Dan is het wel weer wat drukker, indeed, maar Otis kom niet meer terug.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kom na de vakantie wel weer een keertje naar de SC, als mijn e-matties er weer zijn. Maar gaat goed, heerlijk van mijn vakantie aan het genieten, op alle mogelijke manieren
. En met jou
?
*quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:14 schreef Schieganger het volgende:
lol, als je je FOK! password intikt komt het als sterretjes eruit
****** kijk maar
**********************************************************************************************************************quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:14 schreef Schieganger het volgende:
****** kijk maar
Niet alle dictaturen. Behalve die van Jozef. En Kim, misschien.quote:
Altijd al geweten dat Justin Bieber een pussy wasquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan is het wel weer wat drukker, indeed, maar Otis kom niet meer terug.Tell me about the boy jeweetwel.
En met mij ook prima, zo even een film opzetten denk ik moar.
quote:
zo, die is nieuwquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:14 schreef Schieganger het volgende:
****** kijk maar
Hij heeft een permban G. En mag niet meer terug van Remlof omdat hij al eerder een perm had.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat Justin Bieber een pussy was. Ehmm, op een heel laag pitje. Heb me per ongeluk weer op andere 'dingen' gestort
. Oh, welke film
?
Ik zou de resolutie aanpassen.quote:
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zou de resolutie aanpassen.Zoiets kreeg ik 48 uur voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |