Dan ga ik ook alquote:
Bagger is toch de oude nieuwe layout zeg maar? Of is dat dezelfde layout die ik nu gebruik?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:36 schreef NJ het volgende:
Ik vind die nieuwe echt veel fijner dan bagger. Rustiger, makkelijker en een hoop leuke features.
Wat is je aanklacht dan?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:59 schreef SingleCoil het volgende:
maar weer eens een dagvaarding richting danny sturen...
We zijn niet lang gebleven want het was veel te heet daar. We zijn met onze logee naar het Sexmuseumquote:
Aanklachten komen slechts voor in dagvaardingen bij strafzaken. SC is op het moment van schrijven nog niet beëdigd als OvJ.quote:
En in Rotterdam is het niet heet wilde je zeggen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
We zijn niet lang gebleven want het was veel te heet daar. We zijn met onze logee naar het Sexmuseumgeweest en daarna teruggegaan naar Rotterdam en nu zitten we thuis te niksen omdat het te heet is om iets te doen.
Nou ja, beschuldiging, whatever hoe dat ook maar heet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Aanklachten komen slechts voor in dagvaardingen bij strafzaken. SC is op het moment van schrijven nog niet beëdigd als OvJ.
Jawel, maar het voelt iets minder warm. In 020 is het zo druk en klein enzo.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
En in Rotterdam is het niet heet wilde je zeggen?
Mijn advocaat regelt het met de deurwaarder. Dus dat komt helemaal goed. Kortgezegd eis ik dat Danny geen eigenmachtige wijzigingen in de gebruikersinterface van Fok aanbrengt, omdat hij daarmee mijn belangen als gebruiker schaadt, dit op straffe van een dwangsom van 10.000 euro per overtreding.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Aanklachten komen slechts voor in dagvaardingen bij strafzaken. SC is op het moment van schrijven nog niet beëdigd als OvJ.
...weet nog niet. Best wel een heftige week al achter de rug en vanaaf ook bezoek&queue. En zondag naar 020, daar moet je je ook een beetje op inmediteren.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:56 schreef Isegrim het volgende:
Maar komen jullie morgen BBQ-en...?
Ah okee.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:05 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Mijn advocaat regelt het met de deurwaarder. Dus dat komt helemaal goed. Kortgezegd eis ik dat Danny geen eigenmachtige wijzigingen in de gebruikersinterface van Fok aanbrengt, omdat hij daarmee mijn belangen als gebruiker schaadt, dit op straffe van een dwangsom van 10.000 euro per overtreding.
'k heb alleen dit kunnen vinden:quote:
Geen idee wie het is verder. Maar schijnbaar wordt het zondagavond slecht weer, Ik slaap er nog twee nachtjes over en dan kijk ik of ik naar het centrum ga.quote:Vanaf 18:00 uur is er een zeer divers programma met verschillende artiesten zoals René Buijse (bekend van onder andere Music Doctors/Camping Rotterdam
Die heb ik al sinds kerst hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:37 schreef Isegrim het volgende:
Junkie, wrom heb je ineens een avatar met sneeuw?
Goed geregeld.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 02:55 schreef junkiexp het volgende:
Trowuens net terug van varen, een sloep uit Delft lag hier in Schiedam met motorpech en die hebben we een sleep naar Delft gegeven in ruil voor bier en benzine
Wel leuk watersporters onder elkaarquote:
Zeker als het zo helder is. Heb je zo'n schijnwerper voorop?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:59 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Wel leuk watersporters onder elkaar![]()
En in het donker varen viel best wel mee, ik had verwacht dat je hand voor ogen zou zijn maar je kan toch wel tientallen meters vooruit kijken
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, vreselijk. Ik wil airco in de slaapkamer!
Ik eigenlijk ook wel, maar dan niet zo'n mobiel unit maar een split unit systeem.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, vreselijk. Ik wil airco in de slaapkamer!
Nee, alleen zo'n licht :quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zeker als het zo helder is. Heb je zo'n schijnwerper voorop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |