abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83899871
TS is tijdens het regenen slim geweest om het zonnescherm omhoog te doen, maar de kabel(?) breekt.

Zo'n ding is het:

en daarvan is nou de aantrekkabel van kapot gegaan. Is reperatie van zoiets nou makkelijk te doen, of moet ik daar een zonnescherm mannetje voor inhuren?

Extra bijkomstigheid is dat ik in een huur appartement zit en hhet zonnescherm volgens mij er gewoon erbij hoort. Toen ik het formulier ondertekende om bepaalde spullen te laten staan van de vorige bewoner ben ik nergens een zonnescherm tegen gekomen. Kan ik er nu eventueel ervanuit gaan dat ik hiervoor de woningbouw kan inschakelen?

[ Bericht 5% gewijzigd door blessed19 op 10-07-2010 23:17:44 (img erbij gedaan) ]
  zaterdag 10 juli 2010 @ 23:19:01 #2
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_83900029
1 Het is reparatie
2 Als het een huurappartement is en het zonnescherm erbij hoort, moet je contact opnemen met de verhuurder.

Of het zonnescherm erbij hoort zou je kunnen checken of de rest van de appartementen ook zo'n zonnenscherm heeft.
Als het idd onderdeel van de huurwoning is, zullen er waarschijnlijk wel kosten worden doorberekend voor de reparatie door de verhuurder.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_83900174
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 23:19 schreef error_404 het volgende:
1 Het is reparatie
2 Als het een huurappartement is en het zonnescherm erbij hoort, moet je contact opnemen met de verhuurder.

Of het zonnescherm erbij hoort zou je kunnen checken of de rest van de appartementen ook zo'n zonnenscherm heeft.
Als het idd onderdeel van de huurwoning is, zullen er waarschijnlijk wel kosten worden doorberekend voor de reparatie door de verhuurder.

helaas ben ik de enige met zo'n ding. Maar is er niet een regeling dat als iets 3 a 4 keer wordt overgedragen, dat het dan bij de huurt in zit? dat zal dan zeker een wgr ding zijn.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 23:25:27 #4
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_83900316
maandag even naar de gamma en een nieuwe kabel halen, vrij simpel op te lossen.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 23:27:17 #5
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_83900381
Als het elke keer wordt over gedaan aaan de volgende huurder, is het nog steeds privé-eigendom waar de verhuurder in principe niets mee heeft te maken.
Je zal dus zelf iets moeten regelen.

Is het zo'n buitenbediening met een rolband? Die kun je natuurlijk aan elkaar naaien bijvoorbeeld met iets van ijzergaren.
pi_83900654
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 23:25 schreef SiGNe het volgende:
maandag even naar de gamma en een nieuwe kabel halen, vrij simpel op te lossen.

Zondag's is zeker alles gesloten. zit met mijn mobiel op fok, dus kan ik niet ff snel kijken.
pi_83900792
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 23:27 schreef error_404 het volgende:
Als het elke keer wordt over gedaan aaan de volgende huurder, is het nog steeds privé-eigendom waar de verhuurder in principe niets mee heeft te maken.
Je zal dus zelf iets moeten regelen.

Is het zo'n buitenbediening met een rolband? Die kun je natuurlijk aan elkaar naaien bijvoorbeeld met iets van ijzergaren.

Ja, met zo'n rolband! ik zal wel proberen morgen te kijken bij de kluswinkels, ben benieuwd.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 23:59:16 #8
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_83901708
Als de band te gaar is om te repareren, kun je ook gewoon een nieuwe aanzetten, uiteraard.

Succes iig morgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')