Kloptquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg Hara, kan jij irl niks krijgen dat je in dit topic post?
Hahhaahha, alsof jij in de kroeg komt, je staat op een datingsite.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:45 schreef Silenus het volgende:
Ik ook niet hoor, elke vrouw rent gillend weg als ik in de kroeg op ze af kom waggelen.
Als je nu even je RP profiel geeft dan bepalen wij wel of dat zo is of nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:42 schreef Harajuku. het volgende:
Ik denk dat ik dit topic maar ga verlaten, iedereen denkt zo dat ik irl niets kan krijgen
Lol, neequote:Op woensdag 14 juli 2010 13:46 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Als je nu even je RP profiel geeft dan bepalen wij wel of dat zo is of niet
Ik denk dat het veeleisendheid is. En van RP word je gewoon veeleisend hequote:Op woensdag 14 juli 2010 13:41 schreef Bisamrat het volgende:
Snap soms niet hoe kan dat schijnbaar leuke vrouwen niet aan een man kunnen komen. Stellen jullie dan zulke hoge eisen aan een man of is het iets anders?
Ja ik ben ook wel benieuwd naar jouw profiel eigenlijk, ik zie in je fobo alleen je rug.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hahhaahha, alsof jij in de kroeg komt, je staat op een datingsite.
Tough luck. Er staat ook nietsquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:47 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja ik ben ook wel benieuwd naar jouw profiel eigenlijk.
Auwquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar, even realistisch!! Ik weet van te voren ook wel dat fotomodellen niet dood naast mij gevonden willen worden en zou dan ook nooit op zo´n profiel reageren. Nou weet ik zelf ook wel dat ik niet onooglijk ben, dus vraag me dan af WAAROM mannen die wél onooglijk zijn, vreselijk onzeker zijn óf uit het stenen tijdperk komen het in vredesnaam in hun hoofd halen om op mijn profiel te reageren!! (ok, als ze MBO hebben snap ik nog wel dat dat voort komt uit hun gebrek aan intelligentie) Maar verder snap ik het echt niet!! Nu zullen bepaalde mensen mij als "arrogant kutwijf" bestempelen, maar ik bedoel maar dat gelijkwaardigheid aantrekkelijk is.
Houd je bakkus.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:49 schreef GlenSpey het volgende:
Hara is trouwens vrij makkelijk te vinden
Dat bedoelde ik niet ........ maar goedquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:42 schreef Harajuku. het volgende:
Ik denk dat ik dit topic maar ga verlaten, iedereen denkt zo dat ik irl niets kan krijgen
je reageert toch op een vrouw waarop je zou vallen, en veel mannen hebben denk ik van zichzelf niet door dat ze onooglijk zijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar, even realistisch!! Ik weet van te voren ook wel dat fotomodellen niet dood naast mij gevonden willen worden en zou dan ook nooit op zo´n profiel reageren. Nou weet ik zelf ook wel dat ik niet onooglijk ben, dus vraag me dan af WAAROM mannen die wél onooglijk zijn, vreselijk onzeker zijn óf uit het stenen tijdperk komen het in vredesnaam in hun hoofd halen om op mijn profiel te reageren!! (ok, als ze MBO hebben snap ik nog wel dat dat voort komt uit hun gebrek aan intelligentie) Maar verder snap ik het echt niet!! Nu zullen bepaalde mensen mij als "arrogant kutwijf" bestempelen, maar ik bedoel maar dat gelijkwaardigheid aantrekkelijk is.
Mijn wat?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:52 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet ........ maar goedik heb jouw nog niet gevonden op RP
Haar wat heb je nog niet gevonden?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:52 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet ........ maar goedik heb jouw nog niet gevonden op RP
Gelukkig ikzelf wat moelijkerquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:49 schreef GlenSpey het volgende:
Hehe dat zat ik ook te denken inderdaadquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
1 van beide is Picardmike!!! Ik zweer het je!!!
Ik kan voorlopig helemaal niet gevonden worden. Tenzij ik nog ergens in de diepe laag van inactieve non-members rondzweefquote:
Saidquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe dat zat ik ook te denken inderdaadDie ene is wel een donkere man ja, maar boven de 30, maar de foto lijkt op Said (uit Lost), dus die foto ga ik als ik thuis ben nog even proberen te zoeken (zit nu op mijn werk en kan alleen tussendoor een beetje Fokken! en gluren op RP).
@Hara: zal ik er nog even een cliché tegenaangooien voor je "op elk potje past een dekseltje"![]()
Nou precies, daarom wil ik eerst even onderzoeken hoe het zit met die fotoquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
SaidDat is nou een getinte man waar ik geen nee tegen zou zeggen.. mjaaammmmm
Ik weet wel beter!! Maar dat kroegvoer werkt op de één of andere manier niet echt voor een relatie...quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:42 schreef Harajuku. het volgende:
Screenshot die foto eens dan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou precies, daarom wil ik eerst even onderzoeken hoe het zit met die foto
Dan weet jij iets meer van haar dan wij want met haar gebruikersnaam kan ik niets vinden en het fotoboek en profielpagina zijn nagenoeg leeg.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:49 schreef GlenSpey het volgende:
Chapeau!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:02 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Spirit82 was heel makkelijk te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |