Voor Joomla of Wordpress?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:57 schreef tubacloud het volgende:
Kan ik niet bijhouden, ben bezig in artisteer
Als er iemand hapt ben jij het wel hoor, hazengebit.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:56 schreef x3ro het volgende:
[..]
Jah echt hey .. fuuuuuuuuuck.. als er iets constant op alles hapt wat dr voor dr niet al te intelligent neus voorbij schiet is t WD toch wel.
Daar is de waarheid weerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:57 schreef RoBro het volgende:
waarom neemt iedereen die wolvendagen eigenlijk zo serieus het is een overhypte vmboer die in de klb alleen maar wordt gewaardeerd omdat ze niet mannelijk is waiwai
Op Ground Zero?quote:
Kapot?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:57 schreef Hyman het volgende:
Tevens rinkelt mijn uitlaat als mijn auto stationair draait nu.
Joomla, ga nu even de template uploaden, alleen er moeten nog wat dingen aangepast wordenquote:
ik mis schieganger zelfs tetetetetetetequote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:57 schreef Zeroku het volgende:
robroo kawaaaaaaaaaaaaaaakaaaaaaaaaaawaiwaiwai
Je deed me bijna pijn.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:57 schreef RoBro het volgende:
waarom neemt iedereen die wolvendagen eigenlijk zo serieus het is een overhypte vmboer die in de klb alleen maar wordt gewaardeerd omdat ze niet mannelijk is waiwai
Respect bro, eindelijk ben ik het een keer met je eensquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:57 schreef RoBro het volgende:
Okeequote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:58 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Joomla, ga nu even de template uploaden, alleen er moeten nog wat dingen aangepast worden
Ze heeft hier wel iedereen kneiterhard getrolled.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:57 schreef RoBro het volgende:
Zal de carebear het nog een keer uitleggen voor je?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:58 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik had het dan ook niet tegen je maar over je
Amen to thatquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:57 schreef RoBro het volgende:
Ik MOET mee!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |