Stel je voor dat hij zich er weer mij ging bemoeien jaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Noem het laf. Ik noem het verstandig.
Ik vermaak me opperbest.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is dat je alleen voor jezelf spreekt.
Je moest een weten meid, ik lig me hier straks in de auto naar huis over op te naaienquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:51 schreef x3ro het volgende:
[..]
Je slaat de plank helaas finaal mis. Gamelux forum circa 6 jaar terug
Ja, dat is ook inderdaad de reden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Stel je voor dat hij zich er weer mij ging bemoeien ja
Je zit te fappen in de auto?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:52 schreef x3ro het volgende:
[..]
Je moest een weten meid, ik lig me hier straks in de auto naar huis over op te naaien
Wow, sterke comebackquote:
Beetje kudt rijden, is geen automaatquote:
Er was geen comeback nodig op iets waarin je aan het vertellen bent dat je op een gamefag forum hebt gezeten. Jij zou het tagje "happer" moeten krijgen.quote:
neicequote:
niece danquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
neice_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________!
Jah echt hey .. fuuuuuuuuuck.. als er iets constant op alles hapt wat dr voor dr niet al te intelligent neus voorbij schiet is t WD toch wel.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er was geen comeback nodig op iets waarin je aan het vertellen bent dat je op een gamefag forum hebt gezeten. Jij zou het tagje "happer" moeten krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |