Chaos zal wel meevallen, aangezien het wordt afgesloten als het vol zit.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 02:31 schreef rijsttafel het volgende:
Ik ook. Nog even kijken met wie precies en waar. Blaak klinkt wel okee.
Stadhuisplein ga ik nieteens proberen. Waarschijnlijk is het daar echt een chaos, want zo heel veel mensen passen daar niet op.
Ben je dan makkelijk?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 03:01 schreef wolvendagen het volgende:
Binnerotte jonge. Ik ben het meisje dat helemaal lam is als we wereldkampioen worden.
Mot ik ver lopen als ik met de trein kom?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 02:24 schreef Bolkesteijn het volgende:
Voordeel voor degenen die van buiten Rotterdam komen is dat het ook goed bereikbaar is met de trein. Komt allen dus in Rotterdam kijken naar de WK-finale.![]()
Nee, als je bij Rotterdam Blaak uit stapt, dan ben je er direct.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 07:50 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Mot ik ver lopen als ik met de trein kom?
Geen idee of dat klopt, maar dat zou wel enorm gaaf zijn. Ik zie het vanavond wel, gewoon even rond kijken en dan weet je het.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:21 schreef HaPpY_MuShRoOm het volgende:
Geruchten gehoord over scherm op Weena, 20.000 man enzo. Klopt dat?
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:02 schreef Montelly het volgende:
Ik vertrek om 16:00 richting stadhuisplein, het zal f0cking druk worden omdat het zondag is en veel mensen vrij hebben.
Tot dan.quote:Op zondag 11 juli 2010 12:03 schreef o.us het volgende:
Als je op de Binnerotte een Marokkaan ziet met een Oranjeshirt waar andermans naam op staat ben ik dat.
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:05 schreef MrX1982 het volgende:
Bij iemand thuis. Bij winst na afloop wel even de stad in.
Staat er al water in de Hofpleinvijver?
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Ik dacht dat ze hem operationeel zouden maken voor na de finale.
Veelste druk man...bier/drank moet in een straal van 3 a 4 meter bereibaar zijn. Stel je voor je moet ff pissen! Al je maten kwijt.quote:
Meen je dat echt???/ hebben ze fontein dichtgetimmerd?quote:Op zondag 11 juli 2010 12:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Die is afgedekt, niemand mag er in. Ook omdat ze daar bezig zijn met de tramsporen.
Dat is ook de grootste reden dat ik nu nog twijfel. Misschien gewoon lekker in mijn stamkroeg, maar aan de andere kant wil dat spektakel in de stad ook niet missen. Twijfels .... twijfels..... twijfels... *zucht*quote:Op zondag 11 juli 2010 12:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
Veelste druk man...bier/drank moet in een straal van 3 a 4 meter bereibaar zijn. Stel je voor je moet ff pissen! Al je maten kwijt.
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat is ook de grootste reden dat ik nu nog twijfel. Misschien gewoon lekker in mijn stamkroeg, maar aan de andere kant wil dat spektakel in de stad ook niet missen. Twijfels .... twijfels..... twijfels... *zucht*
Mij zie je daar niet. Haat dat plein.quote:Op zondag 11 juli 2010 12:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik kijk hem op stadhuisplein, drukte/sfeer verhoudingen zijn precies goed. En alles is relatief snel te bereiken.
Je mag alleen een flesje water mee naar binnen.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:45 schreef JopJuh het volgende:
Binnerotte, maar ik neem gewoon eigen drank mee dat kan vast wel ?
quote:Vanaf 18:00 uur is er een zeer divers programma met verschillende artiesten zoals René Buijse (bekend van onder andere Music Doctors/Camping Rotterdam). Met om 20:30 uur natuurlijk live de finale tussen Nederland en Spanje op mega groot scherm. Met 17.500 bezoekers kijken we naar het grootste scherm van Nederland van wel 88m2. Aansluitend gaat het feest nog even door tot middernacht met verschillende oranje hits en ander feestmuziek. Uiteraard zijn er voldoende voorzieningen voor eten en drinken. Eigen drank en etenswaren mogen niet mee naar binnen, maar vanwege het warme weer zijn plastic flesjes water toegestaan.
bron
Je zit daar natuurlijk met een berg bekabeling waar je niet goed van wordt. Als het niet af is en er lopen 10.000 man overheen moet je alles weer gaan controleren voordat je verder kan. En natuurlijk het gevaar van rondliggend puin.quote:Op zondag 11 juli 2010 12:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Ik dacht dat ze hem operationeel zouden maken voor na de finale.
In 020 komt er natuurlijk ook een hoop volk van buiten 020 op af. De mega-uitstraling en bekendheid die Musuemplein heeft heeft de Binnenrotte natuurlijk niet, dan is zelfs Stadhuisplein nog bekender.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:16 schreef Dubbel_Fristie het volgende:
Als er in damsko al 100.000 man verwacht worden...
Gaat Rotterdam het denk ik niet redden met een plekje voor 'maar' 17.500 man
Ik neem aan dat er nog genoeg plek omheen is, maar dat ze gewoon de drukte een beetje willen 'compartimenteren' voor de veiligheid. Althans ik hoop het wat ik ga pas vanavond weer terug naar Rotterdam.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In 020 komt er natuurlijk ook een hoop volk van buiten 020 op af. De mega-uitstraling en bekendheid die Musuemplein heeft heeft de Binnenrotte natuurlijk niet, dan is zelfs Stadhuisplein nog bekender.
Maar ik ben het met je eens dat die 17.500 waarschijnlijk te weinig gaat zijn, maar met dit weer en zo'n finale is er gewoon niet genoeg capaciteit. Want die 100k op Museumplein gaat wellicht ook te weinig zijn.
Maar al zouden ze het rekken tot 25.000, dan is er veel grotere kans op ongeregeldheden waarschijnlijk, als mensen zo dicht op elkaar staan. En dit lijkt me sowieso gewoon een evenement waar je met de beste wil nog niet genoeg capaciteit voor kan vrijmakenquote:Op zondag 11 juli 2010 15:25 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er nog genoeg plek omheen is, maar dat ze gewoon de drukte een beetje willen 'compartimenteren' voor de veiligheid. Althans ik hoop het wat ik ga pas vanavond weer terug naar Rotterdam.Hoop dat ik er uberhaupt nog kan komen want er is gedoe met de treinenloop.
![]()
Het gaat ook meer om het feest, tenminste bij mij. Wie echt voor het voetbal de wedstrijd wil zien kan beter thuis kijken. Ik kijk het zelf wel terug op maandag op internet.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar al zouden ze het rekken tot 25.000, dan is er veel grotere kans op ongeregeldheden waarschijnlijk, als mensen zo dicht op elkaar staan. En dit lijkt me sowieso gewoon een evenement waar je met de beste wil nog niet genoeg capaciteit voor kan vrijmaken
Inderdaad, vaak als ik ergens keek dan hoor je de helft van commentaar niet en flarden ontgaan je toch. Maar de sfeer compenseert dat ruimschoots.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het gaat ook meer om het feest, tenminste bij mij. Wie echt voor het voetbal de wedstrijd wil zien kan beter thuis kijken. Ik kijk het zelf wel terug op maandag op internet.![]()
Het Nederlands elftal kijk je in de kroeg. Dat je niets ziet, niets hoort, iedereen uit z'n dak gaat bij een schot in het zijnet om vervolgens totaal verbijsterd op te kijken dat er een doeltrap is, dat hoort er allemaal bij.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het gaat ook meer om het feest, tenminste bij mij. Wie echt voor het voetbal de wedstrijd wil zien kan beter thuis kijken. Ik kijk het zelf wel terug op maandag op internet.![]()
Check de foto'squote:Op zondag 11 juli 2010 15:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Inderdaad, vaak als ik ergens keek dan hoor je de helft van commentaar niet en flarden ontgaan je toch. Maar de sfeer compenseert dat ruimschoots.
iemand al duidelijkheid over of er (genoeg) mobiele taps e.d. op de Binnenrotte staan? Aldus R'dam Festivals mag je zelf geen eten & drinken meenemen en zijn daar voorzieningen. Hoop niet weer drooggelegd door Abou zoals zoveel in R'dam de laatste tijd? En sowieso zullen ze met dit weer zeker genoeg drinkvoorzieningen moeten regelen als ze de mensen zelf niks mee willen laten nemen
Ga je er een meet uit trekken?quote:Op zondag 11 juli 2010 16:12 schreef Breuls het volgende:
Wie gaat er hoe laat naar zijn/haar kijklocatie?
Dat zijn echt niet genoeg taps voor zoveel man. En het aantal piskruizen baart me ook zorgen. Ik zit lekker in de kroegquote:Op zondag 11 juli 2010 16:06 schreef Breuls het volgende:
[..]
Check de foto'sEr zijn bars met bier & fris en Ron Koebrugge heeft er karren staan voor als je honger hebt. Daarnaast hebben Pol en Van Zanten, dat zijn de cafés op de hoek, mobiele bars buiten hun terras gezet. Dus dat komt heus wel goed.
Bij ons zit er wodka inquote:Op zondag 11 juli 2010 16:43 schreef NJ het volgende:
Ik neem voor de zekerheid een spaflesje met Bacardi mee.
Ik ben ook niet 'binnen' geweest.quote:Op maandag 12 juli 2010 03:22 schreef Merkie het volgende:
Ik was te laat en de boel was al dicht. Maarja. Wat maakt het uit.
Stond je ook bij de Binnenrotte?quote:Op maandag 12 juli 2010 12:25 schreef tinoburg het volgende:
Na de 1e helft thuis gaan kijken, wat een hoop idioten en herrieschoppers.
Ik vond het tegenvallen, slecht zicht, scherm hing idd paar meter te laat, en de vrouwen waar ik mee was hebben niks meegekregen van de 1e helft, op de herrie na;)
Maargoed, was wel weer bijzonder om mee te maken.
Die was schitterendquote:Op maandag 12 juli 2010 14:02 schreef o.us het volgende:
Ik vond het wel leuk. Vlak voor de wedstrijd was het wel even schrikken, met die reclame van Centraal Beheer![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |