Ik heb echt geen fláuw idee wat er allemaal aan de gang is.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:43 schreef Zeroku het volgende:
Jezus, wat een niveau hier zeg. De ene is teringbijdehand, anderen zitten elkaar van dingen te beschuldigen. Dan komt er nog even een allemaal foto's posten en verder wat toeschouwers en een bunch of trolls.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:43 schreef Zeroku het volgende:
Jezus, wat een niveau hier zeg. De ene is teringbijdehand, anderen zitten elkaar van dingen te beschuldigen. Dan komt er nog even een allemaal foto's posten en verder wat toeschouwers en een bunch of trolls.
Vanaf die bikini is het chaos.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb echt geen fláuw idee wat er allemaal aan de gang is.
Je wil t geeneens wetenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb echt geen fláuw idee wat er allemaal aan de gang is.
Het niveau is al langer laag. MAARJA DAT KRIJG JE HE, VAN FOK!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:43 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:45 schreef -SG- het volgende:
[..]
Het niveau is al langer laag. MAARJA DAT KRIJG JE HE, DOOR STEVIE!
Je zit wel in PUB heh, dan weet je wel hoe laat het is, en je hebt met mij te maken, dan is het ook altijd misquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:43 schreef Zeroku het volgende:
Dat je je er nog aan stoortquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:43 schreef Zeroku het volgende:
Tijdje terug was het heel wat beter.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je zit wel in PUB heh, dan weet je wel hoe laat het is, en je hebt met mij te maken, dan is het ook altijd misNiet voor niets heel lang de titel Faalhaas van ONZ genomen
Sinds ik daar toestemming voor heb gegeven.quote:
Oh maar even hoor. Ik ben zo weer weg. Tot er weer een halfnaakte Dromenvangertje gepost wordt.quote:
Nee.quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh maar even hoor. Ik ben zo weer weg. Tot er weer een halfnaakte Dromenvangertje gepost wordt.
Oh ! dan blijf ik ook nog maar even.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh maar even hoor. Ik ben zo weer weg. Tot er weer een halfnaakte Dromenvangertje gepost wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |