waar zijn![]()
Weet je zeker dat het geen sms dienst was, die typen meestal zo.
Ach ja, niet helemaal jouw niveau maar toch een aardig mailtje met smalltalk, blijkbaar val je in de smaakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan me nog wel herinneren dat ze op RP ook altijd van die foto's had staan die van boven waren genomen.
Ik vind het overigens wel een lekker ding hoor ook al toen ze op RP stond maar heb haar nooit aangeschreven omdat ze rookte en al een kind had.
[ Bericht 0% gewijzigd door Provinciaaltje op 14-07-2010 02:34:56 ]Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
Haha ik ken het, dat deed ik eerst ook altijd, ik zat me rot te zoeken, ik zocht dan op plaats en sterrenbeeld en wat ik nog meer kon vinden om op te zoeken en ik vond ze dan nooit!quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:35 schreef Harajuku. het volgende:
Vette shit. Ik zat altijd tussen online mensen te zoeken als ik iemand interesse wilde terugsturen. Vond het al zo achterlijk
Als ik jou was zou ik het maar even vergeten, met de dames, als je toch geen tijd hebt... Waarom zoek je nou eigenlijk een partner?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:51 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
ooit interieurarchitectuur gedaan als opleiding? van half 9 tot 5 uur op school zitten, 6 uur thuis komen, even eten, en tot 10 uur verder moeten werken voor je project omdat je anders in tijdnood zit?
en hoe wil ik afspreken met een meisje dat mss aan de andere kant van het land woon?
aangezien ik nooit new threads maak mag een ander dat doen.
Oh ja natuurlijk, stom van mijquote:Op woensdag 14 juli 2010 08:22 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk heul geen tijd om een nieuwe thread te maken, je weet wel... studie enzo
Dat hij tijd besteed aan zijn studie, etc. is goed hoor, maar dan moet hij niet zeuren dat hij nu geen tijd heeft voor een vriendin, dat moet dan maar even wachten.quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:31 schreef Spirit82 het volgende:
Godnondeju, laat die arme jongen eens met rust zeg!! Ik moet bekennen dat ik eigenlijk wel respect voor hem heb, ook al moet ie natuurlijk eigenlijk niet zeuren want hij stelt zijn eigen prioriteiten. Maar tegenwoordig is leningen nemen ed heel normaal, dus ik vind het top dat ie rond kan komen zonder!![]()
En maquattes maken, daar gaat gewoon achterlijk veel tijd in zitten. Heb zelf een half jaartje bouwkunde gaan aan de TU en crap zeg, daar ben je absoluut eeuwen mee bezig... Dus veel tijd aan school besteden + werken + sporten... Lijkt me dat ie het helemaal niet verkeerd doet. Beetje jammer dat er idd geen vriendin in past nu, maar hij legt duidelijk zijn prioriteiten bij zijn studie en daar is niks mis mee. En iedereen heeft wel eens een zeurbui![]()
Dus nou weer lief doen, ja
Wat liev!! Maar ik kan nu niet langer reageren want ik moet even mn nagels gaan doenquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
![]()
Vrouwen hebben dat gemiddeld 1 week per maandquote:Op woensdag 14 juli 2010 08:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat hij tijd besteed aan zijn studie, etc. is goed hoor, maar dan moet hij niet zeuren dat hij nu geen tijd heeft voor een vriendin, dat moet dan maar even wachten.
Oh en dat van die zeurbui klopt
klinkt als een LSD tripje gone badquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
![]()
Hehe ik heb dat wel vakerquote:Op woensdag 14 juli 2010 08:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vrouwen hebben dat gemiddeld 1 week per maand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |