quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh maar even hoor. Ik ben zo weer weg. Tot er weer een halfnaakte Dromenvangertje gepost wordt.
Je vergeet alle reacties op WD die de hele discussie maar langer en langer en langer en langer maakte, en een zekere user die zich overal mee bemoeit en tussengooit.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:48 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hoop geflame en gezeik van WD over sluttyness waarmee 3-kwart zoiets heeft van #care.
Het zit wel diep bij je he?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:48 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hoop geflame en gezeik van WD over sluttyness waarmee 3-kwart zoiets heeft van #care.
het is /care met een slash, jeweetzquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:48 schreef x3ro het volgende:
[..]
De zwangerschapstest van vandaag was mislukt?quote:
je mag ook gewoon de naam noemen? Dat vind ik helemaal niet erg...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je vergeet alle reacties op WD die de hele discussie maar langer en langer en langer en langer maakte, en een zekere user die zich overal mee bemoeit en tussengooit.
Nou.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:49 schreef Jotcha het volgende:
De SC is sinds gisteravond weer leuk gewoon![]()
Ik noem geen namen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je mag ook gewoon de naam noemen? Dat vind ik helemaal niet erg...
Neehoor.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De zwangerschapstest van vandaag was mislukt?
DAAR BEN IK HET NIET MEE EENSquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je vergeet alle reacties op WD die de hele discussie maar langer en langer en langer en langer maakte, en een zekere
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:48 schreef Zeroku het volgende:
user die zich overal mee bemoeit en tussengooit.
Ik denk dat het beter is dat je alleen voor jezelf spreekt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Voor jou niet nee, de rest van PUB vermaakt zich wel
Noem het laf. Ik noem het verstandig.quote:
Je slaat de plank helaas finaal mis. Gamelux forum circa 6 jaar terugquote:
Ik wil wel een poll makenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is dat je alleen voor jezelf spreekt.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |