Verkeerd gedachtquote:
Ah toe, laat de hormonen hier toch ff uitrazenquote:
Dat niet alleen, maar alleen mensen die actief op datingsites bezig zijn reageren so far in dit topic. Dus ik zou het geen general SC willen noemen... Als je een tijdje met een clubje aan het chatten bent over datingsite ervaringen, kun je niet voorkomen dat het wel eens van het onderwerp afdwaald. Beetje drastisch om er dan meteen een slotje op te gooien?quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ah toe, laat de hormonen hier toch ff uitrazen. Met nieuwe ervaringen gaat het vanzelf wel weer ontopique.
de meeste mensen zetten hun emailadres verkapt in het profielquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:43 schreef Karina het volgende:
OT danIk had nog een extra foto toegevoegd bij RP en ik krijg nu wel wat meer respons (ook van mensen die ik niet leuk vind, maar goed).
Hoe werkt het eigenlijk als je een interessebericht krijgt en die andere persoon is OOK geen lid? Dan moet je wel heel creatief worden.
Dan blijf je tot in den oneindige eeuwigheid interesse berichtjes over en weer sturenquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:43 schreef Karina het volgende:
OT danIk had nog een extra foto toegevoegd bij RP en ik krijg nu wel wat meer respons (ook van mensen die ik niet leuk vind, maar goed).
Hoe werkt het eigenlijk als je een interessebericht krijgt en die andere persoon is OOK geen lid? Dan moet je wel heel creatief worden.
Dat heeft wel iets tragischquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dan blijf je tot in den oneindige eeuwigheid interesse berichtjes over en weer sturen
Of elkaar gaan zoeken tussen al die duizenden websites. Op hyves ofzo.quote:OT dan Ik had nog een extra foto toegevoegd bij RP en ik krijg nu wel wat meer respons (ook van mensen die ik niet leuk vind, maar goed).
Maar ook romantischquote:
Wat mooi daar krijg ik altijd tranen in mijn ogen van bij romantische thrillers.quote:Maar ook romantisch Beantwoorde liefde die tevens onbeantwoord is en zal blijven...
Toch zie ik het bij RP maar heel weinig. Als ik dames benader met een zilver bolletje zet ik er meestal mijn email adres in. Triest voor mij is dan weer als er een mail komt van RP zelf, dan weet je dat het een "geen interesse" isquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
de meeste mensen zetten hun emailadres verkapt in het profiel.
Vooruit dan maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat mijn interessemeneer van vanmorgen inderdaad geen lid is
En het volgende interessemailtje, daar ga ik dus ECHT niet op in, want die heeft dit in zijn profiel:quote:Gehuwde man zoekt vriendschap met lichamelijke aantrekkingskracht, dus dames niet verder lezen als je daarvan schrikt.
Maar stiekem heb je wel verder gelezen he??quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:22 schreef Karina het volgende:
[..]
En het volgende interessemailtje, daar ga ik dus ECHT niet op in, want die heeft dit in zijn profiel:
[..]
Stuur dr een berichtje!!! Kijken of de interesse wederzijds isquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:39 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ah eindelijk gevonden. Leuk profiel hoor!
Vergeet de plukken haar die uit alle hoeken en gaten steken nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:40 schreef Silenus het volgende:
Ik vraag me af als ik 70 ben en single, of ik dan ook op die jonge blaadjes ga reageren. Zou er überhaupt één vrouw op het hele internet te vinden zijn van een jaar of 28 die denkt
'oeh ja, wat een rijpe potente man, Adriaan bouwjaar 1938, wat ziet hij er wijs uit, die wapperende manen, dat welig tierende borsthaar, laat ik snel op hem gaan reageren.![]()
![]()
'
Nee heb je, Ja kun je krijgenquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Edit: ik kreeg overigens interesse berichtje van een man van in de 70... Wat gaat er in vredesnaam in zo iemand om?! IIIIEEEWWW![]()
Edit2: oh wacht, net even zn leeftijd gecheckt: 47. YEAH RIGHT!!!![]()
Dankjequote:Op woensdag 14 juli 2010 12:39 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ah eindelijk gevonden. Leuk profiel hoor!
Ik vermoed dat hij een beetje TE jong is hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Stuur dr een berichtje!!! Kijken of de interesse wederzijds is
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:41 schreef Spirit82 het volgende:
Vergeet de plukken haar die uit alle hoeken en gaten steken niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar, even realistisch!! Ik weet van te voren ook wel dat fotomodellen niet dood naast mij gevonden willen worden en zou dan ook nooit op zo´n profiel reageren. Nou weet ik zelf ook wel dat ik niet onooglijk ben, dus vraag me dan af WAAROM mannen die wél onooglijk zijn, vreselijk onzeker zijn óf uit het stenen tijdperk komen het in vredesnaam in hun hoofd halen om op mijn profiel te reageren!! (ok, als ze MBO hebben snap ik nog wel dat dat voort komt uit hun gebrek aan intelligentiequote:Op woensdag 14 juli 2010 12:46 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Nee heb je, Ja kun je krijgen
niet geschoten is altijd mis
zoiets bijv.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:50 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Waar zit de neustrimmer op dat ding? Of bedoel je hiermee te zeggen dat een neustrimmer daar niet tegen opgewassen is?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
Maar anders zou je hem zo doen?!quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij een beetje TE jong is hoor
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:56 schreef DaDude1987 het volgende:
Misschien dat ze hopen dat je net zo kansloos bent?
Spirit82 wel of niet schelequote:
Beauty is in the eye of the beholder.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar, even realistisch!! Ik weet van te voren ook wel dat fotomodellen niet dood naast mij gevonden willen worden en zou dan ook nooit op zo´n profiel reageren. Nou weet ik zelf ook wel dat ik niet onooglijk ben, dus vraag me dan af WAAROM mannen die wél onooglijk zijn, vreselijk onzeker zijn óf uit het stenen tijdperk komen het in vredesnaam in hun hoofd halen om op mijn profiel te reageren!! (ok, als ze MBO hebben snap ik nog wel dat dat voort komt uit hun gebrek aan intelligentie) Maar verder snap ik het echt niet!! Nu zullen bepaalde mensen mij als "arrogant kutwijf" bestempelen, maar ik bedoel maar dat gelijkwaardigheid aantrekkelijk is.
Haha, die had ik ook. Ik dacht ook 60/70, stond er in het profiel 47quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar stiekem heb je wel verder gelezen he??
Edit: ik kreeg overigens interesse berichtje van een man van in de 70... Wat gaat er in vredesnaam in zo iemand om?! IIIIEEEWWW![]()
Edit2: oh wacht, net even zn leeftijd gecheckt: 47. YEAH RIGHT!!!![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Vooruit dan maar
Ik had je wel wat jonger verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was niet vervelend bedoeld hoor, maar uit perspectief van die mensen gezien.quote:
Ik snap ook wel dat ze ons aanschrijven, onweerstaanbare, bloedgeile babes als wij zijn... dat kan geen enkele man met (nog enigszins) werkende prostaat weerstaanquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Haha, die had ik ook. Ik dacht ook 60/70, stond er in het profiel 47
Oh, sorry, ik had mn humor-indicating IP weer niet aanstaan...quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:08 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Was niet vervelend bedoeld hoor, maar uit perspectief van die mensen gezien.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:20 schreef DaDude1987 het volgende:
Nou goed, naar aanleiding van dit topic toch maar eens aangemeld op RP en Paiq. Lijkt me leuk om eens buiten de "scope" mensen te leren kennen. Verwacht er eigenlijk 0 van maar wie weet.
Als je mijn profiel hebt gelezen, dan heb je gezien dat ik wel jong van hart benquote:
1 van beide is Picardmike!!! Ik zweer het je!!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Reactie van iemand met bijna alleen maar "vertel ik later" en geen foto -> geen interesse
Weer eentje die eigenlijk een beetje te jong is en erbij zet dat hij op rijpere vrouwen valtga ik heel even over nadenken
(hij is in ieder geval boven de 30, dat scheelt, maar de foto lijkt een fake, die ga ik nog opzoeken).
Je weet wat ze zeggen:quote:Ja.. En mijn kijk op donkere mannen zal nooit meer het zelfde zijn
Ik heb geen account meer gebruikte effetjes die van iemand anders om die van Karin te vinden.quote:1 van beide is Picardmike!!! Ik zweer het je!!!
Je zat op t datingaccount van een ander?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:41 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik heb geen account meer gebruikte effetjes die van iemand anders om die van Karin te vinden.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je mijn profiel hebt gelezen, dan heb je gezien dat ik wel jong van hart ben
@DaDude1987: en bedankt!
Reactie van iemand met bijna alleen maar "vertel ik later" en geen foto -> geen interesse
Weer eentje die eigenlijk een beetje te jong is en erbij zet dat hij op rijpere vrouwen valtga ik heel even over nadenken
(hij is in ieder geval boven de 30, dat scheelt, maar de foto lijkt een fake, die ga ik nog opzoeken).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |