quote:Op zondag 11 juli 2010 12:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Ik dacht dat ze hem operationeel zouden maken voor na de finale.
Veelste druk man...bier/drank moet in een straal van 3 a 4 meter bereibaar zijn. Stel je voor je moet ff pissen! Al je maten kwijt.quote:
Meen je dat echt???/ hebben ze fontein dichtgetimmerd?quote:Op zondag 11 juli 2010 12:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Die is afgedekt, niemand mag er in. Ook omdat ze daar bezig zijn met de tramsporen.
Dat is ook de grootste reden dat ik nu nog twijfel. Misschien gewoon lekker in mijn stamkroeg, maar aan de andere kant wil dat spektakel in de stad ook niet missen. Twijfels .... twijfels..... twijfels... *zucht*quote:Op zondag 11 juli 2010 12:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
Veelste druk man...bier/drank moet in een straal van 3 a 4 meter bereibaar zijn. Stel je voor je moet ff pissen! Al je maten kwijt.
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat is ook de grootste reden dat ik nu nog twijfel. Misschien gewoon lekker in mijn stamkroeg, maar aan de andere kant wil dat spektakel in de stad ook niet missen. Twijfels .... twijfels..... twijfels... *zucht*
Mij zie je daar niet. Haat dat plein.quote:Op zondag 11 juli 2010 12:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik kijk hem op stadhuisplein, drukte/sfeer verhoudingen zijn precies goed. En alles is relatief snel te bereiken.
Je mag alleen een flesje water mee naar binnen.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:45 schreef JopJuh het volgende:
Binnerotte, maar ik neem gewoon eigen drank mee dat kan vast wel ?
quote:Vanaf 18:00 uur is er een zeer divers programma met verschillende artiesten zoals René Buijse (bekend van onder andere Music Doctors/Camping Rotterdam). Met om 20:30 uur natuurlijk live de finale tussen Nederland en Spanje op mega groot scherm. Met 17.500 bezoekers kijken we naar het grootste scherm van Nederland van wel 88m2. Aansluitend gaat het feest nog even door tot middernacht met verschillende oranje hits en ander feestmuziek. Uiteraard zijn er voldoende voorzieningen voor eten en drinken. Eigen drank en etenswaren mogen niet mee naar binnen, maar vanwege het warme weer zijn plastic flesjes water toegestaan.
bron
Je zit daar natuurlijk met een berg bekabeling waar je niet goed van wordt. Als het niet af is en er lopen 10.000 man overheen moet je alles weer gaan controleren voordat je verder kan. En natuurlijk het gevaar van rondliggend puin.quote:Op zondag 11 juli 2010 12:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Ik dacht dat ze hem operationeel zouden maken voor na de finale.
In 020 komt er natuurlijk ook een hoop volk van buiten 020 op af. De mega-uitstraling en bekendheid die Musuemplein heeft heeft de Binnenrotte natuurlijk niet, dan is zelfs Stadhuisplein nog bekender.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:16 schreef Dubbel_Fristie het volgende:
Als er in damsko al 100.000 man verwacht worden...
Gaat Rotterdam het denk ik niet redden met een plekje voor 'maar' 17.500 man
Ik neem aan dat er nog genoeg plek omheen is, maar dat ze gewoon de drukte een beetje willen 'compartimenteren' voor de veiligheid. Althans ik hoop het wat ik ga pas vanavond weer terug naar Rotterdam.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In 020 komt er natuurlijk ook een hoop volk van buiten 020 op af. De mega-uitstraling en bekendheid die Musuemplein heeft heeft de Binnenrotte natuurlijk niet, dan is zelfs Stadhuisplein nog bekender.
Maar ik ben het met je eens dat die 17.500 waarschijnlijk te weinig gaat zijn, maar met dit weer en zo'n finale is er gewoon niet genoeg capaciteit. Want die 100k op Museumplein gaat wellicht ook te weinig zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |