Kom ik daar binnen, denk je?quote:
Wil dr nog steeds heen op vakantiequote:
quote:
En je werkt ook al bij INGquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:10 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wil dr nog steeds heen op vakantieNa China gezien te hebben heb ik wat met dat soort landen
Neu, ik was hier even omdat er een halfnaakte pic was van iemand. En KLB SC is nu best wel ausgestorben. Zie mij improviseren. Anyway, how you doin'?quote:
Jah, ik heb wat met dictaturen kennelijkquote:
quote:
Ga dan maar fijn met Jeffrey beppen. Die heeft daar een fetisj voor.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:12 schreef x3ro het volgende:
[..]
Jah, ik heb wat met dictaturen kennelijk
Ik kom na de vakantie wel weer een keertje naar de SC, als mijn e-matties er weer zijnquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Neu, ik was hier even omdat er een halfnaakte pic was van iemand. En KLB SC is nu best wel ausgestorben. Zie mij improviseren. Anyway, how you doin'?
Al naar Cuba geweest? Om de 5 meter een douane controle op een weg die totaal niet verzorgd isquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:12 schreef x3ro het volgende:
[..]
Jah, ik heb wat met dictaturen kennelijk
Zégquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ga dan maar fijn met Jeffrey beppen. Die heeft daar een fetisj voor.
Loeterrrrrrrrrrrrsquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:13 schreef x3ro het volgende:
Ik ga ff genieten van een toeter in de baas zijn tijdBis gleich
![]()
hey een pot.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Neu, ik was hier even omdat er een halfnaakte pic was van iemand. En KLB SC is nu best wel ausgestorben. Zie mij improviseren. Anyway, how you doin'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |