quote:
Een jointje helpt dan beterquote:Op zondag 11 juli 2010 03:37 schreef junkiexp het volgende:
Pfff uurtje geslapen maar nu weer wakker geworden.
ff sigaartje roken dan maar weer
Je hoeft toch geen entree te betalen ofzo hè?quote:Op zondag 11 juli 2010 12:20 schreef Breuls het volgende:
Even naar beneden gelopen; het terrein wordt al opgebouwd:
[ afbeelding ]
Ik zie het al, daar moeten we dus niet wezen.quote:Op zondag 11 juli 2010 12:20 schreef Breuls het volgende:
Even naar beneden gelopen; het terrein wordt al opgebouwd:
[ afbeelding ]
Wanneer kan ik komen met mij bootquote:Op zondag 11 juli 2010 15:05 schreef SingleCoil het volgende:
Onze vijver is trouwens eindelijk klaar, hij is nu aan het vollopen
Mij te druk en dus te warm!quote:Op zondag 11 juli 2010 16:21 schreef Breuls het volgende:
Maareh, Binnenrotte dus alleen Isegrim en LHO?
\quote:
Hoe druk is het er al? Ik moet nog eten en douchen. Ik denk dat áls ik ga, heloemaal achteraan sta, of het terrein niet meer op kom.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:21 schreef Breuls het volgende:
Ja, spring nu ff onder de douche, en dan fiets ik eens die kant op. Maar ik heb niemands nummer, en ik ken jullie ook niet van gezicht, dus dat gaat niet opschieten ben ik bangquote:Op zondag 11 juli 2010 18:48 schreef Breuls het volgende:
Het terrein is voor driekwart vol, dus je staat achteraan ja. Ben zelf ook nog niet beneden geweest. Heb wel op het parkeerdek gestaan en zit nu weer effe binnen.
Maar jij komt ook dus?
quote:
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 16:21 schreef Breuls het volgende:
quote:
Het staat nog 0-0quote:Op zondag 11 juli 2010 21:28 schreef ChatGirl het volgende:
En weer thuis. Echt niet te doen van waar ik stond.
quote:
Ik zal morgen eens kijken hoe de uiteindelijke ontruiming van de ME er uitziet op groot formaat.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:35 schreef Breuls het volgende:
Nou, ik heb dus tot bijna het einde van de tweede helft agentje lopen spelen in mijn gebouw. Wij hebben een parkeerdek van waaraf je mooi over de Binnenrotte kan kijken, maar dat hadden dus hele volksstammen niet-bewoners ook ontdekt.
We hebben mensen naar buiten gestuurd, de toegang geweigerd, lijdzaam moeten toezien hoe garagehekken opengingen en hele groepen weer naar binnen renden, en hoe de politie en ME kwam, ging, kwam, ging... wat een gedoe was dat zeg.
Als er weer een evenement is gaan we bewaking inhuren en mag de organisatie van het evenement daaraan meebetalen. Ik ben er gewoon een paar uur mee bezig geweest.
En een idioot met een stadionfakkel die daar zn klauwen aan branden en deze dus maar naar beneden - het volle plein op- gooide.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:53 schreef Breuls het volgende:
Voor de context: er zijn dus auto's beschadigd, ondergepist, er is rommel gemaakt met lege flesjes en blikjes en wie mag het betalen? Wijzelf. Nouja, mijn auto staat ergens anders, maar je snap het idee.
Het enige nut dat dergelijke samenkomsten dan ook dienen, is het verrichten van atoomproeven.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En een idioot met een stadionfakkel die daar zn klauwen aan branden en deze dus maar naar beneden - het volle plein op- gooide.
Wij zijn ook nog vóór de aftrap ergens anders heengegaan. Het hele sfeertje beviel me niet, en het was bijna onmogelijk om wat te drinken te scoren.quote:Op zondag 11 juli 2010 21:28 schreef ChatGirl het volgende:
En weer thuis. Echt niet te doen van waar ik stond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |