Kloptquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg Hara, kan jij irl niks krijgen dat je in dit topic post?
Hahhaahha, alsof jij in de kroeg komt, je staat op een datingsite.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:45 schreef Silenus het volgende:
Ik ook niet hoor, elke vrouw rent gillend weg als ik in de kroeg op ze af kom waggelen.
Als je nu even je RP profiel geeft dan bepalen wij wel of dat zo is of nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:42 schreef Harajuku. het volgende:
Ik denk dat ik dit topic maar ga verlaten, iedereen denkt zo dat ik irl niets kan krijgen
Lol, neequote:Op woensdag 14 juli 2010 13:46 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Als je nu even je RP profiel geeft dan bepalen wij wel of dat zo is of niet
Ik denk dat het veeleisendheid is. En van RP word je gewoon veeleisend hequote:Op woensdag 14 juli 2010 13:41 schreef Bisamrat het volgende:
Snap soms niet hoe kan dat schijnbaar leuke vrouwen niet aan een man kunnen komen. Stellen jullie dan zulke hoge eisen aan een man of is het iets anders?
Ja ik ben ook wel benieuwd naar jouw profiel eigenlijk, ik zie in je fobo alleen je rug.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hahhaahha, alsof jij in de kroeg komt, je staat op een datingsite.
Tough luck. Er staat ook nietsquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:47 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja ik ben ook wel benieuwd naar jouw profiel eigenlijk.
Auwquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar, even realistisch!! Ik weet van te voren ook wel dat fotomodellen niet dood naast mij gevonden willen worden en zou dan ook nooit op zo´n profiel reageren. Nou weet ik zelf ook wel dat ik niet onooglijk ben, dus vraag me dan af WAAROM mannen die wél onooglijk zijn, vreselijk onzeker zijn óf uit het stenen tijdperk komen het in vredesnaam in hun hoofd halen om op mijn profiel te reageren!! (ok, als ze MBO hebben snap ik nog wel dat dat voort komt uit hun gebrek aan intelligentie) Maar verder snap ik het echt niet!! Nu zullen bepaalde mensen mij als "arrogant kutwijf" bestempelen, maar ik bedoel maar dat gelijkwaardigheid aantrekkelijk is.
Houd je bakkus.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:49 schreef GlenSpey het volgende:
Hara is trouwens vrij makkelijk te vinden
Dat bedoelde ik niet ........ maar goedquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:42 schreef Harajuku. het volgende:
Ik denk dat ik dit topic maar ga verlaten, iedereen denkt zo dat ik irl niets kan krijgen
je reageert toch op een vrouw waarop je zou vallen, en veel mannen hebben denk ik van zichzelf niet door dat ze onooglijk zijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar, even realistisch!! Ik weet van te voren ook wel dat fotomodellen niet dood naast mij gevonden willen worden en zou dan ook nooit op zo´n profiel reageren. Nou weet ik zelf ook wel dat ik niet onooglijk ben, dus vraag me dan af WAAROM mannen die wél onooglijk zijn, vreselijk onzeker zijn óf uit het stenen tijdperk komen het in vredesnaam in hun hoofd halen om op mijn profiel te reageren!! (ok, als ze MBO hebben snap ik nog wel dat dat voort komt uit hun gebrek aan intelligentie) Maar verder snap ik het echt niet!! Nu zullen bepaalde mensen mij als "arrogant kutwijf" bestempelen, maar ik bedoel maar dat gelijkwaardigheid aantrekkelijk is.
Mijn wat?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:52 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet ........ maar goedik heb jouw nog niet gevonden op RP
Haar wat heb je nog niet gevonden?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:52 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet ........ maar goedik heb jouw nog niet gevonden op RP
Gelukkig ikzelf wat moelijkerquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:49 schreef GlenSpey het volgende:
Hehe dat zat ik ook te denken inderdaadquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
1 van beide is Picardmike!!! Ik zweer het je!!!
Ik kan voorlopig helemaal niet gevonden worden. Tenzij ik nog ergens in de diepe laag van inactieve non-members rondzweefquote:
Saidquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe dat zat ik ook te denken inderdaadDie ene is wel een donkere man ja, maar boven de 30, maar de foto lijkt op Said (uit Lost), dus die foto ga ik als ik thuis ben nog even proberen te zoeken (zit nu op mijn werk en kan alleen tussendoor een beetje Fokken! en gluren op RP).
@Hara: zal ik er nog even een cliché tegenaangooien voor je "op elk potje past een dekseltje"![]()
Nou precies, daarom wil ik eerst even onderzoeken hoe het zit met die fotoquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
SaidDat is nou een getinte man waar ik geen nee tegen zou zeggen.. mjaaammmmm
Ik weet wel beter!! Maar dat kroegvoer werkt op de één of andere manier niet echt voor een relatie...quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:42 schreef Harajuku. het volgende:
Screenshot die foto eens dan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou precies, daarom wil ik eerst even onderzoeken hoe het zit met die foto
Dan weet jij iets meer van haar dan wij want met haar gebruikersnaam kan ik niets vinden en het fotoboek en profielpagina zijn nagenoeg leeg.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:49 schreef GlenSpey het volgende:
Chapeau!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:02 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Spirit82 was heel makkelijk te vinden
ben je bang dat je uitgelachen wordt ofzo? lekker boeiendquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:08 schreef Harajuku. het volgende:
Ja hallo, als ik wil dat FOK het weet had ik mn profiel hier wel neergezet.
Mag ik lekker zelf weten wat ik wel en niet wil? Bedankt, man.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:13 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
ben je bang dat je uitgelachen wordt ofzo? lekker boeiend
Dat vraag ik me dus ook af. Zo erg is dat toch niet?quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:13 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
ben je bang dat je uitgelachen wordt ofzo? lekker boeiend
Precies ik had geen moeite om Spirit82 en Karina te vinden. Hara wordt een uitdagingquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:02 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Dan weet jij iets meer van haar dan wij want met haar gebruikersnaam kan ik niets vinden en het fotoboek en profielpagina zijn nagenoeg leeg.
Spirit82 was heel makkelijk te vinden en Karina kon ik niet vinden omdat ze ouder is als dat ik dacht.
De meeste profielen vind ik door met trefwoorden uit de fotoboeken aan de gang te gaan en de leeftijd een beetje in te schatten.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:15 schreef Silenus het volgende:
Haha ik heb Harajuku al meerdere malen uitgelachen om haar rare profiel.
jawel hoor, maar ik snap niet waar je je druk om maakt. je zit zowiezo al met een datingsite topic in je active topics, dus heel fok weet al dat je op een datingsite zit.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mag ik lekker zelf weten wat ik wel en niet wil? Bedankt, man.
Ik vertel op FOK al bijna niets, expres. Dus ik ga nu niet ineens alles over mij zomaar online gooien. Al was het gewoon Hyves.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:18 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
jawel hoor, maar ik snap niet waar je je druk om maakt. je zit zowiezo al met een datingsite topic in je active topics, dus heel fok weet al dat je op een datingsite zit.
begin er dan niet aan als je niet wilt worden gezochtquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
.
Als het nu ineens de sport gaat worden om mij te vinden haal ik t profiel gewoon offline.
Dat bericht slaat echt nergens op. Mensen daar mogen mij gewoon vinden, maar FOK hoeft niet alles over mij te weten en dat maak ik nog altijd zelf uit.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:20 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
begin er dan niet aan als je niet wilt worden gezochtik snap dat ik het druk heb en ook wel tijd zou willen vrijmaken voor een meisje, maar dit is toch wel anders.. volgens mij ben jij typetje "ik ga voor de lol naar een datingsite, want ohgod als mensen me erop vinden!!" schaam je je ofzo?
Het is toch niet zo een profiel waarbij de hond op de foto's uit het fotoboek de profieltekst voor haar geschreven heeft.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:15 schreef Silenus het volgende:
Haha ik heb Harajuku al meerdere malen uitgelachen om haar rare profiel.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:23 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Het is toch niet zo een profiel waarbij de hond op de foto's uit het fotoboek de profieltekst voor haar geschreven heeft.
Oh god, woorden schieten toch tekort als je zoiets leest. Je zal er maar mee daten zeg.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:23 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Het is toch niet zo een profiel waarbij de hond op de foto's uit het fotoboek de profieltekst voor haar geschreven heeft.
Hallo reuenvolk,
Ik ben Spook een teefje van 5 jaar, nee ik schrijf dit niet namens mijzelf maar voor mijn baasje!
Zij zegt altijd dat ze niet op zoek is dat diegene vanzelf wel een keer komt, maar ik doe dit dan ook wel een beetje voor mezelf.
Als ze een reu heeft om wat aandacht aan te besteden dan krijg ik misschien wat rust om een keer wat rond te luieren en slapen, nu wordt ik overal mee naartoe gezeuld en wordt doodgeknuffeld.
Iemand die deze taak van mij over wil nemen?
Ze is 29 jaar oud en van het type teefje.
Ze heeft het druk met: fotograferen, 4 verschillende cursussen met mij en dan ook nog uitgebreid met mij uit!
Verder houdt ze van humor, mij en is vrij spontaan.
Mocht ze je aanspreken mail ons dan en ssssssttttttt over dit oproepje he, ons geheimpje!
Enne ik heb wel het beste met haar voor dus je moet eerst door de ballotagecommissie en 3 keer raden wie dat nou is!
Lik Spook
Ja, en mn kat vertelt ook nog wat!quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:23 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Hallo reuenvolk,
Ik ben Spook een teefje van 5 jaar, nee ik schrijf dit niet namens mijzelf maar voor mijn baasje!
Zij zegt altijd dat ze niet op zoek is dat diegene vanzelf wel een keer komt, maar ik doe dit dan ook wel een beetje voor mezelf.
Als ze een reu heeft om wat aandacht aan te besteden dan krijg ik misschien wat rust om een keer wat rond te luieren en slapen, nu wordt ik overal mee naartoe gezeuld en wordt doodgeknuffeld.
Iemand die deze taak van mij over wil nemen?
Ze is 29 jaar oud en van het type teefje.
Ze heeft het druk met: fotograferen, 4 verschillende cursussen met mij en dan ook nog uitgebreid met mij uit!
Verder houdt ze van humor, mij en is vrij spontaan.
Mocht ze je aanspreken mail ons dan en ssssssttttttt over dit oproepje he, ons geheimpje!
Enne ik heb wel het beste met haar voor dus je moet eerst door de ballotagecommissie en 3 keer raden wie dat nou is!
Lik Spook
en jij denkt dat als iemand jouw profiel tegenkomt het braaf binnenhoud? dat je het zo geheim wilt houden is juist meer reden om het in een topic als dit te melden voor sommige mensenquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat bericht slaat echt nergens op. Mensen daar mogen mij gewoon vinden, maar FOK hoeft niet alles over mij te weten en dat maak ik nog altijd zelf uit.
Gast, doe even moeilijk zeg...deze tactiek werkt averechts.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:28 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
en jij denkt dat als iemand jouw profiel tegenkomt het braaf binnenhoud? dat je het zo geheim wilt houden is juist meer reden om het in een topic als dit te melden voor sommige mensen
No shit Sherlock. Misschien vandaar wel dat ik besloot hem nu dan maar offline te halen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:28 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
en jij denkt dat als iemand jouw profiel tegenkomt het braaf binnenhoud? dat je het zo geheim wilt houden is juist meer reden om het in een topic als dit te melden voor sommige mensen
Oke danquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, en mn kat vertelt ook nog wat!
Precies, snap best dat zij niet al haar privé gegevens op het internet wilt hebben. Wil ik ook niet, daarom begin ik al niet eens aan de ongein als Hyves, Facebook, etc.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:31 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Gast, doe even moeilijk zeg...deze tactiek werkt averechts.
Kun je gerust doen hoor. Heb ik ook allemaal en toch ben ik zo goed als onvindbaar. Als je je achternaam nooit op internet zet is dat het halve werk alquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:33 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Precies, snap best dat zij niet al haar privé gegevens op het internet wilt hebben. Wil ik ook niet, daarom begin ik al niet eens aan de ongein als Hyves, Facebook, etc.
Die heb ik dus ook expres niet, juist om mensen zoals wat net hier gebeurde. Maar goed, dan lees ik wel met Silenus, Karina en Spirit mee ipv mn eigen treurige berichten te posten, ook leuk!quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:33 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Precies, snap best dat zij niet al haar privé gegevens op het internet wilt hebben. Wil ik ook niet, daarom begin ik al niet eens aan de ongein als Hyves, Facebook, etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |