1 2 3 4 5 6 7 | 16.00 – 19.00 uur De 538 Middagshow 17.00 – 18.00 uur Ontvangst voor VI Oranje 18.00 – 19.00 uur Live VI Oranje 19:00 – 20.30 uur BBQ 20.30 – 22.30 uur Wedstrijd kijken 22.30 – 23.30 uur Live VI Oranje met entertainment |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 10 juni: Jan Smit 11 juni: Jon Allen 12 juni: Alain Clark 13 juni: Vanessa Amorosi 14 juni: Di-rect 15 juni: Stevie-Ann 16 juni: Go Back To The Zoo 17 juni: A Silent Express |
Ahhhh.. Dubbele tegenslag vandaag ja. Geen prijs en alles afgelopen.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:38 schreef frensje het volgende:
ook maar ff kijken, kijken of ik nog een lach op mijn gezicht krijg vandaag
ja idd. maar moet de voor- en nabeschouwing van VI nog kijkenquote:Op maandag 12 juli 2010 22:44 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ahhhh.. Dubbele tegenslag vandaag ja. Geen prijs en alles afgelopen.
Nouja we hebben de Tour nog om de boel op te vullen, als je dat volgt iig.
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:49 schreef RemcoW23 het volgende:
"Vrouwen in de keuken"
Dat publiek
Oh god, Hans weer
man of the match?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:55 schreef frensje het volgende:
wat zei Derksen nou? je bent toch helemaal de ...(mad of man ofzo)
idd. hoe Derksen ook lacht danquote:
je bent helemaal te madquote:Op maandag 12 juli 2010 22:55 schreef frensje het volgende:
wat zei Derksen nou? je bent toch helemaal de ...(mad of man ofzo)
had ik het toch goed verstaan thanxquote:Op maandag 12 juli 2010 22:58 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
je bent helemaal te mad
das middeleeuws voor de bom
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:59 schreef RemcoW23 het volgende:
En toch had Gijp gelijk.. Das wel heerlijk om toch je gelijk te krijgen als je zoiets al 4 weken roept
dat zekerquote:Op maandag 12 juli 2010 22:59 schreef wolferl het volgende:
Mooi om dit terug te zien.
Het waren 4 mooie weken.
Ja maar dat is ook wel makkelijk.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:59 schreef RemcoW23 het volgende:
En toch had Gijp gelijk.. Das wel heerlijk om toch je gelijk te krijgen als je zoiets al 4 weken roept
hij heeft ons gewoon gejinxdquote:Op maandag 12 juli 2010 22:59 schreef RemcoW23 het volgende:
Rond de 920.000 max.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:00 schreef Henk-B het volgende:
Weet iemand wat de hoogste kijkcijfers waren?
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:01 schreef wolferl het volgende:
[..]
Sommige posters ga je toch wel missen, over 2 jaar maar weer he.
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:00 schreef Henk-B het volgende:
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:00 schreef Henk-B het volgende:
bakkie ijsklontjes voor de voetjesquote:Op maandag 12 juli 2010 23:02 schreef RemcoW23 het volgende:
Maradona heeft echt zo`n Gijp houdingIk zie Gijp daar ook zulke ongein uithalen als je moet trainen
Flesje whisky erbij
we slepen elkaar toch door de vi-loze tijden?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:03 schreef RemcoW23 het volgende:
Wiehh nog meer.. Ik heb denk ik sterke drank nodig als de laatste scene voorbij is
.
oh jaquote:Op maandag 12 juli 2010 23:06 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik ga wel weer in Voetbal International (maandag & vrijdag) topics vol jekkeren.
Dan gaan we met zijn allen in R&P zittenquote:Op maandag 12 juli 2010 23:05 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
we slepen elkaar toch door de vi-loze tijden?
9 augustus pas weerquote:Op maandag 12 juli 2010 23:06 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik ga wel weer in Voetbal International (maandag & vrijdag) topics vol jekkeren.
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:08 schreef RemcoW23 het volgende:
Aan mijn kat heb ik iig niks.. Komt binnen, vreten en weer weg.. Asociaal beest![]()
1 maand is lang he als je moet wachtenquote:Op maandag 12 juli 2010 23:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Een maand, ik had dubbel zo erg verwacht
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Een maand, ik had dubbel zo erg verwacht
heet de zaak ook echt zo?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:12 schreef RemcoW23 het volgende:
De haararchitect in Nijmegen.. Daar kan ik ook een keer heen denk ikIs om de hoek
denk t niet eigenlijkquote:Op maandag 12 juli 2010 23:11 schreef frensje het volgende:
allerlaatste gedeelte
zal de kleine ruzie van Genee en Derksen er ook in zitten![]()
Was een megaupload van de nabeschouwing.. Heb m net gedownload, dus die kijk ik hierna alsnog.. Even de leegte uitstellenquote:Op maandag 12 juli 2010 23:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Is het nog mogelijk om aflevering 57 te kijken? via VIoranjen.nl komt er te staan dat er geen toegang is ofzo.
quote:
shame on uquote:Op maandag 12 juli 2010 23:17 schreef RemcoW23 het volgende:
Rene.. Heb deze nog niet gezien, wat erg eigenlijk
ken uw klasiekersquote:Op maandag 12 juli 2010 23:17 schreef RemcoW23 het volgende:
Rene.. Heb deze nog niet gezien, wat erg eigenlijk
Ik denk dat ik wel een alibi heb.. 5 juli.. Hmmm, even denkenquote:
ok het zij je vergevenquote:Op maandag 12 juli 2010 23:18 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel een alibi heb.. 5 juli.. Hmmm, even denken
bedanktquote:Op maandag 12 juli 2010 23:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
deze denk ik:
Arno's Haararchitecten
- Kappers
Wintersoord 12
6511RR
Nijmegen
024-3605139
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:20 schreef JaneDoe het volgende:
vóór vi oranje vond ik kasper van kooten zo leuk...
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
Vraagje...
Was er gisterenavond na de wedstrijd geen VI Oranje? Ik zie hem namelijk niet bij RTL gemist staan.
http://www.megaupload.com/?d=YA9FFAIOquote:Op maandag 12 juli 2010 23:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
Vraagje...
Was er gisterenavond na de wedstrijd geen VI Oranje? Ik zie hem namelijk niet bij RTL gemist staan.
http://www.megaupload.com/?d=YA9FFAIOquote:Op maandag 12 juli 2010 23:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
Vraagje...
Sowieso.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:25 schreef frensje het volgende:
over 4 jaar zo wie zo dus niet het EK? bummer
Staat er niet op ..quote:Op maandag 12 juli 2010 23:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vaag. Kijk ik er dan overheen ofzo?
http://www.rtl.nl/service/gemist/home/
quote:
En hopelijk ook met een ander decor. Een nieuw begin zou mooi zijn.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:29 schreef wolferl het volgende:
Over een maandje zijn ze er weer.
Elke maandag en vrijdag, weer lekker ouderwets.
Hopelijk trekken Gijp en Derksen die vunzige lijn door.
Ja, die ga ik zo ook maar ff bekijken.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:30 schreef RemcoW23 het volgende:
Zo fout![]()
Toch ff die nabeschouwing van gisteren aanzwengelen
dat ga ik morgenavond kijken plus de voorbeschouwingquote:Op maandag 12 juli 2010 23:30 schreef RemcoW23 het volgende:
Zo fout![]()
Toch ff die nabeschouwing van gisteren aanzwengelen
je hoor johan op de achtergrond vragen "heeft de gemeente dit betaald?"quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:09 schreef wolferl het volgende:
[..]
Was toch al gekocht.
Dus afsteken of weg pleuren.
Altijd op de centen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:44 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
je hoor johan op de achtergrond vragen "heeft de gemeente dit betaald?"
Al eens op FTD gekeken?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Maar vind het best dom dat je die oude afleveringen nergens kunt overkijken ..
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:07 schreef Veerboot het volgende:
Het waren 32 fantastische dagen (en 44 geweldige topics, toch al gauw 39 meer dan Sportzomer).
quote:RTL Nederland laat video's van YouTube verwijderen
RTL Nederland heeft vandaag enkele video's over VI Oranje van YouTube laten verwijderen. Zo zijn onder andere de Elia-parodie en de ruzie tussen Wilfred Genee en Johan Derksen van afgelopen week wegens "auteursrechtschending" niet meer te zien.
Niet alleen video's die onder het account SigaarSnor zijn geüpload, heeft RTL laten blokkeren. Ook Diegokjes, die iedere dag een compilatie van de uitzendingen van VI Oranje maakte, is getroffen: zijn compilaties van 9 juli en 10 juli zijn niet meer te bekijken.
Waarom RTL ineens tot het blokkeren van de filmpjes is overgegaan én of het bij enkel deze filmpjes blijft of dat RTL alles van VI Oranje (en Voetbal International) wil laten blokkeren, is niet duidelijk. RTL heeft geen specifieke reden gegeven voor de blokkade.
SigaarSnor.blogspot.com betreurt de actie van RTL. In de eerste plaats omdat de blokkade nogal rigoreus is en er niet vooraf contact is gezocht door RTL, maar ook omdat Voetbal International en VI Oranje (en daarmee RTL7) hun succes juist voor een deel te danken hebben aan de online filmpjes. Op YouTube, internetfora en andere websites zijn de filmpjes veel besproken en ze zijn daarmee een goede (gratis) promotie voor de programma's gebleken.
http://sigaarsnor.blogspo(...)eos-van-youtube.html
Afleveringen zijn gewoon te kieken via torrentsquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:56 schreef bascross het volgende:
Trieste actie. Je kan de afleveringen nergens terugkijken, dus waarom doen ze dit? Who cares dat die filmpje er op staan? Ja, de mensen die het leuk vinden, verder ondervindt RTL hier totaal geen hinder van.
Ja, maar bedoel via de site van RTL.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:58 schreef ModernFamily het volgende:
[..]
Afleveringen zijn gewoon te kieken via torrents
ja maar waarom laten ze dan niet alles eraf halen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:01 schreef bascross het volgende:
[..]
Ja, maar bedoel via de site van RTL.
Misschien willen ze een dvd uitgeven met de mooiste momenten? Anders zie ik het nut hier echt niet van in.
Omdat de normale uitzendingen wel op de site van RTL staan. Misschien hebben ze daar geen plannen mee.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:59 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja maar waarom laten ze dan niet alles eraf halen?
RTL heeft natuurlijk belang bij reclame-inkomsten.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:56 schreef bascross het volgende:
Trieste actie. Je kan de afleveringen nergens terugkijken, dus waarom doen ze dit? Who cares dat die filmpje er op staan? Ja, de mensen die het leuk vinden, verder ondervindt RTL hier totaal geen hinder van.
Welke reclame inkomsten?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:09 schreef Garincha het volgende:
[..]
RTL heeft natuurlijk belang bij reclame-inkomsten.
Linkje?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:58 schreef ModernFamily het volgende:
[..]
Afleveringen zijn gewoon te kieken via torrents
21 dagen wachten, weet niet of ik dat ga volhoudenquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:00 schreef wolferl het volgende:
Heeft iemand hetzelfde gevoel als mij?
Een leeg gevoel, roerloos kijken naar de klok als die 22:20 aanslaat.
Men ik moet hulp gaan zoeken
Stil in de hoek liggen en wachten.quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
21 dagen wachten, weet niet of ik dat ga volhouden
Nee, zou het zo ook niet volhouden, heb vandaag alle samenvattingen gekeken .. morgen weer, overmorgen nog een keer .. x21quote:
Jaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:01 schreef bascross het volgende:
Misschien willen ze een dvd uitgeven met de mooiste momenten? Anders zie ik het nut hier echt niet van in.
De uitzendingen staan er niet op en ze hebben maar een paar fragmentjes, dus om daarvoor de youtube filmpjes te verwijderen is belachelijk.quote:Op woensdag 14 juli 2010 03:11 schreef Garincha het volgende:
[..]
Op de site. Reclames voor de filmpjes/uitzendingen en daar tussen in.
Johan lijkt net een wassen beeld. Het zou een foto in Madame Tussauds kunnen zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2010 07:19 schreef DrDentz het volgende:
Gijp ziet er wel apart uit, net de opa van Gordon ofzo.
Ernie zocht nadat hij zijn zegje had gedaan steeds contact met zijn vrouw, die dan heel overdreven knipoogde, vragend keek etc.quote:Op woensdag 14 juli 2010 04:58 schreef wolferl het volgende:
Cool man, ben best jaloers op je
Maar hoe bedoel je, Ernie' vrouw was 'aanwezig'.
Zat ze kutscheetjes te laten![]()
Dus er komt een DVD uit?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:09 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Ernie zocht nadat hij zijn zegje had gedaan steeds contact met zijn vrouw, die dan heel overdreven knipoogde, vragend keek etc.![]()
Over een eventuele dvd weet ik meer trouwens![]()
Na de tijd hadden we nog consumptiemuntjes over die gingen we nog even in de lobby opmaken. Na 10 minuten was er een oproep voor Gijp, Rene, Johan en de gasten. Er werd zeg maar nog een 'eindejaars'-toespraakje gehouden door de regisseur. Er zou nog een dvd komen met backstage beelden bestemd voor alle mensen om VI heen.
Daarop zal dan ook mijn overhandiging van het shirt moeten staan
Ik had het idee dat die exclusief voor de medewerkers was, maar ik neem aan dat er wel iemand een hand achter kan krijgen. Een JD, die als fanclubbeheerder misschien wel ingangen heeft bij een van de medewerkers misschien wel? Het ging vooral om backstage beelden had ik het idee. Ze kregen ook nog allemaal een presentje, een lijst met een foto volgens mijquote:
Matig.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:19 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Ik had het idee dat die exclusief voor de medewerkers was, maar ik neem aan dat er wel iemand een hand achter kan krijgen. Een JD, die als fanclubbeheerder misschien wel ingangen heeft bij een van de medewerkers misschien wel? Het ging vooral om backstage beelden had ik het idee. Ze kregen ook nog allemaal een presentje, een lijst met een foto volgens mij
Ik voel me flink genomen door VI Oranje.quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:53 schreef Veerboot het volgende:
Nou jongens, lach nog maar een aantal keer hard om al die YouTube-fragmenten nu het nog kan...
[..]
Mocht het zo doorgaan dan stop ik ook met kijken en ik hoop een boel andere mensen ook.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:05 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik voel me flink genomen door VI Oranje.
Eerst al die aankondiging dat ze alle beelden van YouTube gaan halen.
En nu een exclusieve dvd alleen voor de medewerkers aldaar.
Ik heb ineens niet meer zo'n zin om naar VI te kijken.
Derksen is hier natuurlijk ook niet schuldig aan, hij is slechts een slaaf van de commercie!quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Iets wat Derksen beweert juist niet te doen toch
Derksen is geen slaaf van de commercie; niemand is in Nederland ergens een slaaf van zonder dat hij/zij dat wilt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Derksen is hier natuurlijk ook niet schuldig aan, hij is slechts een slaaf van de commercie!
Komt hij weer aan met z'n neppe Rob Wijnberg-wijsheden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:36 schreef Garincha het volgende:
[..]
Derksen is geen slaaf van de commercie; niemand is in Nederland ergens een slaaf van zonder dat hij/zij dat wilt.
Je kan ook gewoon inhoudelijk reageren of is dat teveel gevraagd zodra je 'grote voorbeeld' weersproken wordt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Komt hij weer aan met z'n neppe Rob Wijnberg-wijsheden.
O, is dat zo? Ik heb nooit gevraagd om een burger-'service'-nummer. Toch heeft de staat het monopolie.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:36 schreef Garincha het volgende:
[..]
Derksen is geen slaaf van de commercie; niemand is in Nederland ergens een slaaf van zonder dat hij/zij dat wilt.
Je kan een partij oprichten die het burger-service nummer wilt afschaffen en mocht het merendeel van de bevolking het met je eens zijn dan kan je dit verwezenlijken. Je kan enkel stellen dat je een slaaf bent van de democratie.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:44 schreef superworm het volgende:
O, is dat zo? Ik heb nooit gevraagd om een burger-'service'-nummer. Toch heeft de staat het monopolie.
Dat bedoel ik ook. Je kunt in NL niet kiezen tussen concurrerende staten. Of één gebied met meerdere opties; meerdere regeringen of de optie 'er niet bij te horen'. Het is, overigens waar ter wereld je ook gaat, constant een monopoliepositie.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:53 schreef Garincha het volgende:
[..]
Je kan een partij oprichten die het burger-service nummer wilt afschaffen en mocht het merendeel van de bevolking het met je eens zijn dan kan je dit verwezenlijken. Je kan enkel stellen dat je een slaaf bent van de democratie.
Mensen die Johan weerspreken neem ik bij voorbaat al niet meer serieus.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:05 schreef Garincha het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon inhoudelijk reageren of is dat teveel gevraagd zodra je 'grote voorbeeld' weersproken wordt.
Mensen die aan idolenverering doen kan ik nauwelijks serieus nemen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mensen die Johan weerspreken neem ik bij voorbaat al niet meer serieus.
inderdaad een schande! die youtube filmpjes zijn juist de kracht van het programma, namelijk dat niemand inclusief de presentatoren het niet serieus nemen!!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:28 schreef Garincha het volgende:
[..]
Mocht het zo doorgaan dan stop ik ook met kijken en ik hoop een boel andere mensen ook.
Wel overdreven dat dankzij sigaarsnor hebben die gasten inmiddels sterrenstatus. Johan was al lang en breed een Mr Big Star lang voor sigaarsnor.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:24 schreef Veerboot het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)oopt_sigaarblog.html
1quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:32 schreef FoolWithMokey het volgende:
hoeveel afleveringen waren na de finale?
THNX!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:57 schreef Trystar het volgende:
VI Oranje compilatie 12 07 2010:
http://uploaded.to/file/ievinx
E Joop! Joop!quote:
hoo hoo hoooo en daar gaat ie; wat een moment man.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:23 schreef JaneDoe het volgende:
dit zou zo een moment van rene kunnen zijn
Die Derksen Bingo is gemaakt door de Johan Derksen Fanclub. Die andere twee bingo's (Genee en v/d Gijp) zijn wel van Sigaarsnor.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:58 schreef planethugo het volgende:
komt die Johan Derksen bingo niet ook van sigaarsnor? Al was die al ruim een jaar geleden in een fok topic te vinden...
Die scheidsquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:23 schreef JaneDoe het volgende:
dit zou zo een moment van rene kunnen zijn
en die mensen zijn niet hier te vinden? Kan me herinneren dat ik hier de Evert bingo tegenkwam en tijdje daarna iemand een derksen-bingo variant gemaakt hadquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:15 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Die Derksen Bingo is gemaakt door de Johan Derksen Fanclub. Die andere twee bingo's (Genee en v/d Gijp) zijn wel van Sigaarsnor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |