Ik vind zo'n mobiel ding ook wel prima. Volgend jaar maar.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:24 schreef junkiexp het volgende:
[..]
[..]
Ik eigenlijk ook wel, maar dan niet zo'n mobiel unit maar een split unit systeem.
Kom je toch wel rond 400 euro uit als je het zelf doet, ik twijfel nog.
Wat ga je doen in Het Park?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:43 schreef Causa het volgende:
Morgen naar park bij de euromast![]()
Geen gek idee, om op de binnerotte langs te gaan 's avonds..
We hebben nog een stuk of zeven kant en klaar ge-BBQ-de stokjes liggen die over zijn, kom maar halen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:50 schreef junkiexp het volgende:
Ise, kunnen jullie niet even wat vlees hier komen ophalen, dat bbq-en en weer terugbrengen.
Of is dat teveel gevraagd
Ik kom ook nog wel ff die kant op.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:47 schreef Breuls het volgende:
Wie komen er morgen op de Binnenrotte de finale kijken?
Breng ze ff op de fietsquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
We hebben nog een stuk of zeven kant en klaar ge-BBQ-de stokjes liggen die over zijn, kom maar halen.
Kapot geregend?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:19 schreef junkiexp het volgende:
Iemand had hier zijn zonnescherm niet binnengehaald
Nu hebben ze screens
Mij wel.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja dus? Maakt junkie niet uit gok ik!
Gewaaid.quote:
LOL is het hem echt?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:23 schreef junkiexp het volgende:
reperatie zonnescherm
Er woont een fokker in mijn straat
Ik heb ze graag ouder en ervaren en een beetje chubbyquote:
Zou wel grappig geweest zijnquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, zie profiel, woont in Apeldoorn.
Best wel ja.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:28 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Zou wel grappig geweest zijn
Wel dom hoor trouwens
Hoi!quote:
Goed idee.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:31 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Trekken we wat oranjes aan dan zien we elkaar makkelijker staan.
Staat nu in de gang zeker ?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Tja, kweenie. Ik zoek mijn paard nog als ik er bovenop zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |