Derksen is hier natuurlijk ook niet schuldig aan, hij is slechts een slaaf van de commercie!quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Iets wat Derksen beweert juist niet te doen toch
Derksen is geen slaaf van de commercie; niemand is in Nederland ergens een slaaf van zonder dat hij/zij dat wilt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Derksen is hier natuurlijk ook niet schuldig aan, hij is slechts een slaaf van de commercie!
Komt hij weer aan met z'n neppe Rob Wijnberg-wijsheden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:36 schreef Garincha het volgende:
[..]
Derksen is geen slaaf van de commercie; niemand is in Nederland ergens een slaaf van zonder dat hij/zij dat wilt.
Je kan ook gewoon inhoudelijk reageren of is dat teveel gevraagd zodra je 'grote voorbeeld' weersproken wordt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Komt hij weer aan met z'n neppe Rob Wijnberg-wijsheden.
O, is dat zo? Ik heb nooit gevraagd om een burger-'service'-nummer. Toch heeft de staat het monopolie.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:36 schreef Garincha het volgende:
[..]
Derksen is geen slaaf van de commercie; niemand is in Nederland ergens een slaaf van zonder dat hij/zij dat wilt.
Je kan een partij oprichten die het burger-service nummer wilt afschaffen en mocht het merendeel van de bevolking het met je eens zijn dan kan je dit verwezenlijken. Je kan enkel stellen dat je een slaaf bent van de democratie.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:44 schreef superworm het volgende:
O, is dat zo? Ik heb nooit gevraagd om een burger-'service'-nummer. Toch heeft de staat het monopolie.
Dat bedoel ik ook. Je kunt in NL niet kiezen tussen concurrerende staten. Of één gebied met meerdere opties; meerdere regeringen of de optie 'er niet bij te horen'. Het is, overigens waar ter wereld je ook gaat, constant een monopoliepositie.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:53 schreef Garincha het volgende:
[..]
Je kan een partij oprichten die het burger-service nummer wilt afschaffen en mocht het merendeel van de bevolking het met je eens zijn dan kan je dit verwezenlijken. Je kan enkel stellen dat je een slaaf bent van de democratie.
Mensen die Johan weerspreken neem ik bij voorbaat al niet meer serieus.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:05 schreef Garincha het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon inhoudelijk reageren of is dat teveel gevraagd zodra je 'grote voorbeeld' weersproken wordt.
Mensen die aan idolenverering doen kan ik nauwelijks serieus nemen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mensen die Johan weerspreken neem ik bij voorbaat al niet meer serieus.
inderdaad een schande! die youtube filmpjes zijn juist de kracht van het programma, namelijk dat niemand inclusief de presentatoren het niet serieus nemen!!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:28 schreef Garincha het volgende:
[..]
Mocht het zo doorgaan dan stop ik ook met kijken en ik hoop een boel andere mensen ook.
Wel overdreven dat dankzij sigaarsnor hebben die gasten inmiddels sterrenstatus. Johan was al lang en breed een Mr Big Star lang voor sigaarsnor.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:24 schreef Veerboot het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)oopt_sigaarblog.html
1quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:32 schreef FoolWithMokey het volgende:
hoeveel afleveringen waren na de finale?
THNX!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:57 schreef Trystar het volgende:
VI Oranje compilatie 12 07 2010:
http://uploaded.to/file/ievinx
E Joop! Joop!quote:
hoo hoo hoooo en daar gaat ie; wat een moment man.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:23 schreef JaneDoe het volgende:
dit zou zo een moment van rene kunnen zijn
Die Derksen Bingo is gemaakt door de Johan Derksen Fanclub. Die andere twee bingo's (Genee en v/d Gijp) zijn wel van Sigaarsnor.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:58 schreef planethugo het volgende:
komt die Johan Derksen bingo niet ook van sigaarsnor? Al was die al ruim een jaar geleden in een fok topic te vinden...
Die scheidsquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:23 schreef JaneDoe het volgende:
dit zou zo een moment van rene kunnen zijn
en die mensen zijn niet hier te vinden? Kan me herinneren dat ik hier de Evert bingo tegenkwam en tijdje daarna iemand een derksen-bingo variant gemaakt hadquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:15 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Die Derksen Bingo is gemaakt door de Johan Derksen Fanclub. Die andere twee bingo's (Genee en v/d Gijp) zijn wel van Sigaarsnor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |