Vroegah PUB.quote:
Die komen allemaal uit Oosterhoutquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jammer, dat jij er niet vandaan komt.
Zoiets dacht ik idd al.quote:
Kun je nagaan, in een half uur sta ik in Belgiëquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:26 schreef x3ro het volgende:
[..]
Die komen allemaal uit Oosterhout
Ik ben hier wel tevreden meeBrabant is toch een beetje aan de noordelijke kant voor mij
Kom je naar mijn housewarming?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kun je nagaan, in een half uur sta ik in België.
Tyf eens op.quote:
Een rood kruisje.quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:26 schreef -SG- het volgende:
[..]
ALS JE MAAR WEET WIE ER THUIS DE BAAS IS!
Ik moet toch rekenen op een minuut of 10/15.. met de fietsquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kun je nagaan, in een half uur sta ik in België.
Dat zijn de echte feestenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:27 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik moet toch rekenen op een minuut of 10/15.. met de fiets
Ik heb wel binnenkort weer familiefeest in Brabant
In een schuur met geluidsinstallatie en een tap![]()
Idd, de ego's zijn te groot.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:28 schreef naatje_1 het volgende:
Een ONZ SC'er en een KLB SC'er kunnen nu eenmaal niet door de deur
[..]quote:
Dat weet ikquote:
Is dat feest op een woonwagenkamp?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:29 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat weet ik1 van de familieleden heet Johny
Jij bent ook al geen ster in plaatjes posten hm.quote:
Nope, hun eigen terrein. Die hebben zo'n loonbedrijf voor verhuur van grondverzet machine's etc.quote:
Ga fietsen ofzo fucking trollquote:
Gecondoleerdquote:
Ik denk dat jij het begrip troll nog eens moet opzoeken.quote:
En vol uit Johny?quote:
Een trol (mv.: trollen, uit het Engels: troll (mv. trolls)) in een internetomgeving is een persoon die op forums, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare reacties (bijvoorbeeld flames) van andere mensen uit te lokken.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het begrip troll nog eens moet opzoeken.
Ik denk dat jij eens moet zwijgen en een strop moet gaan knopen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het begrip troll nog eens moet opzoeken.
Goed zo jongeeeen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een trol (mv.: trollen, uit het Engels: troll (mv. trolls)) in een internetomgeving is een persoon die op forums, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare reacties (bijvoorbeeld flames) van andere mensen uit te lokken.
Doodsverwensing. Guess what I am going to do now?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:33 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eens moet zwijgen en een strop moet gaan knopen.
Dat wordt iets met 48hquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:33 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eens moet zwijgen en een strop moet gaan knopen.
En dit dusquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een trol (mv.: trollen, uit het Engels: troll (mv. trolls)) in een internetomgeving is een persoon die op forums, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare reacties (bijvoorbeeld flames) van andere mensen uit te lokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |