En wanneer gaan wij in RL een keertje slowchatten over dating sites?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Karina, Harajuku en moi staan op RP...
Gisteravond was het nog één en al drama, had je geen tijd, en nu ben je hier de don juan en kom je ons kansloze maagden even een hart onder de riem steken.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:04 schreef Rick_dB het volgende:
anyway, like i said: ik heb iig een weekendje met een leuke dame staan. ik zie het vanzelf hier wel staan als jullie ook een date hebben
Haha, nu ben jij ook een feminist.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gisteravond was het nog één en al drama, had je geen tijd, en nu ben je hier de don juan en kom je ons kansloze maagden even een hart onder de riem steken.
Je weet het wel mooi te brengen.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:10 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
En wanneer gaan wij in RL een keertje slowchatten over dating sites?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
eerst foto keuren, anders is het niet ontopic
Mij is ook een date beloofd maandag of dinsdag, gaan we eerst wat drinken en daarna naar unthinkable(een actiefilm notabene!??).quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:04 schreef Rick_dB het volgende:
laat ook maarmensen die allee nzulke punten lezen en niet de rest
anyway, like i said: ik heb iig een weekendje met een leuke dame staan. ik zie het vanzelf hier wel staan als jullie ook een date hebben
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:26 schreef picardmike het volgende:
[..]
Mij is ook een date beloofd maandag of dinsdag, gaan we eerst wat drinken en daarna naar unthinkable(een actiefilm notabene!??).
Heeft iemand nog andere datingtips want mijn eerdere voorstel om te squashen was niet goed gevallen bij haar ze lachte me uit.
Een van mijn allereerste chats op paiq die ik deed via datingsites was met zo'n meid. Woonde nog thuis op haar 26e (niets mis mee..midden 20 is zo'n beetje het gemiddelde lijkt me), maar ze kwam erg jong over. En begon -jaja- tijdens de eerste chat al dat ze binnen 2 jaar kinderen wilde hebben. Jaren later kwam ik haar nog steeds op datingsites tegen en stonden er dingen in haar profiel als 'volledig afgekeurd', 'werkt met begeleiding' en houdt van cupcakes bakken (quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:17 schreef Rick_dB het volgende:
[..]nee op dames die vroeg al een kind willen. of die mij voorliegen wat de pil betreft. ik ken dit meisje lange tijd en ook goed, dus ik weet wel wat ik kan verwachten van haar. doet ze ook van mij..
Ik zou hier al wegklikken.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:39 schreef Knipoogje het volgende:
Woonde nog thuis op haar 26e
Ik niet. Ging zelf 'pas' op mijn 25e het huis uit. Zou eigenlijk op mijn 22e opzouten, maar door het overlijden van mijn pa bleef ik nog wat langer thuiswonen, anders was het huis zo leeg ineens. Vriend van mij is op zijn 33e pas het huis uitgegaan en heeft nu -nog geen jaar later- dezelfde zelfstandigheid als iemand die al 10 jaar op zichzelf woont. Alleen heeft die gast wel een ton op de bank omdat ie nogal flink kon doorsparen.quote:
Ja, maar is het -met alle respect- (:')) wel een ontzettend kansloze sjaak die zijn hele jeugd/twintigerjaren bij z'n ouders heet gewoond. Echt heel erg knap van 'm dat ie nu op z'n 33e zelf kan koken en wassen binnen een jaar, maar hoe heeft die knakker geleefd verder?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:49 schreef Knipoogje het volgende:
Vriend van mij is op zijn 33e pas het huis uitgegaan en heeft nu -nog geen jaar later- dezelfde zelfstandigheid als iemand die al 10 jaar op zichzelf woont. Alleen heeft die gast wel een ton op de bank omdat ie nogal flink kon doorsparen.
Dat is toch gezellig, kan je gelijk een potje Catan met ze doenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, maar is het -met alle respect- (:')) wel een ontzettend kansloze sjaak die zijn hele jeugd/twintigerjaren bij z'n ouders heet gewoond. Echt heel erg knap van 'm dat ie nu op z'n 33e zelf kan koken en wassen binnen een jaar, maar hoe heeft die knakker geleefd verder?![]()
In jouw geval kan ik er nog inkomen, maar ik zou nooit afspreken met iemand die nog thuiswoont. Ik ga een beetje op de 3e date haar ouders ontmoeten, dankje de koekoek.
Pardon?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg Hara, kan jij irl niks krijgen dat je in dit topic post?
Haha, nou dat was niet direct mijn idee van een derde date. Maar ik zal dan wel een aparte zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:00 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Dat is toch gezellig, kan je gelijk een potje Catan met ze doen,
Is dat niet genoeg, drinken en dan een film? Trouwens raar dat iemand je uitlacht als je wilt squashen (niet dat ik dat zou willen, maar uitlachen...).quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:26 schreef picardmike het volgende:
[..]
Mij is ook een date beloofd maandag of dinsdag, gaan we eerst wat drinken en daarna naar unthinkable(een actiefilm notabene!??).
Heeft iemand nog andere datingtips want mijn eerdere voorstel om te squashen was niet goed gevallen bij haar ze lachte me uit.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat niet genoeg, drinken en dan een film? Trouwens raar dat iemand je uitlacht als je wilt squashen (niet dat ik dat zou willen, maar uitlachen...).
Ik HAAT het als iemand zijn MSN geeft en vervolgens nooit online is en dat terwijl ik eigenlijk ook amper MSN, maar het dan maar aanzet. Mailtje sturen dan maar weer...
Iemand hier trouwens betalend lid van RP? En maakt dat nou heel veel uit?
Toch vrij selectief. Ik kijk voornamelijk naar iemands profieltekst en dan schat ik mijn kansen in. Met een grotere profieltekst kan ik meer dan met een paar woorden. (Eisen)lijstjes heb ik ook geen moer aan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:29 schreef GForceT1 het volgende:
Hoe selectief zijn jullie bij het sturen van berichtjes (mannen)? Ik heb nu 2 erg leuke meiden gezien en na veel denken een 'spontaan' 'persoonlijk' berichtje gestuurd, maar het schijnt dat vrouwen echt bedolven worden onder de berichtjes (e-match).
Aan de ene kant denk ik: deze zijn gewoon erg leuk dus we zien wel of we wat horen; Aan de andere kant wil je natuurlijk wel een keer iets van iemand terughoren(maar ja, massa-berichtjes is ook weer zoiets)
Als je echt knap bent heb je over het algemeen een druk sociaal leven en krijg je genoeg aanspraak van mannen. Als je dan op een datingsite zit, dan moet er haast wel iets mis met je zijn. Het argument 'ja maar in RL gaat het de mannen alleen om mijn uiterlijk' gaat niet op als je een fotootje bij je profiel hebt immers...quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:34 schreef GlenSpey het volgende:
Voor de rest sla ik de hele knappe exemplaren meestal over, de helft is fake en de andere helft wordt inderdaad zódanig bedolven onder de berichten dat je geen schijn van kans maakt... zijn ook meestal de types die een jaar op zo'n site staan en er dan nog geen enkele date uit hebben gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |