Het lijkt niet alsof het iets is wat uren gaat duren, qua regen. Het is 1 forse wolk op buienradar (die met forse snelheid op ons afkomt).quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:28 schreef Isegrim het volgende:
Weet niet of het paard nog wat wordt vanavond, er komt echt grafweer aan volgens mij.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Giga rookwolk zo tussen Den Haag en Delft....
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het lijkt niet alsof het iets is wat uren gaat duren, qua regen. Het is 1 forse wolk op buienradar (die met forse snelheid op ons afkomt).
En de vele andere waarschuwingen om niet naar buiten te gaan. Vanmiddag min of meer verzocht door werkgever om naar huis te gaan, daar te gaan werken en voorzichtig te doenquote:SCENARIO EXTREEM WEER IS GEACTIVEERD!
We are super super serial.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:38 schreef DutchTrain het volgende:
En de vele andere waarschuwingen om niet naar buiten te gaan. Vanmiddag min of meer verzocht door werkgever om naar huis te gaan, daar te gaan werken en voorzichtig te doen
quote:
Serieuze waarschuwingen hebben dus kennelijk weinig zin, dus gaan we maar onzinnige waarschuwingen geven. Ik hoop maar dat mijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:59 schreef DutchTrain het volgende:
Helaas blijkt een groot deel van de bevolking nog altijd niet zelf na te kunnen denken. Zie de problemen bij de watersporters afgelopen zaterdag en zondag, die toch vele waarschuwingen hebben genegeerd...
Kijk eens op Buienradar en Meteo europa. Dr komt inderdaad veel regen aan (100mm / uur op sommige plekken), maar het lijkt maar van korte duur te zijn, 1 a 2 uur.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:38 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Kijk eens op P2000
[..]
En de vele andere waarschuwingen om niet naar buiten te gaan. Vanmiddag min of meer verzocht door werkgever om naar huis te gaan, daar te gaan werken en voorzichtig te doen
Overheid zeker?quote:[b]Op woensdag 14 juli 2010 16:38 schreef DutchTrain het volgende:[/b ]
Ik heb Junkie al even niet meer gezienquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:59 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Helaas blijkt een groot deel van de bevolking nog altijd niet zelf na te kunnen denken. Zie de problemen bij de watersporters afgelopen zaterdag en zondag, die toch vele waarschuwingen hebben genegeerd...
Waarom bitterkoekjes?quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:07 schreef SingleCoil het volgende:
de zandzakken liggen voor de deur en er is voor 5 jaar bitterkoekjes en jodiumpillen in huis.
Café Loos, Hotel New York, Witte de Withstraat, Meent, Oude Haven. In volgorde van afstand tot de Spidoquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:04 schreef travelman het volgende:
Morgen hebben we personeelsdag in R'dam; keuze was Blijdorp of havenrondvaart en evt. Boijmans. Ga de havenrondvaart doen, maar laat het museum voor wat het is.
Heb dus wat tijd over: Is het stadsstrand er nog (volgens mij niet) of waar je kun je lekker hangen, wijntje/hapje eten? Ben nl. niet zoo bekend in jullie stad.
Ik ben nog ongedeerd, bootzeil lekt helaas wel erg.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb Junkie al even niet meer gezien
Dank je!quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:20 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Café Loos, Hotel New York, Witte de Withstraat, Meent, Oude Haven. In volgorde van afstand tot de Spido
Ja, dat werd wel eens tijd.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:31 schreef Alicey het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)cana-gaat-dicht.html
quote:
Waarschijnlijk een soort evenementencentrum wat hetzelfde soort volk trekt als evenementengebieden in de stad.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:06 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
ik ben er ook heel lang niet geweest, maar wist ook niet dat ze er iets anders van gingen maken.
Ben benieuwd wat voor soort evenementencentrum het gaat worden dan
Nu nog grote hekken erom heen zetten en het 'reservaat' noemen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een soort evenementencentrum wat hetzelfde soort volk trekt als evenementengebieden in de stad.
Als dat nu eens zou kunnen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Nu nog grote hekken erom heen zetten en het 'reservaat' noemen.
Doordat ik gister nog wel zelf kon denken, ben ik rond een uur of acht met prachtig weer naar het paard gegaanquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:59 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Waarom heb je niet wat jodiumpillen voor ons meegebracht? Ze zijn op en we hebben ook al geen Zwitsers zakmes meer..quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Doordat ik gister nog wel zelf kon denken, ben ik rond een uur of acht met prachtig weer naar het paard gegaan
quote:Ook kunnen joodtabletten (kaliumjodide, KI) aan mensen in een kernrampgebied worden gegeven. KI verhindert het lichaam de radioactieve jodium te absorberen die in het rampgebied voorkomt, door de jodiumopnamecapaciteit van de schildklier te verzadigen.
quote:Een joodtablet is een tablet dat het element jodium (ook wel aangeduid met jood) bevat.
Bij een kernramp kan er radioactief jood vrijkomen. Via de luchtwegen, de huid of het eten van besmet voedsel komt het in het bloed terecht. De schildklier slaat het radioactief jood op. Door de onophoudelijke bestraling van dit orgaan neemt de kans op kanker en andere aandoeningen van de schildklier toe. Vooral baby's, en jonge kinderen lopen een verhoogd risico. Een grote hoeveelheid radioactief jood is schadelijk. De schildklier kan dan te snel gaan werken, en dat veroorzaakt verstoorde hartritmes en gewichtsverlies.
Door niet-radioactief jood in te nemen zorg je ervoor dat er geen radioactief jood in het lichaam wordt opgeslagen. Als er in de schildklier genoeg niet-radioactief jood zit, is er geen plaats meer voor radioactief jood. De radioactieve jood deeltjes worden dan gewoon via de urine uit het lichaam verwijderd. De joodtabletten beschermen tegen besmetting van de schildklier door radioactief jood. Ze bieden alleen bescherming daarvoor, en niet voor andere radioactieve stoffen die door het lichaam opgenomen kunnen worden. Het heeft alleen bij een kernongeval zin om joodtabletten te nemen. Joodtabletten zijn geneesmiddelen, wacht dus tot de overheid het aanbeveelt om ze te nemen.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het absorberen en uitscheiden van radioactieve straling toch?
Ja dus, moet je ook zwart zijn om naar Dunya te gaan ?quote:
En oa junkiexp'squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |