Vroegah PUB.quote:
Die komen allemaal uit Oosterhoutquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jammer, dat jij er niet vandaan komt.
Zoiets dacht ik idd al.quote:
Kun je nagaan, in een half uur sta ik in Belgiëquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:26 schreef x3ro het volgende:
[..]
Die komen allemaal uit Oosterhout
Ik ben hier wel tevreden meeBrabant is toch een beetje aan de noordelijke kant voor mij
Kom je naar mijn housewarming?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kun je nagaan, in een half uur sta ik in België.
Tyf eens op.quote:
Een rood kruisje.quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:26 schreef -SG- het volgende:
[..]
ALS JE MAAR WEET WIE ER THUIS DE BAAS IS!
Ik moet toch rekenen op een minuut of 10/15.. met de fietsquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kun je nagaan, in een half uur sta ik in België.
Dat zijn de echte feestenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:27 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik moet toch rekenen op een minuut of 10/15.. met de fiets
Ik heb wel binnenkort weer familiefeest in Brabant
In een schuur met geluidsinstallatie en een tap![]()
Idd, de ego's zijn te groot.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:28 schreef naatje_1 het volgende:
Een ONZ SC'er en een KLB SC'er kunnen nu eenmaal niet door de deur
[..]quote:
Dat weet ikquote:
Is dat feest op een woonwagenkamp?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:29 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat weet ik1 van de familieleden heet Johny
Jij bent ook al geen ster in plaatjes posten hm.quote:
Nope, hun eigen terrein. Die hebben zo'n loonbedrijf voor verhuur van grondverzet machine's etc.quote:
Ga fietsen ofzo fucking trollquote:
Gecondoleerdquote:
Ik denk dat jij het begrip troll nog eens moet opzoeken.quote:
En vol uit Johny?quote:
Een trol (mv.: trollen, uit het Engels: troll (mv. trolls)) in een internetomgeving is een persoon die op forums, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare reacties (bijvoorbeeld flames) van andere mensen uit te lokken.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het begrip troll nog eens moet opzoeken.
Ik denk dat jij eens moet zwijgen en een strop moet gaan knopen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het begrip troll nog eens moet opzoeken.
Goed zo jongeeeen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een trol (mv.: trollen, uit het Engels: troll (mv. trolls)) in een internetomgeving is een persoon die op forums, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare reacties (bijvoorbeeld flames) van andere mensen uit te lokken.
Doodsverwensing. Guess what I am going to do now?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:33 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eens moet zwijgen en een strop moet gaan knopen.
Dat wordt iets met 48hquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:33 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eens moet zwijgen en een strop moet gaan knopen.
En dit dusquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een trol (mv.: trollen, uit het Engels: troll (mv. trolls)) in een internetomgeving is een persoon die op forums, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare reacties (bijvoorbeeld flames) van andere mensen uit te lokken.
Jahoequote:
Ik heb er één gehad op mijn dertiende, fietsen zonder licht. Wel 10 euro.quote:
Moh neu hoor. Ga een strop knopen is wel degelijk een doodsverwensing.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:35 schreef x3ro het volgende:
[..]
Jahoe
Zeggen dat iemand iets moet knopen valt in mijn boekje niet onder doodsverwensingen
Dan had hier wel iets anders gestaan..
Is dat tegenwoordig niet 60 euro of zo?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb er één gehad op mijn dertiende, fietsen zonder licht. Wel 10 euro.
Natuurlijk, ik rij altijd te hard eigenlijkquote:
Valt nog meequote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:35 schreef Hyman het volgende:
en dan krijg ik zo'n sneue boete omdat je schijnbaar 50 mocht op de ceintuurbaan in zwolle, en ik reed 60.
fucking €39 voor gecorrigeerd 7 km/h te hard
Flauw
Onder de 14, 10 euro en boven de 14 is het 20 euro.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:36 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig niet 60 euro of zo?
Nee, daarmee zeg ik ga er een knopen. Lezen en iets juist interpreteren is ook een kunst..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moh neu hoor. Ga een strop knopen is wel degelijk een doodsverwensing.
Dat je een strop knoopt betekent niet gelijk dat je jezelf gaat ophangen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moh neu hoor. Ga een strop knopen is wel degelijk een doodsverwensing.
We'll see what they'll do about it.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:36 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nee, daarmee zeg ik ga er een knopen. Lezen en iets juist interpreteren is ook een kunst..
Binnen de BB moet je opletten met vlammenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:35 schreef Hyman het volgende:
en dan krijg ik zo'n sneue boete omdat je schijnbaar 50 mocht op de ceintuurbaan in zwolle, en ik reed 60.
fucking €39 voor gecorrigeerd 7 km/h te hard
Flauw
Dat valt heel erg mee. Ik dacht dat het veel hoger lag.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Onder de 14, 10 euro en boven de 14 is het 20 euro.
Voor mij was het €35 ofzo en dan nog 6 euro administratiekosten.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Onder de 14, 10 euro en boven de 14 is het 20 euro.
Je kunt er ook iemand anders mee ophangenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat je een strop knoopt betekent niet gelijk dat je jezelf gaat ophangen.
Dat dus.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En jah, dat zien we wel, want ALS ik die ban krijg heb ik ook echt geen leven meer zonder fokquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
We'll see what they'll do about it.
Nee, je kan hem ook in je auto ophangen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nja, het is al 5 jaar geleden. Misschien is het nu wel anders. Toentertijd was het in ieder geval zoals ik net zei.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:37 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat valt heel erg mee. Ik dacht dat het veel hoger lag.
Zo ken ik er nog wel een paar.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je kan het ook als gewone schuifknoop gebruiken.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kunt er ook iemand anders mee ophangen
Klaarblijkelijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:38 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat dus.
[..]
En jah, dat zien we wel, want ALS ik die ban krijg heb ik ook echt geen leven meer zonder fok
Zal ik het doen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee, je kan hem ook in je auto ophangen.
Neenee, 39€ inclusief administratiekosten.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:37 schreef Jotcha het volgende:
Haha je vergeet de administratiekosten.![]()
Ze leveren immers een dienst aan je.
Of natuurlijk mee in een boom klimmenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kunt er ook iemand anders mee ophangen
Ik zit nu al uit te kijken naar die mailtjes die voorbij komen in 'reacties uit de mailbox van mods' ofzoquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:38 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat dus.
[..]
En jah, dat zien we wel, want ALS ik die ban krijg heb ik ook echt geen leven meer zonder fok
Nou danquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:38 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog wel een paar.
"Kop een trein"
"MAAR DAT KAN OOK EEN MODELTREIN ZIJN"
Ik wacht ook met spanning afquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zit nu al uit te kijken naar die mailtjes die voorbij komen in 'reacties uit de mailbox van mods' ofzo
Waarom heb je een UI van WDquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:40 schreef -SG- het volgende:
MAAK JEZELF VAN KANT
JEWEETWEL EEN ZELF PORTRET VAN ZIJDE
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:40 schreef -SG- het volgende:
MAAK JEZELF VAN KANT
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:40 schreef -SG- het volgende:
MAAK JEZELF VAN KANT
75quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:36 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig niet 60 euro of zo?
Ik had geen UI. EN WD is tof. Die kwam binnen en trollde iedereen de kast op. jwtz.quote:
Zoals eckte bazen.quote:
Ik heb echt geen fláuw idee wat er allemaal aan de gang is.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:43 schreef Zeroku het volgende:
Jezus, wat een niveau hier zeg. De ene is teringbijdehand, anderen zitten elkaar van dingen te beschuldigen. Dan komt er nog even een allemaal foto's posten en verder wat toeschouwers en een bunch of trolls.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:43 schreef Zeroku het volgende:
Jezus, wat een niveau hier zeg. De ene is teringbijdehand, anderen zitten elkaar van dingen te beschuldigen. Dan komt er nog even een allemaal foto's posten en verder wat toeschouwers en een bunch of trolls.
Vanaf die bikini is het chaos.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb echt geen fláuw idee wat er allemaal aan de gang is.
Je wil t geeneens wetenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb echt geen fláuw idee wat er allemaal aan de gang is.
Het niveau is al langer laag. MAARJA DAT KRIJG JE HE, VAN FOK!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:43 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:45 schreef -SG- het volgende:
[..]
Het niveau is al langer laag. MAARJA DAT KRIJG JE HE, DOOR STEVIE!
Je zit wel in PUB heh, dan weet je wel hoe laat het is, en je hebt met mij te maken, dan is het ook altijd misquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:43 schreef Zeroku het volgende:
Dat je je er nog aan stoortquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:43 schreef Zeroku het volgende:
Tijdje terug was het heel wat beter.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je zit wel in PUB heh, dan weet je wel hoe laat het is, en je hebt met mij te maken, dan is het ook altijd misNiet voor niets heel lang de titel Faalhaas van ONZ genomen
Sinds ik daar toestemming voor heb gegeven.quote:
Oh maar even hoor. Ik ben zo weer weg. Tot er weer een halfnaakte Dromenvangertje gepost wordt.quote:
Nee.quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh maar even hoor. Ik ben zo weer weg. Tot er weer een halfnaakte Dromenvangertje gepost wordt.
Oh ! dan blijf ik ook nog maar even.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh maar even hoor. Ik ben zo weer weg. Tot er weer een halfnaakte Dromenvangertje gepost wordt.
Hoop geflame en gezeik van WD over sluttyness waarmee 3-kwart zoiets heeft van #care.quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je vergeet alle reacties op WD die de hele discussie maar langer en langer en langer en langer maakte, en een zekere user die zich overal mee bemoeit en tussengooit.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:48 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hoop geflame en gezeik van WD over sluttyness waarmee 3-kwart zoiets heeft van #care.
Het zit wel diep bij je he?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:48 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hoop geflame en gezeik van WD over sluttyness waarmee 3-kwart zoiets heeft van #care.
het is /care met een slash, jeweetzquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:48 schreef x3ro het volgende:
[..]
De zwangerschapstest van vandaag was mislukt?quote:
je mag ook gewoon de naam noemen? Dat vind ik helemaal niet erg...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je vergeet alle reacties op WD die de hele discussie maar langer en langer en langer en langer maakte, en een zekere user die zich overal mee bemoeit en tussengooit.
Nou.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:49 schreef Jotcha het volgende:
De SC is sinds gisteravond weer leuk gewoon![]()
Ik noem geen namen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je mag ook gewoon de naam noemen? Dat vind ik helemaal niet erg...
Neehoor.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De zwangerschapstest van vandaag was mislukt?
DAAR BEN IK HET NIET MEE EENSquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je vergeet alle reacties op WD die de hele discussie maar langer en langer en langer en langer maakte, en een zekere
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:48 schreef Zeroku het volgende:
user die zich overal mee bemoeit en tussengooit.
Ik denk dat het beter is dat je alleen voor jezelf spreekt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Voor jou niet nee, de rest van PUB vermaakt zich wel
Noem het laf. Ik noem het verstandig.quote:
Je slaat de plank helaas finaal mis. Gamelux forum circa 6 jaar terugquote:
Ik wil wel een poll makenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is dat je alleen voor jezelf spreekt.
quote:
Stel je voor dat hij zich er weer mij ging bemoeien jaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Noem het laf. Ik noem het verstandig.
Ik vermaak me opperbest.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is dat je alleen voor jezelf spreekt.
Je moest een weten meid, ik lig me hier straks in de auto naar huis over op te naaienquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:51 schreef x3ro het volgende:
[..]
Je slaat de plank helaas finaal mis. Gamelux forum circa 6 jaar terug
Ja, dat is ook inderdaad de reden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Stel je voor dat hij zich er weer mij ging bemoeien ja
Je zit te fappen in de auto?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:52 schreef x3ro het volgende:
[..]
Je moest een weten meid, ik lig me hier straks in de auto naar huis over op te naaien
Wow, sterke comebackquote:
Beetje kudt rijden, is geen automaatquote:
Er was geen comeback nodig op iets waarin je aan het vertellen bent dat je op een gamefag forum hebt gezeten. Jij zou het tagje "happer" moeten krijgen.quote:
neicequote:
niece danquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
neice_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________!
Jah echt hey .. fuuuuuuuuuck.. als er iets constant op alles hapt wat dr voor dr niet al te intelligent neus voorbij schiet is t WD toch wel.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er was geen comeback nodig op iets waarin je aan het vertellen bent dat je op een gamefag forum hebt gezeten. Jij zou het tagje "happer" moeten krijgen.
Voor Joomla of Wordpress?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:57 schreef tubacloud het volgende:
Kan ik niet bijhouden, ben bezig in artisteer
Als er iemand hapt ben jij het wel hoor, hazengebit.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:56 schreef x3ro het volgende:
[..]
Jah echt hey .. fuuuuuuuuuck.. als er iets constant op alles hapt wat dr voor dr niet al te intelligent neus voorbij schiet is t WD toch wel.
Daar is de waarheid weerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:57 schreef RoBro het volgende:
waarom neemt iedereen die wolvendagen eigenlijk zo serieus het is een overhypte vmboer die in de klb alleen maar wordt gewaardeerd omdat ze niet mannelijk is waiwai
Op Ground Zero?quote:
Kapot?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:57 schreef Hyman het volgende:
Tevens rinkelt mijn uitlaat als mijn auto stationair draait nu.
Joomla, ga nu even de template uploaden, alleen er moeten nog wat dingen aangepast wordenquote:
ik mis schieganger zelfs tetetetetetetequote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:57 schreef Zeroku het volgende:
robroo kawaaaaaaaaaaaaaaakaaaaaaaaaaawaiwaiwai
Je deed me bijna pijn.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:57 schreef RoBro het volgende:
waarom neemt iedereen die wolvendagen eigenlijk zo serieus het is een overhypte vmboer die in de klb alleen maar wordt gewaardeerd omdat ze niet mannelijk is waiwai
Respect bro, eindelijk ben ik het een keer met je eensquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:57 schreef RoBro het volgende:
Okeequote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:58 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Joomla, ga nu even de template uploaden, alleen er moeten nog wat dingen aangepast worden
Ze heeft hier wel iedereen kneiterhard getrolled.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:57 schreef RoBro het volgende:
Zal de carebear het nog een keer uitleggen voor je?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:58 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik had het dan ook niet tegen je maar over je
Amen to thatquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:57 schreef RoBro het volgende:
Ik MOET mee!!!quote:
quote:
Het is eigenwaarde als je geen halfnaakte pics van jezelf post? Ik noem dat eerder normaal, buiten US en KPD om.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:58 schreef mstr het volgende:
Wolvendagen, ik mag je wel, alleen maar omdat je er wel leuk uit ziet en eigenwaarde hebt.
Denk dat Robro toch wel gelijk had met zijn vmbo niveau..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als er iemand hapt ben jij het wel hoor, hazengebit.
waarom hap je jegens nietszeggende users als ik waiwai maar ben ff douchenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zal de carebear het nog een keer uitleggen voor je?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:58 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik mis schieganger zelfs tetetetetetete
Gelukkig niet nee.quote:
Ik reageer op je.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:00 schreef RoBro het volgende:
[..]
waarom hap je jegens nietszeggende users als ik waiwai maar ben ff douchen
Of bijna iedereen is hapgraagquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ze heeft hier wel iedereen kneiterhard getrolled.
Ik zit sinds half 2 al te fokken. Ik moet verdomme toch watquote:
quote:
Ik voelde dat RoBro me mistte, dus moest ik even langskomen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:02 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik zit sinds half 2 al te fokken. Ik moet verdomme toch wat
[..]
en gelijk heb jequote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:02 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik zit sinds half 2 al te fokken. Ik moet verdomme toch wat
quote:[..]
Kun je niet een andere UI nemen? ik ben in verwarringquote:
Ik vraag me serieus af waarom iemand daarvoor een domeinnaam heeft gekocht.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doet me denken aan:
http://www.ishetalvrijdag.nl
VKZ?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en gelijk heb jeWaarom zat jij niet in VKZ?
[..]
Ik moet er altijd om lachen..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af waarom iemand daarvoor een domeinnaam heeft gekocht.
Iedereen hier @ work is er wel bekend meequote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik alleen de eerste keer.quote:
Puur omdat ik niet 100% aanwezig ben.. ben ook regelmatig weer n half uur+ afk oidquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Verkiezingen 2010, lekker discussiëren als je vrij hebt
O-M-Gquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wil je dit met me adopteren?
Volgens mij doen de meeste mensen datquote:
Misschien gebruikt diegene wel subdomeinen voor school zo heeft een vriend van mij deze site:quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die is leukquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:06 schreef Schieganger het volgende:
[..]
een of andere site was van staatmijnpcaan ofzoiets, maar werkte niet
Noh. Too much.quote:
Woestijnvos. Een Fennek.quote:
quote:
Kom ik daar binnen, denk je?quote:
Wil dr nog steeds heen op vakantiequote:
quote:
En je werkt ook al bij INGquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:10 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wil dr nog steeds heen op vakantieNa China gezien te hebben heb ik wat met dat soort landen
Neu, ik was hier even omdat er een halfnaakte pic was van iemand. En KLB SC is nu best wel ausgestorben. Zie mij improviseren. Anyway, how you doin'?quote:
Jah, ik heb wat met dictaturen kennelijkquote:
quote:
Ga dan maar fijn met Jeffrey beppen. Die heeft daar een fetisj voor.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:12 schreef x3ro het volgende:
[..]
Jah, ik heb wat met dictaturen kennelijk
Ik kom na de vakantie wel weer een keertje naar de SC, als mijn e-matties er weer zijnquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Neu, ik was hier even omdat er een halfnaakte pic was van iemand. En KLB SC is nu best wel ausgestorben. Zie mij improviseren. Anyway, how you doin'?
Al naar Cuba geweest? Om de 5 meter een douane controle op een weg die totaal niet verzorgd isquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:12 schreef x3ro het volgende:
[..]
Jah, ik heb wat met dictaturen kennelijk
Zégquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ga dan maar fijn met Jeffrey beppen. Die heeft daar een fetisj voor.
Loeterrrrrrrrrrrrsquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:13 schreef x3ro het volgende:
Ik ga ff genieten van een toeter in de baas zijn tijdBis gleich
![]()
hey een pot.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Neu, ik was hier even omdat er een halfnaakte pic was van iemand. En KLB SC is nu best wel ausgestorben. Zie mij improviseren. Anyway, how you doin'?
Dan is het wel weer wat drukker, indeed, maar Otis kom niet meer terug.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kom na de vakantie wel weer een keertje naar de SC, als mijn e-matties er weer zijn. Maar gaat goed, heerlijk van mijn vakantie aan het genieten, op alle mogelijke manieren
. En met jou
?
*quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:14 schreef Schieganger het volgende:
lol, als je je FOK! password intikt komt het als sterretjes eruit
****** kijk maar
**********************************************************************************************************************quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:14 schreef Schieganger het volgende:
****** kijk maar
Niet alle dictaturen. Behalve die van Jozef. En Kim, misschien.quote:
Altijd al geweten dat Justin Bieber een pussy wasquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan is het wel weer wat drukker, indeed, maar Otis kom niet meer terug.Tell me about the boy jeweetwel.
En met mij ook prima, zo even een film opzetten denk ik moar.
quote:
zo, die is nieuwquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:14 schreef Schieganger het volgende:
****** kijk maar
Hij heeft een permban G. En mag niet meer terug van Remlof omdat hij al eerder een perm had.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat Justin Bieber een pussy was. Ehmm, op een heel laag pitje. Heb me per ongeluk weer op andere 'dingen' gestort
. Oh, welke film
?
Ik zou de resolutie aanpassen.quote:
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zou de resolutie aanpassen.Zoiets kreeg ik 48 uur voor.
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |