Ik voel me flink genomen door VI Oranje.quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:53 schreef Veerboot het volgende:
Nou jongens, lach nog maar een aantal keer hard om al die YouTube-fragmenten nu het nog kan...
[..]
Mocht het zo doorgaan dan stop ik ook met kijken en ik hoop een boel andere mensen ook.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:05 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik voel me flink genomen door VI Oranje.
Eerst al die aankondiging dat ze alle beelden van YouTube gaan halen.
En nu een exclusieve dvd alleen voor de medewerkers aldaar.
Ik heb ineens niet meer zo'n zin om naar VI te kijken.
Derksen is hier natuurlijk ook niet schuldig aan, hij is slechts een slaaf van de commercie!quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Iets wat Derksen beweert juist niet te doen toch
Derksen is geen slaaf van de commercie; niemand is in Nederland ergens een slaaf van zonder dat hij/zij dat wilt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Derksen is hier natuurlijk ook niet schuldig aan, hij is slechts een slaaf van de commercie!
Komt hij weer aan met z'n neppe Rob Wijnberg-wijsheden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:36 schreef Garincha het volgende:
[..]
Derksen is geen slaaf van de commercie; niemand is in Nederland ergens een slaaf van zonder dat hij/zij dat wilt.
Je kan ook gewoon inhoudelijk reageren of is dat teveel gevraagd zodra je 'grote voorbeeld' weersproken wordt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Komt hij weer aan met z'n neppe Rob Wijnberg-wijsheden.
O, is dat zo? Ik heb nooit gevraagd om een burger-'service'-nummer. Toch heeft de staat het monopolie.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:36 schreef Garincha het volgende:
[..]
Derksen is geen slaaf van de commercie; niemand is in Nederland ergens een slaaf van zonder dat hij/zij dat wilt.
Je kan een partij oprichten die het burger-service nummer wilt afschaffen en mocht het merendeel van de bevolking het met je eens zijn dan kan je dit verwezenlijken. Je kan enkel stellen dat je een slaaf bent van de democratie.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:44 schreef superworm het volgende:
O, is dat zo? Ik heb nooit gevraagd om een burger-'service'-nummer. Toch heeft de staat het monopolie.
Dat bedoel ik ook. Je kunt in NL niet kiezen tussen concurrerende staten. Of één gebied met meerdere opties; meerdere regeringen of de optie 'er niet bij te horen'. Het is, overigens waar ter wereld je ook gaat, constant een monopoliepositie.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:53 schreef Garincha het volgende:
[..]
Je kan een partij oprichten die het burger-service nummer wilt afschaffen en mocht het merendeel van de bevolking het met je eens zijn dan kan je dit verwezenlijken. Je kan enkel stellen dat je een slaaf bent van de democratie.
Mensen die Johan weerspreken neem ik bij voorbaat al niet meer serieus.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:05 schreef Garincha het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon inhoudelijk reageren of is dat teveel gevraagd zodra je 'grote voorbeeld' weersproken wordt.
Mensen die aan idolenverering doen kan ik nauwelijks serieus nemen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mensen die Johan weerspreken neem ik bij voorbaat al niet meer serieus.
inderdaad een schande! die youtube filmpjes zijn juist de kracht van het programma, namelijk dat niemand inclusief de presentatoren het niet serieus nemen!!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:28 schreef Garincha het volgende:
[..]
Mocht het zo doorgaan dan stop ik ook met kijken en ik hoop een boel andere mensen ook.
Wel overdreven dat dankzij sigaarsnor hebben die gasten inmiddels sterrenstatus. Johan was al lang en breed een Mr Big Star lang voor sigaarsnor.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:24 schreef Veerboot het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)oopt_sigaarblog.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |