quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:51 schreef NJ het volgende:
Paratroopers om Breuls z'n garage te ontruimen. Beetje laat, maar ach.
Je bedoelt dat je de keuken onderwater hebt gezet?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:26 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag houd ik mij bezig met de wet van de communicerende vaten.
Moeten we ons net zoveel zorgen gaan maken als wanneer een installatiebedrijf "Mevrouw, heeft u handdoeken voor ons?" vraagt?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:48 schreef Isegrim het volgende:
Nee, dat nog niet. Ik heb al wel een stomme fout gemaakt, maar die is te verhelpen.
UIteraard. Die 5 is zo overdreven..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat doet men met een papiervernietiger waar een velletje papier op staat afgebeeld met een 5 erin?![]()
Juist, >20 blaadjes extra dik papier invoegen!
Lang leve Gynotex!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:39 schreef Isegrim het volgende:
Victory is mine.Alles werkt en niets lekt.
denk je nu.Positivisme heeft ook nadelenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:39 schreef Isegrim het volgende:
Moeten we dat via Fok bespreken?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat doen we nou met lunch? Is er nog brood in huis? Is dat nog eetbaar?
Voorlopig lekt er niets en werkt alles.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:48 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
denk je nu.Positivisme heeft ook nadelen
De bas ligt niet echt op de route zeg maarquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Moeten we dat via Fok bespreken?Al is het brood nog okay, we kunnen de grill niet gebruiken door die stekker, dus misschien dat jij wat krentenbollen ofzo kunt halen? Gewoon iets simpels?
Dat komt door de 20 kilo wegende profi-mengkraan die er op zit.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Voorlopig lekt er niets en werkt alles.En het ziet er heel profi uit, voor zover dat kan met een gootsteenkastje.
Ik bedoel meer de binnenkant, het leidingwerk enzo.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat komt door de 20 kilo wegende profi-mengkraan die er op zit.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:39 schreef Isegrim het volgende:
Hier niet hoor, maar in dit topic nog wel.quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:08 schreef Breuls het volgende:
Is het zo donker daar?
Vogels zijn leuk om wakker mee te worden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:56 schreef Isegrim het volgende:
Ook beetje moe. Ik word in Friesland vaak erg vroeg wakker van al die herrie.
De vogels...
is dat fotosoep of kun je dat shirt ook echt ergens kopen?quote:
het begon als een geintje maar inmiddels heeft 'ie al 25 bestellingen dus hij gaat ze denk ik laten drukkenquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:59 schreef rubje het volgende:
[..]
is dat fotosoep of kun je dat shirt ook echt ergens kopen?
Mompelt iets over twee duiven met obesitas op het balkon.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:13 schreef Isegrim het volgende:
In Rotterdam hebben we ook vogels maar die zitten niet zo dichtbij.
Lijkt me niet, dat komt nl. uit het Zuiden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:26 schreef Isegrim het volgende:
Is dat niet het noodweer dat eraan komt...?
Misschien niet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
In een zwarte wolk vanaf de grond omhoog met de wind mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |