Chaos zal wel meevallen, aangezien het wordt afgesloten als het vol zit.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 02:31 schreef rijsttafel het volgende:
Ik ook. Nog even kijken met wie precies en waar. Blaak klinkt wel okee.
Stadhuisplein ga ik nieteens proberen. Waarschijnlijk is het daar echt een chaos, want zo heel veel mensen passen daar niet op.
Ben je dan makkelijk?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 03:01 schreef wolvendagen het volgende:
Binnerotte jonge. Ik ben het meisje dat helemaal lam is als we wereldkampioen worden.
Mot ik ver lopen als ik met de trein kom?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 02:24 schreef Bolkesteijn het volgende:
Voordeel voor degenen die van buiten Rotterdam komen is dat het ook goed bereikbaar is met de trein. Komt allen dus in Rotterdam kijken naar de WK-finale.![]()
Nee, als je bij Rotterdam Blaak uit stapt, dan ben je er direct.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 07:50 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Mot ik ver lopen als ik met de trein kom?
Geen idee of dat klopt, maar dat zou wel enorm gaaf zijn. Ik zie het vanavond wel, gewoon even rond kijken en dan weet je het.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:21 schreef HaPpY_MuShRoOm het volgende:
Geruchten gehoord over scherm op Weena, 20.000 man enzo. Klopt dat?
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:02 schreef Montelly het volgende:
Ik vertrek om 16:00 richting stadhuisplein, het zal f0cking druk worden omdat het zondag is en veel mensen vrij hebben.
Tot dan.quote:Op zondag 11 juli 2010 12:03 schreef o.us het volgende:
Als je op de Binnerotte een Marokkaan ziet met een Oranjeshirt waar andermans naam op staat ben ik dat.
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:05 schreef MrX1982 het volgende:
Bij iemand thuis. Bij winst na afloop wel even de stad in.
Staat er al water in de Hofpleinvijver?
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Ik dacht dat ze hem operationeel zouden maken voor na de finale.
Veelste druk man...bier/drank moet in een straal van 3 a 4 meter bereibaar zijn. Stel je voor je moet ff pissen! Al je maten kwijt.quote:
Meen je dat echt???/ hebben ze fontein dichtgetimmerd?quote:Op zondag 11 juli 2010 12:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Die is afgedekt, niemand mag er in. Ook omdat ze daar bezig zijn met de tramsporen.
Dat is ook de grootste reden dat ik nu nog twijfel. Misschien gewoon lekker in mijn stamkroeg, maar aan de andere kant wil dat spektakel in de stad ook niet missen. Twijfels .... twijfels..... twijfels... *zucht*quote:Op zondag 11 juli 2010 12:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
Veelste druk man...bier/drank moet in een straal van 3 a 4 meter bereibaar zijn. Stel je voor je moet ff pissen! Al je maten kwijt.
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat is ook de grootste reden dat ik nu nog twijfel. Misschien gewoon lekker in mijn stamkroeg, maar aan de andere kant wil dat spektakel in de stad ook niet missen. Twijfels .... twijfels..... twijfels... *zucht*
Mij zie je daar niet. Haat dat plein.quote:Op zondag 11 juli 2010 12:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik kijk hem op stadhuisplein, drukte/sfeer verhoudingen zijn precies goed. En alles is relatief snel te bereiken.
Je mag alleen een flesje water mee naar binnen.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:45 schreef JopJuh het volgende:
Binnerotte, maar ik neem gewoon eigen drank mee dat kan vast wel ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |