Dan ga ik ook alquote:
Bagger is toch de oude nieuwe layout zeg maar? Of is dat dezelfde layout die ik nu gebruik?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:36 schreef NJ het volgende:
Ik vind die nieuwe echt veel fijner dan bagger. Rustiger, makkelijker en een hoop leuke features.
Wat is je aanklacht dan?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:59 schreef SingleCoil het volgende:
maar weer eens een dagvaarding richting danny sturen...
We zijn niet lang gebleven want het was veel te heet daar. We zijn met onze logee naar het Sexmuseumquote:
Aanklachten komen slechts voor in dagvaardingen bij strafzaken. SC is op het moment van schrijven nog niet beëdigd als OvJ.quote:
En in Rotterdam is het niet heet wilde je zeggen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
We zijn niet lang gebleven want het was veel te heet daar. We zijn met onze logee naar het Sexmuseumgeweest en daarna teruggegaan naar Rotterdam en nu zitten we thuis te niksen omdat het te heet is om iets te doen.
Nou ja, beschuldiging, whatever hoe dat ook maar heet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Aanklachten komen slechts voor in dagvaardingen bij strafzaken. SC is op het moment van schrijven nog niet beëdigd als OvJ.
Jawel, maar het voelt iets minder warm. In 020 is het zo druk en klein enzo.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
En in Rotterdam is het niet heet wilde je zeggen?
Mijn advocaat regelt het met de deurwaarder. Dus dat komt helemaal goed. Kortgezegd eis ik dat Danny geen eigenmachtige wijzigingen in de gebruikersinterface van Fok aanbrengt, omdat hij daarmee mijn belangen als gebruiker schaadt, dit op straffe van een dwangsom van 10.000 euro per overtreding.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Aanklachten komen slechts voor in dagvaardingen bij strafzaken. SC is op het moment van schrijven nog niet beëdigd als OvJ.
...weet nog niet. Best wel een heftige week al achter de rug en vanaaf ook bezoek&queue. En zondag naar 020, daar moet je je ook een beetje op inmediteren.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:56 schreef Isegrim het volgende:
Maar komen jullie morgen BBQ-en...?
Ah okee.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:05 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Mijn advocaat regelt het met de deurwaarder. Dus dat komt helemaal goed. Kortgezegd eis ik dat Danny geen eigenmachtige wijzigingen in de gebruikersinterface van Fok aanbrengt, omdat hij daarmee mijn belangen als gebruiker schaadt, dit op straffe van een dwangsom van 10.000 euro per overtreding.
'k heb alleen dit kunnen vinden:quote:
Geen idee wie het is verder. Maar schijnbaar wordt het zondagavond slecht weer, Ik slaap er nog twee nachtjes over en dan kijk ik of ik naar het centrum ga.quote:Vanaf 18:00 uur is er een zeer divers programma met verschillende artiesten zoals René Buijse (bekend van onder andere Music Doctors/Camping Rotterdam
Die heb ik al sinds kerst hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:37 schreef Isegrim het volgende:
Junkie, wrom heb je ineens een avatar met sneeuw?
Goed geregeld.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 02:55 schreef junkiexp het volgende:
Trowuens net terug van varen, een sloep uit Delft lag hier in Schiedam met motorpech en die hebben we een sleep naar Delft gegeven in ruil voor bier en benzine
Wel leuk watersporters onder elkaarquote:
Zeker als het zo helder is. Heb je zo'n schijnwerper voorop?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:59 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Wel leuk watersporters onder elkaar![]()
En in het donker varen viel best wel mee, ik had verwacht dat je hand voor ogen zou zijn maar je kan toch wel tientallen meters vooruit kijken
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, vreselijk. Ik wil airco in de slaapkamer!
Ik eigenlijk ook wel, maar dan niet zo'n mobiel unit maar een split unit systeem.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, vreselijk. Ik wil airco in de slaapkamer!
Nee, alleen zo'n licht :quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zeker als het zo helder is. Heb je zo'n schijnwerper voorop?
Ik vind zo'n mobiel ding ook wel prima. Volgend jaar maar.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:24 schreef junkiexp het volgende:
[..]
[..]
Ik eigenlijk ook wel, maar dan niet zo'n mobiel unit maar een split unit systeem.
Kom je toch wel rond 400 euro uit als je het zelf doet, ik twijfel nog.
Wat ga je doen in Het Park?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:43 schreef Causa het volgende:
Morgen naar park bij de euromast![]()
Geen gek idee, om op de binnerotte langs te gaan 's avonds..
We hebben nog een stuk of zeven kant en klaar ge-BBQ-de stokjes liggen die over zijn, kom maar halen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:50 schreef junkiexp het volgende:
Ise, kunnen jullie niet even wat vlees hier komen ophalen, dat bbq-en en weer terugbrengen.
Of is dat teveel gevraagd
Ik kom ook nog wel ff die kant op.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:47 schreef Breuls het volgende:
Wie komen er morgen op de Binnenrotte de finale kijken?
Breng ze ff op de fietsquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
We hebben nog een stuk of zeven kant en klaar ge-BBQ-de stokjes liggen die over zijn, kom maar halen.
Kapot geregend?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:19 schreef junkiexp het volgende:
Iemand had hier zijn zonnescherm niet binnengehaald
Nu hebben ze screens
Mij wel.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja dus? Maakt junkie niet uit gok ik!
Gewaaid.quote:
LOL is het hem echt?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:23 schreef junkiexp het volgende:
reperatie zonnescherm
Er woont een fokker in mijn straat
Ik heb ze graag ouder en ervaren en een beetje chubbyquote:
Zou wel grappig geweest zijnquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, zie profiel, woont in Apeldoorn.
Best wel ja.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:28 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Zou wel grappig geweest zijn
Wel dom hoor trouwens
Hoi!quote:
Goed idee.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:31 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Trekken we wat oranjes aan dan zien we elkaar makkelijker staan.
Staat nu in de gang zeker ?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Tja, kweenie. Ik zoek mijn paard nog als ik er bovenop zit.
quote:
Een jointje helpt dan beterquote:Op zondag 11 juli 2010 03:37 schreef junkiexp het volgende:
Pfff uurtje geslapen maar nu weer wakker geworden.
ff sigaartje roken dan maar weer
Je hoeft toch geen entree te betalen ofzo hè?quote:Op zondag 11 juli 2010 12:20 schreef Breuls het volgende:
Even naar beneden gelopen; het terrein wordt al opgebouwd:
[ afbeelding ]
Ik zie het al, daar moeten we dus niet wezen.quote:Op zondag 11 juli 2010 12:20 schreef Breuls het volgende:
Even naar beneden gelopen; het terrein wordt al opgebouwd:
[ afbeelding ]
Wanneer kan ik komen met mij bootquote:Op zondag 11 juli 2010 15:05 schreef SingleCoil het volgende:
Onze vijver is trouwens eindelijk klaar, hij is nu aan het vollopen
Mij te druk en dus te warm!quote:Op zondag 11 juli 2010 16:21 schreef Breuls het volgende:
Maareh, Binnenrotte dus alleen Isegrim en LHO?
\quote:
Hoe druk is het er al? Ik moet nog eten en douchen. Ik denk dat áls ik ga, heloemaal achteraan sta, of het terrein niet meer op kom.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:21 schreef Breuls het volgende:
Ja, spring nu ff onder de douche, en dan fiets ik eens die kant op. Maar ik heb niemands nummer, en ik ken jullie ook niet van gezicht, dus dat gaat niet opschieten ben ik bangquote:Op zondag 11 juli 2010 18:48 schreef Breuls het volgende:
Het terrein is voor driekwart vol, dus je staat achteraan ja. Ben zelf ook nog niet beneden geweest. Heb wel op het parkeerdek gestaan en zit nu weer effe binnen.
Maar jij komt ook dus?
quote:
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 16:21 schreef Breuls het volgende:
quote:
Het staat nog 0-0quote:Op zondag 11 juli 2010 21:28 schreef ChatGirl het volgende:
En weer thuis. Echt niet te doen van waar ik stond.
quote:
Ik zal morgen eens kijken hoe de uiteindelijke ontruiming van de ME er uitziet op groot formaat.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:35 schreef Breuls het volgende:
Nou, ik heb dus tot bijna het einde van de tweede helft agentje lopen spelen in mijn gebouw. Wij hebben een parkeerdek van waaraf je mooi over de Binnenrotte kan kijken, maar dat hadden dus hele volksstammen niet-bewoners ook ontdekt.
We hebben mensen naar buiten gestuurd, de toegang geweigerd, lijdzaam moeten toezien hoe garagehekken opengingen en hele groepen weer naar binnen renden, en hoe de politie en ME kwam, ging, kwam, ging... wat een gedoe was dat zeg.
Als er weer een evenement is gaan we bewaking inhuren en mag de organisatie van het evenement daaraan meebetalen. Ik ben er gewoon een paar uur mee bezig geweest.
En een idioot met een stadionfakkel die daar zn klauwen aan branden en deze dus maar naar beneden - het volle plein op- gooide.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:53 schreef Breuls het volgende:
Voor de context: er zijn dus auto's beschadigd, ondergepist, er is rommel gemaakt met lege flesjes en blikjes en wie mag het betalen? Wijzelf. Nouja, mijn auto staat ergens anders, maar je snap het idee.
Het enige nut dat dergelijke samenkomsten dan ook dienen, is het verrichten van atoomproeven.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En een idioot met een stadionfakkel die daar zn klauwen aan branden en deze dus maar naar beneden - het volle plein op- gooide.
Wij zijn ook nog vóór de aftrap ergens anders heengegaan. Het hele sfeertje beviel me niet, en het was bijna onmogelijk om wat te drinken te scoren.quote:Op zondag 11 juli 2010 21:28 schreef ChatGirl het volgende:
En weer thuis. Echt niet te doen van waar ik stond.
Er werd behoorlijk zwaar vuurwerk de menigte ingegooid.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:27 schreef Breuls het volgende:
Tijdens de extra tijd, volgens mij rond half elf ofzo. Ineens begon de massa voor ons naar achteren te rennen. Ik heb mezelf voor een ME-busje geplaatst met het idee "ze rennen toch langs het busje, niet er recht op af".En ik had daar gelijk in.
Duurde allemaal overigens maar een paar seconden.
Ik was achter het busje gaan staan, met hetzelfde idee.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:27 schreef Breuls het volgende:
Tijdens de extra tijd, volgens mij rond half elf ofzo. Ineens begon de massa voor ons naar achteren te rennen. Ik heb mezelf voor een ME-busje geplaatst met het idee "ze rennen toch langs het busje, niet er recht op af".En ik had daar gelijk in.
Duurde allemaal overigens maar een paar seconden.
Er werden oa. ook lawinepijlen uit de hand afgestoken, ik heb wat vlinders in de menigte horen ontploffen, signaalkogels die schuin omhoog werden afgeschoten (en dus nog brandend de grond raakte), etc etc.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:30 schreef NJ het volgende:
[..]
Er werd behoorlijk zwaar vuurwerk de menigte ingegooid.
Die massaverplaatsing rond half elf was dus van (ik denk inderdaad) een vlinder. Ik was met een vriend en twee vriendinnen en ben met die meiden naar voren gegaan, omdat het daar al de hele avond rustig was. Uiteindelijk de bij de nooduitgang voor de kerk blijven kijken, zodat we direct weg konden.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Er werden oa. ook lawinepijlen uit de hand afgestoken, ik heb wat vlinders in de menigte horen ontploffen, signaalkogels die schuin omhoog werden afgeschoten (en dus nog brandend de grond raakte), etc etc.
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:40 schreef NJ het volgende:
Een vriend van me had in eerste instantie best pech. Er stonden nog twee mensen voor hem toen ze de hekken dicht gooiden. Die is er later, toen een paar gasten ineens een hek optilde doorheen gerend voordat de ME de boel weer afsloot.
En een andere vriendin is aan de linkerkant, ter hoogte van die Coca Cola toren onder een hek doorgekropen. Kwam ze vast te zitten met d'r borsten..
Altijd leuk, die evenementen.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Foto's?
Isegrim en ik hebben de hele tijd achteraan bij de ME busjes gestaan. Breuls is tot in de tweede helft bezig geweest met het ontruimen van zn parkeergarage. Toen die klaar was kwam hij bij ons staan, en ik denk dat we een kwartier later konden rennen.
Fixedquote:Op maandag 12 juli 2010 11:53 schreef junkiexp het volgende:
als er iets gratis is komen er altijd veels te veel mongolen af![]()
Ik vond de sfeer prima. Totaal niet gespannen. Alleen dat vuurwerk, maar dat had je in Amsterdam ook.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:11 schreef JJdJ1984 het volgende:
Hoe kan het toch altijd een puinzooi worden in Rotterdam. Ik was gisteren in 020 en vast niet alles zal top zijn geweest. Maar ik heb niets gemerkt van een gespannen sfeertje. Sterker nog er werd nog een aantal spanjaarden op de schouders genomen
checkquote:Op maandag 12 juli 2010 12:23 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik vond de sfeer prima. Totaal niet gespannen. Alleen dat vuurwerk, maar dat had je in Amsterdam ook.
En dat gaat de Roteb niet schoonmaken gok ik.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:07 schreef Breuls het volgende:
Heh.
De Roteb is hier al klaar met het opruimen. De hekken enzo worden nog afgebroken, maar het stuk voor het afgezette terrein is alweer mooi schoon.
Ons parkeerdek daarentegen ligt vol met afval.
En dan zelf nog mogen betalen voor het afvoeren van het afval ook zekerquote:Op maandag 12 juli 2010 12:54 schreef Breuls het volgende:
Nee, dat mag onze ingehuurde schoonmaker doen, ben ik bang. Of de VvE verzint iets anders misschien, ik weet niet hoe actief het bestuur daarin is.
quote:ROTTERDAM KLEURT ORANJE TIJDENS WK-FINALE
Datum incident: 11-07-2010 Locatie: Rotterdam
De gehele stad liep vanaf de middag vol en kleurde oranje voor aanvang van de WK-finale. Rond kwart over zeven was het feestterrein op de Binnenrotte al vol. Ook op het Stadhuisplein verzamelden zich duizenden mensen.
Ondanks de drukte en de grote toeloop bleef de sfeer in de stad en in de rest van de regio goed.
Via de schermen werd de wedstrijd en de verlenging door tienduizenden supporters gevolgd. Na afloop van de wedstrijd liep het feestterrein op de Binnenrotte en het Stadhuisplein snel leeg.
Ondanks het verlies vermaakten enkele honderden supporters zich bij de
Hofpleinfontein. Dit verliep goed.
Aanhoudingen
Kort voor afloop van de reguliere wedstrijd zijn drie personen aangehouden in de Librijesteeg. Hiervan had één een vuurwapen bij zich.
Naar aanleiding van klachten van omwonenden zijn een tiental mensen door de ME verwijderd uit een parkeergarage aan de Oppert. Hier werd wild geplast en tegen auto’s aangehangen.
Op de Pannekoekstraat kwam het rond elf uur tot een handgemeen tussen politieagenten en bezoekers. Hierbij raakte een agent licht gewond doordat hij een fles op zijn hoofd kreeg. Drie mannen werden aangehouden. Op de Mauritsweg werden kort erop nog twee mannen aangehouden.
Rond half twaalf werd op de Coolsingel een arrestant gemaakt die in het bezit was van een stroomstootwapen.
Rond half drie waren er in totaal 20 arrestanten. Behalve de twee arrestanten voor de Wet Wapens en Munitie maakte het merendeel zich schuldig aan baldadigheid en belediging.
Gewonden
In totaal zijn 13 personen onwel geworden of gewond geraakt. Tien zijn afgevoerd naar een ziekenhuis. Eén van hen raakte een vinger kwijt toen hij over een hek klom. Drie andere bezoekers zijn direct behandeld.
Veel erger dan die lui die voor mij in die woning op Zuid woonden is het vast niet.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:33 schreef Isegrim het volgende:
Srsly, de mensen die hiervoor in dit huis hebben gewoond zijn echt zonder enige twijfel de meest ranzige mensen ooit.
Stekker lag op het aanrecht.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Niet voor tosti's![]()
Maar je moet flink wat moeite doen voor je een stekker kapot krijgt hoor. En belangrijker: Is de vaatwasser waar die stekker op lag nog wel heel?
Tja, word je voor eeuwig herinnerd aan die teleurstelling...quote:Op maandag 12 juli 2010 17:07 schreef junkiexp het volgende:
http://www.rijnmond.nl/Ho(...)eldbeker%20tatoeeren
Mafkees
Srsly? Het was echt bizar weer, wel gaaf.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:44 schreef DutchTrain het volgende:
Ik ben blijkbaar de hele dag om het noodweer heen gereisd. Heb hooguit drie druppels gezien vandaag...
Als je het zeil er op tijd op legt gaat het prima.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:07 schreef Isegrim het volgende:
Haha, ja die banken zullen wel doorweekt zijn.Die zijn ook eigenlijk niet heel geschikt als tuinbanken.
Hangt een beetje af van het weer denk ik.. Maar je bent sowieso welkom hoor, we hebben ook een huis.quote:Gaat het tuinfeest nog door a.s. zaterdag?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:51 schreef NJ het volgende:
Paratroopers om Breuls z'n garage te ontruimen. Beetje laat, maar ach.
Je bedoelt dat je de keuken onderwater hebt gezet?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:26 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag houd ik mij bezig met de wet van de communicerende vaten.
Moeten we ons net zoveel zorgen gaan maken als wanneer een installatiebedrijf "Mevrouw, heeft u handdoeken voor ons?" vraagt?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:48 schreef Isegrim het volgende:
Nee, dat nog niet. Ik heb al wel een stomme fout gemaakt, maar die is te verhelpen.
UIteraard. Die 5 is zo overdreven..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat doet men met een papiervernietiger waar een velletje papier op staat afgebeeld met een 5 erin?![]()
Juist, >20 blaadjes extra dik papier invoegen!
Lang leve Gynotex!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:39 schreef Isegrim het volgende:
Victory is mine.Alles werkt en niets lekt.
denk je nu.Positivisme heeft ook nadelenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:39 schreef Isegrim het volgende:
Moeten we dat via Fok bespreken?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat doen we nou met lunch? Is er nog brood in huis? Is dat nog eetbaar?
Voorlopig lekt er niets en werkt alles.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:48 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
denk je nu.Positivisme heeft ook nadelen
De bas ligt niet echt op de route zeg maarquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Moeten we dat via Fok bespreken?Al is het brood nog okay, we kunnen de grill niet gebruiken door die stekker, dus misschien dat jij wat krentenbollen ofzo kunt halen? Gewoon iets simpels?
Dat komt door de 20 kilo wegende profi-mengkraan die er op zit.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Voorlopig lekt er niets en werkt alles.En het ziet er heel profi uit, voor zover dat kan met een gootsteenkastje.
Ik bedoel meer de binnenkant, het leidingwerk enzo.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat komt door de 20 kilo wegende profi-mengkraan die er op zit.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:39 schreef Isegrim het volgende:
Hier niet hoor, maar in dit topic nog wel.quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:08 schreef Breuls het volgende:
Is het zo donker daar?
Vogels zijn leuk om wakker mee te worden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:56 schreef Isegrim het volgende:
Ook beetje moe. Ik word in Friesland vaak erg vroeg wakker van al die herrie.
De vogels...
is dat fotosoep of kun je dat shirt ook echt ergens kopen?quote:
het begon als een geintje maar inmiddels heeft 'ie al 25 bestellingen dus hij gaat ze denk ik laten drukkenquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:59 schreef rubje het volgende:
[..]
is dat fotosoep of kun je dat shirt ook echt ergens kopen?
Mompelt iets over twee duiven met obesitas op het balkon.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:13 schreef Isegrim het volgende:
In Rotterdam hebben we ook vogels maar die zitten niet zo dichtbij.
Lijkt me niet, dat komt nl. uit het Zuiden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:26 schreef Isegrim het volgende:
Is dat niet het noodweer dat eraan komt...?
Misschien niet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
In een zwarte wolk vanaf de grond omhoog met de wind mee?
Het lijkt niet alsof het iets is wat uren gaat duren, qua regen. Het is 1 forse wolk op buienradar (die met forse snelheid op ons afkomt).quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:28 schreef Isegrim het volgende:
Weet niet of het paard nog wat wordt vanavond, er komt echt grafweer aan volgens mij.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Giga rookwolk zo tussen Den Haag en Delft....
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het lijkt niet alsof het iets is wat uren gaat duren, qua regen. Het is 1 forse wolk op buienradar (die met forse snelheid op ons afkomt).
En de vele andere waarschuwingen om niet naar buiten te gaan. Vanmiddag min of meer verzocht door werkgever om naar huis te gaan, daar te gaan werken en voorzichtig te doenquote:SCENARIO EXTREEM WEER IS GEACTIVEERD!
We are super super serial.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:38 schreef DutchTrain het volgende:
En de vele andere waarschuwingen om niet naar buiten te gaan. Vanmiddag min of meer verzocht door werkgever om naar huis te gaan, daar te gaan werken en voorzichtig te doen
quote:
Serieuze waarschuwingen hebben dus kennelijk weinig zin, dus gaan we maar onzinnige waarschuwingen geven. Ik hoop maar dat mijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:59 schreef DutchTrain het volgende:
Helaas blijkt een groot deel van de bevolking nog altijd niet zelf na te kunnen denken. Zie de problemen bij de watersporters afgelopen zaterdag en zondag, die toch vele waarschuwingen hebben genegeerd...
Kijk eens op Buienradar en Meteo europa. Dr komt inderdaad veel regen aan (100mm / uur op sommige plekken), maar het lijkt maar van korte duur te zijn, 1 a 2 uur.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:38 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Kijk eens op P2000
[..]
En de vele andere waarschuwingen om niet naar buiten te gaan. Vanmiddag min of meer verzocht door werkgever om naar huis te gaan, daar te gaan werken en voorzichtig te doen
Overheid zeker?quote:[b]Op woensdag 14 juli 2010 16:38 schreef DutchTrain het volgende:[/b ]
Ik heb Junkie al even niet meer gezienquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:59 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Helaas blijkt een groot deel van de bevolking nog altijd niet zelf na te kunnen denken. Zie de problemen bij de watersporters afgelopen zaterdag en zondag, die toch vele waarschuwingen hebben genegeerd...
Waarom bitterkoekjes?quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:07 schreef SingleCoil het volgende:
de zandzakken liggen voor de deur en er is voor 5 jaar bitterkoekjes en jodiumpillen in huis.
Café Loos, Hotel New York, Witte de Withstraat, Meent, Oude Haven. In volgorde van afstand tot de Spidoquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:04 schreef travelman het volgende:
Morgen hebben we personeelsdag in R'dam; keuze was Blijdorp of havenrondvaart en evt. Boijmans. Ga de havenrondvaart doen, maar laat het museum voor wat het is.
Heb dus wat tijd over: Is het stadsstrand er nog (volgens mij niet) of waar je kun je lekker hangen, wijntje/hapje eten? Ben nl. niet zoo bekend in jullie stad.
Ik ben nog ongedeerd, bootzeil lekt helaas wel erg.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb Junkie al even niet meer gezien
Dank je!quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:20 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Café Loos, Hotel New York, Witte de Withstraat, Meent, Oude Haven. In volgorde van afstand tot de Spido
Ja, dat werd wel eens tijd.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:31 schreef Alicey het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)cana-gaat-dicht.html
quote:
Waarschijnlijk een soort evenementencentrum wat hetzelfde soort volk trekt als evenementengebieden in de stad.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:06 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
ik ben er ook heel lang niet geweest, maar wist ook niet dat ze er iets anders van gingen maken.
Ben benieuwd wat voor soort evenementencentrum het gaat worden dan
Nu nog grote hekken erom heen zetten en het 'reservaat' noemen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een soort evenementencentrum wat hetzelfde soort volk trekt als evenementengebieden in de stad.
Als dat nu eens zou kunnen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Nu nog grote hekken erom heen zetten en het 'reservaat' noemen.
Doordat ik gister nog wel zelf kon denken, ben ik rond een uur of acht met prachtig weer naar het paard gegaanquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:59 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Waarom heb je niet wat jodiumpillen voor ons meegebracht? Ze zijn op en we hebben ook al geen Zwitsers zakmes meer..quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Doordat ik gister nog wel zelf kon denken, ben ik rond een uur of acht met prachtig weer naar het paard gegaan
quote:Ook kunnen joodtabletten (kaliumjodide, KI) aan mensen in een kernrampgebied worden gegeven. KI verhindert het lichaam de radioactieve jodium te absorberen die in het rampgebied voorkomt, door de jodiumopnamecapaciteit van de schildklier te verzadigen.
quote:Een joodtablet is een tablet dat het element jodium (ook wel aangeduid met jood) bevat.
Bij een kernramp kan er radioactief jood vrijkomen. Via de luchtwegen, de huid of het eten van besmet voedsel komt het in het bloed terecht. De schildklier slaat het radioactief jood op. Door de onophoudelijke bestraling van dit orgaan neemt de kans op kanker en andere aandoeningen van de schildklier toe. Vooral baby's, en jonge kinderen lopen een verhoogd risico. Een grote hoeveelheid radioactief jood is schadelijk. De schildklier kan dan te snel gaan werken, en dat veroorzaakt verstoorde hartritmes en gewichtsverlies.
Door niet-radioactief jood in te nemen zorg je ervoor dat er geen radioactief jood in het lichaam wordt opgeslagen. Als er in de schildklier genoeg niet-radioactief jood zit, is er geen plaats meer voor radioactief jood. De radioactieve jood deeltjes worden dan gewoon via de urine uit het lichaam verwijderd. De joodtabletten beschermen tegen besmetting van de schildklier door radioactief jood. Ze bieden alleen bescherming daarvoor, en niet voor andere radioactieve stoffen die door het lichaam opgenomen kunnen worden. Het heeft alleen bij een kernongeval zin om joodtabletten te nemen. Joodtabletten zijn geneesmiddelen, wacht dus tot de overheid het aanbeveelt om ze te nemen.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het absorberen en uitscheiden van radioactieve straling toch?
Ja dus, moet je ook zwart zijn om naar Dunya te gaan ?quote:
En oa junkiexp'squote:
Ja. Om 13:37 krijgt iedereen een minuut lang de nieuwe layout.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:40 schreef Isegrim het volgende:
Om 13:37 gaat de nieuwe lay-out erop ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |